eitaa logo
🔥الرَوافِضُ الحَیدَری🔥
3.8هزار دنبال‌کننده
1.6هزار عکس
155 ویدیو
4 فایل
کپی بدون ذکر منبع🚫 موضوعات کانال: ⬇ پاسخ به شبهات دینی 📚 نشر احادیث و فضائل اهلبیت علیهم السلام👥 نقد و برسی دیگر مذاهب و ادیان 🔍 بیان اصول اعتقادات شیعه اثناعشری🌷 بیان مطاعن دشمنان اهل‌بیت🔥 مشخصات مجموعه/ارتباط👇👇 https://zil.ink/ravafez_alhaydari
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🛑 سرعتی در شب های 😂 📍نماز تراویحِ، با مصداقِ کاملِ و رو در اینجا ببینید🤣😂   📍آیا این‌گونه نمازخواندن، در شریعت نبوی صلی‌الله‌علیه‌وآله وارد شده است که نه ذکر را بفهمی، نه و در نماز را بدانی؟!!! 📍واقعاً، علما و بزرگان اهل‌سنت، چه جوابی برای قیامتِ این جماعتِ گمراه، آماده کرده‌اند ⁉️ ✅ رسول‌الله (ص): «كُلُّ بِدْعَةٍ ضَلَالَةٌ وَ كُلَّ ضَلَالَةٍ فِي النَّارِ» 🔰تمام گمراهی است و نتیجه تمام گمراهیها ، است. 📚صحیح مسلم، ج2، ص 592 👳‍♂عمر : نماز تراویح چه است ✅قَالَ : «نِعْمَ البِدْعَةُ هَذِهِ 📚صحیح بخاری ج3 ص45 👳‍♀پسر عمر : تراویح کار است که ساکت است ✅حَدَّثَنَا وَكِيعٌ، عَنْ سُفْيَانَ، عَنْ مَنْصُورٍ، عَنْ مُجَاهِدٍ قَالَ: سَأَلَ رَجُلٌ ابْنَ عُمَرَ أَقُومُ خَلْفَ الْإِمَامِ فِي شَهْرِ رَمَضَانَ؟ فَقَالَ: «تُنْصِتُ كَأَنَّكَ » 📚مصنف‌ابن‌أبي‌شيبة ج2  ص166 ✅ نتیجه جدایی‌تان از قرآن و اهل‌بیت را در جهنم خواهید دید روافض الحیدری @ravafez_alhaydari
🛑 شخصي از مشک نوشيد و شد. (به روایت اهل‌سنت) 🖇 ⭕️ابن ابی شیبة عالم بزرگ مى‌نويسد: ✅حدثنا أبو بكر قال حدثنا بن مسهر عن الشيباني عن حسان بن مخارق قال بلغني أن عمر بن الخطاب ساير رجلا في سفر وكان صائما فلما أفطر أهوى إلى قربة لعمر معلقة فيها نبيذ قد خضخضها البعير فشرب منها فسكر فضربه عمر الحد فقال له إنما شربت من قربتك فقال له عمر إنما جلدناك لسكرك. 🔰عمر بن خطاب در سفر همراه مردی بود؛ موقع افطار، مرد از كه در آن شراب بود و شتر آن را تكان داده بود نوشید و شد! عمر او را حد زد! آن مرد گفت: من از مشک تو نوشیدم! عمر در پاسخ گفت: من تو را به خاطر شدن حد زدم!😂 📚المصنف، تالیف ابن ابی شیبة، جلد ۹، صفحه ۳۴۱، چاپ مکتبة الرشد ⭕️و نیز ابن عبد ربه اندلسی عالم بزرگ نیز مى‌نويسد: ✅ وقال الشعبي شرب أعرابي من إداوة عمر فانتشى فحده عمر وإنما حده للسكر لا للشراب. 🔰 شعبى گفته است كه بيابانگردى، از مشک عمر نوشيد و مست شد؛ و عمر او را حد زد؛ و حد زدن او به خاطر مست شدن بود و نه به خاطر نوشيدن شراب! 📚العقد الفريد، تالیف ابن عبد ربه اندلسی، جلد ۸، صفحه ۸۰، چاپ دار الکتب الاسلامیة اهل‌سنّت بفرمایند که🤔 ⁉️ اگر عمر نبوده، شراب در مشک او چه می‌كرده است؟⁉️ مگر شرب خمر حرام نیست⁉️ ‼️احتمالا چون این شخص مشک عمر را خالى كرده، بر او حد جارى شده است‼️ روافض الحیدری @ravafez_alhaydari
🛑 صوفی ناصبی (از بزرگان مثلا اسلامی) و اجتهاد در مقابل نص قران و روایات در مورد افطار عمدی 🖇 این عربی خالص یا خالص؟! ✅من أکل أو شرب متعمدا ... فقال قوم: علیه القضاء و الکفارة التی أوجبها (الشرع) فی الجماع. و قال آخرون: لا کفارة علیه.-👈 و الذی أقول به: إنه لا قضاء علیه و لا کفارة، فإنه لا یقضیه أبدا. 🔰اگر روزه دار عامدانه چیزی بخورد یا بیاشامد، گروهی گفته اند که قضا و کفاره ای که شرع در بحث نزدیکی و جماع واجب کرده بر وی واجب است و دیگران گفته اند کفاره ای بر او واجب نیست.👈آن چه که من بدان اعتقاد دارم آن است که نه قضا و نه کفاره بر او واجب نیست و هرگز روزه اش را قضا نمی کند.👉 📚الطائی الخاتمی، محیی الدین بن علی بن محمد (المتوفى 638 هـ)، الفتوحات المکیة فی معرفة الاسرار الملکیة، ج9، ص208، الناشر: الهیئة المصریة العامة للکتاب، الطبعة: الثانیة، 1405 هـ - 1985 م. 💠 این اجتهاد ابن عربی دقیقا مخالف نصوص قران و عترت در مورد کفاره و قضا افطار عمدی روزه هست که این اجتهادات در مقابل نص هست 💠 احتمالا سیخ عکبر در که با جناب ابلیس داشتند این علم را مستقیم از او گرفته . 💠امام صادق علیه السلام: 🔰«عبد الرحمان بن ابى عبد اللّه گويد: از امام صادق عليه السّلام پرسيدم: كسى كه در ماه رمضان يك روز از روى عمد روزه خوارى كرده است (چه حكمى دارد)? فرمودند: بيست صاع صدقه مى‌دهد و قضاى آن روز را به جا مى‌آورد» 📚وسائل الشيعة ط-آل البیت نویسنده : الشيخ حرّ العاملي جلد : 10 صفحه : 46 روآفض الحیدری @ravafez_alhaydari
⭕️ پاسخ ما: 🔰 سلام علیکم باید نظر مرجع تقلیدتون رو ببینید چون نظرها متفاوته و میزان تشخیص هم همینطور نکته اینکه اهنگ چه حلالش چه حرام (هرچند حقیقتا اهنگ حلال نداریم) ضرر های بسیاری داره از جمله موجب رفتن میشه و موجب
⭕️ پاسخ ما: 🔰 سلام. نمیشناسم
⭕️ پاسخ ما: 🔰 سلام علیکم گوگل علامه نیست بلکه محلی هست که دانش هاشونو میریزن داخلش فلذا فکر می کنین علامه هست بهتر بگیم محل اشتراک گذاری دانش هاست. خدا قوت
⭕️ پاسخ ما: 🔰 سلام حاج فیروز نهاوندی اگر منظورتون حضرت ابولولو رحمه الله هست که ربطی به نوروز نداره ان شاءالله در ایام مث قبل زاجع ایشون مطلب میزاریم اگر منظورتون حاج فیروز سیاه رو هست باید بگم هیچ ریشه و ربطی به نوروز ندارد
⭕️ پاسخ ما: 🔰 سلام علیکم چشم نهایت تلاشمو می کنم بی کیفتی به خاطر این هست که عکس ها بعد کیفیتش کم میشه تازه بعد هم بازم کیفیتش کم میشه حین هم باز کم میشه .
⭕️ پاسخ ما: 🔰 سلام علیکم همچین حدیثی بنده ندیدم و اگر بود حتما شیخ عباس در مفاتیح ذکر میکرد در فضائل رمضان یا شیخ صدوق اشهر الثلاثه میاورد ولی نیس
⭕️ پاسخ ما: 🔰 سلام علیکم ممنون لطف دارید ماشاالله ان شاءالله باهم
⭕️ پاسخ ما: 🔰 سلام علیکم بله بله درست هست اما من این عبارت رو در یک مقاله دیدم اشتباه نام مقاله رو به عنوان نام کتاب زدم بعد مولف کتاب رو اوردم ببخشید
⭕️ پاسخ ما: 🔰 سلام علیکم ممنون شرمنده شاه پرست نیستیم شاهان عباسی معایب زیادی هم داشتند مثل اما ما بالضروره گاهی مطالب ذکر می کنیم رحمهم الله
⭕️ پاسخ ما: 🔰 سلام علیکم گره نزدیم اما از باب موید اوردیم علم تجربی بر تجربه پایداره و تجربه اگر تخلف نشه و طولانی بشه به ما حکم یقینی میده در مورد کلام اخرتون که علم تجربی یک علم پر خطاست بگم که خیر علم تجربی فقط علم پزشکی نیست علم فیزیک یا شیمی هم یک علم تجربی هست که خطا پذیری خیلی کمی دارند و بیشتر خطاها در ان به خاطر اشتباه عالِم هست البته بحث دقیقیه خاستید در گروه در خدمتم‌ ممنون
⭕️ پاسخ ما: 🔰 سلام اشتباه می کنید همینکه مرحوم کلینی و صدوق رحمهما الله ازش نقل کردند دلالت بر اعتماد بهش داره
⭕️ پاسخ ما: 🔰سلام علیکم خودم قبلا چک کردم بوده احتمالا به خاطر اختلاف چاپ هست شما ندیدی
⭕️ پاسخ ما: 🔰 سلام علیکم عزیزید الحمدالله
⭕️ پاسخ ما: 🔰 سلام علیکم همچنان می تونم بزارم ولی به نظرم اوند مطرح کردنش خودش در حکم نشر فحشا هست ولی شاید دوباره بزارم سوالی بود یا همین جا یا در گروه مطرح کنید درمان خاستید باید به روانپزشک و مشاور مراجعه کنید
🛑 خیانت و تحریف در نقل روایات 🔰اشاره دو تن از علمای به وجود روایت: 📍( من مَاتَ وَلم يعرف👈 إِمَام زَمَانه 👉مَاتَ ميتَة جَاهِلِيَّة ) در کتاب ! 📚الجواهر المضية، ج۲، ص۴۵۷ 📚مرقاة المفاتيح، ج۷، ص۲۳۴ 💢اين روايت با در كتب روایی مخالفین نقل شده است، اما این عبارت به صورت 🔰 «من مات ولم يعرف👈 امام زمانه 👉مات ميتة الجاهلية» به اقرار علمای مخالفین در صحيح مسلم بوده است، اما اكنون در اين كتاب يافت نمی‌شود !!‼️‼️ ⁉️ از اقایون سنی میپرسیم پس این روایت الان کجای صحیح مسلم هست⁉️ ⁉️چرا حذفش کردید اگر ضرری بهتون نداشت⁉️ روافض الحیدری @ravafez_alhaydari
🛑 رحلت حضرت ، خدیجه الکبری صلوات الله علیها بر حضرت حجت بن الحسن عج الله فرجه تسلیت باد. ❌ لقب توست آن را دزدیدند ❌درست مثل که از علی دزدیدند روافض الحیدری @ravafez_alhaydari
🛑 حسادت به ام المؤمنين الکبری و جواب محکم به آن 📎 به مناسبت وفاه حضرت خدیجه الکبری سلام‌الله‌علیها ✅پيامبر اکرم (صلی الله علیه و آله): 👈 فَرَوَى عَبْدُ اَللَّهِ بْنُ اَلْمُبَارَكِ عَنْ مُجَالِدٍ عَنِ اَلشَّعْبِيِّ عَنْ مَسْرُوقٍ عَنْ قَالَتْ عَائِشَةُ : كَانَ اَلنَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَ آلِهِ إِذَا ذَكَرَ خَدِيجَةَ أَحْسَنَ عَلَيْهَا اَلثَّنَاءَ فَقُلْتُ مَا تَذْكُرُ حَمْرَاءَ اَلشِّدْقِ قَدْ أَبْدَلَ اَللَّهُ لَكَ خَيْراً قَالَ مَا أَبْدَلَنِي اَللَّهُ خَيْراً مِنْهَا صَدَّقَتْنِي إِذْ كَذَّبَنِي اَلنَّاسُ وَ وَاسَتْنِي بِمَالٍ إِذْ حَرَمَنِي اَلنَّاسُ وَ رَزَقَنِيَ اَللَّهُ مِنْهَا اَلْوَلَدَ إِذْ لَمْ يَرْزُقْنِي مِنْ غَيْرِهَا . 🔰عايشه مى‌گويد:پيامبر(صلّى الله عليه و آله)خديجه را ستايش مى‌فرمود👈من گفتم:چه مقدار آن زن سرخ گونه را ياد مى‌كنيد؟همانا خداوند بهتر از او نصيب شما فرموده است(یعنی خودش) 👈فرمود: خداوند بهتر از او نصيب من نفرموده است،زيرا هنگامى كه همۀ مردم مرا تكذيب مى‌كردند،او مرا تصديق مى‌كرد و هنگامى كه مردم مرا محروم مى‌داشتند او با اموال خود با من مواسات مى‌كرد و خداوند فرزندان مرا از او به من عنايت فرمود و حال آنكه از غير او فرزندى به من عنايت نفرمود. 📚روضة الواعظین ج ۲، ص ۲۶۹. 📚شیخ‌مفید،الإفصاح في الإمامة ج ۱، ص ۲۱۷. 📚التعجب من أغلاط العامة فی مسألة الإمامة ج ۱، ص ۱۰۳. روافض الحیدری @ravafez_alhaydari
🛑 آیه تطهیر حضرت سلام الله علیها است به اعتراف 📍 اعتراف جالب و مهم عسقلانی: ⭕️ آیهء تطهیر همان اهل کساء هستند و مرجع و مصدر آنان نیز حضرت علیها السلام است . 👤 ابن حجر عسقلانی از بزرگ اهل سنت است که نظر جالبی در مورد آیه ی تطهیر دارد : 🔰 و در ذکر معنای " البیت " معنی دیگری نیز وجود دارد چرا که مصدر و منبع اهل بیتِ پیامبر ، حضرت خدیجه است برای آن که در تفسیر آیه ی " انما یرید الله لیذهب عنکم الرجس اهل البیت و یطهرکم تطهیرا " ثابت شده است که ام سلمه گفته است هنگامی که آیه نازل شد، پیامبر فاطمه و علی و حسن و حسین را فراخواند و عباء را روی آن ها قرار داد و گفت : خدایا این ها اهل بیت من هستند. 🔰 این حدیث را ترمذی و دیگران نقل کرده اند و مرجع و مصدر این اهل بیت است؛ چرا که حسنین فرزندان فاطمه هستند و فاطمه دختر خدیجه است و علی در خانه ی خدیجه رشد و نمو یافت در حالی که کوچک بود و سپس با دختر او { حضرت خدیجه } بعد از وفاتش ازدواج کرد👈.پس معلوم شد که مرجع اهل بیت نبوی خدیجه است نه غیر از او. 👉 📚فتح الباری،ج7،ص169 🖇همانطور که ملاحظه کردید، ابن حجر عسقلانی معتقد است که طبق احادیثی که ترمذی و دیگران نقل کرده اند، اهل بیت آیه ی تطهیر همان اهل کساء هستند و مصدر و منشا آنان نیز حضرت خدیجه سلام الله علیها هستند که مادر حضرت فاطمة سلام الله علیها هستند و امیرالمومنین نیز در خانه ی ایشان تحت تربیت پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله بوده اند و نه غیر او ، نه و نه دیگری👌 روافض الحیدری @ravafez_alhaydari