میگفت آدما همیشه یه تیکه از خودشونو
اونجایی جا میذارن که خیلی دوستش دارن،
حتی اگه هیچ وقت نرفته باشن و تجربش نکرده باشن.
حالا میتونه هر جایی یا هر چیزی باشه
مکانی، موقعیتی، کنارِ شخصی یا حتی آغوشی.
منِ عزیزم ؛
میدونم که امسال کلیی تلاش میکنی برای رسیدن به آرزوهای قشنگت
حتی شده از خوابتم میزنی تا برسی بهشون
بعد هر تاریکی روشناییه
از پسش برمیای
من پشتتم^ ^