eitaa logo
روشنگر مدیا
962 دنبال‌کننده
3.6هزار عکس
554 ویدیو
68 فایل
ارتباط با ادمین: @RmediaAdmin خرید نسخه فیزیکی روشنا: 09199163684 خرید نسخه دیجیتال روشنا: https://b2n.ir/x56424 وب سایت: www.RoshangarMedia.com آپارات: aparat.com/Roshangarmedia یوتیوب: @roshangarmedia" rel="nofollow" target="_blank">youtube.com/@roshangarmedia اینستاگرام: Roshangar.Media@
مشاهده در ایتا
دانلود
❗️❗️ماری‌جوانا یا حشیش «گیاه مقدس» 🔘در برخی از #فرقه‌ها برای ادعای معنویت و پرواز روح معتقدند استفاده از مواد‌مخدر- گیاهان مقدس- تجویز می‌شود و بعضاً فرقه هایی هستند که افراد به سوی ورطه اعتیاد و مخدرات می‌کشانند و از آن به عنوان مسیری برای رسیدن و درک حقیقت نام می‌برند. @feraghvaadyan
مخالفت قاطبه #دراویش با شایعه‌پراکنی،‌جوسازی و تلاش طیف افراطی #فرقه_گنابادی برای تحریک احساسات دراویش. نظرات دراویش، از هر تحلیل و اظهارنظری، گویاتر است... @FERAGHVAAYAN
💢 دپارتمان « نبرد صلیبی» 🔸 در دپارتمان «حرکت» سازمان نبرد صلیبی آموزش‌های لازم برای ایجاد یک جریان جدید در درون دانشگاه ارائه می‌شود که بوسیله پست الکترونیکی و ارسال جزوات به دانشجویان علاقه‌مند پشتیبانی می‌شود تا با تماس‌های مداوم، فرد را برای شروع و هدایت حرکت تبشیری در دانشگاه خود پشتیبانی کنند. ▫️ کارکنان« بخش بین‌الملل» این سازمان آمریکایی هستند وبه صورت دائم یا مقیم در یکی از دفاتر تبشیری منصوب می‌شوند. کارکنان، ستون فقرات نهادهای تبشیری جدیدند و عهده‌دار آموزش دانشجویان و کارکنان جدید در شعبات جدید هستند. این آموزش‌ها بر مبنای الهیات و روش‌های شاگردسازی برگزار می‌شود. @feraghvaadyan
⭕️ سوء استفاده از الفاظ برای پیشبرد اهداف مغرضانه ▪️با فرا رسیدن ایام محرم و صفر و عزاداری سیدالشهداء(ع) برخی از رسانه‌های مخالف نظام اسلامی و اسلام از جمله بهائیان ، و تبشیری‌ها، با ژست مصلحت‌طلبانه و دلسوزانه برای سلامت روانی کودکان و جلوگیری ازافسردگی از والدین خواستند تا از رفتن فرزندانشان به مجالس عزاداری خودداری کنند. ❗️این در حالی است که همین رسانه‌ها، در ایام جشن غیرمنطقی و عجیب و غریب هالووین، با تبلیغات گسترده درصدد به انحراف کشاندن مردم تحت عنوان آزادی، جشن و خوشگذرانی هستند. ↩️همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها فرموده اند، این افراد به دنبال و حقوق انسان‌ها نیستند بلکه به دنبال اهداف مغرضانه و بعضاً سیاسی خود می‌باشند. @feraghvaadyan
❌ انجمن حجتیه که یکی از شاخص‌ترین جریان‌های نفوذی و نامحرم انقلاب است ❗️«حضرت امام هرگز نگاه خوبی به نداشتند. ایشان خطر انجمن حجتیه را برای انقلاب بسیار جدی تلقی می‌کردند. خطر اصلی آنها جایی است که وقتی امام به آنها نهیب زدند تا تشکیلات‌شان را جمع کنند به ظاهر اعلام انحلال کردند اما در پشت پرده فعالیت‌های‌شان، نظام تشکیلاتی‌شان و ارتباطات‌شان را ادامه دادند. انجمنی‌ها حتی پس از فرمان امام به یارگیری‌شان ادامه دادند و همچنان یارگیری می‌کنند. فقط فرق‌شان با پیش از انقلاب و اوایل انقلاب این است که ماسک انقلابی به صورت زدند و توانستند از غفلت مسئولان وارد ارکان نظام شوند و پست‌های حساس هم بگیرند.(1) 1.انجمن حجتیه به روایت علی‌اکبر محتشمی‌پور، خبرگزاری ایسنا،1397/3/8. @feraghvaadyan
🔹 آموزه های التقاطی و خرافی طاهری موجب می شود کسانی که در کلاس هایش حضور می یابند و مطالب به اصطالح عرفانی او را می آموزند، به مرور بر اعتقادات و باورهایی مقید می شوند که برخی اعمال و آداب و آیین های اسلامی را از برنامه زندگیشان حذف می کنند. در ادامه به برخی از این آموزه ها و #باورهای_انحرافی با ذکر منابع دقیق اشاره میشود: -سمبلیک دانستن فشار قبر و اینکه تلاش کالبد ذهنی انسان برای تسخیر جسم خود است (انسان و معرفت، ص 245 و جزوه دوره چهارم، ص 29) - نفی سؤال و جواب پس از مرگ در قیامت (انسان و معرفت، ص 246.) -ترک ذکر به بهانه قفل شدن ذهن (جزوه مستری ص 78 و جزوه ترم 1 ،ص 168 ) و درصورت نداشتن لایه محافظ مخصوص آن ذکر حمله ور شدن همه عوامل ضدکمال، شبکه منفی و موجودات غیر ارگانیک (جزوه مستری ص 130.) -ترک زیارت به بهانه شرک (فایل صوتی کمیته عرفان) -ترک دشمنی با شیطان و دعوت به صلح با او به بهانه مأمور بودن او (جزوه ترم ششم، ص 215 ) -طاهری #ابلیس را خالق جهان تضاد و دوقطبی و طراح هستی میداند (فایل تصویری دوره 8 ،جلسه دوم و کتاب موجودات غیرارگانیک، ص 14 و جزوه دوره 7 ،ص 62 .) -او همچنین آدم را نسبت به شیطان مدیون دانسته، معتقد است که کارهای انسان به واسطه او ارزش می یابد (جزوه ترم 3 ،ص 126.) .ترک نذر برای حاجات معنوی و دنیایی به بهانه رشوه به خدا؛ طاهری مدعی است نذر فقط باید به نیت خدا باشد، نه درخواست حاجت مشخص (جزوه دوره102 ص، 2) -ترک قرآن خواندن به بهانه نداشتن حفاظ و حمله غیر ارگانیک ها (جزوه تشعشع دفاعی، ص 59.) @feraghvaadyan
♦️ اشکال اصلی قانون جذب ↩️ از اشكالات جدى فرضيه که تحت عنوان #قانون_جذب مطرح شده آن است که در این نظریه «رفاه» و تنعم چنان برجسته می‌شوند كه اصلاً گرایش‌های متعالى روح انسان و #رشد_معنوى و تكامل روحى وى در ميان اين همه مطالبات سطحى گم می‌شود و غايت هستى و هدفمندى خلقت به‌کلی فراموش می‌گردد و هدف زندگى در عيش و عشرت و كاميابى حداكثرى خلاصه می‌شود و غايت بدین‌سان به ابتذال كشيده می‌شود. آنچه به‌عنوان خواست و مطالبه اسکناس‌های سبز، خانه، ماشين، پست و مقام، تجهيزات زندگى، پول، امكانات خانه، اسكناس بيشتر... چندين و چندبار تكرار می‌شوند. 🔸 مطلبى كه در اينجا به ذهن هر مخاطبى می‌رسد اين است كه چرا براى رسيدن به ماشين آن‌چنانی، آغوش محبوب كذايى متصور می‌شود وبايد اين مطلوب‌ آنقدر تجسم شود تا بالاخره به دست آيند؟ مگر غير از اين است كه اين تجسم مداوم باعث می‌شود كه اين خواسته‌ها در عمیق‌ترین لایه‌های وجودى انسان حك شود و اصولاً روان و روح انسانى با مطلوبیت‌های محسوس و دم‌دستی عجين شود و حتى با نهاد او يكى شود و طبیعتاً رشد معنوى و هدف اصلی زندگى فراموش شود. @feraghvaadyan
🔴 شهید هاشمی نژاد: من اینها را به سه دسته تقسیم میڪنم. 🔹یڪ بخش آنهائی ڪه الآن در انقلاب هستند و دنبال امام هم بودند و هستند و دنبال اینها حرڪت می ڪنند و راهشان را ادامه می دهند. 🔹یڪ دسته افرادی هم هستند ڪه این ها بچه های صادقی هم هستند، خوبند، منتها متأسفانه به علت این ڪه توی آن خط انجمن بودند (ڪه حالا عرض می ڪنم چیست) اینها بینش سیاسی و انقلابی متأسفانه هیچی ندارند! ✅ امام اخیراً به آقای خزعلی پیام دادند ڪه من دیگر آن حق نظارتی ڪه در مورد #انجمن_حجتیه به شما دادم را برداشتم، آنها را رها ڪنید به حال خودشان. و دیگر آقای خزعلی از طرف امام چنین نظارتی ندارند. اضافه بر اینڪه نظارت داشتن دلیل بر این است ڪه متأسفانه خبرهائی بوده است و الّا امام چرا روی گروه خاص دیگری نگفتند نظارت شود؟ ولی همان نظارت را هم برداشتند. امام فرمودند ڪه اینها اخیراً از نظارت من و اسم من سوء استفاده ڪرده اند، به این دلیل نظارت را برداشتند. @feraghvaadyan @hojjatiyeh بیشتر بخوانید👇 http://yon.ir/tR9MG
🔘هدف سازمان های تبشیری 🔸سازمان‌های مستقیم و غیرمستقیم به سرویس های اطلاعاتی و ارگان های امنیتی کشورهای غربی متصل بوده و با هدایت سرویس‌های جاسوسی گام برمی‌دارند. 🔻مهم‌ترین هدف سازمان های تبشیری، ایجاد دگرگونی و تغییر باورها در مسیحیان بومی کشورهای اسلامی است تا به تدریح باورهای صهیونیستی را پدیرفته و کلیساهای آن‌ها تبدیل به پایگاه‌های حمایت از رژیم صهیونیستی و آمریکا شود. @feraghvaadyan
🔹پایان سفر «نورعلی تابنده» و آغاز توطئه ای دیگر بازگشت قطب فرقه گنابادی به تهران ✍سفر پرحاشیه «نورعلی تابنده»، قطب فرقه گنابادی به زادگاه خود، بیدخت با بازگشتی غیرمنتظره همراه شد تا بهانه تازه ای به دست طیف افراطی برای هجمه علیه رقبای درونی و نظام دهد. 🔹تابنده که مدتی است از تهران به بیدخت سفر کرده، دیروز این شهر به مقصد تهران ترک کرد و در بدو ورود به سبب وخامت حال جسمانی در بیمارستان مهر تهران بستری شد. طی یک سال اخیر، این چندمین بار است که وی برای کنترل بیماری و ضعف ناشی از کهولت سن در بیمارستان مزبور بستری می گردد. نکته قابل تامل، بهره برداری و سوءاستفاده طیف های مختلف از این موقعیت است؛ 1⃣در دسته نخست، دراویش تندرو قرار دارند که طی این مدت، تمام تلاش خود را برای تحریم و تهییج فقرا، جهت حضور در بیدخت و بر هم زدن نظم در راستای منافع خویش متمرکز ساخته؛ حسب شرایط، استراتژی «حصر» را به «تبعید» تغییر داده و هم اینک، از «توطیه ترور» ، پرده براری کرده اند. تندروها با دهان کجی به بیانیه های نمایندگان قطب و فرامین وی، بیش از پیش، ماهیت حقیقی خویش را آشکار ساختند. 2⃣در دسته دوم، جریان ها و گروه های قدرت طلب( رقبای)داخلی قرار دارند که با توجه به سخنان روزهای گذشته تابنده، مبنی بر معرفی یکی از مشایخ به عنوان جایگزین خود و لزوم اطاعت فقرا از وی، شاخک هایشان به جنب و جوش افتاد و با انتقال تابنده به بیمارستان، درنگ را جایز ندانسته ، رویکرد خود را با انتشار بیانیه هایی خطاب به دراویش، آشکار ساختند. برخی چهره ها از موضع همدلانه خود نسبت به جانشین، سخن گفته و عده ای (از منتسبان و خویشاوندان قطب) سکوت اختیار کردند که خود، بارز تر از هر سخنی بود. 3⃣در نهایت باید از دسته فرصت طلبان خارجی _برون فرقه ای_ یاد کرد که با پوشش اخبار دراویش، هموار سعی در بهره برداری ابزاری از ایشان را داشته اند؛ که غایله گلستان هفتم ۱۳۹۶، نمونه بارز آن بود. رسانه های معلوم الحالی چون «آمدنیوز» و دیگر جریان های معاند( از سلطنت طلب گرفته تا ضد انقلاب) در این جرگه جای دارند که پس از تجربه تلخ فاجعه گلستان هفتم ، به نظر می رسد تا حدی، دستشان برای دراویش رو شده. 👈سفر پرحاشیه نورعلی تابنده به بیدخت، بازگشت _تقریبا_ غیرمنتظره به تهران ، در کنار وخامت حال وی، شرایط خاصی بر فرقه گنابادی حاکم کرده و به نظر می رسد چالش تغییر قطبیت به روزهای انتهایی خود نزدیک می شود. بدین ترتیب پایان اين سفر، آغازی بود برای فاز تازه توطئه هاي تندروها و معاندان تا همچون همیشه از این شرایط در راستای پیشبرد منویات خویش و هجمه به نظام، سود جویند. 👈هرچند دراویش طی مدت حضور تابنده در بیدخت _با عدم سفر به این شهر_ نشان دادند علیرغم فرافکنی افراطیون، از گلستان هفتم عبرت گرفته، می کوشند بر فرامین قطب و مشاوران سر نهند، لیکن در شرایط فعلی، باید روزهای سختی را برای فرقه گنابادی به انتظار نشست.‌ بخش تحلیلی روشنگر @Feraghvaadyan
🔘 کافر و خداباور شدن نویسنده آمریکایی ♨️دیل کارنگی نویسنده مشهور آمریکایی است وی در یکی از کتاب‌های خود این چنین می‌نویسد: «تحصیل علم الهیات ، علوم اساسی فلسفه و علم تطبیق ادیان مرا نسبت به بسیاری از تعلیمات دینی مشکوک ساخت . گیج و سرگردان شده بودم . نمی دانستم به چه چیز معتقد شوم و هیچگونه منظوری در زندگی بشر نمی دیدم . دست از نماز و دعا برداشتم و #کافر و ملحد شدم . من نمی‌توانم ادّعا کنم که اکنون جواب تمام سؤ الات را می دانم ؟ خیر ، هیچکس تاکنون نتوانسته است پرده از روی اسرار خلقت و حیات بردارد . اگر من از کشف رموز دین و نماز و دعا عاجزم دلیل بر این نمی شود که من از یک زندگی بهتر و سعادتمندانه تری که دین به همراه دارد بهره برنگیرم . می خواستم بگویم که من دوباره به طرف #دین برگشته ام . برق و آب و غذا در فراهم ساختن یک زندگی بهتر و کاملتر و راحتتر به من کمک می کند ولی فایده دین به مراتب از همه اینها برای من بیشتر است.»(1) #آتئیست 1.دیل کارنگی ، آئین زندگی ، ص 164. @feraghvaadyan
❌معمای ترک تعصب در بهائیت 🔹 پیشوایان ترک تعصب را یکی از اساسی‌ترین پایه‌های آیین خود برشمرده و مدعی نابودی تعصبات هستند. این در حالیست که بر خلاف این ادعا، عبدالبهاء، کودکان بهائی را بخاطر ابتلا به مرگ مجسم، از تحصیل در مدارس غیر نهی کرده است. «اطفال احباب در سائر مكتب‌های ملل مختلفه فرستادن و تربيت نمودن سبب جمودت (افسردگی) و خمودت(بی روح شدن) گردد»(1) آیا این نشان بر تعصب نیست؟! 1.عباس افندی، منتخباتی از مکاتیب، آلمان: مؤسسه‌ی ملّی مطبوعات امری، بی‌تا، ج 6، شماره: 451. @feraghvaadyan
♨️ادامه تلاش‌های رسانه های تبشیری وابسته به جریان #مسیحیت_صهیونیستی برای هجمه به فرهنگ عاشورایی و اربعین حسینی 👈🏻دشمنان خشم خود را از اجتماع بزرگ مسلمانان این چنین ابراز می‌کنند. https://t.me/feraghvaadyan/6631 @feraghvaadyan
⭕️روش‌های معنویت‌های نوپدید برای جذب ✅روشنگر به نقل از فارس/ حجت‌الاسلام کربلایی کارشناس فرق و ادیان با تأکید بر اینکه پیشینه معنویت‌های نوپدید، عموماً برای ما مجهول است و تنها کتاب‌هایشان در این سال‌ها ترجمه و چاپ شده ابراز داشت: معنویت‌های نوپدید عموماً از ادیان اصیل توحیدی مطالبی را گلچین کرده‌اند و مجموعه‌ای دست کاری شده را تحویل مخاطب می‌دهند. نمونه‌هایی مانند اوشو، پائولو کوئیلو و ... از اسلام تا هندوئیسم و یهودیت و آموزه‌هایی را گلچین کرده و بسته‌ای به نام دین یا مذهب و جریان معنوی را شکل دادند. ‌ 🔻اولین روش حاکم بر غالباً این است که قوه وهم مخاطب را تقویت می‌کند و در نتیجه او احوالی پیدا کند! حتی گاهی شخص به کشف‌های مثالی به اصطلاح عرفانی می‌رسد. دومین روش آن‌ها این است که اخلاق را حذف می‌کنند و هیچ محدودیت اخلاقی برای پیروان خود تعریف نمی‌کنند. 🔹مسئولیت‌‌گریزی یکی از پیامدهای نفی اخلاق است و مسأله مسئولیت‌گریزی و بهره‌مندی بدون مسئولیت از غریزه جنسی، ارتباط بدون حد و مرز زن و مرد همه در این بخش است. مورد بعد اینکه در این عرفان‌واره‌ها بسیاری از اعمال خلاف عقل و منطق به گونه‌ای توسط سران اینها مطرح می‌شود که مورد استقبال مخاطبان خود به ویژه جوانان قرار می‌گیرد. 🔸روش دیگرمعنویت‌های نوپدید این است که همه این ادیان جدید وارداتی یک نقطه مشترک دارند و آن اعتقاد به ادغام و یکی کردن تمامی با هم است و در نهایت ایجاد نظم نوین جهانی و سلطه بر کل جهان! از سوی دیگر در ادیان توحیدی مسأله اخلاق و شریعت و عقل مطرح است و همین، ادیان توحیدی مانع جریان‌های معنوی نوپدید است. @feraghvaadyan
❌جوسازی رسانه تبشیری برای اغتشاش و آشوب ↩️رسانه‌های تبشیری هم‌صدا با جریان معاند کشور، درصدد هستند تا با جوسازی، مردم را به اغتشاش و آشوب تهییج کنند. این‌گونه هجمه‌سازی جکایت از داشتن ماهیت ضد ایرانی این شبه رسانه های و ابسته به جریان #مسیحیت_صهیونیستی دارد. @feraghvaadya
♨️ نظرات اوشو خلاف فطرت انسان 🔘از مهمترین محورهای اندیشه ایی #اوشو به عنوان یکی از بنیانگذاران معنویت های نوپدید، نظریه او راجع به «انسان کامل» است. اوشو با تصویری که از ماهیت انسان مطلوب و ایده آل ارائه می دهد، مدل خاصی از نهایت فرجام بشر در عرفان خودساخته خویش ترسیم می کند. اوشو می کوشد تا با استفاده از اصطلاحات مثبت و ارزشی، معنی و مفهوم کاملا غیرارزشی ارائه دهد او شاخصه های انسان کامل را در عشق، آزادی، تنهایی و در حال زندگی کردن می داند. مفاهیمی که به ظاهر پسندیده است اما او با ارائه تعریف جدید و متناسب با اهداف خود بار معنایی خاصی برای واژگان وضع کرده است. ↩️آنچه راجع به شاخصه های انسان کامل در به اصطلاح معنویت اوشو اساسا خلاف فطرت و طبیعت انسانی است که پایبندی به آنها نتیجه ای جز افتادن درسکس و #ابتذال و مادی‌گرایی نیست. @feraghvaadyan
⭕️ پرسش از «آزادی» و دوپهلوگویی‌های دوباره «نورعلی تابنده» 🔻انتشار متن آخرین مصاحبه «نورعلی تابنده»، قطب فرقه گنابادی، پیش از سفر ناگهانی به تهران و بستری شدن در بیمارستان، بازتاب متعددی در میان و بیرونی‌ها داشت. از حواشی گوناگون مربوط به تأکید مجدد وی بر یکی از مشایخ به عنوان جانشین خود و نقش «نمایندگان قطب» در می‌گذریم که سر و صدای زیادی میان گروه های رقیب ایجاد نمود؛ برخی را به صدور بیانیه‌های حمایتی، شماری را به تخریب چهره فرد تعیین‌شده و عده‌ای از -قربا و منتسبان- را به سکوت وادار ساخت. 🔘نکته قابل اشاره دراین مختصرتحلیل، اشارات کنایه‌آمیز و سخنان دوپهلوی تابنده در باب «آزادی» است. وی همچون همیشه با دوپهلوگویی، جملاتی به کار برده که راه را برای برداشت‌های مختلف، باز گذاشته است. در پاسخ از پرسش دراین زمینه می‌گوید: «همه مشکلاتی که داشتیم، روانی، در خودم احساس می‌کردم که من آزاد نیستم و من را می‌گیرند. بااینکه این احساسِ عدمِ آزادی غلط بود و غلط است، ولی مع‌ذلک احساس از این دارم که دست‌هایی، بالایی سرنوشت من را می‌تنند و سرنوشت من را تعویض می‌کنند و در اختیار می‌گیرند. ولی البتّه در اینجا من به هیچ‌وجه احساس ناآرامی نکرده‌ام، ولی می‌خواهم آزاد باشم»(1) 💢 « خودِ آزاد بودن یا نبودن، احساسی است که در درون شخص وجود دارد، در بیدخت هم آزاد هستم، چرا، ولی آزادی که بیدخت دارم، ربطی به آزادی کلّ جهان است. الان آرامش دارم، منتها آرامشی که پر از هیجان است، هرلحظه می‌خواهم وضعم بهتر باشد، سخت‌گیری کمتر باشد، همۀ چیزهایی که می‌خواهم دراختیارم باشد و اینها نیست، باز هم در آن سختی هست. من احساس اینکه در زندگی من و سرنوشت من دخالت می‌شود، خوب یا بدش کاری ندارم، یک دخالتی تقدیری و دخالتی که دراختیار من نیست، در اینصورت من احساس می‌کنم که آزادی ندارم، آزادی کم دارم. ولی الحمدلله الان وضع مزاجیم خوب است.»(2) بدین‌سان، نمی‌توان دریافت –چنانچه اشاره داشته- هم‌اکنون از عدم آزادی ناشی از درونیات رنج می‌برد یا از ممنوعیت‌های خارجی؟ 👈🏻این مدل دوپهلوگویی در اظهارات تابنده، مسبوق به سابقه است و پیش‌تر نیز برای فهماندن منظور خود به فقرا از آن بهره جسته. به هر روی، رندی و اشاره‌گویی و کنایه‌افکنی، راه را برای انواع تحلیل‌های ازجمله تحلیل کنونی باز می‌گذارد. 📚بخش تحلیلی روشنگر 1. مصاحبه با مسعود رخشان، خبرگزاری مهرتابنده، سه‌شنبه، 9 مهر 1398. 2. همان. https://www.instagram.com/p/B3XAuiuhs_q/?utm_source=ig_web_copy_link @feraghvaadyan
⭕️ انجمن حجتیه عکس برگردان بهائیت ▪️ اعضای فعال انجمن‌حجتیه، در سال‌های مبارزه با بهائیت و پیش از انقلاب اسلامی، تأکید می‌کردند که به لحاظ ظاهری انجمن ضدبهائیتِ آن زمان، عکس برگردان بود و هر آنچه در مجالس بهائی‌ها دیده می‌شد، انجمنی‌ها هم در همان سمت و سو حرکت می‌کردند: «یعنی می‌گفتند در مقابل بهائی‌ها باید مثل آن‌ها لباس شیک بپوشیم، خانه شیک داشته باشیم و مجالسمان ظاهر زیبا و جذابی داشته باشد تا بتوانیم جوان‌ها را جذب کنیم. توی باغ منازل صندلی می‌چیدند، جلسات خیلی مرتب، به شکل ظاهری خیلی متجددمآبانه برگزار می‌شد. بستنی می‌دادند. شیرینی می‌دادند. شربت می‌دادند. در مقایسه با مجالس مذهبی که در حسینیه‌ها و مساجد سنتی برگزار می‌شد آنجا خیلی جوان‌پسند بود» (1) که البته این نوع روش مبارزه برای نیروهای مذهبی، چندان موردپسند نبود کمااینکه هاشم آقاجری یکی از اعضای سابق که با هدف مبارزه سیاسی جذب انجمن شده بود، در کتاب خاطرات خود می نویسد: «ما چون روحیه انقلابی و خلقی پرولتری پیدا کرده بودیم، دیدن این فضاهای شیک و زندگی‌های اشرافی و ظاهر تجملی، برایمان قابل قبول نبود.»(2) 📚1.میرزایی، حسین، از انجمن حجتیه تا سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی، تهران: کویر،1397، ص40. 2.همان. @feraghvaadyan
💢 رسانه‌های تبشیری و تحلیل‌های ضد ایرانی ✖️ شبه رسانه های وابسته به جریان #مسیحیت_صهیونیستی که تمام توان خود را بر اخبار ضد اسلامی و ضد ایرانی متمرکز کرده اند با جوسازی و تحلیل‌های خلاف واقع سعی دارند اعتراضات عراق را ضد ایرانی جلوه دهند. 👈🏻آن‌ها که هدفی جزمخالفت با #اسلام ندارند، این اعتراضات را مجالی برای ایجاد اختلاف افکنی میان دو ملت مسلمان یافته‌اند و در تلاش هستند که این آشوب‌ها را اعتراض ملت عراق علیه ملت ایران جا بزنند. @feraghvaadyan
‌ ♨️بهائیت فرقه ای دست‌ساخته و صهیونیستی ‌ 👤مهشید ضیایی متبری بهائی: از کودکی سؤالات زیادی در مورد این #فرقه برایم پیش می آمد اما وقتی با افراد بالادستی در میان می‌گذشاتم پاسخی نداشته و با برخوردی شدید می‌گفتند این نص صریح کتاب اقدس است و شما باید بدون چون و چرا همه این احکام را بپذیرید. از طرفی تناقض های زیادی در همه کتب و حتی اعمالشان می‌دیدم. بنابراین تحقیق کردم و متوجه شدم که دین اسلام کامل ترین دین است و #بهائیت فرقه‌ای است دست‌ساخته و صهیونیستی! که تمام احکامش بر مبنای بت‌پرستی بوده و حتی قبله شان هم به سمت جسد مؤسس فرقه است. ‌ @feraghvaadyan
💢تعارض فرقه‌ها با سبک زندگی اسلامی 🔻جریان‌های فرقه‌ای، دو ویژگی مهم دارند؛ اول، برابر مبانی اعتقادی شرقی، بویژه به ظهور رسیده و دوم، در آمریکا و غرب رشد و اعلام موجودیت کرده‌اند. بنابراین عمده این فرقه‌ها امتزاجی بین باور و فرهنگ هندوئیسم و غرب هستند. به این ترتیب سبک زندگی فرقه‌ها متأثر از جهان بینی هندوئیسم با اصالت تناسخ و فرهنگ غربی-آمریکایی است و نمی‌تواند با فرهنگ و سبک زندگی اسلامی-ایرانی تناسبی برقرار کند. ↩️برون‌داد چنین سبکی در جریان های فرقه‌ای در نوع بینش،شعائر، رسوم و روابط اجتماعی و حتی طرز لباس پوشیدن پیروان ،تأثیرگذار بوده و با سبک زندگی اسلامی مغایرت جدی دارد. @feraghvaadyan
⭕️قهرمان سازی از خائن 🔘در دو دهه اخیر سران فرقه بهائی، سرمایه‌گذاری قابل توجهی برای بازسازی چهره‌های سیاسی متعلق به بابیت و #بهائیت نموده‌اند. اولین بار هم درخواست مرمت و بازسازی مکانی به نام و یاد «ملک‌المتکلمین» از تریبون متواری معروف، «شیرین عبادی» اعلام شد. گرچه بهانه این جریان مرموز برای برجسته‌کردن این‌چهره‌ها، با تأکید بر سیاه و سفید نبودن آدم‌ها این است که سازندگی و نقش مثبت شان بیشتر از اشتباهات و ضعف‌هایشان بوده است اما جالب آنکه دقیقاً سراغ چهره‌های شاخص کانون مالی، سیاسی، فرقه‌ای خاصی رفته اند و اشخاصی معین،‌منتسب به جریانی خاص را بازسازی می‌کنند. @feraghvaadyan
♨️ جامعه هدف تبشیر در مرزهای ایران ▪️ ایرانیان مسلمان به عنوان هدف اصلی و کلان مبلغان در کشورهای هم مرز با ایران هستند که مهم‌ترین اقشار این جامعه هدف را می توان به شرح ذیل برشمرد: -دانشجویان ایرانی ساکن در ارمنستان،گرجستان و ترکیه -اقشار آسیب‌دیده، به ویژه افرادی که با مشکلات عاطفی و احساسی دست و پنجه نرم می‌کنند. -افراد دارای زاویه با نظام و منتقدان عملکرد سیستم حکومتی -گردشگران ایرانی، به خصوص افراد دارای فقر اعتقادی -ایرانیان شاغل و مقیم کشور ارمنستان -پناهندگان سیاسی و درخواست‌کنندگان اقامت @feraghvaadyan