eitaa logo
فرصت|مختاررضائیان
271 دنبال‌کننده
55 عکس
9 ویدیو
4 فایل
اینجا فرصتی است برای تحول... سلام مختاررضائیان هستم فعال تربیتی، فرهنگی و سیاسی اینجا تلاش میکنیم تحول رو با "متن" بسازیم نه "حاشیه"ها، اینم قطعا "حوصله"میخواد و "وقت" دوستانه اگرحوصله و وقت نداری نیا، الکی حافظت پر میشه😉😃 ادمین @mokhtar_rezaeyan
مشاهده در ایتا
دانلود
مردمی سازی فرهنگ جهاد (4).mp3
33.95M
🎧بیان ضرورت مردمی سازی فرهنگ جهاد در منظومه فکری مقام معظم رهبری(دامه ظله) 🔹قسمت چهارم 🎙مختاررضائیان 🆔@rezaeyan_mokhtar
مردمی سازی فرهنگ جهاد (5).mp3
25.22M
🎧بیان ضرورت مردمی سازی فرهنگ جهاد در منظومه فکری مقام معظم رهبری(دامه ظله) 🔹قسمت پنجم 🎙مختاررضائیان 🆔@rezaeyan_mokhtar
مردمی سازی فرهنگ جهاد (6).mp3
28.59M
🎧بیان ضرورت مردمی سازی فرهنگ جهاد در منظومه فکری مقام معظم رهبری(دامه ظله) 🔹قسمت ششم 🎙مختاررضائیان 🆔@rezaeyan_mokhtar
مردمی سازی فرهنگ جهاد (7).mp3
25.07M
🎧بیان ضرورت مردمی سازی فرهنگ جهاد در منظومه فکری مقام معظم رهبری(دامه ظله) 🔹قسمت هفتم 🎙مختاررضائیان 🆔@rezaeyan_mokhtar
مردمی سازی فرهنگ جهاد (8).mp3
29.31M
🎧بیان ضرورت مردمی سازی فرهنگ جهاد در منظومه فکری مقام معظم رهبری(دامه ظله) 🔹قسمت هشتم 🎙مختاررضائیان 🆔@rezaeyan_mokhtar
مردمی سازی فرهنگ جهاد (9).mp3
39.06M
🎧بیان ضرورت مردمی سازی فرهنگ جهاد در منظومه فکری مقام معظم رهبری(دامه ظله) 🔹قسمت نهم 🎙مختاررضائیان 🆔@rezaeyan_mokhtar
مردمی سازی فرهنگ جهاد (10).mp3
31.76M
🎧بیان ضرورت مردمی سازی فرهنگ جهاد در منظومه فکری مقام معظم رهبری(دامه ظله) 🔹قسمت دهم 🎙مختاررضائیان 🆔@rezaeyan_mokhtar
مردمی سازی فرهنگ جهاد (11).mp3
28.95M
🎧بیان ضرورت مردمی سازی فرهنگ جهاد در منظومه فکری مقام معظم رهبری(دامه ظله) 🔹قسمت یازدهم 🎙مختاررضائیان 🆔@rezaeyan_mokhtar
مردمی سازی فرهنگ جهاد (12).mp3
21.97M
🎧بیان ضرورت مردمی سازی فرهنگ جهاد در منظومه فکری مقام معظم رهبری(دامه ظله) 🔹قسمت دوازدهم 🎙مختاررضائیان 🆔@rezaeyan_mokhtar
مردمی سازی فرهنگ جهاد (13).mp3
28.52M
🎧بیان ضرورت مردمی سازی فرهنگ جهاد در منظومه فکری مقام معظم رهبری(دامه ظله) 🔹قسمت سیزدهم 🎙مختاررضائیان 🆔@rezaeyan_mokhtar
مردمی سازی فرهنگ جهاد (14).mp3
24.12M
🎧بیان ضرورت مردمی سازی فرهنگ جهاد در منظومه فکری مقام معظم رهبری(دامه ظله) 🔹قسمت چهاردهم 🎙مختاررضائیان 🆔@rezaeyan_mokhtar
مردمی سازی فرهنگ جهاد (15).mp3
26.63M
🎧بیان ضرورت مردمی سازی فرهنگ جهاد در منظومه فکری مقام معظم رهبری(دامه ظله) 🔹قسمت پانزدهم 🎙مختاررضائیان 🆔@rezaeyan_mokhtar
🎧سلسله جلسات 🔘بیان ضرورت مردمی سازی فرهنگ جهاد در منظومه فکری مقام معظم رهبری(دامه ظله) 🎙مختاررضائیان 📂قسمت ها قسمت اول|قسمت دوم|قسمت سوم|قسمت چهارم|قسمت پنجم|قسمت ششم|قسمت هفتم|قسمت هشتم|قسمت نهم|قسمت دهم|قسمت یازدهم|قسمت دوازدهم|قسمت سیزدهم|قسمت چهاردهم|قسمت پانزدهم 🔰سرفصل های اصلی 🔸بیان اندازه ضرورت مردمی سازی فرهنگ جهاد 🔹جایگاه و اهمیت مردم در رشد فرهنگی 🔸ساختن مردم با فرهنگ جهاد و ساختن فرهنگ جهاد با مردم 🔹تفاوت مردم با خواص در بیان رهبری 🔸تفاوت روشن بین گستاخانه با روشنفکر محافظ کارانه 🔹مردمی سازی فرهنگ در نقطه مقابل انحصار طلبی فرهنگی 🔸چگونگی از بین بردن اشرافیت فرهنگی با مردمی سازی فرهنگ 🔹شناخت و اهمیت فرهنگ در بیان مقام معظم رهبری(دامه ظله) 🔸روایت تاریخی مقام معظم رهبری(دامه ظله) از جهاد 🔹نقش جهاد در استقرار و استکامل انقلاب 🔸ایمان گرایی ،مردم گرایی و علم گرایی ارکان هویت بخش جهاد 🔹جهاد چه چیزی نیست ؟ 🔸سطوح مبارزه و درگیری در نظام اهداف انقلاب 🔹فرهنگ جهاد رمز پایداری و پیشرفت انقلاب 🔸مدل دفاع مقدس تجربه موفق مردمی سازی فرهنگ جهاد ⏳فرصت|مختاررضائیان 🆔@rezaeyan_mokhtar
🔰روایتی ساده از ضرورت تربیت جهادی 🔹انسان در جبر نیازمندیهایش، چیزی را طلب میکند ، با موانعی متناسب با خواستش روبرو میشود . مهمترین ویژگی مانع در مانع بودن آن است یعنی وسع و توان اراده من توان عبور از مانع را ندارد. به دیگر بیان قوای فعلی من توان مقابله با مانع را برای تحقق خواست ندارد. پس برای رشد قدرت خود از بیرون طلب کمک میکند. به میزان خلوص استمداد ، رشد قدرت اراده محقق میشود و با این قدرت میتوان مانع را در جهت خود ترکیب کند و مسیر نیل یا تحقق خواست را هموار کند. 🔹آنچه بدیهی است قوای فعلی فرد توان حرکت جهتمند در عبور فاتحانه از موانع را هیچ گاه نخواهد داشت جز اینکه این قدرت اراده ، رشد کند چگونگی آن در ارتباط با قوه ای بالاتر و برتر از خود است. این پیوند است که میتواند چگونگی عبور از موانع را فراهم کند و اینجاست که ضرورت شفاعت جایگاه خود را در حرکت جهادی نمایان میکند . 🔸جهاد بستر نیازمندی به حرکت و چگونگی رشد است. این حرکت با فقر به جهت میتواند مراتب رشد و تکامل را طی کند . و تا نیازمندی انسان هست ، جهاد و ضرورت تربیت جهادی هست. این تکامل تا بی نهایت است. انسان هرگز بی نیاز نخواهد بود این نیازمندی حرکت و درگیری را رقم می زند ، لذا جهاد همراه همیشگی تربیت است. ✍مختاررضائیان ⏳فرصت|مختاررضائیان 🆔@rezaeyan_mokhtar
🔰انتظار تربیت ساز 🔹انتظار بزرگتری و سخت ترین میدان درگیری یک امت قبل از ظهور است. رسیدن به مقام فقر محض در برابر ولی خدا . جهاد در میدان انتظار یعنی تلاش جهتمند برای درک خالصانه و همه جابنه فقر اراده . 🔸جامعه منتظر جامعه است که در اوج آمادگی ساختارها و نهادهای خود ، میخواهد و میتواند تکلیف ولی را محقق کند. آنگاه که جامعه تمام وسع خود را به گونه ای توانمند کرده که میتواند امر ولی را در کمترین زمان و بیشترین کیفیت در ساختارها و نهادهایش جاری کند و این عالی ترین ظرفیت سازی اجتماعی برای بهره مندی از سرپرستی امام جهت تکامل عبودیت در اخرالزمان است. 🔸قطع امید از دیگران و دل بستن به امام شاهراه رسیدن به ولایت الله است ، چنانچه در روایات ما قطع امید از هرچه غیر خداوند مایه آزادی ،عزت ، امنیت ، آرامش و ... هر انچه که ما بعدها از آن به کارائی ها ، اثر و پیامد درست در میدان درگیری از آن یاد خواهیم کرد. حضور درمیدان درگیری یاس و امید است که منجر به شکل گیری مفهوم انتظار خواهد شد . 🔹یاس از غیر خدا و امید تنها به خداوند است که میدان حضور ولی برای سرپرستی و تربیت مردم را فراهم میکند. استقامت بر صدق میتواند خلوص حداکثری در ناامیدی از غیر خدا و امید به خداوند را برای جامعه محقق کند . 🔸انتظار نقطه اتصال جامعه به تاریخ برای بهره گیری حداکثری از قرب در ظرف دنیا با هدایت تام امام است. به بیان ساده انتظار یعنی تسلیم امام شدن و این تسلیم مقدمه ما ، برای حضور ولایت و سرپرستی امام برای تربیت و تکامل فرد و جامعه است. ✍️مختاررضائیان ⏳فرصت|مختاررضائیان 🆔@rezaeyan_mokhtar
🎧سلسله جلسات 🔰نقد فراساختار حوزه و دانشگاه در منطومه فکری مقام معظم رهبری(دامه ظله) 🎙مختاررضائیان 🔸قسمت اول 🔸قسمت دوم 🔸قسمت سوم 🔸قسمت چهارم 🔸قسمت پنجم(جمع بندی) 📂سرفصل های اصلی ▪️نقد ساختاری های دانشگاه و حوزه در تربیت نخبگان کشور ▪️تاریخچه دانشگاه و اهداف آشکار و پنهان آن در حمایت از نظام سرمایه داری ▪️تغییر هوشمندانه ساختار حوزه در نسبت با گفتمان مردم سالاری دینی ▪️رهبانیت یا دیکتاتوری دو ورطه خطرناک برای حوزه ▪️مردم سالاری دینی گفتمان برتر در ایجاد ساختارهای انقلابی ▪️فرد گرایی یا جامعه گرایی موضوع اصلی ساختارهای نخبه پرور ▪️نیازمندی به جمهوریت در جامعه اسلامی و شکل گیری اخلاق متواضعانه در نخبگان دینی ⏳فرصت|مختاررضائیان 🆔@rezaeyan_mokhtar
سرگرمی برای سرگردانی.mp3
10.71M
🎧صنعت سرگرمی در نگاه مادی و نقد آن از منظر دین 🔘مختاررضائیان ▪️لایه های پنهان تربتیی در صنعت پیچیده سرگرمی ▪️نشاط در نگاه مادی با تکیه بر عجزها و جهل ها ▪️بیهوده زندگی اصلی ترین هدف صنعت سرگرمی مادی ▪️تربیت غفلت در صنعت سرگرمی با محوریت شانس ▪️نقش شانس و تصادف در صنعت سرگردمی ▪️تربیت با بازی شیوه نوین در بردگی نوین ▪️شانس حجاب بزرگ در استثمار انسان ها ⏳فرصت|مختاررضائیان 🆔@rezaeyan_mokhtar
🔰راه خداشناسی از خداشناسی میگذرد نه از خود شناسی 🔸دنیا آمیخته ست بامشکلات و مصائب و این در هم آمیختگی جبری بستر شناخت عجزها در خودشناسی و مسیر توکل در خداشناسی است، حضور در میدان درگیری است که میتواند حقیقت فقیر ما را به خودمان بشناساند و این فهم محقق نمیشود مگر در شناخت انکس که ما را عاجز آفریده . و اگر نبود میدان درگیری هرگز راهی برای رسیدن به خدا و خود نبود. 🔹 بزرگترین اشتباه در تاریخ خداشناسی ، شناخت خدا از معبر خودشناسی است . حال آنکه انسان عاجز با تکیه بر کدام دارایی میخواهد خود را بشناسد تا با آن خدا را بشناسد شناخت خدا محتاج خود شناسی نیست که خود شناسی محتاج مطلق خداشناسی و راه خداشناسی منحصر است در اراده الهی . بِكَ عَرَفْتُكَ، وَ أَنْتَ دَلَلْتَنِى عَلَيْكَ وَ دَعَوْتَنِي إلَيْكَ، وَ لَوْ لا أَنْتَ لَمْ أَدْرِ مَا أَنْتَ! «خودت را من به‌واسطه خودت شناخته‌ام! و تو هستى كه مرا به خودت رهبرى مى‌كنى و به سوى خودت مى‌خوانى! و اگر ذات خودت نبود من ندانسته بودم كه تو كيستى و چيستى!» 🔸که مَنْ‏ عَرَفَ‏ نَفْسَهُ‏ فَقَدْ عَرَفَ رَبَّهُ تنها کسی که خود راشناخت خدا را نیز می شناسد و تنها کسی خود را می شناسد که خدا را شناخته باشد . هرگز شناخت خدا متوقف بر خودشناسی نیست که تنها راه خودشناسی حقیقی خداشناسی است و این معادله تکوینی الهی است. من با نداشته هایم ،خدا را می شناسم من با نتوانستن هایم خدا را می شناسم. تمام سرمایه من در شناخت من عجزهای من است نه من های من که اگر با من هایت به سراغ خدا رفتی ان نه خود توهستی نه آن خدا خداست بلکه بتی است دست ساخته من هایت. اگر حقیقت تو جز فقر نیست پس با فقرت خدا را بشناس نه با من هایت و تنها و تنها راه شناخت فقرهایت مشاهده و تسلیم غنی مطلق شدن است از این رو راه خداشناسی خداشناسی است نه خود شناسی زمانی که غنی مطلق را دیدی آنگاه خود و حقیقت خود را می بینی و زمانی که خود را دیدی و با آن سراغ خدا رفتی آن خدا خدا نیست و آن خود خود نیست. 🔹فقر من در عجزها با حضور در میدان مشکلات و مسائل به دست می آید و این میدان مصائب است که بزرگترین موهبت الهی در خداشناسی برای خودشناسی است که اگر نبود راهی به خدا و خود نبود. و آیا انسان خواهان مشکل است ، آیا خدای مصیبت ها و مشکلات انسان نیست یا ... هستی شناسی مشکلات برای شناخت خداست که پیامبر نهیب زد بر آنکس که در زندگی مشکلی ندارد که راهی به خدا ندارد . بله به درستی مشکلات شاهراه شناخت خداست تا با آن خود را بشناسیم. فقر همه آنچیزی است که من هستم و خداوند هر آنچیزی است که من بدان فقیر هستم.تنها راه خداشناسی حضور در میدان های درگیری الهی و تسلیم الله شدن است. امام على عليه السلام : عَرفْتُ اللّه َ سُبحانَهُ بفَسْخِ العَزائمِ ، و حَلِّ العُقودِ ، و نَقْضِ الهِمَمِ .[. نهج البلاغة: الحكمة 250 .]من خداوند سبحان را به درهم شكستن عزمها و فرو ريختن تصميمها و برهم خوردن اراده ها و خواستها شناختم . 🔸در خلوص عجزهاست که زیبایی ها محبت الهی نمایان میشود . آنچه ما باید انجام دهیم اعتراف به عجزهاست تا ظرفیت این محبت را ایجاد کنیم و آنسو همه شوق است و اشتیاق در شدت محبت به عبد. ✍️مختاررضائیان ⏳فرصت|مختاررضائیان 🆔@rezaeyan_mokhtar
نقد ساختار حوزه و دانشگاه.mp3
12.17M
🎧هویت انقلابی گمشده دانشگاه و حوزه 🎙مختاررضائیان 🔰نقد ساختار حوزه و دانشگاه در گفتمان مقام معظم رهبری (دامه ظله) 📂سرفصل های اصلی ▪️جایگاه خواص در اداره جامعه سلامی ▪️علت یابی ضعف کارآمدی حوزه و دانشگاه در تربیت نخبگان انقلابی ▪️مردم سالاری دینی مدل عام تربیت انقلابی در اداره جامعه ▪️ناهماهنگی ساختار خواص ساز با مدل عام تربیتی انقلاب(مردم سالاری دینی) ⏳فرصت|مختاررضائیان 🆔@rezaeyan_mokhtar
💢فرصت ها ، تکالیف و میدان جهاد 🔸مسائل ، مشکلات و امتحانات همگی بسترها یا عبارت دقیق تر فرصت های رشد را فراهم میکند که اعظم این فرصت ها ، فرصت جلب توفیق الهی است که محور اصلی و هویت بخش در رشد دینی است. 🔹 در این بستر است که تکلیف بر انسان و جامعه بار میشود . میدان جهاد میدان تربیت انسان مسئولیت پذیر است، انسان مکلف میشود ، آنچه بدیهی است انسان بی مسئولیت و بی تکلیف انسان بدون حرکت ورشد است . 🔸چنانچه رشد در تکلیف و مسئولیت پذیری است. بستر القاء تکلیف به انسان حضور فعال در میدان درگیری است تا دراین بستر فرصت پالایش و زمینه مسئولیت پذیری فراهم شود ✍️مختاررضائیان ⏳فرصت|مختاررضائیان 🆔@rezaeyan_mokhtar
حج تمدن ساز(1).mp3
25.47M
🎧حج تمدن ساز(قسمت اول) 🔶بازگویی فرصت های بزرگ تبلیغی_بین المللی حج در منظومه فکری مقام معظم رهبری(دامه ظله) 🔰بسیاری از ظرفیت‌های حج هنوز ناشناخته است و باید از صاحبان فکر و اندیشه برای کشف و شناسایی این ظرفیت‌های جدید استفاده کرد (مقام معظم رهبری ـ دامه ظله ـ ۱۳۹۲/۰۸/۲۰) 🎙مختاررضائیان 📂سرفصل های اصلی 🔸ضرورت گفتمان سازی فرصت های تمدنی حج 🔹توسعه بین اللملی گفتمان انقلاب در فرصت های حج 🔸شکل گیری تمدن اسلامی از رهگذر فرصت حج 🔹علت های شکل گیری داعش در نسبت با فرصت سوزی حج 🔸توسعه نهاد تبلیغ در فرصت یابی های حج ⏳فرصت|مختاررضائیان 🆔@rezaeyan_mokhtar
حج تمدن ساز(2).mp3
24.13M
🎧حج تمدن ساز(قسمت دوم) 🔶بازگویی فرصت های بزرگ تبلیغی_بین المللی حج در منظومه فکری مقام معظم رهبری(دامه ظله) 🔰نظام اسلامی ظرفیت و توان فراوانی برای ایستادگی و تهاجم علیه این جبهه دارد و فرصت حج بهترین منبر تبلیغی برای ارتباط گرفتن با مردم دنیا و خنثی‌کردن تبلیغات طرف مقابل است. مقام معظم رهبری (دامه ظله) _1396/11/07 🎙مختاررضائیان 📂سرفصل های اصلی 🔹انحراف نهادهای حج در نسبت با فرصت های تمدنی حج 🔸توسعه ساختار نهاد حج متناسب با فرصت های جهان حج 🔹خروج رویکرد حج از بهره مندی فردی به بهره وری اجتماعی ⏳فرصت|مختاررضائیان 🆔@rezaeyan_mokhtar
حج تمدن ساز(3).mp3
27.54M
🎧حج تمدن ساز(قسمت سوم) 🔶بازگویی فرصت های بزرگ تبلیغی_بین المللی حج در منظومه فکری مقام معظم رهبری(دامه ظله) 🔰حجّ ابراهیمی... دعوت به اسلام و نمایش نمادین زیست جامعه‌ی اسلامی است. مقام معظم رهبری (دامه ظله) _۱۳۹۹/۰۵/۰۷ 🎙مختاررضائیان 📂سرفصل های اصلی 🔹نمایش نمادین تمدن اسلامی در ایام معلومات 🔸زیست آخرالزمانی در تمدن اسلامی با تجربه حج 🔹تبلیغ زیبایی زیست جامعه اسلامی در فرصت حج 🔸تبلیغ زیباشناسی جامعه اسلامی در حج ⏳فرصت|مختاررضائیان 🆔@rezaeyan_mokhtar
🔰اطاعت جمعی مردم از خداوند، لازمه تحقق جامعه اسلامی ▪️مقام معظم رهبری (دامه ظله) 🔹اساس نظام اسلامی بر اطاعت از خداوند است؛ این آن مایز اصلی است؛ «اطیعوا اللَّه و اطیعوا الرّسول»،(۱) «ان کنتم تحبّون اللَّه فاتّبعونی یحببکم اللَّه».(۲) بنابراین اساس نظام اسلامی، اطاعت از خدای متعال است. اطاعت از خدای متعال، چند مرتبه دارد، چند مرحله دارد: یک اطاعت، اطاعت موردی است. در مواردی خدای متعال میفرماید که این عمل را انجام دهید - ولو این مسئله، مسئله‌ی شخصی است - مثلاً نماز بخوانید، یا فرض کنید که صوم و زکات و بقیه‌ی امور. این یک جور اطاعت است که انسان امر الهی را اطاعت میکند، نهی الهی را اطاعت میکند. از این مهمتر، اطاعت خطی است. یعنی روش و راه و نقشه‌ای که خدای متعال برای زندگی معین میکند؛ این را یک مجموعه‌ای از مردم اطاعت کنند تا این نقشه تحقق پیدا کند. این نقشه با اَعمال فردی حاصل نمیشود؛ این یک حالت دیگری است، یک مسئله‌ی دیگری است، مسئله‌ی بالاتری است؛ یک کار جمعی نیاز دارد تا اینکه نقشه‌ی الهی، هندسه‌ی الهی در وضع جامعه‌ی اسلامی تحقق پیدا کند. فرض بفرمائید که در مکه مسلمانها اعمال خودشان را انجام میدادند؛ اما جامعه‌ی اسلامی در مکه با جامعه‌ی اسلامی در مدینه که حکومت اسلامی در آن تشکیل شد، متفاوت است. یک کار جدید، یک حرکتِ فراتر از حرکات فردی به وجود آمد و لازم است؛ که اگر این تحقق پیدا کرد، آن وقت « لأکلوا من فوقهم و من تحت ارجلهم»؛(۳) زندگی، زندگی خوبی خواهد شد؛ زندگی سعادتمندانه‌ای خواهد شد؛ آثار و برکات و نتائج مطلوبی که بر اطاعت امر الهی مترتب است، بر زندگی مترتب خواهد شد. نظام اسلامی به انسانها سعادت میدهد. نظام اسلامی هم یعنی آن نظامی که مبنی بر هندسه‌ی الهی است برای جامعه؛ مبنی بر نقشه‌ی خداست در جامعه. اگر این نقشه تحقق پیدا کرد، خیلی از تخلفات فردی و شخصی و جزئی قابل اغماض خواهد بود. روایت معروفی است که نقل حدیث قدسی را میکند: «لأعذّبنّ کلّ رعیّة اطاعت اماما جائرا لیس من اللَّه و لو کانت الرّعیّة فی اعمالها برّة تقیّة». نقطه‌ی مقابلش: «و لأعفونّ عن کلّ رعیّة اطاعت اماما عادلا من اللَّه و ان کانت الرّعیّة فی اعمالها ظالمة مسیئة»(۴). یعنی کار فردی و تخلف فردی در یک نظام عظیم اجتماعی که حرکت عمومی به یک سمت درستی است، قابل اغماض است؛ یا شاید به تعبیر دقیق‌تر، قابل اصلاح است؛ بالاخره میتواند این جامعه را، این افراد را به سرمنزل مقصود برساند؛ برخلاف اینکه اگر چنانچه نه، اعمال فردی درست بود، اما روابط اجتماعی، نظامات اجتماعی، نظامات غلطی بود، نظامات جائری بود، نظاماتِ از ناحیه‌ی خدا نبود، از ناحیه‌ی شیطان بود، از ناحیه‌ی نفس بود، اعمال فردی نمیتواند این جامعه را بالاخره به سرمنزل مقصود برساند؛ آن چیزی که مطلوب شرایع الهی است از سعادت انسان، آن را نمیتواند برایشان به وجود بیاورد. بنابراین مسئله‌ی اطاعت کلان و اینکه انسان خط الهی را جستجو کند و بیابد و آن را دنبال کند، بسیار اهمیت پیدا میکند.نظام اسلامی بر اساس توحید است. پایه‌ی اصلی، توحید است. 🔸۱۳۸۸/۱۲/۰۶(بیانات در دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری) ⏳فرصت|مختاررضائیان 🆔@rezaeyan_mokhtar