22.99M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🍃🌸 🇮🇷 🌸🍃
#مثبت۱۰۰ثانیه
وحشت غرب از پایان صهیونیسم
درباره وحشت دولتهای شرور آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان از نابودی رژیم صهیونیستی و سفر به سرزمینهای اشغالی در پی عملیات طوفانالاقصی
🍃🌸 🇮🇷 🌸🍃
#شخصیتهای_یهودی
«#یووال_نوح_هراری»
یهودی همجنسبازی که «پیشگوی آینده بشر» شد
قسمت قبل؛ https://eitaa.com/salonemotalee/15981
◀️ قسمت سوم:!
🔹نکتهی بسیار کلیدی که باید یادآوری شود این است که در اجلاس سال ۲۰۱۶ فورم جهانی اقتصاد، کلاوس شواب خطاب به جو بایدن (معاون وقت رئیسجمهور آمریکا) که مهمان مجمع بود، گفت:
«جو بایدن، قبل از اینکه معاون رئیسجمهور شود، بهعنوان سناتور و رئیس کمیتهی روابط خارجی سنا، بارها در داووس حضور پیدا کرد و یکی از پیگیرترین و فعالترین مهمانان فورم ما بود.»
🔹بیجهت نیست که در سال ۲۰۱۶، پروژهی «جهانیسازی» چهرهی یووال نوح هراری توسط رئیسجمهور وقت آمریکا، باراک اوباما (از ارادتمندان و دستپروردگان کلاوس شواب) کلید میخورد.
او در گفتوگویی تلویزیونی با فرید زکریا از شبکه سیانان میگوید که عاشق کتاب «انسان خردمند: تاریخ مختصر بشر» هراری است.
🔹تقریباً همزمان با اوباما، «بیل گیتس»، شروع به تعریف و تمجید مستمر از کتابهای هراری کرد.
حتی برای کتاب «انسان خردمند» او شخصاً یادداشت مرور (ریویو) نوشت.
گیتس بارها و بارها و در مناسبتهای مختلف از این نویسندهی اسرائیلی همجنسباز تجلیل کرده است.
🔹و باز از قضا، امانوئل مکرون و همسرش در سپتامبر ۲۰۱۷ با او دیدار میکنند و یک نسخه از ترجمهی فرانسوی «انسان خداگونه» را هدیه میگیرند!
یا در دسامبر ۲۰۲۱، او در کنار جاستین ترودو، نخستوزیر کانادا و سفیر ایالات متحده، جایزهی بهترین روزنامهنگار خارجی را اهداء میکند.
جمع گلوبالیستهای جوان و میانسال و سالخورده جمع است!
🔹یووال نوح هراری شاگرد کلاوس شواب در مجمع جهانی اقتصاد (۲۴ ژانویه ۲۰۲۰)، بهصراحت گفته است:
«بهزودی برخی شرکتها و دولتها میتوانند میلیونها نفر را «هک» و آنها را «بازمهندسی» کنند.
در گذشته حکومتهای استبدادی به دنبال آن بودند، اما علم زیستشناسی و فناوری اطلاعات را نداشتند که میلیونها نفر را هک کنند…
اما بهزودی، دستکم برخی دولتها و شرکتها میتوانند بهصورت نظاممند همهی انسانها را هک کنند.»
🔹او در گفتگوی دیگری، کوتاهزمانی مانده به اعلام پاندمی کووید ۱۹ در سال ۲۰۲۰، تاکید کرده بود:
«بحرانها فرصت مناسبی برای انجام «اصلاحات خوب» است، چون در زمانهای عادی، مردم با انجام آن مخالفت میکنند، اما در «بحرانها» چارهی دیگری جز موافقت ندارند!»
این همان گفتوگویی است که در ادامهاش با صراحت گفت:
«دوران روح و ارادهی آزاد انسانی، تمام شد!»
🔹هراری که قرار است نقش «نخبه» یا «روشنفکر»ی را بازی کند که افکار سیاه و توتالیتر زرسالاران جهانی (همچون شواب، گیتس، راکفلرها، روچیلدها، گلدمنها و…) را لای زر ورق شیک گزارههای آکادمیک میپیچد، «زیادی انسانها روی کرهی زمین» را بزرگترین مسأله اقتصادی-سیاسی قرن بیستویکم خوانده بود:
«بزرگترین مسألهی اقتصادی و سیاسی قرن بیست و یکم این است:
برای چه به انسان نیاز است؟
برای چه به «این همه» انسان نیاز است؟»
🔹او در جواب مجری همان برنامه که راه حل شما چیست، گفت:
"فعلاً باید این جمعیت را با دارو و بازی رایانهای راضی نگه داشت."
🔹در چند سال گذشته، در روندی که حتی پیش از اعلام پاندمی آغاز شد، هراری بارها در مصاحبهها و سخنرانیهای مختلف بر این مسأله تأکید کرده:
"اگر تا قبل از «بحران»، نظارت بر انسانها «بالای پوست» بوده، الان نظارت به «زیر پوست» میرود تا کنترلکنندگان بتوانند از آنچه درون بدن انسانها رخ میدهد هم آگاه باشند!"
🔹«کووید بسیار حیاتی است، چون مردم را متقاعد میکند که سیستم بیومتریک نظارت کامل را بهعنوان امری مشروع بپذیرند،
چون برای اینکه با کووید مبارزه کنیم، نهتنها باید بر مردم نظارت کنیم، بلکه باید از آنچه در بدن ایشان نیز میگذرد هم آگاه باشیم!»
والحمدلله
🔸🌺🔸--------------
📚"سالن مطالعه" با کلی رمان، داستان، مقاله و ... مفید و خواندنی
@salonemotalee
هدایت شده از سالن مطالعه
9.68M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✡ ترکِ اسرائیل، راهکار جدّیِ بسیاری از صهیونیستها برای نجات!
🎬 هشدار #یووال_نوح_هراری نسبت به جنگ داخلی در اسرائیل:
💥 دولت اسرائیل بهدنبال برتری نژادی و یهودی است!
💥 دموکراسی شکننده، عدم آزادی بیان و نژادپرستی، در حال شکلدهی یهودیت جدیدی است که خطر آن تنها به جنگ داخلی ختم نخواهد شد!
🖊 بیشتر بدانیم:
«#یووال_نوح_هراری»
یهودی همجنسبازی که «پیشگوی آینده بشر» شد!
https://eitaa.com/salonemotalee/15918
🔸🌺🔸--------------
@salonemotalee
🍃🌸 🇮🇷 🌸🍃
✡ #مسلمانان_صهیونیست
#ارتش_سرّی_روشنفکران
#ارباب_حلقهها
قسمت قبل؛ https://eitaa.com/salonemotalee/15983
◀️ قسمت بیستویکم
یورگن هابرماس،؛ خاتمی و انقلابیون مأیوس ۷.
🔹از منظر هابرماس، دانشگاهها و احزاب دو رکن اصلی برای زمینهسازی «مبارزات مدنی» و «گذار به دموکراسی» بودند.
از این رو، اصلاح طلبان «مطالعه فرآیند دموکراتیزاسیون» را به یک پروژه رسمی آکادمیک تبدیل کردند.
حسین بشیریه در دانشگاه تهران و علیرضا بهشتی و میرحسین موسوی همراه محسن کدیور در دانشگاه تربیت مدرس بخشی از این پروژه را پیش بردند. (۱۳۸)
🔹حضور هابرماس منجر به یک رشته تغییرات بنیادین در سیاستهای حزب مشارکت ایران شد.
این حزب به پیشنهاد سعید حجاریان و با تکیه بر «مدل هابرماسی» ۴۰ جلسه کارگاهی را برای هواداران خود با هدف طراحی و تبیین مدل جدید «گذار به دموکراسی» برگزار کرد. (۱۳۹)
🔹این نشستها با حضور اعضاء گروهکهای نهضت آزادی و ملی – مذهبیها تحت عنوان «تا دموکراسی» از بهمن ۱۳۸۲ آغاز گشت و به تدوین یک منشور عملیاتی برای سقوط فیزیکال نظام انجامید.
◀️ قسمت بیستودوم
ریچارد رورتی؛ سرمایهداری علیه فلسفه ۱.
🔹«تمام تاکیدی که بر دگرگونی اسلام میشود، بیجاست.» (۱۴۱)
وقتی سال ۱۳۸۲ اصلاحطلبان این جملهی فرید زکریا، تئوریسین برجستهی شورای روابط خارجی آمریکا را در کتاب آینده آزادی خواندند، ناگهان آب سردی بر سرشان ریخت.
انگار آمریکاییها «مارتین لوتر اسلام» را که زادهی ذهن خودشان بود، کشتند.
🔹زکریا مانند ریچارد رورتی و ولیرضا نصر معتقد بود «راه دموکراسی» از «اصلاح مذهبی» نمیگذارد. (۱۴۲)
به اعتقاد او مطمئنترین راه برای «دموکراتیزاسیون» در ایران، «تقویت طبقهی متوسط سکولار» و «توسعه سرمایهداری لیبرال» است؛ چون این ۲ فاکتور رابطه علت و معلولی با گسترش دموکراسی دارند.
اگر اقتصاد لیبرال شود، جامعه لیبرال میشود و به تدریج شهروندان «لیبرال دموکرات» پدید میآیند. (۱۴۳)
🔹خاستگاه این شهروندان بیشتر طبقه متوسطی است که در «نهادهای خصوصی اقتصادی» فعال است و منافع آن با «منافع سرمایهداران» گره خورده و به یکدیگر متکی هستند. (۱۴۴)
بنابراین، از درون معادلهی طبقه متوسط سکولار و سرمایهداری، یک «نیروی سازمانی» بیرون میآید؛
نیرویی که الزاماً سرمایهدار نیست،
اما مانند طبقهی «خرده بورژوازی» در خدمت منافع سرمایهداری لیبرال است.
🔹به اعتقاد مثلث استراتژیستهای عملگرا، اصلاحطلبان باید با دست کشیدن از پروژههایی مانند «پروتستانتیسم اسلامی» اهداف سیاسی خود را با «نهادسازی مدرن» در جامعه پیش ببرند تا پایگاه اجتماعی خود را در توده مردم تقویت کنند. (۱۴۵)
«کمپین» و NGO تأسیس کنند، «نهادهای خیریه» راه بیندازند و سرانجام، «بنیادهای رفاهی» و «بنگاههای اقتصادی» را در کنار هم گسترش دهند.
🔹در این فرآیند، عرصه عمومی و حوزه اجتماعی یک کشور در سیطره سرمایهداری قرار میگیرد، (۱۴۶) تا جایی که قدرت آن بتواند قدرت نظام جمهوری اسلامی را تضعیف کند.
🔹بدین ترتیب، شورای روابط خارجی آمریکا ساختِ مدل جدیدی را برای پروژه «دموکراتیزاسیون در ایران» آغاز کرد.
این مدل تحت تأثیر «فلسفه عملگرایی» (پراگماتیسم) شکل گرفت و دیدار ریچارد رورتی، بزرگترین فیلسوف زندهی آمریکا از تهران برای ارائه این «بستهی پیشنهادی» جدید برنامهریزی شد.
او هم در عرصه اندیشه و هم در «جاسوسی آکادمیک» برای CIA، وارث جان دیویی به شمار میرفت (۱۴۷) و تحت تأثیر او به پراگماتیسم متمایل شد.
🔹دیویی نسلی از فلاسفه پراگماتیست را تربیت کرد (۱۴۸) که چهرههای شاخص آن مانند سیدنی هوک در سازمان سیا به قدرت رسیدند؛ (۱۴۹) قدرتی بیپایان که سرانجام رورتی صاحب آن شد و اکنون در اختیار مثلثِ جوان ولیرضا نصر، ری تکیه و فرید زکریا است.
با مرگ دیویی، به تدریج اعتبار فلسفه تعلیم و تربیت او فرو ریخت، اما رورتی با جدیت به بازسازی آن پرداخت.
🔹سال ۱۹۸۰.م (۱۳۵۸ هـ.ش) او با نشر کتاب مشهور "فلسفه و آینه طبیعت"، مقام پُر آوازهترین «فیلسوف آنالیتیک» (تحلیلی) غرب را یافت. (۱۵۰)
🔗 ادامه دارد ...
قسمت بعد؛ https://eitaa.com/salonemotalee/16194
🔸🌺🔸--------------
📚"سالن مطالعه" با کلی رمان، داستان، مقاله و ... مفید و خواندنی
@salonemotalee
هدایت شده از سالن مطالعه
🍃🌸 🇮🇷 🌸🍃
"#نیمه_شبی_در_حله"
نوشته حجتالاسلام مظفر سالاری
بامضمونی درباره وظایف مسلمانان درزمان غیبت
🔸🌺🔸--------------
📚"سالن مطالعه" با کلی رمان، داستان، مقاله و ... مفید و خواندنی
@salonemotalee
🍃🌸 🇮🇷 🌸🍃
#نیمه_شبی_در_حله
قسمت قبل؛ https://eitaa.com/salonemotalee/15985
◀️ قسمت چهلوششم
سر انجام جوانی قد بلند و لاغر از ساختمان بیرون آمد.
امینه آهسته به من گفت:
"خودش است!"
رشید به سویمان آمد.
شبیه پدرش بود.
با این تفاوت که خوشقیافه به نظر میرسید.
با دیدن امینه لبخند زد و با دیدن من لبخندش را فرو خورد.
لابد حدس زده بود که من کیستم.
او ابتدا به قنواء و بعد به امینه سلام کرد و حالشان را پرسید.
پس از آن متوجه من شد.
سلام کردم.
جوابم را داد.
قنواء به او گفت:
"ایشان هاشم هستند!"
گفت: "هاشم؟!"
فکر کردم رشید میخواهد وانمود کند که مرا نمیشناسد.
قنواء به او گفت:
"لازم نیست نقش بازی کنی.
مطمئنم او را میشناسی و میدانی که دلیل رفت و آمدش به دارالحکومه چیست؟"
رشید با خونسردی به چند نفری که از ساختمان بیرون آمدند نگاه کرد.
در ضمن، امینه را که در آنسو بود با افسوس نگریست.
امینه که سعی داشت خوشحالیاش را پنهان کند، نگاهش را پایین انداخت.
- البته چیزهایی شنیدهام. امیدوارم حقیقت نداشته باشد.
- حقیقت این است که من هرگز با تو ازدواج نخواهم کرد. نمیگذارم تا پدرت از من پلی بسازد تا تو به مقام و ثروت برسی. همه میدانند که به امینه علاقه داری و چون تحت تاثیر وسوسههای پدرت هستی، حاضر شدهای به ازدواج با من فکر کنی.
قنواء با مهربانی دستش را زیر چانه امینه گذاشت و ادامه داد:
"راستی قدرت و ثروت اینقدر ارزش دارد که تو کسی را که دوست داری و کسی که تو را دوست دارد، فدای آن کنی؟!"
رشید آهی کشید و گفت:
متاسفانه من نمیتوانم روی حرف پدرم حرف بزنم. اگر شما حاضر به ازدواج با من نشوید و مثلا” با هاشم ازدواج کنید، خودبهخود این مشکل حل خواهد شد و پدرم ناچار میشود ازدواج مرا با امینه بپذیرد.
امینه این بار با امیدواری به رشید و قنواء نگاه کرد.
رشید طوری حرف میزد که انگار خودش هم حرفش را باور ندارد.
به او گفتم:
"قرار نیست من و قنواء با هم ازدواج کنیم. من هم دختر دیگری را دوست دارم. دختری که از خانواده ثروتمند نیست و گلیم میبافد. قنواء تصمیم دارد خودش برای آیندهاش تصمیم بگیرد. این حق هر انسانی است که با کسی که دوست دارد زندگی کند."
- پس رفت و آمد شما به دارالحکومه چه معنایی میدهد؟
- من زرگر هستم. قنواء از من دعوت کرده به اینجا بیایم تا جواهرات و زینتآلات را جرمگیری و تعمیر کنم؛ اما در واقع، میخواسته وانمود کند که قرار است با هم ازدواج کنیم.
- برای چه؟!
- تا شما و پدرتان دست از سرش بردارید. من او را راضی کردم تا با شما و پدرش حرف بزند و این موضوع به شکلی درست و عاقلانه، حلوفصل شود.
رشید به من نزدیک شد و گفت:
"پدرم سعی دارد کاری کند که من برای رسیدن به آنچه او به آن رسیده، هر کاری انجام دهم. میخواهد مانند او باشم. او برای آنکه همچنان مورد اطمینان مرجان صغیر باشد، از هیچ کاری روی گردان نیست. قاضی هم برای آنکه موقعیت و مقامش را از دست ندهد، هر حکم و فتوایی که پدرم بخواهد میدهد. ساعتی پیش، جمعی از شیعیان را به اینجا آوردهاند. آنها در انتظار محاکمهاند و خبر ندارند که پیش از محاکمه، مجرم شناخته شدهاند و یکسره راهی سیاهچال خواهند شد."
- همان گروه که با زنجیر به هم بسته شدهاند؟
- بله
- چکار کردهاند که مستوجب چنین مکافاتی شناخته شدهاند؟!
- در مجلس مشکوکی شرکت داشتهاند. یکی خبر آورده که در آن مجلس، برای سرنگونی حاکم و وزیر دعا کردهاند و پیرمردی که شیخ آنهاست، گفته:
"همه با هم از امام زمانتان بخواهید که شر این دو نفر را از سر شیعیان حلّه کم کند.
پدرم میگوید که چون امام زمانی وجود ندارد، بیگمان منظور پیرمرد، رهبر آنهاست که جایی پنهان شده و قرار است با کمک شیعیان حلّه، علیه مرجان صغیر قیام کند.
او میگوید:
"اگر امام زمان وجود خارجی داشت، تا کنون به شیعیان درون سیاهچال کمک کرده بود!"
حرف های ابوراجح را به یاد آوردم ...
🔗 ادامه دارد ...
قسمت بعد؛ https://eitaa.com/salonemotalee/17386
🔸🌺🔸--------------
📚"سالن مطالعه" با کلی رمان، داستان، مقاله و ... مفید و خواندنی
@salonemotalee
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🍃🌸🇮🇷🌸🍃
من در برار مردم ایران نمیشینم
خاطره علی اکبر #رائفی_پور در برنامه «به افق فلسطین» از آقای رابرت فاریسون از حضورش در ایران
هدایت شده از قرارگاه خادمیاران مهدوی
🍃🌸 🇮🇷 🌸🍃
#سلام_امام_زمانم
السَّلامُ عَلَيْكَ أَيُّهَا الْقائِمُ ...
سلام بر شما مولایی که تمام حقهای بر زمینمانده، قیامتان را انتظار میکشند ...
... و دلهای غمدیده به امید قیامتان میتپند.
ای بغض گلوی منتظرها برگرد
ای مقصد خواهش و تمنا برگرد...
ما درد کشیدههای هجران توایم
با مرحمی از جنس معلا برگرد...
┄┅═══✼🍃🌺🍃✼═══┅┄
مهمان خانه امام شده بود.
موقع خداحافظی، حرف دلش را گفت:
راستش از دست خودم دلگیرم!
تا وقتی پیش شما هستم،
غصّهی دنیا سراغم نمیآید،
حسرت مال و منال مردم را نمیخورم،
اما همین که از پیش شما میروم،
همین که با مردم و اهل بازار مینشینم،
دوباره دلم هوای دنیا میکند.
امام باقر علیه السلام فرمود:
بگذار قصهای برایت بگویم.
روزی یاران پیامبر به ایشان گفتند:
میترسیم ما منافق باشیم!
پیامبر صلی الله علیه و آله فرمود:
چطور؟!
گفتند:
هر وقت پای حرفهای شما مینشینیم،
جوری دنیا و غمهایش فراموشمان میشود انگار بهشت و جهنم را میبینیم.
اما همین که میرویم خانههایمان، انگار نه انگار!
پیامبر صلی الله علیه وآله فرمود:
نه، این نفاق نیست!
اینها وسوسهی شیطان است.
اما این را بدانید:
آن حس و حالی که گفتید،
اگر برایتان دائمی شود،
به جایی میرسید که حتی فرشتهها با شما دست میدهند.
آن وقت حتی میتوانید روی آبها راه بروید.
📚 برگرفته از کافی، ج۲، ص۴۲۳.
#الّلهُـمَّعَجِّــلْلِوَلِیِّکَـــالْفَـــرَج
🔸🌺🔸--------------
قرارگاه مردمی خادمیاران مهدوی
@khademyaran_mahdavi