#شرح
#دعا_بیست_پنجم_9
🔹 🔹اللَّهُمَّ أَعْطِنِى كُلَّ سُؤْلِى، وَ اقْضِ لِى حَوَائِجِى ...
🔸خدايا همۀ خواسته هایم را به من عطاء کن و حاجت هایم را بر آور ...
🔴 انسان و حاجت هایش
🔴 #توکل
🔴 حاجات ناشناخته
🔴 تضمین اجابت دعا
🔴 اصلاح خواسته
🔴 توسل کامل
👤 آیت الله مرتضوی #رضوی 👇
🔴 انسان موجود حاجتمند است و حاجت هایش به حدّی گسترده است که خودش از شناخت آن ها و شمارش آن ها، عاجز است؛ تنها برخی از آن ها را شناخته و از خدا می خواهد. بنابراین همیشه خواسته هایش بخشی از حاجت هایش است. و به همین خاطر امام علیه السلام به ما یاد می دهد که دعا را به حاجت های شناخته شده و خواسته شده، محدود نکنیم بل پس از آن ها، حاجت های ناشناخته و ناخواستۀ خود را نیز در بیان کلّی بخواهیم:
خدایا به من عطاء کن هر آنچه را که خواستم، و همۀ نیاز هایم (آنچه شناختم و به شماره آوردم و از تو خواستم و آنچه نه شناختم و نه از تو خواستم) را برآورده کن
اگر بنا بود خداوند فقط حاجت های شناخته شده و خواسته شدۀ انسان را بدهد، نه انسان می ماند و نه خواستنش. پس دربارۀ حاجات شناخته نشدۀ بی شمارمان چه کنیم؟ آیا همچنان به آن بی اعتنا باشیم؟ در این باره چیزی از دستمان بر می آید؟
بلی؛ چیزی از دستمان بر می آید و آن توکّل است. نباید نسبت به آن ها بی اعتنا بود، باید آن ها را به عهدۀ توکلی که به خدا می کنیم واگذاریم؛ توکل یک دعا است، بل بالاترین دعا است در ناتوانی ها به ویژه در مقام ناتوانی از شناخت حاجت ها و شمارش آن ها، باید دعای انسان در سه مرحله انجام یابد: ....
📋 https://plink.ir/7Hd3M
دعا #بیست_پنجم
🖋کانال انس با #صحیفه_سجادیه
🆔 @sahife2
✳️ یکی از شرایط #مصلح شجاعت و آزادمنشی و حریت است، نه دربند تعظیم و دستبوسی عوام باشد و نه طمع به مال آنها داشته باشد و نه اهل رو درواسی و رشوه و رفاقت باشد و از سرزنش دیگران باکی نداشته باشد. با شرایط نامبرده که خلاصهاش همان آزادمنشی و آزادگی است، میتواند مصلح باشد. یک شرط اساسی دیگر این است که انگیزه وی عناد نباشد، رحمت باشد.
✍️ استاد شهید مرتضی #مطهری
🔹اللهم و اجْعَلْنِى فِى جَمِيعِ ذَلِكَ مِنَ الْمُصْلِحِينَ بِسُؤَالِى إِيَّاكَ، الْمُنْجِحِينَ بِالطَّلَبِ إِلَيْكَ غَيْرِ الْمَمْنُوعِينَ بِالتَّوَكُّلِ عَلَيْكَ🔹
خداوندا مرا در همه حال از #مصلحین و بندگان شايسته ات قرار ده
آنانكه از تو سؤ ال کنند و به مطلوب خود برسند ،
و جون #توكل بر تو کنند ، جزء محرومین هرگز قرار نگیرند 🔸
#بیست_پنجم #دعا_بیست_پنجم_10
🖋کانال انس با صحیفه سجادیه
@sahife2
امانتهای زندگی من_7.mp3
11M
#امانتهای_زندگی_من ۷ 💜
👤 استاد #شجاعی
🙏لطفا با ما شنونده ی این سلسله گفتگو ها باشید
☑️کانال انس با #صحیفه_سجادیه
🆔 @sahife2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥سکانسی بسیار دیدنی از فیلم "مسافر ری" درخصوص #حضرت_عبدالعظیم_حسنی
❇️ قبر حسین کعبه نیست، معجزه بالاتر از عاشورا که یک تنه مقابل سپاه هزار هزار بایستی و سر سوزنی نترسی و شک نکنی
خدایا به ما معرفتی بده که اینگونه حسین (علیه السلام) را بشناسیم
☑️کانال انس با #صحیفه_سجادیه
🆔 @sahife2
❇️ #محتواي_دعا
دعای #سوم
بخش اول
در درود بر نگهداران عرش و تمام فرشتگان مقرب الهي
عنوان دعا چنين است:
و کان من دعائه عليهالسلام في الصلوه علي حمله العرش و کل ملک مقرب، از دعاهاي امام (ع) در درود بر نگهداران عرش و تمام فرشتگان مقرب الهي است.
محتواي دعا
ملائکه و فرشتگان، موجودات و مخلوقات خداوند هستند که هر کدام متناسب با موقعيت و مقام و منزلتي که دارند در نظام آفرينش به فرمان خالق هستي وظائفي را انجام ميدهند. و در انجام ماموريت خويش هيچگاه دچار سستي و خستگي نشده و همواره در خدمت ذات مقدس الهي هستند.
و از آنجا که بخشي از مخلوقات نظام هستي، مستقيم و غيرمستقيم با کارها و امور مربوط به انسانها ارتباط دارند. و انسانها در حيات دنيوي و يا پس از مرگ به نوعي با اين فرشتگان برخورد خواهند داشت، لذا بارزترين زمان ملاقات انسان با ملائکه ميتواند هنگام مرگ باشد که فرشتهي مرگ (عزرائيل) و يا ماموران الهي براي گرفتن جان انسانها حاضر ميشوند. با توجه به اين حقيقت امام سجاد (ع) در قالب دعا توجه ما را به اين مامورين الهي که شب و روز در کار و ماموريت هستند، و در پهنهي هستي، و عالم غيب و شهود رسالتهايي را انجام ميدهند جلب ميکند. و با الهام از آيات قرآن و علم امامت، پارهاي از آنان را نام ميبرد و به کار و ماموريت آنها اشاره ميفرمايد. و با بيان ارزشهاي والاي ملائکه ما را به اطاعت و فرمانبرداري از خداوند دعوت ميکند.
دعاي سوم اينگونه آغاز ميشود: اللهم و حمله عرشک الذين لا يفترون من تسبيحک، بار خدايا و نگهداران عرشت، که از تسبيح و منزه نمودن تو سست نميشوند.
ارزشهايي را که امام (ع) براي ملائکه در اين دعا برميشمارد عبارتند از:
1- لا يفترون من تسبيحک، از تسبيح گفتن خداوند سست نميشوند.
2- لا يسئمون من تقديسک، از تقديس و مبري گردانيدن تو (خدا) به ستوه نميآيند.
3- لا يستحسرون من عبادتک، از پرستش تو مانده نميشوند.
4- لا يوثرون التقصير علي الجد في امرک، و تقصير و کوتاهي بر کوشش در(بارهي) امر و فرمان تو اختيار نمينمايند.
5- لا يغفلون عن الوله اليک، و از شيفتگي، به سوي تو غفلت و فراموشي ندارند.
بيان اين صفات و ويژگيهاي ملائکه و فرشتگان الهي، در جهت ترغيب انسانها به سوي عبادت و اطاعت از خداوند ميتواند باشد. امام (ع) با توصيف فرشتگان به اين صفات در حقيقت ما را به سوي بندگي و عبوديت دعوت ميکند که رمز تکامل و تعالي و تربيت الهي انسان و ساخته شدن جامعهي انساني است.
👈 ادامه دارد ....
#محتواي_دعا_سوم
⏺کانال انس با #صحیفه_سجادیه
🆔 @sahife2
❇️ # محتواي_دعا
دعای #سوم
بخش دوم
سپس در فرازهاي ديگر اين دعا اينگونه به معرفي ملائکه الهي ميپردازد:
و 1- اسرافيل صاحب الصور...، و اسرافيل، صاحب صور (چيزي که در آن دميده ميشود) که چشم گشوده و بر هم نمينهد، منتظر دستور و فرمان تو است تا با دميدن (در صور) مردگان را زنده نمايد.
2- و ميکائيل ذو الجاه عندک...، و ميکائيل که نزد تو داراي منزلت و صاحب مقام بلند است.
3- و جبريل الامين علي وحيک...، و جبرئيل امين و درستکار بر وحي، و پيروي شدهي در آسمانها و ارجمند در پيشگاه و مقرب در نزد تو است. جبرئيل فرشته وحي است.
4- و الروح الذي هو علي ملائکه الحجب، و روح (نام فرشتهاي است) که موکل و گماشته بر فرشتگان حجابها است. گفته شده «حجب» در اينجا انواري است بالاتر از آسمانها که از علم مخلوقين به ماوراء آنها پنهان است.
5- و الروح الذي هو من امرک، و روح (نام فرشتهي بسيار بزرگ)، که از عالم امر (اسرار) تو است.
پس دو فرشته با عنوان «روح» وجود دارد، که هر کدام ماموريتي ويژه را به عهده دارند.
سپس امام (ع) ميفرمايد بر اين فرشتگان ارجمند الهي درود فرست و نيز بر فرشتگاني که پائينتر از آنان هستند، و علي الملائکه الذين من دونهم، و سپس فرشتگان ديگر را در ادامه معرفي مينمايد:
6- خزان المطر و زواجر السحاب، (فرشتگان) خزانهداران باران و به حرکت درآورندگان ابر.
قرآن مجيد در سوره صافات آيه 2 ميفرمايد: فالزاجرات زجرا، قسم به رانندگان، که احتمالا منظور فرشتگان گماشته شده بر ابرها هستند.
ظاهرا باران تحت يک سري قوانين و مقررات فيزيکي و شيميايي از آسمان ميبارد . اين ظاهر بارش باران است، اما از آنجا که يک قطره باران جز به اراده خداوند نميبارد. اين ملائکه هستند که به ارادهي خداوند ماموريت نزول باران را به عهده دارند. اين منافاتي با علم ندارد. زيرا آنچه ما از نظام آفرينش، مخصوصا آسمانها ميدانيم، نسبت به آنچه در اين باره نميدانيم مانند قطره در برابر اقيانوس است. گذشته از اين، ساختمان وجودي فرشتگان بر ما پوشيده است و ما نميدانيم که خلقت آنها چگونه است. پس اينگونه نبايد تصور کرد که فرشتگان در آسمان نشستهاند و با ظرف، آب بر روي زمين ميريزند. هر چه هست تحت قوانين و سنتهاي الهي است آنان هر چه هستند کنترلکنندهي پديدهي باران و نزول آن ميباشند. و اين ماموريت، تضادي با قوانين طبيعي جهان نداشته. و هماهنگ و همسوي آن است. و نشاندهندهي مديريت گسترده خداي حکيم بر جهان هستي ميباشد.
👈 ادامه دارد ....
⏺کانال انس با #صحیفه_سجادیه
🆔 @sahife2
❇️ # محتواي_دعا
دعای #سوم
بخش سوم
7- الذي بصوت زجره يسمع زجل الرعود، فرشتهاي که از صداي زجر و راندنش بانگ رعدها شنيده ميشود، و چون ابر خروشان با صداي راندن او به شنا درآيد (رفت و آمد نمايد)، شعلههاي برقها بدرخشد.
قرآن مجيد ميفرمايد: و يسبح الرعد بحمده، رعد تسبيح خدا ميگويد.
8- و مشيعي الثلج و البرد...، فرشتگاني که همراه برف و تگرگ هستند.
9- و الهابطين مع قطر المطر اذا نزل، و فرشتگاني که با دانههاي باران که ميبارد فرود ميآيند.
معرفي اين فرشتگان و حدود ماموريت و کارهايي که به عهده دارند، نشاندهنده قدرت و تدبير خالق جهان است، و مديريت خداوند را بر نظام هستي بيان ميکند، بطوريکه در اين نظام منظم و حساب شده و دقيق، حتي يک قطره باران رها شده نيست، و مامورين الهي از زمان پيدايش تا هنگام نزول آن را دنبال کرده و تا حصول نتيجه و رسيدن به جايگاهي که براي آن در نظام آفرينش تعيين شده پيگيري ميکنند. يعني اي انسان وقتي يک قطره باران، اينگونه داراي حساب و کتاب است، مواظب اعمال و رفتار و گفتار خويش باش و هماهنگ با نظام هستي و طبق سنتهاي الهي در زندگي حرکت کن.
10- و القوام علي خزائن الرياح، و فرشتگاني که بر خزانههاي بادها، زمامداران هستند.
11- و الموکلين بالجبال فلا تزول، و فرشتگاني که بر کوهها گماشته شدهاند، تا از هم نپاشند.
12- و الذين عرفتهم مثاقيل المياه...، و فرشتگاني که سنجش آبها و پيمانهي بارانهاي سخت و رگبارها را به آنان شناساندهاي.
13- و رسلک من الملائکه الي اهل الارض بمکروه ما ينزل من البلاء و محبوب الرخاء، و فرشتگان فرستاده شده بر اهل زمين که گرفتاريهاي ناگوار و گشايش خوشايند (بلا و رحمت) ميآورند.
14- و السفره الکرام البرره، و سفراء گرامي نيکوکار.
15- و الحفظه الکرام الکاتبين، و نگهبانان بزرگوار نويسنده.
16- و ملک الموت و اعوانه، و ملکالموت (فرشته مرگ به نام عزرائيل) و يارانش.
17- و منکر و نکير، و منکر و نکير (دو فرشته بازپرس در قبر)
18- و رومان فتان القبور، و رومان آزمايشکنندهي (اهل) قبر
19- و الطائفين بالبيت المعمور، و طوافکنندگان بيتالمعمور.
👈 ادامه دارد ....
⏺کانال انس با #صحیفه_سجادیه
🆔 @sahife2
❇️ # محتواي_دعا
دعای #سوم
بخش چهارم
20- و مالک، و بر مالک
21- و الخزنه، و زمامداران دوزخ
22- و رضوان، و بر رضوان
23- و سدنه الجنان، و کليدداران بهشت
24- و الذين لا يعصون الله ما امرهم، و يفعلون ما يومرون، و فرشتگاني که خدا را در فرمانهايش نافرماني نمينمايند، و به آنچه به آن مامورند عمل ميکنند. اين فرشتگان با توجه به آيه 6 سوره تحريم، ملائکهي «غلاظ» و «شداد» هستند.
25- و الذين يقولون سلام عليکم بما صبرتم فنعم عقبي الدار، و فرشتگاني که (به اهل بهشت) ميگويند: درود بر شما باد به آنچه که شکيبايي نموديد (از بجا آوردن طاعات و دوري از گناهان)، پس عاقبت نيکويي در دنيا داريد.
26- و الزبانيه الذين اذ قيل لهم: خذوه فغلوه ثم الجحيم صلوه، و فرشتگاني که پاسبانند، هرگاه به ايشان گفته شود: او را بگيريد و در غل کشيد و به دوزخ اندازيد، به شتاب به او رو آورده و مهلتش نميدهند.
27- و سکان الهواء و الارض و الماء و من منهم علي الخلق، و فرشتگاني که در هوا و زمين و آب جا دارند، و بر آنان که بر خلق (همه آفريدهشدگان در آسمان و زمين) گماشته شدهاند. روايت شده: خدا چيزي را نيافريده جز آنکه فرشتهاي بر آن گماشته شده است.
28- سائق و شهيد، قرآن در آيه 21 سوره ق ميفرمايد:
و جاءت کل نفس معها سائق و شهيد، و هر کس ميآيد و با او دو فرشته است يکي او را (به معاد و بازگشت) ميراند و يکي (به عمل او) گواه است.
29- و قبائل الملائکه الذين اختصصتهم لنفسک، و اصناف گوناگون فرشتگاني که براي خود اختصاص دادهاي، و آنان را با تقديس خود از خوردني و آشاميدني بينياز کردهاي، و در درون طبقههاي آسمانهايت جا دادهاي.
و در انتهاي دعا امام عليهالسلام ميفرمايد: (خداوندا) بر آنان درود فرست درودي که کرامت و مقامي بر مقامشان و پاکيزگي و تقربي بر تقربشان بيافزايد.
⏺کانال انس با #صحیفه_سجادیه
🆔 @sahife2
#انس_با_قرآن
⏪برنامه ی روزنامه ی
✅ #ختم_قرآن کریم
👈 روزی یک صفحه
#صفحه_447
🙏کانال انس با #صحیفه_سجادیه
🆔 @sahife2
❇️ اعمال روزها و شب های #هفته
🙏 آداب ، اعمال ، ادعیه ، استعاذه ، تسبیح و نماز روز #دوشنبه
👉🏻 1da.ir/pxKPaI
🙏کانال انس با #صحیفه_سجادیه
🆔 @sahife2
✳️ « پروردگارا! مرگ ما را آنچنانی که امام سجاد علیهالسلام از خدا درخواست کرده است (أمِتْنَا مُهْتَدِينَ غَيْرَ ضَالِّينَ، طَائِعِينَ غَيْرَ مُسْتَكْرِهِينَ، تَائِبِينَ غَيْرَ عَاصِينَ) ، قرار بده. مرگ ما را #شهادت در راه خودت قرار بده.»
🔹 #مقام_معظم_رهبری #دعا_چهل_5
✍️ یاری اندر کس نمیبینیم یاران را چه شد
دوستی کی آخر آمد دوستداران را چه شد
#آب_حیوان تیره گون شد #خضر فرخ پی کجاست
خون چکید از شاخ گل باد بهاران را چه شد
کس نمیگوید که یاری داشت حق دوستی
حق شناسان را چه حال افتاد یاران را چه شد
لعلی از کان مروت برنیامد سالهاست
تابش خورشید و سعی باد و باران را چه شد
شهر یاران بود و خاک مهربانان این دیار
مهربانی کی سر آمد شهریاران را چه شد
گوی توفیق و کرامت در میان افکندهاند
کس به میدان در نمیآید سواران را چه شد
صدهزاران گل شکفت و بانگ مرغی برنخاست
عندلیبان را چه پیش آمد هزاران را چه شد
زهره سازی خوش نمیسازد مگر عودش بسوخت
کس ندارد ذوق مستی میگساران را چه شد
حافظ اسرار الهی کس نمیداند خموش
از که میپرسی که دور روزگاران را چه شد
🔅 برنامه ی روزانه #حافظ_خوانی
#حافظ_غزل_169
◀️ کانال انس با #صحیفه_سجادیه
🆔 @sahife2
❇️ حکایت رفتن #گرگ_و_روباه در خدمت شیر به شكار
قسمت سوم
📜 گرگ را بر کند سر آن سرفراز
تا نماند دوسری و امتیاز
فانتقمنا منهم است ای گرگ پیر
چون نبودی مرده در پیش امیر
بعد از آن رو شیر با روباه کرد
گفت این را بخش کن از بهر خورد
سجده کرد و گفت کین گاو سمین
چاشتخوردت باشد ای شاه گزین
وان بز از بهر میان روز را
یخنیی باشد شه پیروز را
و آن دگر خرگوش بهر شام هم
شبچرهٔ این شاه با لطف و کرم
گفت ای روبه تو عدل افروختی
این چنین قسمت ز کی آموختی
از کجا آموختی این ای بزرگ
گفت ای شاه جهان از حال گرگ
گفت چون در عشق ما گشتی گرو
هر سه را بر گیر و بستان و برو
روبها چون جملگی ما را شدی
چونت آزاریم چون تو ما شدی
ما ترا و جمله اشکاران ترا
پای بر گردون هفتم نه بر آ
چون گرفتی عبرت از گرگ دنی
پس تو روبه نیستی شیر منی
عاقل آن باشد که عبرت گیرد از
مرگ یاران در بلای محترز
روبه آن دم بر زبان صد شکر راند
که مرا شیر از پی آن گرگ خواند
گر مرا اول بفرمودی که تو
بخش کن این را که بردی جان ازو
پس سپاس او را که ما را در جهان
کرد پیدا از پس پیشینیان
تا شنیدیم آن سیاستهای حق
بر قرون ماضیه اندر سبق
تا که ما از حال آن گرگان پیش
همچو روبه پاس خود داریم بیش
امت مرحومه زین رو خواندمان
آن رسول حق و صادق در بیان
استخوان و پشم آن گرگان عیان
بنگرید و پند گیرید ای مهان
عاقل از سر بنهد این هستی و باد
چون شنید انجام فرعونان و عاد
ور بننهد دیگران از حال او
عبرتی گیرند از اضلال او
#مثنوی_معنوی_145
🔅 برنامه ی #مثنوی_خوانی
#مولوی - #مثنوی_معنوی - #دفتر_اول
🙏کانال انس با #صحیفه_سجادیه
🆔 @sahife2
انس با صحیفه سجادیه
❇️ حکایت رفتن #گرگ_و_روباه در خدمت شیر به شكار قسمت سوم 📜 گرگ را بر کند سر آن سرفراز تا نماند د
📜سر فراز: یعنی سر فرازنده، بلند رُتبت، عالى مقام.
دوُ سَرى: (دو سرى) سرورى، دو سرورى، دو سرور بودن، دو حاکم حکومت کردن.
فَانْتَقَمْنَا مِنْهُم: برگرفته است از قرآن کریم ،[ اعراف، 136. حجر، 79. زخرف، 25 و 55 ] و مفاد آن انتقام گرفتن از کافران و مجرمان است.
مرده: تسلیم، بىادعا، خود را نیست دانسته.
بخش کردن: تقسیم کردن.
چاشت خَورد: آن چه در چاشت خورده شود صبحانه، ، ناشتایى. باید توجه داشت که شیر ناشتاست. از این رو چاشت خورد را مقدم مىدارد. نیز گفتن چاشت خورد تنبیهى است روباه را که بداند در تقسیم نباید روش گرگ را پیش گیرد و دیگرى را در خوردن شکارها شریک کند، باید در فکر ناهارى و شام شیر نیز باشد.
سَمین: فربه، چاق
گُزین: گزیده.
میان روز: ناهارى، ناهار.
یَخْنِى: به معنی پخته، گوشت پخته، نوعی پلو باگوشت. ونیز به معنی ذخیرهْ غذا است، آن چه نگاه دارند براى حاجت
شَب چَره: نقل و میوه باشد که پس از شام خورند. روباه خرگوش را که خرد است در خور شام شیر نمىبیند و مىگوید او شب چره شاه است.
عدل افروختن: کار به عدالت کردن.
🔴شیر سر فرازانه ، سر گرگ را کند تا دو سرى و امتیاز باقى نماند و دوئیتى نباشد تا یکى را ممتاز بدانند.
اى گرگ پیر این است معنى فَانْتَقَمْنا مِنْهُمْ یعنى چون ما را رنجاندند از آنها انتقام کشیدیم و همه را غرق کردیم تا گذشتگان عبرت آیندگان باشند. و براى آن است که در پیش امیر دعوى زندگى کرده و مرده نبودى.
پس از آن شیر رو به روباه نموده گفت این صیدها را براى خوردن تقسیم کن.
روباه تعظیم نموده گفت این گاو چاق براى چاشت شاه.
و این بز هم براى غذاى ظهر شاه.
و این خرگوش براى شبچره شاه باشد.
شیر گفت اى روباه تو این عدالت را از کجا آورده و این تقسیم عادلانه را از چه کسى یاد گرفتى؟
گفت من این تقسیم عادلانه را از حال گرگ آموختم.
مولانا می گوید: در جهان هستى حکومت از آن خداست. و هیچ کس را برابر او نباید حاکم به شمار آورد « إِنَّ اَللَّهَ لا یَغْفِرُ أَنْ یُشْرَکَ بِهِ... » خدا مشرک را نمىآمرزد..». (نساء، 48)
دراین ابیات مولانا به شکل تمثیل اشاره کرده آن که از حد خود در گذرد و برابر قدرتى که او را قدرت بخشیده است بایستد، باید سزا ببیند. چنان که کافران را خدا مهلت مىدهد تا در طغیان پیش روند، سپس آنان را مىگیرد تا هم کیفر داده باشد و هم کیفر آنان عبرتى براى دیگران گردد.
شیر را از کیفر گرگ غرض این بود که معلوم دارد، تا روباه چه خواهد کرد. و این موهبتى است نفسهاى ضعیف متمایل به سرکشى را که
گرگ در عبارت مولانا مظهر نفس طاغى است و روباه نفس ضعیف که گاه مکر پیش مىگیرد و گاه از حال دیگران عبرت گیرند و عذاب آنان موجب تنبّه شان شود .
#مثنوی_معنوی_145
🙏کانال انس با #صحیفه_سجادیه
🆔 @sahife2
هدایت شده از انس با صحیفه سجادیه
#صحیفه_سجادیه_صفحه_ای
#صفحه_144
دعای #بیست_پنجم
🌹 دعای سیدالساجدین (علیه السلام )
"برای #فرزند انشان"
◀️ کانال انس با #صحیفه_سجادیه
🆔 @sahife2