7.76M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✨️سفر به قلب فرهنگ هر کشور با سندباد ✨️
🟡 سندباد | @Sandbadtv
▫️▫️▫️
سندباد یکی از برنامههای ارزشمند تلویزیون در حوزه معرفی فرهنگ کشورهای دیگر است
جام جم امروز مصاحبهای با سهیل اسعد درباره این برنامه دارد
▫️▫️▫️
🔸#رسادین، فرهنگ و رسانهپژوهی دینی
🆔 @rasadin
📍34 میلیون بازیکن در کشور ظرفیت نهفته فرهنگی بزرگ/ قدرت رسانه بازی، مورد غفلت قرارگرفته است
🔻 محمدامین حاجی هاشمی مدیرعامل بنیاد ملی بازیهای رایانهای در اختتامیه هفتمین همایش بینالمللی تحقیقات بازیهای دیجیتال مطرح کرد؛
➖الان در کشور 34 میلیون بازیکن داریم که چهار میلیون آنها بازیکن حرفهای هستند که به طور متوسط روزی شش ساعت بازی میکنند. این فضا، ظرفیت عظیمی برای انتقال فرهنگ خودمان است و پژوهشگران میتوانند از این فضا بهعنوان یک زمینه پژوهشی استفاده کنند. بازیسازان در طراحی بازی دو موضوع روایت و گیمپلی را بهعنوان ابزار انتقال پیام انتخاب میکنند
➖الان در کشور 34 میلیون بازیکن داریم که چهار میلیون آنها بازیکن حرفهای هستند که به طور متوسط روزی شش ساعت بازی میکنند. این فضا، ظرفیت عظیمی برای انتقال فرهنگ خودمان است و پژوهشگران میتوانند از این فضا بهعنوان یک زمینه پژوهشی استفاده کنند. بازیسازان در طراحی بازی دو موضوع روایت و گیمپلی را بهعنوان ابزار انتقال پیام انتخاب میکنند
➖ امروز بازی میتواند تاثیرگذاری عمیقتری نسبت به یک فیلم داشته باشد. مخاطب سینما در مواجهه با یک فیلم فعال نیست و تعاملی با این رسانه ندارد اما در بازی نقش اصلی و اثرگذار دارد.
📎 متن گزارش: https://ihkn.ir/?p=39614
@meftahandishe_com
🔸#رسادین، فرهنگ و رسانهپژوهی دینی
🆔 @rasadin
🌀 لبه_دانش؛ از اکسپو ۲۰۲۰ (امارات)به اکسپو ۲۰۲۵ (ژاپن): فرصتی برای نوآوری و تعامل جهانی
🔹 ارائه: حجت الاسلام دکتر محمدطاهر قلی تبار
🔹 پنجشنبه، 6 دی، ۱۴۰۳، ساعت ۱۲:۳۰ - قم، بلوار الغدیر، ک ۱۱، ساختمان خاتم دانشگاه ادیان، دانشکده علوم اجتماعی، مدیریت ورسانه، سالن شهید قدوسی
🔹 حضور برخط با کد دسترسی ۲۲
http://B2n.ir/b14920
🔸 حضور برای علاقمندان، دانشجویان و اهالی رسانه و ارتباطات آزاد است.
🔸#رسادین، فرهنگ و رسانهپژوهی دینی
🆔 @rasadin
🔹 چه مشکلی دارد که همه درباره همه چیز نظر بدهند؟
🔹راه حل: تمرکز افراد بر حوزه دانشی خاص (تخصصی شدن)
▫️منبع: ترجمان
http://B2n.ir/r67667
@tarjomaanweb
@jahad_tabein
🔸#رسادین، فرهنگ و رسانهپژوهی دینی
🆔 @rasadin
🔴 کتاب "مسئلهشناسی فقهی بازیهای رایانهای" منتشر شد
🔸 کتاب مسئلهشناسی فقهی بازیهای رایانهای اثر ارزشمند حجتالاسلام و المسلمین محمدعلی خادمی کوشا است که با همکاری موسسان و پژوهشگران مرکز دانش بازی های رایانهای و محققان حوزه علمیه به انجام رسیده است.
🔸 کتاب مذکور با نگاهی دقیق و با روش تحلیلِ سه بعدی موضوع شناسی به کشف مسائل مختلف ابعاد این پدیده، حول اهداف، عناصر تشکیل دهنده و آثار مختلف بازیهای رایانهای پرداخته است و ابعاد و زوایای مختلف هر مسئله را در متنی کوتاه بیان کرده است.
💢 این کتاب دربردارنده حدود 120 مسئله فقهی است که هر کدام از آنها میتواند به عنوان موضوع یک پایان نامه یا مقاله قرار گیرد.
🌐 معرفی تفصیلی کتاب
B2n.ir/g24766
@modaber_net
🔸#رسادین، فرهنگ و رسانهپژوهی دینی
🆔 @rasadin