eitaa logo
روایت برتر|شهید حاج شیخ عبدالله ضابط
192 دنبال‌کننده
12 عکس
1 ویدیو
17 فایل
جمعی از شاگردان و دوستداران فکری علمدار روایتگری شهید حاج شیخ عبدالله ضابط
مشاهده در ایتا
دانلود
⁉️ زنده است اگر ما امانتدار واقعی باشیم 📖صفحه اول 🔸بزرگترین در زنده دانستن و دیدن شهید قدرت فعالیت واثرگزاری امروزه برمسائل و مشکلات امروز جامعه است، قدرت مشکل گشایی حقیقی شهید از مسائل لاینحل ما، انچه پیشتر بارها گفته شد کار شهید زنده کردن است زنده کردن چه کسی؟ مطمئنا نه انکسی که زنده است شهید در زنده کردن مردگان است معجزه شهید در مشکلات اجتماعی است 🔹معجزه شهید در حل مسائل لاینحل است قدرت و شهید در رزق روز افزون الهی خود نه در موضوع یا مساله خاص محدود که در تمام عرصه ها و ساحت های گوناگون فردی واجتماعی است. که شفاعت یعنی نیاز به وقت نیازمندی هر انجای که اراده ها عاجز میشود شهید حاضر میشود شهید معجون الهی برای کم کردن ها و ایجاد امت و امام است 🔸اگر شهید نتواند در حرکت رو به پیشرفت جامعه و مسائل جاری و پیچیده امروزه فعال باشد ان شهید شهید نیست شاید تعبیر عامیانه از زنده بودن شهید در اصطلاح آپدید بودن ان است در بروز بودن است نه فقط در انگیزه و آگاهی که در توانمندی عینی شهید و این همه انچیزی است که ما در خلق اجتماعی، در خلق ها عقلانی در خلق قدرت عینی برای جامعه نیازمند ان هستیم منبعی سرشار از ، و 🔹اعظم کار «چگونگی» بهره مندی از قدرت لایزال شهید در ملت به سمت و اهداف است ، اعظم کار راوی بیان از قدرت شهید در حل مسائل نه در محدوده خاص که در تمام ساحت های فردی و اجتماعی است 🔹که زنده نگه داشتن شهید جز این نیست بیان اسم بدون مسمی یعنی عبادت کفار روایت شهید بدون چگونگی حضور حقیقی شهید در تمام معادلات فردی و اجتماعی یعنی کشتن هرروزه شهید نه زنده نگه داشتن او این شهید پیشتر با روایت ما مرده است تا بخواهیم آن را زنده کنیم و زنده نگه داریم 🔸که زنده نگه داشتن شهید یعنی بستر حضور واقعی شهید در تمام عرصه ها و مشکلات کشور برای مشکل گشایی برای دستگیری عمومی برای ایجاد حرکت عمومی در ساخت اگر شهید حقیقا زنده است باید بتواند دستگیر ما در مسائل ومشکلات از کوچک تا بزرگ باشد و اگر ما حقیقا باور داریم که شهید زنده است باید بتوانیم شهید در این ها را و کنیم که این نه در شهید دفاع مقدس که زنده نگه داشتن سید شهداء نیز هست. به این معنا بیان صرف خاطرات نیست که خاطره در گذشته ماندن است بیان تفکر شهید است بیان سیره شهید است بیان سبک زندگی مجاهدانه شهید است بیان فرهنگ شهید است 🔹مشکل در درجه اول، به زنده بودن شهید است که اگر این باور در دل و جان ما مستقر شود انگاه بیقرار فهم چگونگی بهره مندی از این گنجینه عظیم ملت برای رشد خود و جامعه خواهیم بود. به دنبال معادله ای میگردیم که با آن به گونه ای خود و جامعه را کنیم که بتوانیم بیشترین بهره مندی را از قدرت وجود شهید ببریم که شهید در اوج به ملت شهید شد، مشکل در زنده بودن شهید نیست مشکل در ماست مشکل در ضعف باورهای ماست 🔸شهید اگر نتواند در جبهه های پیچیده امروز، حرکت های ما باشد شهید نیست شهید اگر نتواند شکاف های عمیق تاریخی در از ها، ها تا را پر کند شهید نیست شهید اگر نتواند را زنده کند شهید نیست شهیدی که نتواند حرکت عمومی را ذیل تحقق منویات رهبری ایجاد کند شهید نیست شهید اگر نتواند شور وشعور انقلابی ما را احیا کند او حقیقا زنده نیست. 🔸حقیقت جز این نیست که ما ، امانتداران خوبی از شهدا نبودیم . ما شهید را در حبس کرده ایم و راه نفس او را با روایت های کهنه و مانده در گذشته بسته ایم و این می شود که روایت های مانده در گذشته از شهید با جامعه رو به جلو در تقابل با هم قرار می گیرد شهید عنصری عقب مانده یا به عبارت دقیق تر در گذشته مانده معرفی میشود حرف ها او پیشتر بوی و درجا ماندگی میدهد تا پویایی و زنده بودن 🔸 و اینگونه شهید نه منبع حرکت عمومی برای تحقق که بزرگ در حرکت رو به جلو جامعه قلمداد میشود واینگونه جای شهید و جابجا میشود واینگونه شهید کشته میشود و اینگونه این فرصت عظیم الهی برای رشد به تهدیدی بزرگ برای پیشرفت جامعه تبدیل میشود. شهید باید باشد تا ، شهید باید باشد تا شهید باید باشد تا و اینها در گرو روایت من از شهید است
📖صفحه دوم 🔸صادقانه به نظر می اید ما نتوانستیم قدرت شهید را در مسائل جاری و آینده انگونه که مطالبه رهبری است آزاد کنیم که اگر او (شهید) را با روایت های منجمد در گذشته بیشتر در بند نکرده باشیم .ما باید بتوانیم نقش شهید را در مسائل و موضوعات روز ارتقاء و فعال کنیم ما باید حقیقی و واقعی شهید را از قاب های کهنه و خاطرات در گذشته مانده به مسائل جاری جامعه برگردانیم ما باید بتوانیم با سرمایه پویا و زنده شهید مطالبات لحظه به لحظه رهبری و مردم به خصوص را محقق کنیم و این ممکن نیست مگر اینکه شهید را از آزاد و در تمام مسائل جامعه جاری کنیم ، فرایند چگونگی بهره مندی از شهید را روایت و الگو عینی ان را معرفی کنیم ،تعمیم سبک زندگی شهید ممکن نیست مگر با کمک علم و پژوهش باید شهید با در مسائل جاری و جامعه تغییر و تبدیل به الگو شود باید فرهنگ شهید باید مدل زندگی در دفاع مقدس را استخراج و تبین کرد که زنده نگه داشتن شهید در این است ما نیازمند خاطره گویی های هدفمند هستیم و لاغیر. 🔸که اگر بعصی از نسل امروز در مقابل شهید ایستاده شاید بخاطر روایت مانده در گذشته است شاید بخاطر دعوت همواره به گذشته و در حسرت گذشته ماندن است ، نسخه پیچی های کهنه از شهید که قدرت همگامی با نیازهای امروز جوان را ندارد و این پافشاری در نهایت به مقابله با شهید و افزودن به دوقطبی های کاذب دیگر در جامعه میشود. 🔸باید با توجه به نیازهای امروز و فردای جامعه ظرفیت های نو ، حرف ها و معانی نو ،روشهای و مدل های نو در موضوع شهید و شهادت روایت کرد تا جامعه دچار انفعال و از خود باختگی نشود به این معنا تحول در روایتگری ضرورت همیشگی ما برای زنده نگهداشتن شهید ست 🔰مقام معظم رهبری (دامه ظله) بسم الله الرّحمن الرّحیم سلام و رحمت خداوند بر آن شهیدان والا مقام 🔹بزرگداشت شهدای عزیز و یاد و نام آنان وظیفه‌ئی مقدس است که خداوند توفیق آن را به شما عنایت فرموده است. سعی کنید این بندگان شایسته‌ی خدا را و شخصیت آنان را الگوی جوانان خود قرار دهید.والسلام علیکم و رحمة الله۴۰۲/۳/۱ 🔹 یعنی فرهنگ کردن با سرمایه‌گذاری از خود برای اهداف بین ؛ که البتّه در مورد ما آن اهداف، مخصوص ملّت ایران هم نیست، برای بلکه برای است. ۱۳۹۳/۱۱/۲۷ 🔹 در بیان زندگی‌نامه‌ی شهیدان «سعی» کنیم خصوصیّات زندگی اینها و اینها و اینها را تبیین کنیم، این «مهم» است. ۱۳۹۵/۰۷/۰۵ 🔹 روزبه‌روز باید یاد شهدا و تکرار نام شهدا و و زندگی شهدا در جامعه‌ی ما پیدا کند. ۱۳۹۳/۱۱/۲۷ 🔹 ــ آن دوران پُرهیجان، پُرحادثه، پُرمعنا و پُرفایده ــ از جمله‌ی حوادثی است که برای ما و ما و ما دارای است۱۴۰۱/۰۶/۳۰ 🔹آنچه بنده میخواهم عرض بکنم، این است که واقعه‌ی دفاع مقدّس یک برهه‌ی برجسته و مهمّی از تاریخ کشور ما است. این مقطع را، این واقعه‌ی مهم را باید درست بشناسیم و آن را به اذهان نسلهای بعدی معرّفی کنیم. عقیده‌ی راسخ بنده این است که اگر نسلهای پی‌درپی ما، جوانب مهم و معنادار دفاع مقدّس را بشناسند و بدانند که در این واقعه‌ی مهم چگونه ملّت ایران توانست خود را به سکّوی برساند و در آنجا با قدرت و با سربلندی بِایستد، برای آنها در این شناخت درسهای بزرگی وجود خواهد داشت؛ و کارهای بزرگی پیش خواهد رفت؛ این عقیده‌ی راسخ بنده است. عظمت این واقعه را باید شناخت...ما تا کنون نتوانستیم جزئیّات این و پُرنقش‌و‌نگار را بشناسیم و بشناسانیم؛ از دور داریم می‌بینیم، [امّا] اگر نزدیک برویم، در هر تکّه‌ی آن، آن‌قدر زیبایی، آن‌قدر ظرافت، آن‌قدر کارهای و وجود دارد که انسان میکند؛ هر تکّه‌اش این‌جور است و اینها باید معرّفی بشود.۱۴۰۲/۰۶/۲۹ https://eitaa.com/tahavol_revayatgari
💢گزیده بیانات رهبری در دیدار مداحان اهل بیت علیهم السلام۱۴۰۲/۱۰/۱۳ 🔻در زمان ما، بزرگ‌ترین کسی که «جهاد تبیین» کرد امام راحل بود، و بزرگ‌ترین کاری که با «جهاد تبیین» انجام گرفت، کاری بود که امام بزرگوار ما انجام داد. امام راحل با «جهاد تبیین» کاری کرد که دیگران با هیچ وسیله‌ی سخت‌افزاری و نرم‌افزاریِ دیگری، نه میتوانستند بکنند، نه امیدش را داشتند که بکنند؛ امام با زبان و با منطق [این کار را کرد]؛ «جهاد تبیین» این است. ... با «جهاد تبیین» حکومت دیرپای فاسد ننگین دیکتاتوری و مستبدّانه‌ی سلطنتی ارثی را ازاله کرد و حکومت مردم‌سالاری اسلامی و دینی را سر کار آورد؛ مسئله‌ی «جهاد تبیین» این است 🔻هنر مدّاحی و موجودیّتی به نام «هیئت» ــ که محورِ هیئت مدّاح و واعظ است؛ واعظ در کنار مدّاح ــ جزو مهم‌ترین بخشهای قدرت نرم جامعه‌ی اسلامی است. قدرت نرم از قدرت سخت نافذتر و مؤثّرتر است. علّت چیست که قدرتمندان عالم مثل آمریکا، بمب اتم دارند،‌ انواع و اقسام سلاحهای پیشرفته را دارند، درعین‌حال مهم‌ترین سرمایه‌گذاری‌ها را برای هنر و سینما و هالیوود و تبلیغات و امثال اینها میکنند؟ چرا؟ چون سینما قدرت نرم است، قصّه‌نویسی و فیلم قدرت نرم است؛ این [کار] است که اثر میگذارد؛ قدرت سخت اثرِ آنی دارد، بعد، از بین میرود. 🔺خب، عرض بنده این است که مجموعه‌ی مباشر و متصدّی مدح و مرثیه، یعنی همین جامعه‌ی مدّاح که یک مجموعه‌ای و یک بخشی از قدرت نرم جامعه‌ی اسلامی است، بایستی بداند که چه‌کاره است و چه کار میخواهد بکند و وظیفه‌ی او چیست... این مجموعه بایستی با بهترین زبان و بهترین شیوه، با همان خصوصیّاتی که شما در تاریخ «جهاد تبیین» در گذشته‌ی شیعه ملاحظه میکنید، امروز ارائه بشود؛ توقّع این است. 🔻در این قدرت نرم، دو شاخص مهم وجود دارد که اینها بایستی مورد توجّه قرار بگیرد؛ یعنی کار خودتان را با این دو شاخص بسنجید: یکی عبارت است از توانایی برانگیختن و حرکت آفریدن، و دیگری عبارت است از جهت درست و دقّت؛ [یعنی] هدف‌گیری‌اش دقیق باشد. ببینید، یکی از چیزهایی که ما در موشکهایمان هم به آن اهمّیّت داده‌ایم و موفّق شده‌ایم و به آن رسیده‌ایم، دقّت در هدف‌گیری است؛ 🔻امام سجّاد (سلام الله علیه) در صحیفه‌ی سجّادیّه مرزداران را دعا میکند؛ یک دعائی دارد مخصوص مرزداران. مرزدارانِ آن‌وقت چه کسانی‌ بودند؟ سربازان بنی‌امیّه بودند دیگر؛ برای آنها دعا میکند. مرزدار، مرزدار است؛ مرز کشور اسلامی را دارد حفظ میکند، هر کسی هست. مرزدار را دعا میکند. اینها درس است برای ما.مرز دنیای اسلام امروز در غزّه است، نبض دنیای اسلام امروز در غزّه میزند. آنها ایستاده‌اند در مقابل دنیای کفر، دنیای طاغوت، دنیای استکبار، در مقابل آمریکا؛ طرف آنها فقط رژیم صهیونیستی نیست.
💡برداشت ها (چهره سازی نخبگانی در هیئت برای جهاد تبیین) 🔰(دیدار رهبری با مداحان اهل بیت علیهم السلام ۱۴۰۲/۱۰/۱۳) 📖صفحه اول 💡مهمترین رکن برای رسیدن به آرمان های والای تمدنی اسلام بهره مندی حداکثری از ظرفیت یا به عبارت دقیق تر قدرت همراه کردن اختیاری و همه جانبه مردم در همه ابعاد تمدنی انقلاب است و این ممکن نیست مگر با تبین ها و اهداف برای و اینجاست که نقش و ارتباط با مردم مشخص میشود . تنها زمانی به اهداف غایی انقلاب میرسیم که بتوانیم مردم به معنای «همه» را به شکل حداکثری با خود و اهداف خود همراه کنیم همراهی در اوج آگاهی و انگیزهای خالصانه 💡اگر جایگاه مردم در نسب چگونگی رسیدن به اهداف مشخص شود انگاه عظمت کار رسانه و به تعبیر رهبری مشخص میشود، در گام بعدی رهبری به دنبال تربیت کسانی هستند که عهده دار این جهاد تبین باشند، طراحی رهبری در این فرایند بهره مندای حداکثری از ظرفیت های سخت افزاری و نرم افزاری دین از ها و به عنوان سخت افزار و فعال کردن نرام افزارهای دینی و است. 🔹ضرورت جهاد تبین و رجوع به عموم در زمان مبارزات روحانیّت و نهضت روحانیّت، جریانهای دیگری بودند که تلاش میکردند، کار میکردند، دوندگی میکردند، با سلاح وارد میدان میشدند، [امّا] هیچ کار نتوانستند بکنند؛ یا سرکوب شدند یا منحرف شدند. تبیین، شاخصه‌ی جهاد و نهضت اسلامی بود. در تهران در یک جمعی از دوستان نشسته بودیم، یک جوانی بود اهل مشهد ــ من می‌شناختم ــ که مرتبط بود با این گروه‌های مسلّح مارکسیست؛ ناگهان وارد جلسه شد برای یک کاری، صحبت بین ما و او شروع شد، یک مقداری حرف زدیم ــ اینها آن‌وقت معروف بودند به «گروه جنگل»؛ اینکه میگویم مال سالهای ۴۷ یا ۴۸ است ــ من گفتم خب شما که دارید این کارها را میکنید، با مردم حرف بزنید؛ مردم نمیدانند شما که هستید، چه هستید؛ گفت «آقا! این حرفها مال اسلام است، مال مسلمانها است»! اعتقادی به «جهاد تبیین» نداشتند، آن را مال اسلام میدانستند؛ درست هم میگفت، مال ما بود، مال اسلام بود. آنها حرف واقعی برای قانع کردن دلهای مردم نداشتند، [لذا] نتوانستند، مغلوب شدند، منکوب شدند، بسیاری‌شان هم منحرف شدند. امّا امام راه تبیین را پیش گرفت و به اینجا رساند. این راه، امروز هم ادامه دارد. 💡همانگونه که بیان شد در گام بعد رهبری در صدد طراحی و تربیت چهره های اجتماعی() برای جهاد تبین است. همانگونه که غرب با و بزرگ نمایی چهره های همسو با خود به دنبال هدایت اجتماعی به سمت غایت مادی خود است مقام معظم رهبری نیز به دنبال ایجاد و ارتقاء قشر نخبگانی برای هدایت احساسات و افکار هدفمند مردم به سمت آرمانهای است. هیئت بستر رشد مناسب و متناسب با اهداف انقلاب در جذب و هدایت لایه نخبگانی برای هدایت عمومی است 💡آنچه بدیهی است چهره های (سبلریتی) مذهبی باید از بستر امن و فضای مذهبی شناسایی ، تربیت و الگو (برند) شوند، برخلاف سلبریتی غربی که عاری و خالی از هرگونه آگاهی و شعور عمیق است بیشتر است تا حضرت آقا در صدد بهره مندی از ظرفیت هیئت و مداح با مقیاس هنرمند تراز انقلاب است کسانی که بتوانند در مقاطع حساس انقلاب بازیگرانی فعال و آگاه در جهت دستگیری عمومی باشند یعنی تربیت مداح و واعظی با اوج آگاهی و قدرت تحلیل مسائل کلان کشوری و جهانی تا با این ظرفیت بتواند مردم را با اهداف انقلاب همراه و همگام کند 💡به این معنا رهبری با طرحی و بهره وری حداکثری از فضای هنر پرور هیئت و تربیت مداح تراز در صدد شکل دهی هنرمندان اجتماعی_انقلابی برای هدایت انگیزه های عمومی در جهت اهداف انقلابی است. 🔹ضرورت عمق بخشی به عناصر اصلی هیئت خب، عرض بنده این است که مجموعه‌ی مباشر و متصدّی و ، یعنی همین جامعه‌ی که یک مجموعه‌ای و یک بخشی از قدرت نرم جامعه‌ی اسلامی است، بایستی بداند که چه‌کاره است و چه کار میخواهد بکند و وظیفه‌ی او چیست... این مجموعه بایستی با بهترین زبان و بهترین شیوه، با همان خصوصیّاتی که شما در تاریخ «جهاد تبیین» در گذشته‌ی شیعه ملاحظه میکنید، امروز ارائه بشود؛ توقّع این است. در این قدرت نرم، دو شاخص مهم وجود دارد که اینها بایستی مورد توجّه قرار بگیرد؛ یعنی کار خودتان را با این دو شاخص بسنجید: یکی عبارت است از توانایی و ، و دیگری عبارت است از جهت درست و ؛ [یعنی] دقیق باشد. ببینید، یکی از چیزهایی که ما در موشکهایمان هم به آن اهمّیّت داده‌ایم و موفّق شده‌ایم و به آن رسیده‌ایم، دقّت در هدف‌گیری است https://eitaa.com/tahavol_revayatgari
📖صفحه دوم 🔰در خلاصه بیان نباید ساده اندیشانه حضور فعال در جنگ نرم را به شکل متناظر و لزوما در میدان رقیب فهم و طراحی کرد مطمئنا چهره(سلبریتی) انقلابی تراز ما هرگز از دل سینما و بستر های مشابه مانند فضای مجازی بیرون نمی آید بلکه بستر الگو سازی برای اگاهی بخشی دینی نرم افزار خاص یا فضای خاص خود را می طلبد مانند هیئت ، هیئت بستر چهره سازی امن برای اجتماعی است هیئت یکی از رسانه های اصیل و امن دینی برای جهاد تبین و پروش دینی است . 🔰از این رو به نظر می آید رهبری در صدد بهره وری حداکثری از فضای هیئت و تربیت مادحین در جهت اهداف انقلاب ست . زمانی که توانستیم هیئت را از حالت سکولاریزه به مکان فعال در جهت مسائل انقلاب تبدیل کنیم حال نوبت عمق بخشی به عناصر فعال این نرم افزار عمومی اسلامی یعنی و است . لذا این هنر اصیل دینی نخست باید از دام سکولاره شدن و سپس از سطحی نگری خارج شود لذا نیازمند عمق اندیشی و عمق نگری تمام ارکان هیئت در نسبت با نظام مسائل انقلاب هست تا ظرفیت هنر مداحی در خدمت ایجاد حرکت عمومی ذیل قرار گیرد انشاء الله https://eitaa.com/tahavol_revayatgari
انتخابات در گفتمان رهبری.pdf
260.9K
💢جایگاه انتخابات در منظومه فکری مقام معظم رهبری(دامه ظله) ▫️اهمیت اصل انتخاب و روایت غالب برای مشارکت حداکثری ▫️اهمیت اصل انتخاب درست و چگونگی ارائه معیار برتر در شایسته گزینی ▫️اهمیت اصل تواصی به حق و چگونگی ایجاد شبکه مردمی برای انتخابات پرشور و شعور https://eitaa.com/tahavol_revayatgari
روایتگری گفتمانی (نتخابات) قسمت اول.mp3
25.28M
🎙روایتگری گفتمانی انتخابات 🔰در منظومه فکری مقام معظم رهبری(دامه ظله) 🔘قسمت اول(هویت ایرانی-اسلامی) ▪️▪️▪️▪️ 🔹بیان اجمالی روایتگری 🔹بیان اجمالی گفتمان 🔹بیان اجمالی انتخابات 🔹هویت بانی ، هویت بخشی و هویت سازی سه رسالت اصلی روای گفتمانی 🔹شکل گیری هویت ایرانی ـ اسلامی در بیان رهبری 🔹خدمات متقابل اسلام و ایران ▪️▪️▪️▪️ https://eitaa.com/tahavol_revayatgari
روایتگری گفتمانی (انتخابات) قسمت اول.pdf
202K
🖥فایل pdf روایتگری گفتمانی (انتخابات) 💡در منظومه فکری مقام معظم رهبری(دامه ظله) 🔸قسمت اول https://eitaa.com/tahavol_revayatgari
روایتگری گفتمانی(انتخابات) قسمت دوم.mp3
18.62M
🎙روایتگری گفتمانی انتخابات 🔰در منظومه فکری مقام معظم رهبری(دامه ظله) 🔘قسمت دوم(تمدن اسلامی) ▪️▪️▪️▪️▪️ 🔹تمدن نوین اسلامی و منابع انسانی(مردم) 🔹جایگاه ملیت و اسلامیت در نگاه رهبری 🔹نگاه های افراطی ـ مذهبی به ملیت و ایرانیت 🔹نقش ایرانی و ایرانیت در شکل گیری تمدن اسلامی 🔹روایت جایگاه ایران و ایرانی در نظام بین الملل ▪️▪️▪️▪️▪️ https://eitaa.com/tahavol_revayatgari
روایتگری گفتمانی(انتخابات) قسمت دوم.pdf
114.4K
🖥فایل pdf روایتگری گفتمانی (انتخابات) 💡در منظومه فکری مقام معظم رهبری(دامه ظله) 🔸قسمت دوم https://eitaa.com/tahavol_revayatgari
روایتگری گفتمانی (انتخابات) قسمت سوم.mp3
16.56M
🎙روایتگری گفتمانی انتخابات 🔰در منظومه فکری مقام معظم رهبری(دامه ظله) 🔘قسمت سوم(جهاد انتخاباتی) ▪️▪️▪️▪️▪️ 🔹خرمشهرهای امروز و تشخیص درست میدان درگیری راوی 🔹تذکر رهبری در صورتی غفلت از راه امام به مبلغان و ملت 🔹اهمیت و نقش راهبردی روایتگری گفتمانی 🔹چگونگی استحاله فرهنگی در بیان رهبری 🔹ایران و نقش اسلام در احیاء هویت ایرانی ▪️▪️▪️▪️▪️ https://eitaa.com/tahavol_revayatgari
روایتگری گفتمانی(انتخابات) قسمت سوم.pdf
156.6K
🖥فایل pdf روایتگری گفتمانی (انتخابات) 💡در منظومه فکری مقام معظم رهبری(دامه ظله) 🔸قسمت سوم https://eitaa.com/tahavol_revayatgari
روایتگری گفتمانی(انتخابات) قسمت چهارم.mp3
11.58M
🎙روایتگری گفتمانی انتخابات 🔰در منظومه فکری مقام معظم رهبری(دامه ظله) 🔘قسمت چهارم(شهداء و انتخابات) ▪️▪️▪️▪️▪️ 🔹شکل گیری هویت ایرانی اسلامی با ظرفیت شهداء 🔹نسبت شهداء با ملیت واسلامیت 🔹شهید مظهر وطن دوستی است 🔹ایران دوستی حقیقی در بیان رهبری 🔹روایتگری گفتمانی با ظرفیت سیره شهداء ▪️▪️▪️▪️▪️ https://eitaa.com/tahavol_revayatgari
روایتگری گفتمانی (انتخابات) قسمت پنجم.mp3
16.85M
🎙روایتگری گفتمانی انتخابات 🔰در منظومه فکری مقام معظم رهبری(دامه ظله) 🔘قسمت پنجم(تاریخ و انتخابات) ▪️▪️▪️▪️▪️ 🔹خطبه قاصعه و مبداء درگیری حق و باطل 🔹شکل گیری اولین انتخابات با خلقت آدم 🔹روایت امامین انقلاب از انگیزه های شکل گیری انقلاب مردمی 🔹انتخابات تجلی طرفداری از جبهه حق در برابر باطل است ▪️▪️▪️▪️▪️ https://eitaa.com/tahavol_revayatgari
روایتگری گفتمانی(انتخابات) قسمت پنجم.pdf
211.1K
🖥فایل pdf روایتگری گفتمانی (انتخابات) 💡در منظومه فکری مقام معظم رهبری(دامه ظله) 🔸قسمت پنجم https://eitaa.com/tahavol_revayatgari
روایتگری گفتمانی(انتخابات) قسمت ششم.mp3
16.74M
🎙روایتگری گفتمانی انتخابات 🔰در منظومه فکری مقام معظم رهبری(دامه ظله) 🔘قسمت ششم(اسلامیت و انتخابات) ▪️▪️▪️▪️▪️ 🔹مردم موضوع درگیری ائمه نور و ظلمت 🔹روشنگری رسالت راوی در درگیری تاریخی حق و باطل 🔹جایگاه و اهمیت مردم در بیان رهبری 🔹شکل گیری حکومت برای تسهیل گری عبودیت مردم ▪️▪️▪️▪️▪️ 🔸🔸🔸🔸🔸 https://eitaa.com/tahavol_revayatgari
روایتگری گفتمانی(انتخابات) قسمت هفتم.mp3
19.22M
🎙روایتگری گفتمانی انتخابات 🔰در منظومه فکری مقام معظم رهبری(دامه ظله) 🔘قسمت هفتم(مردم و انتخابات) ▪️▪️▪️▪️▪️ 🔹امام برای تحقق اهداف خود محتاج مردم نیست! 🔹بیان رهبری در نقش مردم برای انجام مسئولیت امام 🔹چگونه استعدادها وظرفیت ها مردم را با خود همراه کنیم 🔹انتخابات بستر جذب و هدایت استعدادهای مردمی برای تحقق اهداف و آرمانها انقلاب ▪️▪️▪️▪️▪️ 🔸🔸🔸🔸🔸 https://eitaa.com/tahavol_revayatgari
روایتگری گفتمانی(انتخابات) قسمت هشتم.mp3
30.67M
🎙روایتگری گفتمانی انتخابات 🔰در منظومه فکری مقام معظم رهبری(دامه ظله) 🔘قسمت هشتم(رسانه و انتخابات) ▪️▪️▪️▪️▪️ 🔹اسلام در نقطه مقابل دموکراسی قرار دارد! 🔹مردم سالاری دینی کپی نسخه لیبرال دموکراسی است! 🔹نوآوری انقلاب در مردم سالاری حقیقی 🔹قدرت اغواگری رسانه در شکل گیری دموکراسی دروغین ▪️▪️▪️▪️▪️ 🔸🔸🔸🔸🔸 https://eitaa.com/tahavol_revayatgari
روایتگری گفتمانی(انتخابات) قسمت نهم.mp3
27.94M
🎙روایتگری گفتمانی انتخابات 🔰در منظومه فکری مقام معظم رهبری(دامه ظله) 🔘قسمت نهم(انتخاب و انتخابات) ▪️▪️▪️▪️▪️ 🔹تحمیل فکر در مردم سالاری دینی 🔹دین زدایی اساس لیبرال دموکراسی 🔹لیبرال دموکراسی نه لیبرال است نه دموکراسی 🔹احترام دین به انتخاب مردم اساس مردم سالاری دینی ▪️▪️▪️▪️▪️ 🔸🔸🔸🔸🔸 https://eitaa.com/tahavol_revayatgari
روایتگری گفتمانی (انتخابات) قسمت دهم.mp3
33.03M
🎙روایتگری گفتمانی انتخابات 🔰در منظومه فکری مقام معظم رهبری(دامه ظله) 🔘قسمت دهم(مدل ها و انتخابات) ▪️▪️▪️▪️▪️ 🔹فرایند نام گزاری مردم سالاری دینی در بیان رهبری 🔹مردم سالاری دینی کلان نظریه دین برای اداره جامعه 🔹بیان رهبری از تاریخ انحطاط کشور قبل از انقلاب 🔹باور عمیق امام به مردم در بیان رهبری ▪️▪️▪️▪️▪️ 🔸🔸🔸🔸🔸 https://eitaa.com/tahavol_revayatgari
درگیری تمدنی (انتخابات) در بیان رهبری.pdf
351.5K
💢روایتگری گفتمانی(انتخابات) 💢 🔸فایل pdf درگیری تمدنی لیبرال دموکراسی با مردم سالاری دینی در بیان رهبری 🔸🔸🔸🔸🔸 https://eitaa.com/tahavol_revayatgari
روایتگری گفتمانی(انتخابات)قسمت دهم.mp3
24.76M
🎙روایتگری گفتمانی انتخابات 🔰در منظومه فکری مقام معظم رهبری(دامه ظله) 🔘قسمت یازدهم(استعمار و انتخابات) ▪️▪️▪️▪️▪️ 🔹استعمار، استعمار نو، استعمار فرانو در بیان رهبری 🔹آیا مردم سالاری برگرفته از دموکراسی است؟ 🔹مردم سالاری یک قرارداد عرفی است یا تعهد اسلامی؟ ▪️▪️▪️▪️▪️ 🔸🔸🔸🔸🔸 https://eitaa.com/tahavol_revayatgari
روایتگری گفتمانی(انتخابات)قسمت دوازدهم.mp3
18.11M
🎙روایتگری گفتمانی انتخابات 🔰در منظومه فکری مقام معظم رهبری(دامه ظله) 🔘قسمت دوازدهم(دین و انتخابات) ▪️▪️▪️▪️▪️ 🔹نوآوری بزرگ امام خمینی (ره) در استنباط عالمانه از دین 🔹در چه مواردی لازم است به رای مردم تکیه کرد؟ 🔹نقش و جایگاه اراده مردم در دین و ظهور آن با حرکت امام خمینی(ره) در انقلاب 🔹مقام معظم رهبری (دامه ظله) :مردم سالاری یک وظیفه دینی است ▪️▪️▪️▪️▪️ 🔸🔸🔸🔸🔸 https://eitaa.com/tahavol_revayatgari
روایتگری گفتمانی (انتخابات)قسمت سیزدهم.mp3
31.39M
🎙روایتگری گفتمانی انتخابات 🔰در منظومه فکری مقام معظم رهبری(دامه ظله) 🔘قسمت سیزدهم(دین و انتخابات-2) ▪️▪️▪️▪️▪️ 🔹چرا رهبری تبلیغ را اولویت اول حوزه علمیه میدانند؟ 🔹ظرفیت دین چگونه با تبلیغ آزاد میشود؟ 🔹رهبانیت مسیح چگونه تهدید اول حوزه میشود؟ 🔹رزق و روزی جماعت همدل که اهل تقوا نیست بیشتر از جماعت پراکنده ولو پرهیزکار است! 🔹انسان عارف یا جامعه مومن کدامیک بالاتر و برتر است؟ 🔹چگونه با دوری از مردم ریشه اسلامیت خشکانده میشود؟ ▪️▪️▪️▪️▪️ 🔸🔸🔸🔸🔸 https://eitaa.com/tahavol_revayatgari