میشه گفت کل گروه بندیه نبستاً خوب و متعادل یعتی احتمال صعود اکثر تیما توی گروه خودشون چیزی حدود همون ۵۰٪
مهم نیست سامسونگ پسند باشی یا شیائومی پسند تو حتما از آیفون خوشت میاد. نمیاد؟ شاید چون هنوز دستت نگرفتی 🙏🏼
خیلی یهویی تصمیم گرفتم با همهٔ آدم های موردعلاقهم که خیلی وقته ندیدمشون یا خبری ازشون نگرفتم، تماس بگیرم. مثلا خالههام. اولین تماسم متعلق به خاله کوچکم بود و بعداز نیم ساعت که قطع کردیم فهمیدم که دیگه انرژی اینو ندارم که به کسی زنگ بزنم پس یکم استراحت کنم و دوباره شروع کنم به زنگ بزنم🙏🏼
امروز سالگرد فوت مامانبزرگمه. دلم میخواد که برم قبرستون اما کسی نمیره.. بابام هم اگه بره منو نمیبره. پنجشبه هم که مراسم درست میکنن باز مطمئنم منو نمیبرند، چرا؟ بمون اینجا مراقب بچهها باش. عالیه. میخوام گریه کنم.