eitaa logo
نبض قلم | علی امیری
1هزار دنبال‌کننده
687 عکس
546 ویدیو
5 فایل
✓انعکاس دیدگاه اندیشه ورزان فکری _سیاسی ایران و جهان ✓سکوی آزاد اندیشی و تضارب آرا ✓ آموزش دانش سیاسی و کارگاه نقد و تحلیل ارتباط با بنده: @Ali_Amiri0731 طلبه حوزه علمیه قم پژوهشگر فقه سیاسی و علوم سیاسی
مشاهده در ایتا
دانلود
"انّ المؤمنَ أشدُّ مِن زُبَرِ الحدیدِ" مؤمن محکم‌تر از فولاد است "إنّ زُبرَ الحدیدِ إذا دَخلَ النّار تَغیّرَ، و إنّ المؤمنَ لو قُتِلَ ثُمّ نُشِرَ ثُمّ قُتِلَ لم یَتغیّرْ قلبُهُ" چون آهن اگر داخل آتش بیفتد تغییر پیدا می‌کند، اما مؤمن اگر کشته شود، و باز زنده شود، و باز کشته شود، هرگز تغییری در قلبش پدید نمی‌آید. (امام صادق علیه افضل صلوات المصلین) @nabzqalam
کشف و انهدام فساد سرسام آور فولاد توسط دکتر قالیباف و مجلس انقلابی نشان داد که دود از کنده بلند می شود. لبخند رفیق شفیق ات سردار دلها گوارای وجودت مرد جهاد تو ادامه دارد ... @nabzqalam
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
علی جمعه محمد عبدالوهاب معروف به علی جمعه مفتی سابق اعظم مصر محقق، فقیه، عضو شورای علمای ارشد الازهر مصر؛ از فضائل امام علی ع و معاویه می گوید ... @nabzqalam
🎙 : 🍃انسان باید هدف عالی داشته باشد و بعد امور کوچک به تبع برایش پیدا می‌‌شود. دین راجع به دنیا نمی‌گوید که حظّ دنیا نداشته باش، بلکه می‌گوید هدف عالیتر از دنیا داشته باش و بگذار دنیا بالتبع بیاید، 💫و اتفاقاً دنیا اگر مقصود بالذات بشود فرار می‌‌کند، یعنی بهره و سعادت دنیا از انسان فرار می‌‌کند. 📚یادداشت‌های استاد مطهری، ج ‌‌13، ص 251 ------------------•[]💠[]•--------------- https://eitaa.com/joinchat/2767650840Cd17f406221 کانال جامع اندیشه های شهید مطهری
بسم الله الرحمن الرحیم سال تحصیلی جدید را محضر همه اساتید و طلاب گرامی تبریک عرض می کنیم خداوند را شاکریم که توفیق عنایت فرمود یک سال دیگر سر سفره معارف حقه مطلقه الهیه نشسته و از اقیانوس علوم اسلامی بهره مند گردیم... باشد که در پرتو این معارف و اندیشه های والا گامی عملی به سوی حق و حقیقت برداریم @nabzqalam
⚫️ مظلومیت امام حسن(ع) در کلام 🔹اگر انسان خوب توجه کند آن وقت می‌فهمد که به یک معنا مظلومیت امام حسن (ع) بیشتر از امام حسین (ع) است. امام حسن (ع) در شرایطی قرار گرفته که باید صبر و خودداری بکند تا وقت برسد؛ و آن وقتی است که ایشان از دنیا رفته اند و نوبت به برادرشان اباعبدالله رسیده. 🔸آن وقت با چه حلمی و با چه صبری حضرت تحمل می‌کند که عجیب و فوق العاده است. برای اشخاص فهیم و حساس رنج‌های روحی از رنج‌های جسمی خیلی بالاتر است. 📌 معاویه سران شیاطین خودش را جمع می‌کرد و بعد از امام مجتبی(ع) دعوت می‌کرد و یک یک شروع می‌کردند به زخم زبان زدن. این است که برای امام حسن (ع) درست گفته اند که کوچک‌ترین مصیبت‌هایش همان مصیبت مرگش بود. 📚 کتاب آشنایی با قرآن، جلد ۹، صفحه ۴۲ و ۴۳ 🏴به مناسبت هفتم صفر شهادت علیه السلام @nabzqalam
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
: استاد سلام بنده امسال وارد سطح عالی حوزه میشم و یک واهمه ای از رسائل دارم این رسائل رو چجوری برای خودم سبک و خیلی شسته رفته بتونم بفهمم؟ اگر کمک کنید ممنون میشم 🔰پاسخ را در صوت بشنوید @nabzqalam
❇️ *اربعین ؛ کنگره‌ی جهانیِ تشکیلات تشیّع* *این تحلیل عالی را بخوانید تا در آخر شگفت‌زده شوید!* 💐 «شیعه یک جمع متفرّقی بود؛ یک جامعه‌ای بود که در یک‌جا و در یک مکان زندگی نمیکرد؛ در مدينه بودند، در کوفه بودند، در بصره بودند، در اهواز بودند، در قم بودند، در خراسان بودند؛ در اطراف و اکناف بلاد بودند. اما یک روح در این کالبد متفرّق و در این اجزای متشتّت، در جریان است؛ مثل دانه‌های تسبیح، یک رشته و یک نخ، همه‌ی اینها را به هم وصل میکرد؛ آن رشته، چه بود؟ *رشته ی اطاعت و فرمانبری از مرکزیت تشیع، از رهبری عالیِ تشیّع یعنی ؛ همه‌ی این رشته‌ها به آنجا متصل میشد؛* قلبی بود که به همه‌ی اعضا فرمان میداد. و به این ترتیب، تشیّع یک سازمان و یک تشکیلات بود. ممکن بود دو نفر از حال هم خبر نداشته باشند اما کسانی بودند که از حال همه باخبر بودند. اطاعت و فرمان‌بری آنها به حساب، فریاد زدنشان از روی دستور، سکوتشان بر طبق نقشه، همه‌چیزشان با حساب. *فقط کار آنها یک عیبی داشت* و آن اینکه همدیگر را کمتر میدیدند. اهل یک شهر و شیعیان یک منطقه البته یکدگر را می‌دیدند، *اما یک لازم بود برای شیعیانِ ائمه (عليهم السلام) در آن روزگار؛ این کنگره‌ی جهانی را معین کردند،* وقتش را هم معين کردند؛ گفتند در این موعد معین، هرکس که میتواند در آن کنگره شرکت کند؛ *آن موعد «روز » است و جای شرکت «سرزمین »؛* چون روح شیعه روح کربلائی و روح عاشورائی است و در کالبد شیعه تپش روز عاشورا مشهود است. شیعه هر جا که هست، دنباله‌روِ عاشورای حسین است. این است که می‌بینیم همه جا این تپشهایی که در شیعه مکشوف شده، از آن مرقد پاک، ناشی است. اینها شعله‌هایی بوده که از آن روح مقدّس و پاک و از آن تربت عالی‌مقدار سرکشید؛ به جان‌ها و روح‌ها رسید؛ انسانها را به گلوله‌های داغی تبدیل کرد و آنها را به قلب دشمن فرو برد...» 💐 این تحلیل زمانی مطرح شده که *هنوز هیچ خبری از «پیاده‌روی اربعین» به این گستردگی و تمدّنی نبوده است* ؛ این مطلب را ۴۷ سال قبل، یعنی حتی ۵ سال قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، یک مجتهدِ نوگرا و زمان‌شناس، نه بر اساس یک تجربه‌ی تاریخی که (مثل این سال‌ها) به وقوع پیوسته باشد، بلکه از روایات و معارفِ ناظر به مسئله‌ی اربعین فهم کرده و بازگو کرده بود! . 👈 *این تحلیلِ تمدّنی در تاریخ ۱۲ اسفند ۱۳۵۲ توسط آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ایِ جوان، در لابلای سلسله‌مباحث شرح نهج‌البلاغه مطرح شده است!...،* . 📚 منبع: کتاب شرح نهج‌البلاغه؛ جلد اول: منشور حکومت علوی؛ آیت‌الله خامنه‌ای؛ ص ۳۰-۳۱ @nabzqalam
ملکه ای ولخرج و ظالم که ۷۰ سال بر جان و مال مردم انگلیس سلطنت کرد مُرد و پسر ۷۳ ساله او بی سر و صدا به این حکومت دوران بربریت ادامه داد اما برای درس خارج فرزند رهبر انقلاب که ۱۳ سال سابقه دارد جنجال به پا کرده و با شایعه پراکنی نگران حکومت در ایران می شوند! @nabzqalam
📍'حسین برای همه' و 'همه برای حسین' دو راهبرد ضروری در مورد پدیده بی نظیر اربعین ۱.آگاهان و استراتژیست های دوست و دشمن اربعین را یک پدیده عظیم تمدنی تحلیل می کنند که ظرفیت آن را دارد به راحتی نخ تسبیح یک تمدن بزرگ جهانی شود این یارگیری از میان همه فرق اسلامی و ادیان آسمانی و حتی آزادگان جهان که مقید به دین خاصی هم نیستند به طور خودجوش و بدون مدیریت خاص در جریان است نکته بسیار مهمی که باید در سطح گسترده و آگاهانه جزء سیاست های کلان مدیریتی اربعین قرار بگیرد "عدم انحصار این پدیده در حوزه جهان تشیع و تبلیغ آن در قامت یک رستاخیز فراگیر جهانی با شعارها و خط و مشی های جهانی است زیرا ذات و اصول اساسی مکتب حسینی (ع) فرا جناحی، فرا فرقه ای، فرا ادیانی، فرا جغرافیایی و فرا نژادی است. لذا برای تحقق این مهم لازم است یک تشکیل شود و شعار "حسین برای همه" را سر دست بگیرد. ۲. بار سنگین این جریان حیات بخش، قدرت آفرین و تمدن ساز بر دوش برادران عزیز عراقی است آنها هر سال دار و ندار خود را در طَبَق اخلاص گذاشته و تقدیم زوار می کنند اما این بزرگ ترین تجمع مذهبی جهان هر سال بزرگ تر و پرشمارتر می شود دولت و ملت سرافراز عراق نباید در این راه تنها بمانند پیشنهاد خوب و سهل الوصولی جهت مدیریت اساسی اربعین وجود دارد که امیدوارم رسانه ها و متنفذین آن را به و تبدیل کنند و آن این است که؛ مومنین سالانه برای کارهای خیر هزینه های زیادی انجام می دهند که خداوند قبول کند در کنار این موارد هر عاشق امام حسین علیه السلام در طول یک سال مبلغی در حد توان هر چقدر کم به نیت زمینه سازی تمدن جهانی به رهبری امام حسین علیه السلام کنار گذاشته و به دست ستاد بین المللی اربعین برسانند. همه چیز این مکتب مردمی است اگر تشکیلاتی مستقل و جهانی شکل بگیرد به راحتی می تواند همه را پای کار بیاورد و شعار "همه برای حسین " محقق شود و با سرعت پیش برود و به اهداف بلند الهی و انسانی خود برسد ✍ش.علی امیری @nabzqalam
پس مشکی پوشیدن، عزاداری و ۱۰ روز عزای عمومی اعلام کردن مشکلی ندارد فقط نباید برای امام حسین ع باشد چون دستگاهی در مقابل بنیان ظلم، تحمیق و استعمار شماست !!؟ چشم اگر بینا باشد هر روز پرده از تزویر می افتد ... @nabzqalam
حتی اگر درست باشد. قهرمانی احتمالی امیرمحمد یزدانی فدای قهرمانی تاریخی ملت ایران و جمهوری اسلامی شد. فدا کردن داشته ها برای ارزش های الهی_انسانی که مهم تر از هر چیز است یک منطق قوی و خدشه ناپذیر است هر کس در میدان ظلم ستیزی و عدالت خواهی کنار ایران قرار بگیرد او قهرمان تر است @nabzqalam
پاسخی به توییت کپی پیست علی کریمی ... @nabzqalam
اللهم انصر من نصر دینک ...
تقریرنویسی، روش و ثمرات 💠 در تقریر نویسی لازم است دو نکتۀ بسیار مهم مورد توجّه قرار بگیرد: یکی روش صحیح تقریر نویسی، و دیگری زمان تقریر نویسی. برای فهم این دو مهم، باید به عقب برگشته و ببینیم اساساً فلسفۀ تقریر نویسی چه بوده است. 💠 ساختمان ذهنی انسان بسان حافظه کامپیوتر، یک حافظه اصلی و طولانی مدت دارد و یک حافظه فرعی و کوتاه مدت. این خصوصیت به خاطر عدم مدیریت و تربیت و تقویت ذهن، برای متعلمین علوم مختلف - بخصوص در علم فلسفه که عمدۀ کار، تصوّر صحیح موضوعات و محمولات است- موجب بروز اختلال در سیستم آموزشی یادگیری شان شده است. 💠 متعلّم به خاطر انس با الفاظ، تعابیر و اصطلاحات مساله را در حافظه کوتاه مدت خود ذخیره کرده و به خاطر اینکه در ذهن خود به نحوۀ چیدن آن الفاظ آرایشی داده است، گمان به یاد گیری آن مساله می برد. غافل از اینکه معنای پشت پردۀ این الفاظ که مراد و مقصود اصلی بوده است را تعقّل و تصور نکرده است‌. () 💠 و به همین خاطر - بر خلاف کسی که از حجاب الفاظ رهیده و به معانی مقصوده نائل گشته- نمی تواند آن مساله را به عنوان مقدمۀ قیاس قرار داده و در مسائل و شبهات و مجهولات گوناگون، پاسخ متناسب اصطیاد کند. به عنوان نمونه مرحوم شهید مطهری به خاطر فهم معانی و مقاصد پشت پردۀ الفاظ، در محیط های مختلف اجتماعی و در مقابله با مکاتب مختلف جهان روز، از اطلاعات فلسفی شان استفاده کرده و از آن دریا جواب های محکم و متقنی صید می کردند. 💠 از این رو بر متعلّم لازمست که خود را از پردۀ الفاظ رهایی بخشیده و راهی به سوی معانی و مقاصد پشت پرده الفاظ، پیدا کند. راه رسیدن به پشت پرده الفاظ، پرینت گرفتن از اطلاعات ذهن است البته از مسیر هارد و حافظه طولانی مدت. 💠 برای این کار لازم است که متعلم از تعابیر و الفاظ خاصی که از کتب و اساتید یاد گرفته دوری گزیده و سعی در به کار بردن الفاظ و تعابیر جدیدی که معانی مقصوده را می رساند، داشته باشد. به عبارت دیگر در تقریر نویسی صحیح نباید الفاظی که در حافظۀ کوتاه مدت ذهن ذخیره شده، مورد استفاده قرار بگیرد. بلکه متعلّم باید در زمان تحریر و پرینت ذهن خود بر روی کاغذ، از الفاظ جدید، و حتی در صورت امکان از زبان دیگر، استفاده کند تا از بازی با الفاظ خارج شده و به جهل خود نسبت به معانی پی ببرد. () 💠 برای خروج از حافظه کوتاه مدت ذهن و ورود در هارد و حافظه اصلی، لازم است که بین زمان مطالعه و کلاس و تحقیق و پژوهش و زمان پیاده سازی ذهن (تقریر نویسی)، فاصله معتنابهی گذاشته شود. به این صورت که بعد از کلاس رفتن و رجوع به رفرنس ها و مطالعه و تفکر و جواب دادن به سؤالات ایجاد شدۀ جدید، با اشتغال به کارهای علمی دیگر و مسائل روزمره حد فاصلی درست کند. در وهلۀ بعد نوبت به تقریر نویسی می رسد. در این زمان متعلّم باید بدون رجوع به کتب و نوشته های سابق، با الفاظ و تعابیر جدید اطلاعات ذهن خود را بر روی کاغذ پیاده کند. 💠 اگر قواعد و زمان تقریر نویسی درست مراعات شود، حین پیاده کردن اطلاعات ذهن، حلقه و زنجیره هایی که سابقا بین تک مساله ها به خاطر عدم توجه و التفات وجود داشته و به آسانی آن ها را متصل می کرده، مفقود می شود. و چگونگی اتصال تک تک زنجیره ها مورد سؤال ذهن قرار می گیرد. که در این حالت مطالب در ذهن جدا جدا و به صورت جزیره جزیره در می آیند. 💠 اینجاست که جای خالی حدوسط هایی که قرار بوده مانند شمع ذوب شوند و خود را فدای پیوند و اتصال بین آن زنجیره ها کنند، احساس می شود. و متعلم به جهل و نادانی خود پی می برد. () 💠 با این روش متعلم می تواند در زمان پایان عملیات تقریر نویسی خود را بالانس کرده با دیدی واقع بینانه سطح و میزان یادگیری اش را اندازه گیری کند. 💠 اگرچه مراعات کردن این روش در ابتدا سخت بوده و منفور نفس قرار می گیرد، لکن اگر تحمل سختی نموده و چندی بدین روش سیر کند، قوت ذهنش به جایی می رسد که در همان گام اول مطالعه و شرکت در کلاس ملتفت زنجیره های مفقوده و مجهولات خود می شود، و با سرعتی بسیار بالا به مقصود نهائی که فهم عمیق و صحیح مطالب است، نائل می گردد.(عباس افروزی) @nabzqalam @almorsalaat
🔵 عمده تاریخ را ذهنیت ها رقم زده است نه واقعیت ها 🔹امیرالمومنین ع مجسمه توحید، عدالت، علم و تقوا بود اما آن جرثمه فساد و تباهی ذهنیت ها را طوری رقم زده بود که می گفتند مگر علی بن ابی طالب نماز می خواند !! 🔸امروز تمام همت دشمن صرف ایجاد ذهنیت وارونه از اسلام و جمهوری اسلامی است در این و همه جانبه ما نباید هرکس ذهنیت اش به هم ریخت است آن را دو دستی تقدیم جبهه باطل کنیم که هدف دشمن هم همین است اگر دشمن دارد روی یک سرمایه گذاری می کند نباید ما با هول دادن آن صنف، به اهداف دشمن کمک کنیم 🔹در مواجهه با چهره های مشهور باید عاقلانه عمل کرد. دشمن برای جذب تک تک آنها سرمایه گذاری می کند ما ظاهرا برنامه خاصی نداریم بلکه با دوقطبی سازی ها و شعار دادن علیه خشک و تر آنها ذهنیت اشتباه برخی از آن ها را تثبیت می کنیم 🔸زن یهودی که از بالا بر سر مبارک رسول خدا ص خاکستر می ریخت او به جنگ واقعیت پیامبر نیامده بود به جنگ تصویر ذهنی خود از پیامبر آمده بود وقتی پیامبر خدا به عیادت او رفت تمام ذهنیت خودساخته اش فرو ریخت و ایمان آورد. 📌 هدف غایی دستگیری از افرادی ست که ذهنیت شان وارونه شده است اگر همه را با یک چوب برانیم جهاد تبیین سر از لغویت در می آورد. 🔸در این فتنه ها اگر فرد متنفذی انتقاد تند و غلطی هم می کند اما عناد او محرز نیست به جای واکنش تند و تلخ و برچسب زدن به او باید مسئولین همان صنف به سراغ او بروند و واقعیت ها را بیشتر توضیح دهند و از تردیدها خارج کنند. ✅گاهی یک تدبیر و سیاست جزئی جلوی هزینه های کلانی را می گیرد ✍ش.علی امیری @nabzqalam
🔴 تا فتنه و آشوب دیگر خدانگهدار 🔸ایام اغتشاشات دم غروب با اتوبوس شهری از سرکار بر می گشتم که چند نوجوان ۱۸_۱۹ ساله کنار دست من نشسته بودند دیدن که من روحانی هستم سر صحبت را باز کردن و از هر دری صحبت کردیم یکی از آنها که احساس راحتی بیشتر می کرد گفت حاج آقا می دونید کجا داریم میریم !؟ بغل دستی به او اشاره کرد و با یک کلمه منشوری بهش گفت نگووو... گفتم معلومه دارید میرید اغتشاش !!؟ با خنده گفت نه حاج آقا میریم نگاه کنیم فقط ! سوال کردم شما بچه های بدی به نظر نمی رسید انصافا چرا در تجمعاتی شرکت می کنید که آدم کشته میشه، به مقدسات اهانت میشه، اموال عمومی تخریب میشه؟ و... 🔹جوابی دادند که خیلی قابل تامل و دردآور بود؛ گفت حاج آقا بخدا فقط برای تخلیه هیجان میریم در این شهر بزرگ به هر طرف که نگاه می کنیم حوزه و دانشگاه و موسسه است ما در این کلان شهر یک جای مناسب و یک برنامه مناسب نمی بینیم که یک تفریح سالم داشته باشیم الان یک فرصت هیجان انگیز تعقیب گریزی و زمینه ای برای فریاد زدن، شکستن و جیغ کشیدن فراهم شده چرا نباید استفاده کنیم ! 🔶حضرات مسئولین محترم، متولیان محترم فرهنگی، نهادهای عریض و طویل و شخصیت های متنفذ در امر فرهنگ عمومی عادت که ندارید مسائل را از قبل پیش بینی کنید و برای رفع معضلات قبل از سر رسیدن، راه حل ارائه کنید لااقل زمانی که کم کاری ها مثل یک طوفان از بی برنامگی ما پرده بر می دارد باید بیدار شویم و اقدام کنیم 🔹جوانان امروز با جوانان دهه شصت و هفتاد بسیار متفاوت اند فقط با موعظه و سخنرانی تربیت نمی شوند! باید برنامه های جامع، تخصصی، سیستماتیک و فراگیر برای آنها داشت و الا علیرغم اعتقادات دینی درونی که دارند فضای دنیای کنونی و بی برنامگی ما عملا آنها را به مسیرهای نامشخص سوق خواهد داد. 🔷 درست است این فتنه و آشوب پرهزینه را بدنه مردم و نیروی جان برکف انتظامی جمع کردند اما شما را به همه مقدسات قسم؛ باز احساس پیروزی و امنیت نکنید و دست روی دست نگذارید و بگوید تا فتنه دیگر خدا نگهدار !!! این حوادث ابعاد فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، رسانه ای، روانشناختی، جامعه شناختی، جنسی و ... دارد آسیب شناسی کنید و برای جلوگیری از این هیجانات متراکم راه حل کارشناسی و ملموس در دستور کار قرار دهید. 🔸حکومت دینی که دنبال ساخت تمدن الهی است دو کار را باید باهم انجام دهد راه را چند بانده باز کند و در اختیار همگان قرار دهد و راه راه حلال به طور گسترده باز نباشد راهکارهای دیگر جهت پاک نگه داشتن جامعه برای رسیدن به اهداف بلند اسلامی مقطعی خواهد بود و در بلند مدت بی اثر می گردد ✍ش.علی امیری @nabzqalam
🌀 افقه هم باشد، اما نفهمد... 🔸 اگر کسی اعلم و افقه هم باشد، اما نتواند بفهمد و ببیند که ، امروز در ایران اسلامی، چطور بر مبنای حق قیام کرده و چطور نظام جاهلىِ مبنی بر گناه و فسق و فجور و ظلم را از بین بُرده -طوری که امروز هم همه نظام‌های مبنی بر فسق و فجور، از شیطان بزرگ آمریکا تا اعوان و انصارش، و همه فاسدهای دنیا با این نظام می‌جنگند- و حتی با آنها هم‌صدا شود و برای آنها خوراک درست کند و از این‌که آنها تحریکش کنند خوشحال شود، خاک بر سرِ آن عالم اعلم و افقه! 🔻 حالا گیرم از لحاظ فقاهت و علم هم خیلی بالا باشد، که آن هم علم نیست، جهل است. نور نیست، ظلمت است. والّا اگر نور بود، اوّل خودِ این نوع افراد را هدایت می‌کرد. 📅 ۲۰ شهریور ۷۳ @Manahejj 👇👇👇👇 @nabzqalam
🔹 استفاده گسترده از یک لفظ که بار معنایی منفی دارد قبح آن را فرو می ریزد و آن معنای مشمئز کننده کم کم عادی جلوه می کند و به ادبیات عمومی اضافه می شود و گاهی بر اثر تکرار زیاد، حول آن مفهوم منفی هویت منفی هم شکل می گیرد و افرادی هم جذب این هویت می شوند. 🔸 این روزها در حجمی که واژه قبیح براندازی در لسان حزب اللهی ها و انقلابیون البته با نیت درست استعمال می شود شاید در ادبیات معاندین این مقدار استفاده نمی شود. شاید بهتر باشد الفاظ و مفاهیمی که بدخواهان دنبال جا انداختن هستند را پررنگ نکنیم ... ✍ش.علی امیری @nabzqalam