eitaa logo
پویانویسی
215 دنبال‌کننده
324 عکس
79 ویدیو
15 فایل
اینجا مجال "رحیل" است برای نوشتن و راهِ نوشتن. و فرصتی برای فهم همزمان درون و برون. #علی_اسفندیار ارتباط: @rahil1357
مشاهده در ایتا
دانلود
🔸دوره‌ی آموزشی- کارگاهی مدرسه فکرت 🔰با موضوع «آشنایی با ژورنالیسم علوم انسانی» - پائیز ۱۴۰۲ حضوری- همراه با تخفیف‌های ویژه 🔸سرفصل‌های آموزشی: آشنایی با علوم اجتماعی - آشنایی با تمدن و فلسفه‌ی غرب و اسلامی- روش‌شناسی علوم اسلامی 🔸سرفصل‌های کارگاهی ژورنالیسم آشنایی با مبانی ژورنالیسم- بررسی مجلات ژورنالیستی حوزه اندیشه و علوم انسانی- کارگاه و گعده‌ی یادداشت نویسی تخصصی - بررسی فیلم‌های سینمایی ترند جهانی 🔖قیمت دوره: 400 هزارتومان 🔺توجه: محتوای آفلاین دوره پس از اتمام دوره، در فروشگاه مدرسه فکرت اختیار عموم قرار می‌گیرد. ↙️ برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به آیدی زیر پیام بدهید: @madrese_fekrat جهت استفاده از تخفیف دوره ژورنالیسم علوم انسانی کلیک کنید. 📮فکرت، رسانه اندیشه و آگاهی؛ وبگاه | فکرت | مدرسه فکرت | رادیوفکرت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
| 🔻انجمن سواد رسانه طلاب برگزار می‌کند 🔘دوره آموزشی تربیت مربی (ویژه طلاب و دانشجویان) ⭕️حضوری و مجازی 💢همراه با اعطای گواهی معتبر ⏱ زمان: سه‌شنبه‌های آبان ماه ۱۴۰۲ 📍مکان: قم، بلوار بسیج، بعد از خیابان شهید نجف زاده، ساختمان فکرت ♦️مهلت ثبت‌ نام: تا ۳۰ مهر ماه ۱۴۰۲ 💳 هزینه ثبت‌ نام: ۲۰۰ هزار تومان، برای طلاب و دانشجویان با ۵۰٪ تخفیف ارائه می‌شود. مجازی: ۱۰۰ هزار تومان 🕰زمان شروع دوره: ۲ آبان ماه ۱۴۰۲ 🛑برای کسب اطلاعات بیشتر به آیدی @Savad_rasaneh1 یا با شماره تماس 09350691643 تماس حاصل بفرمایید. 🔻انجمن سواد رسانه طلاب🔻 ایتا | روبیکا | اینستاگرام 🆔@savad_rasaneh
. ژورنالیسم علوم انسانی مبدأ روزنامه نگاری به نظرم نوشتن خلاق است به اضافه تفکر و مشاهده گری خلاق @pooyanevisi
دریافتم که... آدم‌ها باید "به اندازه" با هم باشند و بی‌اندازه همدیگر را بفهمند اگر دومی یعنی "فهم" اتفاق نمی‌افتد بی‌تردید در اولی یعنی "رفاقت‌ها" افراط و تفریط کرده‌ایم فلسفه‌ی "تعامل"، توسعه‌ی فهمیدن خود و دیگریِ حاضر است؛ نه وقتگذرانی و بررسی غایب‌ها. @pooyanevisi
💐لطف صفحه‌ی ادبی "لبخند قلم" https://eitaa.com/Labkhandghalam/84228
📌رنج جاده و مسافر ایرانی در خدمات‌دهی بین راه‌ها فاصله طبقاتی موج می‌زند. تعداد "هایپرها" بیش از تقاضای واقعی اهالی سفر راه‌اندازی می‌شود. توقفگاه‌‌های بین راهی‌ برای دهک‌های بالا ساخته می‌شود. و دهک‌های فرودست باید روی همان آسفالتی بنشینند که صبح تا عصر آفتاب بلعیده‌ است. سرمایه‌گذاران به جاده زدند؛ دریافتند که وقت پول‌پاشی مرفهین در سفر است. سفر، گردنه‌ی قلقلک‌خیز مصرف‌زده‌ها است؛ اقتصاد چاق‌ها برای چاق‌ها. شایسته نیست که هژمونی مدرنیته و لیبرالیسم، روح جاده و فرهنگ سفر را درنوردد. مسافر ایرانی اهل زندگی‌ و عاشقی، و وابسته‌‌ی خانواده و خاندان است، مقصد و محبوبی دارد؛ راه را بر او سهل کنیم. مسافر ایرانی اهلِ ماندنِ در جاده نیست، برای دقایقی کوتاه، به او حق تنفس و عبادت و تمیزی بدهیم، نه اتراق پرهزینه و "لاکچری". پ.ن: عکاسی از مجتمع حافظیه‌ی بزرگراه تهران_قم @pooyanevisi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
: [ - یک چیزی بگید آرام بشیم. + آرام باشید.. این چیزهایی که شما می‌بینید، این ها حوادث طبیعی یک راه دشوار به سمت قلّه است! هیچ انتظار نباید داشت که اگر ما میخواهیم برویم به قلّه‌ی توچال یا قلّه‌ی دماوند، در راه چاله نباشد، سنگ نباشد، باد نباشد، دود نباشد، گاز نباشد؛ مگر میشود؟ امّا داریم میرویم، داریم میرویم، عمده این است. اصلاً نگران نباشید؛ این حوادث وجود دارد؛ اگر این حوادث نبود باید تعجب می کردید! ] - اینم بمبِ انرژی @cafe_fekr
اللَّهُمَّ إِنَّا نَشْکو إِلَیْک فَقْدَ نَبِیِّنَا صَلَوَاتُک عَلَیْهِ وَ آلِهِ وَ غَیْبَهَ وَلِیِّنَا وَ کثْرَهَ عَدُوِّنَا وَ قِلَّهَ عَدَدِنَا وَ شِدَّهَ الْفِتَنِ بِنَا وَ تَظَاهُرَ الزَّمَانِ عَلَیْنَا فَصَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ وَ أَعِنَّا عَلَی ذَلِک بِفَتْحٍ منک تُعَجِّلُهُ وَ بِضُرٍّ تَکشِفُهُ وَ نَصْرٍ تُعِزُّهُ وَ سُلْطَانِ حَقٍّ تُظْهِرُهُ وَ رَحْمَهٍ مِنْک تُجَلِّلُنَاهَا وَ عَافِیَهٍ مِنْک تُلْبِسُنَاهَا بِرَحْمَتِک یَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِینَ
. 💠 قرآن، آرام‌ترین اقیانوس است. @pooyanevisi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ایرانی‌تر از رهبر دیدی؟!😊 زانو زدن امپراطور روم در مقابل پادشاه ایرانی را نشان بدهید. @pooyagraph
. سالی چند بار فکر می کنیم؟ پس چرا جهانی نمی شویم؟ شاید فکر نمی کنیم! @pooyanevisi
اگر کتاب می‌خوانید اما در پی‌اش نمی‌نویسید به جوشش خودتان شک کنید همین طور اگر طبیعتی می‌بینید همین طور اگر سفری می‌روید همین طور اگر ... @pooyanevisi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔘دوره تربیت مربی سواد رسانه ▪️انجمن سواد رسانه طلاب 🔻انجمن سواد رسانه طلاب🔻 🆔@savad_rasaneh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
| 💢 رسانه شناسی _ دوره تربیت مربی سواد رسانه با حضور: ▫️استاد اسفندیار 🔻انجمن سواد رسانه طلاب🔻 ایتا | روبیکا | اینستاگرام 🆔@savad_rasaneh
. روز دانشجو در حقیقت، روز فرهنگ و یادگیری عمومی است @pooyanevisi
🔺ای کاش دانشگاه «هنرِ تبلیغ» هم داشتیم @pooyanevisi
🍂 فصل‌بندی در پاییز پاییز امسال چرا تمام نمی‌شود تا امروز صد سال گذشته گویا به پاییزهای هفتادسالگی‌ام رسیدم بی‌ آن که هفتادی باشد پاییز؛ یک فصلِ یکدستِ پراتفاق مثل این اتفاق‌های دم دستی نه... مثل یک غم معمولی برای ناداری نه... مثل از دست‌دادن چیزهای این‌جهانی نه ... پاییز امسال سرکش‌ترین فصل عمرم بود کند می‌رود، اما ضربه می‌زند، هر برگی پتکی بر وجودم شاید دارم خودم را فصل‌بندی می‌کنم از قضا افتاده در فصل پاییز فصل رویش و ریزش عجب تضاد بهت‌آوری و امتداد جان‌سختی چه روزهای تولدی نود روز، تولدِ پی‌درپی جیغ کودک، سالن دنیا را فراگرفته قابله‌ کارش را کرده مردی از رَحِمِ روزگار افتاده فصل‌بندی روح، استعداد، آینده، مسیر... نفس آدم را بند می‌آورد آدم را بندبند می‌کند و پرت می‌کند به مناطق استوایی دنیا چه خوب... آنجا کمتر پاییز دارد به دور از درد تازه‌شدن چه بد... هنوز انگار بامدادِ پاییز است چه خوب... هنوز می‌توانم به دنیا بیایم @pooyanevisi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠گزارشی کوتاه از برگزاری نشست تخصصی بازآرایی نظام رسانه ای کشور در تراز انقلاب اسلامی | قم دی ماه ۱۴۰۲ @pooyanevisi 🆔 @shahrdari_qom
پویانویسی
#ببینید #گزارش_ویدئویی 💠گزارشی کوتاه از برگزاری نشست تخصصی بازآرایی نظام رسانه ای کشور در تراز انق
. هفت مرحله‌ای که در حکمرانی رسانه مغفول واقع شد علی اسفندیار، مدرس روزنامه‌نگاری و مدیر کانون نویسندگان حوزوی در این نشست گفت: برای آنکه بتوانیم فرهنگ نوشتن را همگانی کنیم تا در نتیجه آن، روایت اول را خودمان تولید کنیم، نیازمند هفت مرحله هستیم که اولین مرحله، توجه به فلسفه نگارش است و نیازمند این هستیم که بدانیم که نوشتن در مکاتب توحیدی چگونه آغاز شد، معرفت شناسی فرم نوشتن را بدانیم و پیش آگاهی و ضرورت نوشتن را درک کنیم. وی در ادامه افزود: مرحله دوم، جریان شناسی نوشتن است و چنانچه می‌دانیم ادبیات در بسیاری از کشورها ابزار سیاست گذاری است و ما سامانه‌ای برای رسانه‌ای کردن ادبیات و فرهنگ نداریم؛ مرحله سوم نیز سیاست گذاری نوشتن است و در این مرحله باید بدانیم که نسبت حکمرانی و کلمه چیست؟ آیا کلمه همان فیلم نامه است؟ در مراکز حوزوی و دانشگاهی، بدون توجه به فلسفه نگارش، دوره‌های نگارش و فیلم نامه نویسی می‌گذاریم و بد آموزش می‌دهیم. چهارم، پویش نوشتن است که در حال حاضر نیز وجود دارد و اکنون شاهد گذار از شهروند خبرنگاری به شهروند سردبیری هستیم که افراد معمولی تأثیرگذاری بیشتری نسبت به برخی از رسانه‌ها دارند؛ و پنجم شبکه نگارش و ششم جهاد روایت و هفتم تولید ترکیبی و چند رسانه‌ای است. @pooyanevisi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
| 🔘مکتب توحیدی و مکتب الحادی دو تفاوت پایه دارند. ▪️مکتب الحادی مکتب هالیوودیسم است که همه چیز را نشان می‌دهد و با تصویراست تا مخاطب را درگیر فیلم کند. ▪️مکتب توحیدی مخاطب را برپایه کلمات جلو می آورد و اوج و معجزه آن اسلام است که با وحی و کلمه آمده. ▪️پس نوشتن کاملا فطری است و طبقاتی نیست. 🔻انجمن سواد رسانه طلاب🔻 @savad_rasaneh @pooyanevisi