مادربزرگم همیشه میگه:
خدا بدون احوال پُرسِت نذاره..
ازش میپرسم حالا چرا این دعا؟
میگه: نمیدونی چقدر قشنگه که
یکی توی سرشلوغی های روزانش به یادت باشه و با یه احوال پرسی ساده، هم حال خودشو خوب کنه، هم حال تورو...
این روزها این کلامِ حاج آقا ناصری با همان لهجه ی شیرین اصفهانی هر آن داخل ذهنم مرور میشه؛
انقد دلهره نداشته باش واسه چهار روز دنیا
اون چه قسمتته میرسه
شما خدا داری،
خداوند مخلوقاتشو فراموش نمیکنه آقاجان،
تو با خدا باش، خدا با شما هست.(: