eitaa logo
فرصت|مختاررضائیان
256 دنبال‌کننده
66 عکس
11 ویدیو
4 فایل
اینجا فرصتی است برای تحول... سلام مختاررضائیان هستم فعال تربیتی و سیاسی اینجا تلاش میکنیم تحول رو با "متن" بسازیم نه "حاشیه"ها، اینم قطعا "حوصله"میخواد و "وقت" مشتاقانه منتظرتونم. حوصله و وقت یادتون نره 😉😊 ادمین @mokhtar_rezaeyan
مشاهده در ایتا
دانلود
🔘تحقق در هر نظام تربیتی نیازمند سه متغیر اصلی استعداد، ظرفیت ،و قابلیت است ، این سه متغیر هم هستند لذا همه عوامل باید به شکل و در جهت رشد حضور و داشته باشندبه این معنا رشد بدون یک از عوامل محقق نمی شود 🔻 و مربوط به است ، اراده شخص در این حوزه با به کارگیری استعداد های خاص جهت گیری رشد خود را مشخص میکند ، تفاوت های فردی محصول استعدادهای ها گوناگون در جامعه است. 🔺 هایست که برای او فراهم میکند ، ظرفیت ست که از اراده خارج است این عامل در ادبیات دینی به تعبیر شده در نظام تربیتی الهی در ظرفیت سازی رشد با مناسب است . در این نگاه استعداد بدون فرصت های بیرونی رشد قابلیت تحقق ندارد. لذا بسترهای مناسب رشد با کمک مربی شرط یا به عبارت درستر بعد دیگر تحقق رشد در متربی است 🔻 از نسبت استعداد(درون) و ظرفیت(بیرون) به دست می اید، قابلیت های نو در اهداف با استعداد و ظرفیت (فرصت) ها ممکن میشود. به این معنا قابلیت قدرت از استعدادهای درونی و فرصت های بیرونی به شکل هماهنگ و است، در ایجاد قابلیت است که قدرت فاعل برای رشد به دست می اید https://eitaa.com/rezaeyan_mokhtar
💢ساختار یادگیری 🔰 تغییر جهت مند برای رسیدن یا اهداف است بدیهی است یادگیری فعل مشترک و با است ،یادگیری ،. و 🔹یادآوری سرمایه درونی متربی است که با بجا آن را میکند عملکرد یادآوری به یادگیری است اینکه او چیست جه بوده و چه میخواهد باشد، انگیزها با یادآوری زنده میشود حقیقت هویت من در یاداوریهاست 🔸فراگیری محصول فعالیت متربی است.فراگیری چگونگی رسیدن به مقاصد یا معادلات نیل به اهداف است فراگیری منطق یاداوریهاست 🔸یادسپاری فراگیری هاست، و ، و عملی برای ایجاد ضرورت یادگیریست ،یادگیری با یادسپاری میشود یادسپاری ،بکارگیری متربی با به کمک مربی برای ایجاد تغییر پایدار است 🔻یاداوری،فراگیری و یادسپاری ابعاد یا همان یادگیری در است چنانچه یادآوری قوای مخاطب ، فراگیری قوای و یادسپاری(بکارگیری) قوای را به شکل هماهنگ فعال میکند تغییر پایدار به عنوان مطلوب حضور یاداوری،فراگیری و بکارگیری ست 🔺در خلاصه بیان یادگیری محصول یادآوری گذشته حال و آینده متربی به کمک قدرت مهیمن مربی بر روابط درونی و بیرونی او است تا بتواند استعدادهای خود را در جهت درست هدایت کند از دیگر سو متربی نیز باید پذیرای و های مربی باشد به این معنا همان توان و فراگیری است و در پایان با بکارگیری عملی آموزش ها در جهت مشخص یادگیری یا همان تغییر لازم به دست می آید 🔍به این معنا یادگیری نه یادآوری نه فراگیری عقلی یا است نه بکارگیری و است بلکه ترکیب هماهنگ و جهت مند هر سه متغیر با هم است https://eitaa.com/rezaeyan_mokhtar
از عجایب علوم مدرن این است که ابزار را به جلو میبرد و انسان را به عقب ! به انچه صنعت ساخته قانع نیست و در تحول و توسعه روز افزون ان می‌اندیشد اما به انسان که میرسد امروز و احوال اکنون او را مطالعه میکند و برای مدیریت همان راهکار میدهد راهکارهایی که راه به جلو نشان نمیدهد ، مقصد ندارد و فقط دوَران و فرو رفتن دارد ! ماکیاولی حماقت ها و جهالت های انسان را سر دست میگیرد و میگوید سیاست دان کسیست که به این جهالت ها و حماقت ها و صفات رذیله جمعی پی ببرد و با دامن زدن به انها بر کرسی قدرت بنشیند و چگونه دستگاه حاکمه خود را مقبول خلق کند او برای جامعه مقصدی قائل نیست که طرحی برای رسیدن به ان ، مربی برای تربیت و هدایت و سکان داری جهت حرکت لازم باشد . فروید روان انسان های بیمار را واکاوی میکند، تمایلات ، بحران های روحی ، عقده ها درونی و انحرافات ان را حقیقت وجود ادمی میپندارد و پاسخ به نیازهای غیر عقلانی و غیر طبیعی یک انسان بحرانزده را نسخه شناخت انسان و نجات او میکند . اسمیت تنها انگیزه محرک انسان را خودخواهی او دانست و ارضای این صفت رذیله در بازار و رها کردنش به دست گرگ های نامرئی بازار را عامل سامان و علم اقتصاد خواند . کاش غرب به همان میزان که در فکر ارتقاء ابزار است در پی ارتقاء انسان نیز بود اما او به دنبال تحمیق انسان در بحرانهای روحی روانیه خودش است و انرا توجیه علمیک میکند متُدش ، شناخت حال فعلیست انهم با محوریت صفات رذیله در انسان و از این رو جامعه شناسی و روانشناسی کارش مطالعه رفتار اکثریت است (جامعه اماری) نه مطلوب هایی که صناعت جامعه و انسان برای رسیدن به آن باشد ... گرچه نگارنده مدعیست خرد انسانی قادر به کشف مطلوبیت های مطلوب بدون اتکا به وحی نیست . و انسان متمدن آن شد که به قوانین خودخواهانه اسمیت ، و عقده ای فروید و فریبکار ماکیاولی تن دهد . ✍️ مهدی اخلاقی @ommat_Dream 🆔@Asre_jadid_57
⭕️ «بدترین اسارت، "اسارت فرهنگی" است. استعمار برای ایجاد وابستگی فرهنگی، سیری را شروع می‌کند و آن را قدم به قدم پیش می‌برد...» سیر "استعمار"؛ "تحقیر"، "تحبیب"، "توافق" ، "خودباختگی‌" ، "بردگی و اسارت فکری" ، "پذیرش قراردادهای بیگانه". 🔰مرحوم علامه سیدمنیرالدین حسینی هاشمی ♦️"استعمار" ابتدا می‌بایست دست به "تحقیر" بزند، یعنی زمینه خودباختگی با "تحقیر" شروع می‌شود؛ "تحقیر" چگونه است؟ "تحقیر" مرتباً به صورت غیرمستقیم شخص را در شرایط تلقینی خاص قراردادن است که انسان احساس حقارت کند و خودش را ناچیز بداند. اگر تحقیر ادامه پیدا کند، وقتی به نهایت پیچیدگی و اوج خودش رسید همچون یک عقده‌ای که مراحل نهایی خودش را می‌گذراند تبدیل به یک انفجار می‌شود. ♦️اگر جهت و کانال انحرافی پیدا کند نوبت به "تحبیب" می‌رسد. "تحبیب" چگونه است؟ "تحبیب" دست را به طرف او درازکردن و زندگی مصرفی را در مقابلش قراردادن است. ♦️پس از تحبیب نوبت به "توافق با محیط" می‌رسد، ولی نه توافق از موضع قدرت، بلکه حل‌شدن. اینجا مرحله خودباختگی پیش می‌آید و تکرار می‌شود. ♦️پس بنابراین تحقیر و پس از آن تحبیب و آن‌گاه پیدایش توافق و خودباختگی. پس از پیدایش مرحله خودباختگی آن‌وقت زمینه بردگی فکری پیش می‌آید‌؛ یعنی پس از این‌که پذیرفت که فقیر باشد برای دل‌دادن به آن، تمنّیات و لذایذی را در اختیارش قرار می‌دهند، به نرخ احساس حقارت، به نرخ خودکم‌بینی و نرخ کوچک‌بودن و پذیرش این کوچکی. ♦️آن وقت نوبت به این می‌رسد که اندیشه‌اش را یعنی روابط فکری‌اش را از او بگیرند و زمینه متکی‌بار‌آوردنِ مغزش را فراهم کنند تا کاملاً اسیر بشود و افتخار به اسارت کند؛ همین که به این مرحله رسید یعنی به اسارت افتخار کرد آن‌گاه قراردادهای اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و نظامی از طرف بیگانه تشدید می‌شود. ♦️در مرحله بردگی فکری، قدرت موضع‌گیری، قدرت انتخاب و حق مقابله شخص با محیطش را از او سلب می‌کنند و پس از این‌که این حق سلب شد یعنی انسانیّتش شکسته شد، حیات فکری‌اش سلب شده، پس طبیعی است که می‌بایست قراردادها را بپذیرد و افتخار هم کند به پذیرش آن‌ها. ♦️در عمق نهاد فرهنگ این ملت، قدرت و توانایی‌ای وجود داشته که استقلالِ سیاسی را بحمدالله در این مقطع به دست آورده است و ضرورتاً انقلاب فرهنگی‌ای را لازم است پیگیری کند تا این وابستگیِ فرهنگی که پیچیده‌ترین وابستگی‌هاست، این را بشکند و پاره کند. 🆔@AndisheMonir 🆔@Asre_jadid_57
🔶 غایت 🔸غایت تربیت جهادی رسیدن به جامعه مداری است که میتواند در کمترین زمان و بالاترین کیفیت امر ولی را دریافت ،تحلیل و محقق کند تکلیف مداری اجتماعی، قدرت ترکیب و تنظیم قوای اجتماعی بر محور مطالبات ولی برای تکامل خود است 🔹به این معنا محصول مطلوب جامعه مجاهد ایجاد جامعه منتظر است 🔸جامعه منتظر یعنی اوج کمی و کیفی همه نهادهای اجتماعی به منظور تحقق امام عصر جامعه منتطر آن جامعه ایست که میتواند همه ظرفیت اختیاری _ اجتماعی خود را در هماهنگی تام با تکالیف ولی هزینه کند و این بزرگترین و سنگین ترین(انتظار اجتماعی) امتحان و تکلیف امت قبل از ظهور است 🔹همه همت و هدف نظام تربیتی کشور باید به منظور بهره وری حداکثری از تمام ظرفیت های اختیاری_اجتماعی خود با محوریت خواست ولی باشد تربیت جهادی یعتی آمادگی همواره تمام قوا در مسیر ظهور ، به این معنا ایجاد حداکثری برای همراهی و همگامی با ولی غایت تربیت جهادی در بعد اجتماعی است و این آمادگی محصول تدبیر مدیریت حوزه وسیع اختیارات اجتماعی در مسیر دین است 🔹جامعه منتظر تا بدانجا میرسد که قلب و فکر او همراه امام میشود تکلیف ها بیشتر از بیان طاهری ت امام دریافت و عملی میشود، انتظارات امام قبلی از اظهار ، استنباط و عملیاتی میشود که غایت متربی مجاهد اینگونه است و این کم شدن فاصله قلب و فکر و عمل جامعه با امام است @rezaeyan_mokhtar
🔰این دوازده سال بزرگ‌ترین فرصت است برای جمهوری اسلامی که بتواند ارزشها را، آرمانهای انقلاب را بدرستی به این نسل منتقل کند و هویّت اسلامی و ایرانی را در او نهادینه کند؛ این دوازده سال بهترین فرصت است. 💢مقام معظم رهبری(دامه ظله) 🔹ما مکرّراً صحبت « _اسلامی» را کرده‌ایم، یا این ‌جوری تعبیر کنیم «تمدّن شکوفایی اسلامی»؛ تمدّن اسلامی‌ای که استعدادهایش متناسب با زمان شکوفا بشود و خودش را نشان بدهد؛ مکرّر این را گفته‌ایم. زیرساخت اصلی هر تمدّنی، است دیگر؛ یعنی آن که میتواند یک را محتمل کند و ممکن کند و تحقّق ببخشد، عبارت است از نیروی انسانی؛ این نیروی انسانی در کشور ما چه کسانی هستند؟ چه کسی میتواند در آینده یک چنین کار بزرگی را انجام بدهد؟ یک نسلی که با یک امتیازاتی همراه باشد؛ این نسل را شما میخواهید امروز بسازید. نسلی که خودساخته‌ است، دارای هویّت است؛ ایرانی ـ اسلامی محکم و عمیقی دارد، دلباخته و فریفته‌ی این و آن و بازمانده‌های تمدّن منسوخ‌شده‌ی شرق و غرب نیست؛ نسلی است دانا، دانشمند، کارآمد، ماهر، آشنا با سبک زندگی اسلامی و سنّت‌های ایرانی؛ یک چنین نسلی لازم است تا بتواند آن تمدّن را بسازد. ما از اوّل در صدد بودیم این نسل به وجود بیاید؛ البتّه نمیشود گفت بکلّی ناموفّق هم بودیم؛ نه، الحمدلله موفّقیّتهایی هم داشته‌ایم؛ در عرصه‌های مختلف، عناصر تربیت‌شده‌ی این‌ جوری به برکت همین معلّمین تحقّق پیدا کردند، بُروز پیدا کردند، خودشان را نشان دادند؛ در بخشهای مختلف ــ دیگر خودتان حالا میدانید ــ در اقتصاد، در مسائل نظامی، در سیاست، در غیره؛ امّا این کافی نیست. اگر بخواهیم آن تمدّن با آن فراگیری به وجود بیاید، ما بایستی این نسل را بدهیم، این تربیت گسترش پیدا بکند، فراگیر بشود. پس بنابراین اگر بخواهیم این کار را بکنیم، برای جمهوری اسلامی هیچ فرصتی بالاتر و بهتر از این دوازده سال نیست. این دوازده سال بزرگ‌ترین فرصت است برای جمهوری اسلامی که بتواند ارزشها را، آرمانهای انقلاب را بدرستی به این نسل منتقل کند و هویّت اسلامی و ایرانی را در او نهادینه کند؛ این دوازده سال بهترین فرصت است.۱۴۰۱/۰۲/۲۱
🔰، روش مطلوب تربیت دینی 🔻کاربرد ، هماهنگی همه متغییرهای اصلی و فرعی بر محور ثابت نظام فکری هر مکتب تربیتی است تا در این هماهنگی عناصر مرتبط، فضای انتقال محتوا فراهم و عمل و محقق شود به دیگر بیان برای انتقال یک ، یا به دانش آموز باید همه عوامل مرتبط با موضوع از عوامل محیطی ، عوامل درونی متربی و عوامل موثر در مربی به شکل هماهنگ شود تا بستر انتقال سالم و امن فراهم شود . 🔺هر مکتب تربیتی با توجه به مبانی ثابت فکری خود سعی میکند با طراحی روش های متناسب با ، متغییرهای اصلی و فرعی را تعین و نسبت آنها را با محور ثابت فکری خود هماهنگ کند برای نمونه یک با توجه به معنای ثابت فکری خود یعنی اصالت درنسبت با سعی مکند عوامل ذهنی ـ معنوی را اصلی و عوامل مادی را به شکل فرعی و تبعی تنظیم کند در این هماهنگی فضای معنوی را ایجاد و بستر انتقال مفاهیم عالی خود را فراهم کند یا در نگاه عکس آن یعنی نقش عوامل مادی اصلی و معنوی فرعی شده تا در هماهنگی با اصالت این فضای ایجاد و فرایند یادگیری کامل شود 🔻در دیگر مکاتب نیز با توجه به مبانی ثابت فکری سعی میشود عوامل مرتبط را احصاء و بر محور فکری خود آنها را دسته بندی و تنظیم کند تادر این هماهنگی فضای یا بستر «مناسب» ، «متناسب» و «امن» انتقال فراهم شود 🔺در مکتب محور را ، مکتب جامعه گرایی اصالت را به ، مکاتب ملی گرایی یا قوم گرایی به و ،مکتب و ، مکتب پست مدرن اصالت را به نفی اطلاق نگری یا همان ، مکتب به و...با توجه به مبانی ثابت روشهای درک متغیرهای و تنظیم انها را طراحی و فضای امن جهت تربیت و انتقال مفاهیم کلیدی خود را ایجاد میکنند 🔻روش های هماهنگی در تعین عوامل و تنظیم آنها با توجه به مبانی فکری در هر مکتب کاملا متفاوت خواهد بود . در نگاه دینی نیز بخاطر مبانی متفاوت از دیگر مبانی فکری روش متناسب با خود را دارد 🔺در رویکرد دینی همه عوامل محیطی ، درونی بر محور یا همان تنظیم میشود که اگر اراده الهی به امری تعلق نگیرد هر گز محقق نمیشود . در این نگاه حرکت به سمت قرب به عنوان غایت تربیت دینی جز با امداد الهی ممکن نیست لذا ماباید به دنبال روشی باشیم که بتواند قوای اخیتاری فردی،اجتماعی، محیطی را به شکل حداکثری هماهنگ و در جهت کسب توفیق الهی تنظیم شود. که کاربرد و رسالت روش تربیتی مطلوب در دین به نظر می آید همین باشد« هماهنگی همه اراده ها (مربی ، متربی، محیط) در جهت اراده الهی» 🔻لذا تلاش های فردی ، عواملی محیطی و نقش مربی در نسبت مستقیم با قابل تنظیم است به بیان ساده زمانی مفاهیم عالی دینی قابل انتقال به غیر است که توفیق الهی با آن همراه باشد 🔺لذا محور هماهنگی همه متغییرهای دینی در شکل گیر فضای انتقال تربیتی ، اراده الهی است. اراده های ، و نیازمند هماهنگی تام با اراده الهی است تا بتواند فضای انتقال سالم را فراهم کرد تا نیل به اهداف دینی(قرب الی الله) محقق شود 🔻حال کلان پرسش ما اینجاست، کدام مفهوم دینی میتواند این هماهنگی اراده ها و متغیرهای تربیتی را با اراده رب را به شکل حداکثری ایجاد کند و ان چیزی نیست جز مفهوم دعا . در فضای دعاست که همه عوامل اصلی و فرعی با اراده رب به هماهنگی می رسد در فضای دعاست که همه متغییرهای رشد بر محور خواست الهی حاضر و هماهنگ میشود. 🔻از این روست که در روایات ما آمده که نمک غذای خود را هم از ما بخواهید چرا که در نگاه دینی هر حول و قوه ای از خداوند است و معرفت به این اصل میتواند بستر رشد را حتی برای کوچکتر فعل متربی فراهم کند . ما از هر فعل اختیاری خود در بستر دعا میتوانیم بهره حداکثری برای رشد دینی ایجاد کنیم. لذا شکل گیری فضای دعا در همه موضوعات تربیتی به معنای فراهم کردن بستر رشد برای همه افعال اختیاری کوچک و بزرگ متربی است که کاربرد غیر از هماهنگی همه عوامل در جهت رشد نیست. زمانی که روش تربیت، تلاش متربی با کمک عوامل محیطی وهدایت مربی بر محور توفیق الهی بستر رشد دینی یا همان را فراهم میکند. 🔺لذا دعا روش مطلوب دینی درهماهنگی کامل برای همه متغییرهای دینی برای رشد دینی است . دعا کلان روش تربیتی دینی برای ایجاد «فضای رشد دینی» است . دعا عملی در عرض دیگر اعمال دینی نیست بلکه مخ عبادت و عامل محوری در هماهنگی همه اعمال دینی است(الدُّعاءُ مُخُّ العِبادَةِ) ، دعا نخ تسبیح یا به دیگر بیان عامل محوری در و قبولی همه اعمال دینی است چگونگی شکل گیری فضای دعا و قدرت هماهنگی همه عوامل مرتبط با تربیت دینی بحثی دیگر است که به آن خواهیم پرداخت. @rezaeyan_mokhtar
🪄صنعت در دنیای متمدن امروز و فرق آن با 💡انسان متمدن امروز به جهل های خود نه برای پیشرفت که برای بیشتر میخندد یکی از صنعت های سرگرمی است او دوست دارد با علم یقینی به واقعی نبودن سحر، فریب بخورد و شعبده باز او را کند و از او سو استفاده کند به بیان ساده شما را بازی دهد تا آنجا که برای بازی خوردن هزینه میکند و به این نیت به نمایش شعبده بازی میرود تا فریب بخورد تا شگفتی و هیجانی جاهلانه و عامدانه برایش رقم بخورد و این معادله همه سرگرمی ها در نگاه است، سرگرمی ها و صنعت سحر به دنبال تمرین اغوا گری و اغوا پذیری است.(لَأُزَيِّنَنَّ لَهُمْ فِي الْأَرْضِ وَلَأُغْوِيَنَّهُمْ أَجْمَعِينَ من نیز در زمین (هر باطلی را) در نظر فرزندان آدم جلوه می‌دهم (تا از یاد تو غافل شوند) و همه آنها را به گمراهی و هلاکت خواهم کشاند.) 🔸انسان متمدن امروز جهل خود را مرکب سرگرمی و شاد زیستن کاذب خودش قرار داده در صورتی که مومن نه از سحر که از معجزه ، خود را شناخته و به خالق معجزه میرسد به دیگر بیان مومن متمدن امروز به راحتی فریب نمیخورد او بیشتر از اینکه عاشق فریب خوردن باشد عاشق ندانستن حقیقی است او از ندانستن خود پلی میسازد برا رشد و تکامل خود او به جهلش نمیخندد بلکه به فهم تازه اش شاد میشود ، او از ندانستن لذت نمی برد ، ندانستن صحیح معبری برای دانستن پایدار اوست، از این رو گمشده مومن است(الْحِكْمَةُ ضالَّةُ المُؤْمِنِ) و شادی پایدار او در جستجو و کشف تازه اش از حکمت نهفته است 🔸و این همه فرق بین دنیاطلب و آخرت طلب است ،سرگرمی در نگاه مادی بر اساس هجو گرایی ، عبث پسندی و در نگاه الهی بر حکمت یابی استوار است. نشاط در نگاه مادی لحظه ای و در نگاه الهی پایدار است و این فرق بین و حکمت است @rezaeyan_mokhtar
قسمت اول.mp3
36.94M
🗳ریشه یابی علت های مشارکت کم مردم در انتخابات اخیر و راه های برون رفت آن برای ثبیت مشارکت حداکثری 💢در منطومه فکری مقام معظم رهبری(دامه ظله) 💢مختاررضائیان 📂قسمت اول @rezaeyan_mokhtar
قسمت دوم.mp3
40.11M
🗳ریشه یابی علت های مشارکت کم مردم در انتخابات اخیر و راه های برون رفت آن برای ثبیت مشارکت حداکثری 💢در منطومه فکری مقام معظم رهبری(دامه ظله) 💢مختاررضائیان 📂قسمت دوم @rezaeyan_mokhtar
قسمت سوم.mp3
30.06M
🗳ریشه یابی علت های مشارکت کم مردم در انتخابات اخیر و راه های برون رفت آن برای ثبیت مشارکت حداکثری 💢در منطومه فکری مقام معظم رهبری(دامه ظله) 💢مختاررضائیان 📂قسمت سوم @rezaeyan_mokhtar
قسمت جهارم.mp3
29.77M
🗳ریشه یابی علت های مشارکت کم مردم در انتخابات اخیر و راه های برون رفت آن برای ثبیت مشارکت حداکثری 💢در منطومه فکری مقام معظم رهبری(دامه ظله) 💢مختاررضائیان 📂قسمت چهارم @rezaeyan_mokhtar
قسمت پنجم.mp3
32.94M
🗳ریشه یابی علت های مشارکت کم مردم در انتخابات اخیر و راه های برون رفت آن برای ثبیت مشارکت حداکثری 💢در منطومه فکری مقام معظم رهبری(دامه ظله) 💢مختاررضائیان 📂قسمت پنجم @rezaeyan_mokhtar
🔈مجموعه صوت با موضوع 🗳ریشه یابی علت های مشارکت کم مردم در انتخابات اخیر و راه های برون رفت آن برای ثبیت مشارکت حداکثری 🔹در منطومه فکری مقام معظم رهبری(دامه ظله) 🔸مختاررضائیان 🔰سرفصل های کلی 🔸روایت دین از تاریخ انتخابات در فهم جایگاه حقیقی انتخاب مردم 🔸نقش رای مردم در درگیری تاریخی جبهه حق و باطل 🔸چگونگی نصرت امام با حضور حداکثری در انتخابات 🔸جایگاه حیاتی انتخابات در میدان درگیری تمدنی آخرالزمانی 🔸ایجاد جامعه الگو اسلامی به کمک انتخابات 🔸جایگاه تحولات اجتماعی و نسبت آن با حضور هوشمندانه در انتخابات 🔸چگونگی ایجاد مسائل حقیقی برای ساخت دوقطبی حقیقی 🔸فرایند تدریجی اضمحلال و نابودی ارزش انتخابات با بیان مسائل فرعی 🔸راه بازگشت قدرت اصلی انتخابات و نقش حیاتی آن در پیشرفت ایران اسلامی 🔸چگونه میتوان یک حضور حداکثری با افراد شایسته را درانتخابات ایجاد کرد 🔸راهبرد دشمن در ورشکستی گفتمانی واقتصادی کشور در بستر انتخابات 🔸نقش مبلغ و روای انقلاب در تبین جایگاه اصلی انتخابات 🔸راهکارهای کلی در ایجاد مشارکت حداکثری با طراحی رقابت سالم 🔈قسمت اول 🔈قسمت دوم 🔈قسمت سوم 🔈قسمت چهارم 🔈قسمت پنجم 🔹@rezaeyan_mokhtar
🔈مجموعه صوت جلسات با موضوع 🗳ریشه یابی علت های مشارکت پائین مردم در انتخابات سالهای اخیر و راه های برون رفت آن برای ثبیت مشارکت حداکثری 🔹در منطومه فکری مقام معظم رهبری(دامه ظله) 🔸مختاررضائیان 🎧قسمت اول 🎧قسمت دوم 🎧قسمت سوم 🎧قسمت چهارم 🎧قسمت پنجم 🔹@rezaeyan_mokhtar
انتخابات(1).mp3
5.63M
🗳چگونه مسائل فرعی میتواند ارزش انتخابات را پائین و مشارکت را حداقلی کند؟ 🔹@rezaeyan_mokhtar
انتخابات(2).mp3
6.65M
🗳انتخابات چگونه بسترهای نصرت الهی جهت پیشرفت ایران اسلامی را فراهم میکند؟ 🔹@rezaeyan_mokhtar
انتخابات(3).mp3
3.27M
🗳قدرت انتخابات با مردم سالاری دینی برای رویارویی تمدنی در مقابل لیبرال دموکراسی 🔹@rezaeyan_mokhtar
انتخابات(4).mp3
2.19M
🗳چرایی دشمنی دشمن در برگزاری یک انتخابات حداقلی 🔹@rezaeyan_mokhtar
انتخابات(5).mp3
4.17M
🗳چگونه خودی ها باعث پائین اوردن مشارکت در انتخابات میشوند؟ 🔹@rezaeyan_mokhtar
انتخابات(6).mp3
6.52M
🗳کتمان و تزئین برای اغوای مردم اصلی ترین راهبرد دشمن برای مشارکت حداقلی 🔹@rezaeyan_mokhtar
انتخابات(7).mp3
8.82M
🗳انتخابات چگونه جدول تنظیم شده سلطه را بهم ریخته؟ 🔹@rezaeyan_mokhtar