eitaa logo
نورْتَــــم✨ |𝑵𝒐𝒐𝒓𝒕𝒂𝒎
1.5هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
389 ویدیو
5 فایل
تکتم رفیعی ام 🎀⃟‌ ‌ | مدرس و کوچ یه رفیق راه برای دخترای هدفمند ✨ . نورْتَم ؛ رشد فردی اسلامی یه نوجوون و جوون به چی نیاز داره ؟! اینجا پیدا می کنه 🤍🌱 . تخصصِ‌مون محتوای اسلامیِ ✅ شرط می بندم معتادِ نورْتَم میشی🤝 . من اینجام 👇 @Noor_admiin
مشاهده در ایتا
دانلود
چقدر متن قشنگی خوندم ... ذهن آدم مثل خونس ! اگر هر روز یه گوشش و مرتب نکنی ، تبدیل به آشفتگی میشه 🧠🥴 امروز یه قدم برای مرتب کردن ذهنت بردار ... مثلا پنج دقیقه مدیتیشن 🧘‍♂ یا یه صفحه ژورنال نویسی ✍ 🌊🌬🍃🌧
سلااااممم 🙋‍♀🎀✨ هستی امروز درباره ی برنامه ریزی بگم ؟! ...
دقت کردی رفتم ناپدید شدم ؟ 👀👊
نورْتَــــم✨ |𝑵𝒐𝒐𝒓𝒕𝒂𝒎
یکی از مهم ترین و اصلی ترین مشکلت تو زندگی که اگه حذف بشه دیگه راحت میشی چیه ؟! جواب بده که می خوام
یادته چند وقت پیش درباره ی این پرسیدم ؟! یه مشکل اساسی زندگیتو پیدا کن همونی که اگر حذف بشه بقیه ی مشکلاتت هم برطرف میشه 👌
زمان: حجم: 1.3M
پادکست آموزشی برنامه ریزی 📝✔️ آگاهی امروز نور بشه تو زندگیتون 😍🌙 @noortam ✨عضو نورْتَم شو
نورْتَــــم✨ |𝑵𝒐𝒐𝒓𝒕𝒂𝒎
پادکست آموزشی برنامه ریزی 📝✔️ آگاهی امروز نور بشه تو زندگیتون 😍🌙 @noortam ✨عضو نورْتَم شو
تنها خور نباشین ✋😅 پخشش کنین و بفرستین برای کسایی که فکر می کنین به دردشون می خوره و نور میشه تو زندگیشون ✨💗
سلام از منی که دیشب وقت دکتر تغذیه داشتم 👀 برای اضافه شدن وزنم 😬 و از صبح جز خوردن وقت دیگه ای نداشتم که کارامو پیش ببرم 🚶‍♀ یه رژیم غذایی داده بهم که فقط خوردنه توش اونم برای من که اصلا حال خوردن ندارم 😂❤️‍🩹 سال جدید یکی از هدف هام رسیدن به وزن ایده آلمِ که اولین اقدامش می شد رفتن پیشِ دکتر تغذیه و گرفتن برنامه غذایی 👌🙂
نورْتَــــم✨ |𝑵𝒐𝒐𝒓𝒕𝒂𝒎
سلام از منی که دیشب وقت دکتر تغذیه داشتم 👀 برای اضافه شدن وزنم 😬 و از صبح جز خوردن وقت دیگه ای نداشت
دیشب دکتر بهم گفت ممکنه یکی از دلایلِ بی اشتهاییت استرس زیادت باشه استرس باعث میشه که غذا نخوری و وزن اضاف نکنی چه قشنگ اشاره کرد به اینکه بعد جسمم روی روانم و روانم روی جسمم تاثیر گذاره 🤌🥲 و از اون طرف غذا که درست و حسابی نخوری میشه ضعف روان یه سیکل به هم پیوسته و ادامه دار ⭕️
بعد ، ریشه استرس مو که اصلا شاید بهش پی نبردم و گشتم و به ریحانه خوردم ... من از وقتی مادر شدم مداااممم نگرانم نگرانی های بی جا نکنه یه ثانیه کلاه شو درآورد سرما خورد نکنه فلانی جلوش حرف زشت زد یاد گرفت نکنه یه ساعت گذاشتمش و رفتم به کارم برسم به روحش لطمه خورد نکنه ... نکنه ... نکنه ... میدونی دیشب با خودم فکر کردم من که خالق ریحانه نیستم نعوذ بالله من فقط نقش والد ریحانه رو دارم ایفا می کنم به اندازه ی توانم تلاش مو می کنم به عنوان والد و بقیش و می سپارم به خالقش که خودش ربّ العالمین 🥲✨ کی بزرگتر و توانا تر از خدا 💚 اگر خدا بخواد میشه اگر نخواد هم نمیشه زمین به آسمون بره آسمون به زمین بیاد نمیشه به اینکه اعتقاد داشته باشی می بینی زندگی چقدر لذت بخش میشه 🙂🫀