هدایت شده از حوزه قم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قم برخاسته است! صدای ملت به گوش مسئولان میرسد؛ طوفان الاقصی۲ را عملی کنید!
◽️ اجتماع بزرگ مردم قم در مطالبه پاسخ دندان شکن به آمریکا و اسرائیل
● حجتالاسلام روانبخش/ نماینده مردم قم
ـــ ـ ـ ـــ ـ
۞ حوزهقمـ Hawzeh_Qom
هدایت شده از سُلَّمْ | کـاوه
♦️ بـــازی نقابها!
🌐 IR شناسۀ کـاوه W وبـگـاه سُـلَّـم
🔹 رویکرد سلفی تکفیری با سکولار لیبرال برای نظام صهیونیِ سلطه فرقی نمیکند فقط باید خطری برای منافع آنها نداشته باشند.
🔸 کارکرد زهر و سم سکولاریسم و لیبرالیسم برای نظام صهیونیِ سلطه همواره بیش از شمشیر سلفیت و تکفیر بوده و میباشد.
🔺 بن سلمانیسم بهتر از بن لادنیسم نوکر طواغیت بوده و است
👤 حسین کاوه ✍️
#️⃣ #نظام_سلطه #استعمار_نو #صهیونیسم
🆔 @SOLLAM 👈 عضو شوید ✌️
هدایت شده از سُلَّمْ | کـاوه
♦️ عملیات دماسنجی
🌐 IR شناسۀ کـاوه W وبـگـاه سُـلَّـم
🔹 برخی هنجارشکنیهای خاص که بازتاب رسانهای ویژهای هم دارند! برای سنجیدن دمای حساسیت حکومت و جامعه هستند جهت اقدامات بعدی!
🔸 اگـر حکومت و جامعه نسبت به این هنجارشکنیهای خاص واکنش سریع و قاطع نشان ندهند! این هنجارشکنیهای خاص عمومی خواهند شد!
🔺 آواز پرستو در کاروانسرا پروژه است نه اتفاق
👤 حسین کاوه ✍️
#️⃣ #تهاجم_فرهنگی #عملیات_روانی #قانون_شکنی
🆔 @SOLLAM 👈 عضو شوید ✌️
هدایت شده از صلح میرزایی
به بیان بیاییم!
مجتهدان، اساتید، علما و طلاب عزیز!
اساتید و دانشجویان گرانقدر!
فدای تان گردم.
حال که مخالفان «قانون حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب» دوره افتادهاند و از دهها نفر از عمامهبهسرها و حوزویان و دانشگاهیان خاص و بعضاً سکولار، مصاحبه و یادداشت میگیرند #اظهارنظر شما عزیزان بسیار مهم است.
همه میدانیم که وضعیت منطقه چگونه است و از مشکلات معیشتی مردم عزیزمان مطلعیم امّا یقیناً همدلی همگانی برای مقابله با نقشه #ابلیس، برکات را بر ما نازل خواهد کرد. ان شاء الله.
🟩https://farsnews.ir/solhmirzaei/1734285126139928331
🟦https://virasty.com/solhmirzaei/1734285352472601175
📲 @solhmirzaei58
هدایت شده از سُلَّمْ | کـاوه
♦️ مـقـام و مـقـال
🌐 IR شناسۀ کـاوه W وبـگـاه سُـلَّـم
🔹 برخی از ماها در جهاد تبیین بهتر است که در لایۀ مسائل بسیط و روبنایی فعال باشیم و به لایههای پیچیده و زیربنایی ورود نکنیم.
🔸 کم نیستند وعاظ و خطبای بزرگواری که علی رغم شأن علمی هرگز پـا در نعلین علما و حکما نمیکنند و بـر تبلیغ متمرکز هستند.
🔺 امان از افراد بلاگریزه شده خصوصا طلبهها!
👤 حسین کاوه ✍️
#️⃣ #جهاد_تبیین #تبلیغ_اسلامی #جوزدگی
🆔 @SOLLAM 👈 عضو شوید ✌️
هدایت شده از سُلَّمْ | کـاوه
♦️ پـلهـای پـیـروزی!
🌐 IR شناسۀ کـاوه W وبـگـاه سُـلَّـم
🔹 مواضع و عملکرد جریان انقلابی و غیرانقلابی روشن است نورافکن جهاد تبیین را مقداری بر وسط بازان التقاطی متمرکز بکنید.
🔸 زیرا وسط بازان التقاطی همواره پل پیروزی غربگرایان بر حزب الله و غربگرایان نیز همواره پل پیروزی دشمنان بر کشور بودهاند!
🔺 پلهایی که از گفتمان تا میدان امتداد دارند!
👤 حسین کاوه ✍️
#️⃣ #جهاد_تبیین #التقاط #اختلال
🆔 @SOLLAM 👈 عضو شوید ✌️
هدایت شده از سُلَّمْ | کـاوه
♦️ انهدام زنانگی!
🌐 IR شناسۀ کـاوه W وبـگـاه سُـلَّـم
🔹 یکی از شباهتهای غربزدگان به پدران فکری و معنوی خود نوع مواجهۀ آنان با جایگاه زن و استفادۀ ابزاری از بانوان میباشد...
🔸 از سوءاستفاده از عواطف زنانه برای فریب بانوان تا استفاده از جذابیتهای ظاهری زنانه در تجارت و رأی آوری در انتخاباتها و...
🔺 خیانتی مانند هدم جایگاه همسری و مادری...
👤 حسین کاوه ✍️
#️⃣ #غربزدگان #فرهنگ #زنان
🆔 @SOLLAM 👈 عضو شوید ✌️
هدایت شده از سُلَّمْ | کـاوه
♦️ گرانیگاه مقاومت
🌐 IR شناسۀ کـاوه W وبـگـاه سُـلَّـم
🔹 شک نکنید که یک ضربۀ کوچک گفتمانی به مقاومت در تهران موجب یک ضربۀ بزرگ میدانی به مقاومت در منطقه است.
🔸 جمهوری اسلامی ایران کانون جبهۀ مقاومت است و کوچکترین اتفاق در این مرکز شعاع تأثیر متوالی و فراگیری دارد...
🔺 تضعیف جبهۀ انقلاب و قدرت گرفتن وادادگان در ایران نه اتفاق بود و نه کوچک!
👤 حسین کاوه ✍️
#️⃣ #مقاومت #هشیاری #جهاد
🆔 @SOLLAM 👈 عضو شوید ✌️
هدایت شده از سُلَّمْ | کـاوه
♦️ تـعـامـل فرهـنـگی تصـاعدی
🌐 IR شناسۀ کـاوه W وبـگـاه سُـلَّـم
🔹 در مصاف تمدنی گارد فرهنگی ملی کافی نیست! باید در مقابل تهاجم فرهنگ غربی، به فرهنگ ناب اسلام تمدنی با رویکرد اُمّی تکیه کرد.
🔸 گرچه برخی از فرهنگهای ایرانی موافق اسلام هستند لکن باید آنها را با توحید و معنویت اسلامی غنیسازی کرده و جهت تمدنی بدهیم.
👤 حسین کاوه ✍️
#️⃣ #حکمرانی_فرهنگی #شب_یلدا
🆔 @SOLLAM 👈 عضو شوید ✌️
هدایت شده از سُلَّمْ | کـاوه
♦️ تـزویـر و چرتکه!
🌐 IR شناسۀ کـاوه W وبـگـاه سُـلَّـم
🔹 غربزدگان از یک سو مدام از جامعه دینزدایی میکنند از سوی دیگر هی میگویند قوانین الهی را نمیشود اجرایی کرد چون جامعه آن را پس میزند!
🔸 وسطبازان هم مدام چرتکه میاندازند که ببینند کدام طرف بایستند به نفعشان است لذا هرگز برای بیان حقیقت و اقامۀ عدالت هزینه نمیدهند.
👤 حسین کاوه ✍️
#️⃣ #جریان_شناسی #تزویر #نفاق
🆔 @SOLLAM 👈 عضو شوید ✌️
هدایت شده از سُلَّمْ | کـاوه
♦️ هشدار بـه مزدوران
🌐 IR شناسۀ کـاوه W وبـگـاه سُـلَّـم
🔹 امام خامنهای عزیز: ملت ایران هر کسی را که مزدوری آمریکا را در این زمینه(اغتشاش) قبول بکند در زیر گامهای محکم خود لگدمال خواهد کرد...
🔸 این رهنمود یک امر است! یک توصیف تجویزی است! یک خبر دستوری است! و اتمام حجتی است برای آنانی که در وضعیت جنگی، وسط میایستند!
👤 حسین کاوه ✍️
#️⃣ #ولایتمداری #ضد_نفاق #لگدمال
🆔 @SOLLAM 👈 عضو شوید ✌️
هدایت شده از سُلَّمْ | کـاوه
♦️ هر چیزی حدی دارد!
🌐 IR شناسۀ کـاوه W وبـگـاه سُـلَّـم
🔹 کسی که در این شرایط منطقه و کشور با مدل معرکه گیری مبتذل به نقد نیروهای انقلاب(ولو نقد وارد باشد) به صورت علنی و مکرر دامن میزند!
🔸 یا نقص بینشی دارد و یا غَشّ گرایشی، به عبارت ساده یا دچار اختلال در تعقل است و یا انحراف در نیت! که بر چنین کنشی تمرکز و اهتمام دارد..!
👤 حسین کاوه ✍️
#️⃣ #تقوا #شعور #بصیرت
🆔 @SOLLAM 👈 عضو شوید ✌️
هدایت شده از نوشتههای مهدی جمشیدی
🔻غیرمحرمانه با بزرگان جبهۀ انقلاب
🖊مهدی جمشیدی
۱. فرضیۀ من این است که حاکمیّت و یا دستکم بخش عمدۀ آن، دچار مجموعهای درهمتنیده از سیاستهای فرساینده و مخرّب شده است که در پی آنها، اکنون وارد مرحلۀ بهشدّت چالشبرانگیز و مخاطرهآفرینی شدهایم که لحظهبهلحظه، امکانهای بازگشت و جبران، بیشتر زوال مییابند و شرایط قهری، ما را به محاصره درمیآورند. برای اثبات سخنم، به شواهد تجربی و عینی استناد میکنم.
۲. در همۀ انتخاباتها، دوگانۀ مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح مطرح میشود و در نهایت نیز، مشارکت حداکثری، ترجیح داده میشود و صالحان در اثر سازوکارهای سکولاریستی، از قدرت بازمیماندند. چندی که میگذرد، نارضایتیهای اجتماعی از منتخبِ متوسط یا ضعیف، سربرمیآورد و مشارکت حداکثری، دود میشود و به هوا میرود. این چرخۀ باطل، دههها در جریان بوده و انتخابات ریاستجمهوریِ اخیر نیز، نمونۀ روشن آن است. این در حالی است که حاکمیّت باید از طریق انتخاب «اصلح»، معضل دیرینۀ «کارآمدی» را علاج میکرد و آنگاه بهصورت خودبهخود، «مشارکت حداکثری» نیز در دورههای بعدی برآورده میشد.
۳. از سال آغاز دهۀ نود، جریان تجدّدی تلاش کرد تا از حجاب، بحران بیافریند. در این راستا، گامبهگام پیش آمد و در نهایت در سال نودوشش، چندین زن روسریشان را بر سر چوب نهادند و آشکارا، کشف حجاب کردند. در اینجا بود که موج شکل گرفت و اندکاندک، کشف حجاب به یک «جریان اجتماعی» تبدیل شد و در نهایت در متن اغتشاش، حالت انفجاری یافت. حاکمیّت نیز در مقابل، منفعل گردید و حجاب را رها کرد و به بهانۀ تقنین، سه سال در وضع تعلیق بهسربرد؛ قانونی که اکنون دولت لیبرال، به اجرای آن تن در نمیدهد و البته مسألۀ این دولت، خودِ «قانونیبودن حجاب» است و میخواهد از کشف حجاب، عبور کند و برهنگی را بهعنوان خط قرمز معرفی نماید. از این گذشته، کارگزارانی که در این مدت، سخن از «سازوکار فرهنگی» به میان آوردند، قدمی برنداشتند و نشان دادند کار فرهنگی، اسم رمزی برای تحقّق حجاب اختیاری است.
۴. در زمینۀ فضای مجازی نیز، حاکمیّت با وجود اینکه میداند از میانۀ دهۀ هشتاد به این سو، همواره شبکههای اجتماعیِ غربی، خاستگاه اصلی تدارک نظری و عملیِ بحرانها و تنشها بودهاند، اما اینک در مسیر گشودن دوبارۀ آنها حرکت میکند. در اغتشاش اخیر، بهعیان دیدیم که شبکههای اجتماعیِ غربی، ابتدا به تولید و بازتولید «هویّتهای دگراندیشانه» پرداختند و سپس این هویّتهای تجدّدی را در مسألۀ حجاب، متمرکز کردند و از ظرفیت آنها، «اغتشاش خیابانی» پدید آوردند. این بدان معنی است که حاکمیّت، به دیگریِ سیاسی و تمدّنیاش، مجال و میدان داده تا جامعهاش و ذهنیّت فرهنگیِ مردمانش را بهآسانی، به تصرّف خود درآورد و آنگاه بر اساس این بدنۀ اجتماعیِ استحالهشده و مخالف، طرحهای تجدّدیِ خویش را پیش ببرد. فیلترینگ، همۀ برنامۀ حکمرانی نیست، اما در زمانۀ جنگ و نزاع هویّتی، بهقطع، یکی از اضلاع مواجهه است. اکنون حاکمیّت در مسیر میداندادن به بسترها و سکوهای تجدّدی قرار گرفته و این اقدام را احیای سرمایۀ اجتماعیاش میداند، درحالیکه داستان، معکوس است؛ چون نهفقط سرمایۀ اجتماعیاش، بیشتر دچار زوال هویّتی خواهد شد، بلکه حتی لایهای از جامعه که هوادار سرسخت او هستند، با مشاهدۀ این سیاستهای لیبرالی، سرخورده و دلزده میشوند و همچون گذشته، حاضر به پرداخت هزینه نخواهند شد. ازاینرو، حاکمیّت در روزهای دشوارِ پیش رو، تنها خواهد ماند.
۵. بهنظرم همین سیاستهای ناصواب و نامعقول برای اینکه حاکمیّت را در شرایط بحرانی و موقعیّت گرهخوردگی قرار بدهند، کافی هستند. مسأله این است که کنشها و دغدغهها و سازوکارها از وجه «ساختاری»، غلط اندر غلط هستند؛ یعنی «مدار» و «مسیر»، نابجاست و امنیّت ملّی را دچار چالشهای مهلک خواهد کرد. اینک بهجای آنکه در افق «بازسازی انقلابی» حرکت کنیم و فاصلهها و زاویهها از اصالتهای انقلابی را جبران نماییم و به مبنا و منطق امام خمینی بازگردیم، در جهت معکوس آن به حرکت افتادهایم و لیبرالیسم را در همۀ اضلاع و وجوهش، محقّق میکنیم. این مسیر، به ناکجاآباد خواهد انجامید و حاکمیّت را چه از درون و چه از بیرون، دچار انسداد خواهد کرد. حاکمیّتی که ذهنیّت و هویّت جامعهاش را بهراحتی در اختیار ساختارهای ارتباطیای قرار بدهد که مخالفپرور و معارضساز هستند، روزبهروز، نحیفتر و محدودتر خواهد شد و جز پوستهای ظاهری از آن باقی نخواهد ماند. این سیاست، هرگز به احیای سرمایۀ اجتماعی نخواهد انجامید، بلکه برعکس، از جامعه، یک قلمرو غیرانقلابی و تجدّدی خواهد ساخت که بهمثابه ابزار «سکولاریزاسیون حاکمیّتی» عمل خواهد کرد؛ و مگر تاکنون، چنین نبوده است؟! روی سخن من با بزرگان جبهۀ انقلاب است؛ به صحنه بیایید!
https://eitaa.com/mahdi_jamshidi60
هدایت شده از سُلَّمْ | کـاوه
♦️ سیرک حکمرانی فجازی
🌐 IR شناسۀ کـاوه W وبـگـاه سُـلَّـم
🔹 در حوزۀ حکمرانی سایبری و فجازی برخی اساتید، علما و تئوریسینهایی هستند که حکم و احکام ناظر بر این حوزه و نتایج و پیامدهای التزام و عدم التزام به آن را خوب میفهمند و به آن التفات نظری دارند لکن آنگونه که باید ابعاد و اضلاع و سنخ موضوع را فهم نمیکنند و به اطراف و اکناف و جنس آن اشراف و تسلط ندارند.
🔸 در حوزۀ حکمرانی سایبری و فجازی برخی مهندسین و تکنسینها نیز هستند که موضوع و ریز موضوعات سایبر را به خوبی میفهمند و به سنخ و جنس آن التفات نظری و به کم و کیف آن تسلط و اشراف عملی نیز دارند لکن حکم و احکام ناظر بر حکمرانی این حوزه را نمیفهمند و درکی از سیاستگذاری و ساماندهی فرهنگی اجتماعی آن ندارند.
🔹 در این میان برخی سیاستمدران و مدیران نیز هستند که در حوزۀ حکمرانی سایبری و فجازی نه حکم و احکام ناظر بر آن را میفهمند و نه درک درستی از موضوع و کم و کیف آن دارند! و بغرنجترین مصیبت این است که این حوزۀ حکمرانی تحت سلطۀ این برخیها است! که تصمیمگیریها، منابع مالی و نیروی انسانی را در اختیار دارند.
🔸 بگذریم از آن برخیهایی که هم حکم و احکام ناظر بر این حکمرانی را میفهمند و هم بر کم و کیف موضوع التفات نظری دارند و همچنین نتایج و پیامدهای مثبت و منفی التزام و عدم التزام به حکمرانی قانون در این حوزه را نیز به خوبی درک میکنند ولی یا جرأت ورود ندارند و یا منافعشان در گرو تضعیف این حکمرانی میباشد.
🔺 برخی بزرگواران نیز هستند که هم حکم و احکام ناظر بر حکمرانی سایبری و فجازی را میفهمند و هم بر کم و کیف موضوع التفات نظری دارند ولی متأسفانه از مناصب و منابع قدرت بی بهره و یا به دور هستند... ضمناً اهل بی تقوایی هم نیستند که با شارلاتانهایی که در این حوزه کارشکنی میکنند مانند خودشان برخورد بکنند...
👤 حسین کاوه ✍️
#️⃣ #حکمرانی_سایبری #فضای_مجازی
🆔 @SOLLAM 👈 عضو شوید ✌️