👌رسالت اولویت های تمدنی ۱۲ گانه، تعریف ۱۲ آرمان برای حوزه برنامه ریزی کشور (با نگاه الگوی پیشرفت اسلامی) است؛ که از طریق ۴۰۰ تصمیم عملیاتی می شوند. این بسته راهبردی در مواجهه با ۱۷ بخش سند توسعه پایدار ۲۰۳۰ تعریف می شود....
#اولویت_های_تمدنی
#سند_توسعه_پایدار_2030
@olgou4
ایستاده.jpg
4.95M
👌سومین شماره خبرنامه الگوی پیشرفت اسلامی به زبان عربی....
🗞تصدر عن المجلس الاستراتیجی للنموذج الاسلامی للتقدّم/ رمضان المبارک ۱۴۴۲
#فقه_النظام
@olgou4
⚡️برای پشتیبانی جامع از جمهوری اسلامی به میدان آمده ایم / تبیین ۴۰۰ تصمیم برای تحول در نظام برنامه ریزی کشور
👌ساختار مباحث مرتبط با اولویت های تمدنی ۱۲ گانه شامل ۶ بخش اصلی است و از طریق این مفاهیم گسترده از جمهوری اسلامی حمایت فکری می نمائیم.
👌در بخش مقدمه ای این بسته، رسالت اولویت های ۱۲ گانه تمدنی تبیین می شود. مهمترین رسالت این بسته راهبردی تعریف آرمان های حوزه برنامه ریزی کشور و تعریف ۴۰۰ تصمیم برای عملیاتی شدن این آرمان ها است. به عبارت دیگر اولویت های تمدنی ۱۲ گانه در مواجهه با ۱۷ بخش سند توسعه پایدار ۲۰۳۰ و ۱۶۹ هدف فرعی آن تعریف می شود. (نظام مقایسه اولویت های تمدنی با سند توسعه پایدار ۲۰۳۰ و برنامه های توسعه کشور)
👌سرفصل اول مباحث این بسته به تبیین مفهوم محوری الگوی پیشرفت اسلامی اختصاص دارد. تنظیم صحیح روابط انسانی در حوزه های سیزده گانه ی ۱- رابطه انسان با امام، ۲- رابطه انسان با خانواده، ۳- رابطه انسان با معلم، ۴- رابطه انسان با دوست، ۵- رابطه انسان با دشمن، ۶- رابطه انسان با همسایه، ۷- رابطه انسان با طرف معامله، ۸- رابطه انسان با شریک شغلی، ۹- رابطه انسان با یتیم، ۱۰- رابطه انسان با فقیر، ۱۱- رابطه انسان با ابن سبیل، ۱۲- رابطه انسان با مهمان و ۱۳- رابطه انسان با همسفر، مفهوم اصلی الگوی پیشرفت اسلامی است. (تبیین نقش روابط انسانی در جامعه سازی)
👌سرفصل دوم مباحث این بسته به تبیین جامع زیرساخت های تنظیم روابط انسانی اختصاص دارد. در این بخش نقش محتوای ۱- فقه الخلق، ۲- فقه التقدیر، ۳- فقه النظام و ۴- فقه علوم غریبه در تنظیم صحیح روابط انسانی تبیین می شود. مباحث فقه الخلق به دنبال ارتقای درک از ویژگی های اشیاء و نقش آن در تنظیم روابط انسانی است. در فقه التقدیر ارتقای درک از چگونگی رفع فقر انسان و نقش آن در تنظیم روابط انسانی تبیین می گردد. فقه النظام به دنبال ارتقای درک از نظام سازی به محوریت مفهوم مترقی هدایت و نقش آن در تنظیم روابط انسانی است و در فقه علوم غریبه ارتقای درک از مفهوم اسباب باطنی عالم و نقش آن در تنظیم روابط انسانی را پی گیری می نماییم. (نقشه پشتیبانی جامع حوزه علمیه از نظام سازی)
👌سرفصل سوم مباحث این بسته به تبیین نقش اولویت های تمدنی ۱۲ گانه در تنظیم روابط انسانی اختصاص دارد. تغییر هویت در ۱- ساختمان، ۲- مدیریت شهری، ۳- سلامت، ۴- آموزش و پرورش، ۵- محرومیت زدایی، ۶- مواجهه با اسناد بین المللی، ۷- مدیریت راهبردی، ۸- برنامه و بودجه، ۹- کسب و کار، ۱۰- تولید و انتشار خبر، ۱۱- قانون گذاری و ۱۲- امنیت، به تنظیم صحیح روابط انسانی مدد می رساند. (اولویت های تمدنی سال ۱۴۰۰ بر اساس قاعده اصولی زمان و مکان - (بیان مبتنی بر ظرفیت))
👌سرفصل چهارم مباحث این بسته به تبیین الگوی تدوین و استنباط نظریات فقهی الگوی پیشرفت اسلامی می پردازد. در تدوین نظریات فقهی پشتیبان برای تغییر هویت در اولویت های تمدنی ۱۲ گانه، از قواعد اصولی فقه البیان - خصوصاً قاعده بیان مبتنی بر مُکث- بهره برده ایم. بر اساس قاعده اصولی بیان مبتنی بر مُکث برای هر کدام از این مسائل خانواده آیه و روایت تشکیل می دهیم. (حجیت بسته اولویت های تمدنی)
👌سرفصل پنجم مباحث این بسته به تبیین محتوای نظریات فقهی پشتیبانِ اولویتهای تمدنی ۱۲ گانه اختصاص دارد. این نظریات فقهی شامل: ۱- مقررات فقهی ساختمان، ۲- نظریه مدیریت شهری محله محور، ۳- نظریه پیشگیری ساختاری از بیماری، ۴- نظریه آموزش و پرورش آینده، ۵- نظریه تَعرُّف، ۶- الگوی جدید نگهبانی از نظام، ۷- الگوی ساخت، ۸- نظریه هسته های توازن، ۹- فقه المکاسب، ۱۰- الگوی تنظیم و انتشار خبر، ۱۱- نظریه مادر و ۱۲- نظریه امنیتی سِلم می پردازد. ساختار تبیین این نظریات در قالب ساختار سه بخشی الگوی ساخت است. (تبیین ۴۰۰ اقدام برای تحول در برنامه ریزی کشور)
حجت الاسلام علی کشوری - تبیین ساختار مباحث بسته اولویت های تمدنی ۱۴۰۰ - سه شنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ هجری - مصادف با شب اول ماه مبارک رمضان ۱۴۴۲ - قم
🗞لینک خبر:
http://nro-di.blog.ir/1400/01/24
#اولویت_های_تمدنی
#پشتیبانی_جامع_از_جمهوری_اسلامی
#ماه_مبارک_رمضان
@olgou4
⚡️ آقای عراقچی لطفا متن جدیدی برای مذاکرات ننویسید و مذاکرات را متوقف کنید/ مذاکره با نوشتن املا تفاوت دارد!
👌عباس عراقچی مسئول تیم مذاکره کننده هسته ای اعلام کرده است: زمان شروع نگارش متن توافق فرا رسیده است! بسیاری از مردم از وقت شنیدن این خبر کاملاً نگران شده اند. دلیل نگرانی ها هم به عدم تخصص تیم مذاکره کننده در نوشتن یک متن خوب برای توافقنامه بازگشت دارد. در مذاکرت قبلی آقایان فقط املا نوشتند و به دلیل ضعف توافقنامه برجام از حیث تضمین و توازن، نتوانستند تحریم ها را برطرف کنند!
👌پرسش اساسی این است که آیا متن جدید شامل تعهدات جدیدِ فرا برجامی برای ایران است؟ و شامل مسائل منطقه ای و موشکی هم خواهد شد؟ پیشنهاد می کنم که مذاکرات فعلی کاملاً متوقف شود و آقایان مشکلات جدیدی برای معیشت و امنیت مردم -به اسم مذاکره- ایجاد نکنند!
حجت الاسلام علی کشوری- تبیین نظریه سیاست خارجی قبل از ظهور - بامداد یک شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ هجری - قم
#مطالبه_توقف_مذاکرات_وین
@olgou4
⚡️فلسفه سیاست خارجی چیست؟
👌در فصل سوم نظریه "سیاست خارجی قبل از ظهور" به بررسی مفهوم کفر، مفهوم نفاق و مفهوم ایمان و اثرات این مفاهیم در تنظیم صحیح روابط انسانی می پردازیم. به عبارت دیگر در این بخش فلسفه سیاست خارجی از منظر اسلام را تبیین می کنیم. فلسفه سیاست خارجی از منظر فقه، تنظیم صحیح روابط انسانی و نفیِ سبیل و تسلط و اختلال در روابط انسانی جوامع است.
👌به عنوان مثال با درایه در حدیث ابي عمرو الزبيري از امام صادق علیه السلام، نقش کفر در ایجاد اختلال در روابط انسانی واضح می شود. در این روایت صحیح، معانی کلمه کفر- از منظر کتاب خدا- در پنج معنای ۱- جحودِ بالربوبیه، ۲- جحود علی المعرفه، ۳- کفر نعم، ۴- کفر در حوزه ترک ما امرالله به و ۵- کفر برائت تشریح شده است و همه این معانی پنج گانه، در نظم اجتماعی و تنظیم روابط انسانی مؤثر هستند! به عبارت دیگر با دقت در مفهوم کفر، این نتیجه به دست می آید: که یکی از دلایل مواجهه با کفار، تنظیم صحیح روابط انسانی است!
👌یکی از عجایب روزگار ما این است که افرادی سخن از انسان و رابطه انسان ها با یکدیگر را مطرح می کنند ولی از نقش سه حالت درونی انسان (حالت کفر، حالت نفاق و حالت ایمان) در اختلال یا تنظیم روابط انسانی سخنی به میان نمی آورند! به عبارت بهتر اختلال در روابط انسان ها، نتیجه حالات کفر و نفاق در درون انسان است!
👌یکی دیگر از سرفصل های نظریه "سیاست خارجی قبل از ظهور" تبیین نقشه جغرافیائی ظهور (نقشه جغرافیائی درگیری های اصلی جبهه ایمان با جبهه کفر و نفاق) بر اساس روش تحقیق فقهی است. پنج منطقه شامات، حجاز، یمن، عراق و ایران، بخش های اصلی جغرافیای فعالیت دستگاه سیاست خارجی برای دستگاه ایمان محسوب می شوند.️ شایان ذکر است که نظریه سیاست خارجی قبل از ظهور در مجموع شش دسته بحث را شامل می شود.
حجت الاسلام علی کشوری- تبیین نظریه سیاست خارجی قبل از ظهور- چهارشنبه اول اردیبهشت ۱۴۰۰ هجری - قم
🗞لینک خبر:
http://nro-di.blog.ir/1400/02/01
#سیاست_خارجی_قبل_از_ظهور
#تنظیم_روابط_انسانی
#نفی_سبیل_و_اختلال_در_روابط_انسانی
@olgou4
👌درباره هوش مصنوعی! / روش بررسی مسئله هوش مصنوعی در حوزه علیمه غلط است.
❓برای کمک به تصحیح قضاوت کارشناسان حوزوی در مسئله هوش مصنوعی در ابتدای امر پیشنهاد می کنیم که روش موضوع شناسی در این مسئله تصحیح شود.
🗞متن کامل:
http://nro-di.blog.ir/1400/02/03
#روش_بررسی_موضوعات_جدید
#هوش_مصنوعی
#جمعه_انتظار
@olgou4
❌ تکرار تعاریف دیگران درباره هوش مصنوعی؛ یعنی وابستگی در تعریف! افرادی که تعاریف دیگران را می پذیرند؛ در تصمیم و اقدام هم وابسته خواهند شد!
🗞متن مرتبط:
http://nro-di.blog.ir/1400/02/03
#هوش_مصنوعی
#سند_توسعه_پایدار_2030
@olgou4
👌با تأكيد بر اولویت های تمدنی ۱۲ گانه تصویری تفصیلی از آینده برنامه ریزی کشور ارائه نموده ایم. متأسفانه در شرايطی که اختیارات اجتماعی برای مؤمنين آماده است؛ بیشترین بخش از گفتگوهای نیروهای انقلاب اسلامی در فضای نقد مدرنیته است! همچنین بخشی از برنامه های اثباتی نیروهای انقلاب، کپی برداری از سند توسعه پایدار ۲۰۳۰ است.
#نفی_سبیل_و_اختلال_در_روابط_انسانی
#اولویت_های_تمدنی
@olgou4
👌متن کامل دومین نامه حجت الاسلام علی کشوری به دکتر محمد جواد ظریف:
❓جناب آقای ظریف شما را به مطالعه بیشتر و دقیق تر در مبانی سیاست خارجی جمهوری اسلامی دعوت می کنم!
⚡️متن کامل نامه:
http://nro-di.blog.ir/1400/02/07
#سیاست_خارجی_قبل_از_ظهور
#نفی_اخلال_در_روابط_انسانی
@olgou4
⚡️مسئله محوری و مواجهه با جریان غرب گرا
❓ورود مسئله محور در عرصه تصمیم سازی کشور، راه غلبه بر جریان غرب گرا و تقویت جبهه منطقه ای مقاومت است! بعد از انتخاب و تنقیح مسئله(بر اساس نظریه هسته های توازن)، ساخت آن مسئله را در قالب سه بخشی الگوی ساخت پی گیری می کنیم. الگوی ساخت، برای هر مسئله تعریف، تصویر و تصمیم پیشنهاد می کند.
حجت الاسلام علی کشوری- تبیین اولویتهای تمدنی ۱۲ گانه - بامداد پنج شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - قم
#اولویت_های_تمدنی
#الگوی_ساخت
@olgou4
هدایت شده از الگوی پیشرفت اسلامی
⚡️تبیین اجمالی استراتژی فقهی تولید و صنعت/دوگانه بخش خصوصی یا بخش دولتی؟! معیوب است!
👌عمده کارشناسان اقتصاد در معایبِ تصدی بخش دولتی و مدح بخش خصوصی بحث کرده اند. درباره این دوگانه غلط نکاتی را مطرح می کنم:
👌اول اینکه: به دلیل عدم رعایتِ شاخصه های مهمی مانند "مناسب بودن فاصله محیط کار با خانه کارگر"، " اولویت مشاغل غیر استخدامی بر مشاغل استخدامی"، " مجموعه استاندارهای غذای طیب"، " کاهش ساعت کار به یک چهارم ساعات روزانه" و... الگوی بخش خصوصی و الگوی بخش دولتی بر ضد روابط انسانی صحیح عمل می کنند و الگوئی مناسب برای کسب و کار جمهوری اسلامی محسوب نمی شوند. (رجوع شود به شاخصه های فقهی کسب و کار در مقایسه با شاخصه های سازمان جهانی کار)
👌دوم آنکه: به دلیل "غیر قابل اغماض" بودن چالش برای روابط انسانی، الگوی تولید مناسب برای جمهوری اسلامی، الگوی تولید غیر متمرکز و محله ای و خانگی است. در الگوی تولید غیر متمرکز -که در بخش کشاورزی، غذا و سایر صنایع قابلیت تحقق دارد- کیفیت بیشتر، قیمت ارزانتر و حفظ محیط زیست؛ بهتر تأمين مي شود (رجوع شود به استراتژی فقهی صنعت و تولید)
👌سوم اینکه: پیشران اصلی برای گسترش کسب و کارهای خانگی را بازخوانی آموزشهای فقهی مرتبط با کسب و کار و راه اندازی بازارهای موقت می دانیم. از نظر ما حکومت ها باید هزینه های تجارت، را با ساخت بازارهای موقت صفر کنند و با این اقدام میل به تجارت را عمومی نمایند. (رجوع شود به الگوی فقهی تجارت و بازار)
👌چهارم آنکه: به بخش های اقتصادی صدا و سیما توصیه می کنم؛ که بر اساس شاخصه های فقهی کسب و کار از مدیران دولتی و صاحبان بخش خصوصی پرسشگری و مطالبه گری نمایند. طراحی سوال بر اساس شاخصه های فقهی کسب و کار، یکی از زیرساخت های ایجاد زیست بوم خانگی و محله ای و غیر متمرکز است.
حجت الاسلام علی کشوری- تبیین استراتژی فقهی صنعت و تولید - در جمع برخی از طلاب مدرسه هدایت - پنج شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - قم مبارک
⚡️لینک خبر:
http://nro-di.blog.ir/1399/11/16
#نظام_سازی_فقهی
#استراتژی_فقهی_تولید_و_صنعت
@olgou4
❓تحلیل های غلط دکتر ظریف و دکتر روحانی تا چه زمانی ادامه دارد؟!
مطلب مرتبط:
نامه حجت الاسلام علی کشوری به دکتر ظریف
#توسعه_محرومیت_زاست
@olgou4
⚡️درباره پدیده معیوبِ دکتر حجت الاسلام!
👌برخی از طلبه ها -در روزگار ما - علاوه بر تحصیلات حوزوی به دنبال تحصیلات دانشگاهی می روند و عنوان حجت الاسلام دکتر متولد می شود. البته برخی هم بعد از اخذ مدرک دکتری و مهندسی برای تحصیل به حوزه علمیه می آیند؛ درباره این برادران چند نکته را عرض می کنم:
👌نکته اول اینکه: برای تحصیلاتِ دوگانه در حوزه و دانشگاه دو انگیزه اصلی متصور است. برخی با انگیزه آشنائی و سپس نقد مفاهیم پوزیتویستی به تحصیلات تکمیلی دانشگاهی می پردازند و جمع دیگری هم به دنبال یافتن پاسخ برای پرسش های خود در رشته های دانشگاهی هستند. جریان دوم در واقع اعتقادی به جامعیت دین در پاسخگویی به همه مسائل بشر ندارند!
👌نکته دوم آنکه: برای تسلط و نقدِ دیدگاه های سکولار دانشگاهی، روش های بهتری متصور است. به عنوان مثال می شود جلسات گفتگو میان طلبه ها و دانشگاهیان را در رشته های مختلف راه اندازی کرد و نشست هائی مانند تجربه سال های اولیه انقلاب اسلامی را در قم و سایر حوزه های علمیه مجدداً راه اندازی کرد. به عبارت دیگر برای آشنایی و نقد دیدگاه های غلط دانشگاهی در حوزه های اقتصاد، سیاست، هنر، جامعه شناسی، روانشناسی و... لازم نیست تا در دانشگاه تحصیل کنیم و به بهانه آشنائی و نقد، نظام مدرکی و طبقه بندی علمی معیوب دانشگاه را -و لو ناخواسته- تقویت و تایید نماییم. البته راه اندازی گفتگوی انتقادی با نظام دانشی مدرنیته نیازمند طراحی یک الگوی چابک و کارآمد توسط حوزه علمیه است و نباید به اسم گفتگو، زمینه رواج بیشتر مفاهیم ناقص مدرنیته را فراهم نمود. اساس این الگوی گفتگو، طراحی نظام سوالات دقیق برای گفتگوهای مشترک است. (گفتگو در فضای نظام مقایسه با دانشگاه؛ راه حل مواجهه با انگیزه اول برخی طلاب برای ورود به دانشگاه)
👌نکته سوم اینکه: مدیران و اساتید حوزه باید گفتگوهای مرتبط با جامعیت دین را در حوزه های علمیه-خصوصاً در سالهای اولیه طلبگی- راه اندازی نمایند. استنطاق از امام علیه السلام درباره دایره تفقه و میزان جامعیت دین، زمینه ساز عدم رجوع طلاب به سایر مکاتب دانشی است. به عبارت دیگر وقتی در حوزه های علمیه پاسخ بسیاری از نیازمندی ها و حوائج بشر داده نمی شود؛ طلبه ها هم محتاج طبقه بندی فعلی علم می شوند و اصطلاحاً به امضای حداکثری بناهای عقلائی می پردازند. به عبارت سوم به همان میزان که تکامل تفقه را می پذیریم؛ به همان میزان هم، طلبه در درون خود غنای بیشتری احساس می کند و تحصیلات تکمیلی در دانشگاه را نمی پذیرد. (گفتگو درباره جامعیت دین و دائره تفقه؛ راه حل مواجهه با انگیزه دوم برخی طلاب برای ورود به دانشگاه)
👌نکته چهارم آنکه: برای گسترش گفتگوهای مرتبط با جامعیت دین، چهار دسته بحث، شاملِ: ۱- تبیین ساختار عوامل ایجاد فساد در مدرنیته ، ۲- تبیین مفهوم ویژگی های مشترک اشیاء، ۳- تبیین مفهوم امامت، ۴- تبیین مفهوم علم -با روش تحقیق فقهی- را به اساتید محترم حوزه پیشنهاد می کنیم. بررسی آیات و روایات مرتبط با این چهار حوزه به تبیین گستره دین کمک می کند.
حجت الاسلام علی کشوری- تبیین طبقه بندی فقهی علم - یک شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - قم
⚡️لینک خبر
http://nro-di.blog.ir/1400/02/12
#فقه_آینده
#جامعیت_دین
@olgou4
⚡️به فضل الهی نشست تخصصی "هوش مصنوعی و طرح جایگزین" روز سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ هجری در شهر قم برگزار می گردد.
🗞پیشخوان نشست:
http://nro-di.blog.ir/1400/02/03
#روابط_انسانی
#هوش_مصنوعی
#هجوم_اسناد_بین_المللی_به_هویت_شیعی
@olgou4
👌نامه حجت الاسلام علی کشوری به تولیت محترم حرم حضرت معصومه سلام الله علیها:
❓ نیازمندِ تکامل و رشد در برنامه های خدماتی و معرفتی آن آستان ملک پاسبان هستیم.
🗞متن کامل نامه:
http://nro-di.blog.ir/1400/02/20
#الگوی_جدید_زیارت
#تکامل_در_برنامه_خدماتی_حرم
@olgou4
⚡️سه پرسش درباره هوش مصنوعی!
👌درباره هوش ماشینی و سایر پدیده های پیشنهادی مدرنیته سه پرسش اساسی مطرح است. طرح و بررسی این پرسش ها به تنقیحِ مسئله هوش مصنوعی و قضاوت نهائی حوزه علمیه درباره این مسئله کمک می کند.
⚡️لینک خبر:
http://nro-di.blog.ir/1400/02/20-2
#هوش_مصنوعی
#روش_موضوع_شناسی
#مدیریت_شهری
@olgou4
⚡️نشست تخصصی بررسی سه پرسش درباره هوش مصنوعی / دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ هجری - ساعت ۲۱ ....
🗞پیشخوان نشست:
http://nro-di.blog.ir/1400/02/20-2
#سه_پرسش_درباره_هوش_مصنوعی
#روابط_انسانی
@olgou4
هوش مصنوعی وسه پرسش ۲۰ اردیبهشت۱۴۰۰.mp3
24.27M
🔉بررسی اجمالی سه پرسش درباره هوش مصنوعی در جمع برخی از طلاب و فضلای حوزه علمیه قم - دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ هجری شمسی
#روابط_انسانی
#سه_پرسش_درباره_هوش_مصنوعی
@olgou4
👌نقش مبانی نظری در صحت سنجی روایات
⚡️متن خبر:
http://nro-di.blog.ir/1400/02/21
#نظریه_وثوق_صدور_به_معنای_تکاملی
@olgou4
⚡️به فضل الهی نشست تخصصی هوش مصنوعی و طرح جایگزین امروز (سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ هجری) در پلاک ۳۱۳ مسجد جمکران برگزار گردید.
#هجوم_اسناد_بین_المللی_به_هویت_شیعی
#روابط_انسانی
@olgou4
⚡️با به کار گیری هوش مصنوعی بیکاری در جامعه گسترش می یابد و آزادی و اختیار انسان به چالش کشیده خواهد شد./ حجت الاسلام مهدی قاسمی در نشست تخصصی هوش مصنوعی و طرح جایگزین
#هجوم_اسناد_بین_المللی_به_هویت_شیعی
#روابط_انسانی
@olgou4
📸گزارش تصویری نشست تخصصی هوش مصنوعی و طرح جایگزین/ سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - مسجد جمکران پلاک ۳۱۳
دریافت تصاویر نشست از خبرگزاری رسا
#هجوم_اسناد_بین_المللی_به_هویت_شیعی
#روابط_انسانی
@olgou4
⚡️ایده اسلامی کردن هوش مصنوعی شبیه تجربه های شکست خورده ای مانندِ اسلامی کردن بانک و.. است./ حجت الاسلام سید حسن آیت در نشست تخصصی هوش مصنوعی و طرح جایگزین- سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - مسجد جمکران پلاک ۳۱۳
#هجوم_اسناد_بین_المللی_به_هویت_شیعی
#روابط_انسانی
@olgou4
⚡️از فناوری های هوشمند فقط در حوزه رصدهای مرتبط با نفی سبیل استفاده می کنیم و مخالف استفاده از آنها در فرآیند جامعه سازی مطلوب هستیم. در مسئله بیوتکنولوژی هم مسئله به همین شکل است./ حجت الاسلام علی کشوری - نشست تخصصی هوش مصنوعی و طرح جایگزین- سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ هجری - مسجد جمکران پلاک ۳۱۳
#هجوم_اسناد_بین_المللی_به_هویت_شیعی
#روابط_انسانی
@olgou4
⚡️اقدامات طرح جایگزین هوش مصنوعی....
یادداشت مرتبط:
روش بررسی هوش مصنوعی در حوزه علمیه غلط است!
#هوش_مصنوعی_و_طرح_جایگزین
#روابط_انسانی
@olgou4