هدایت شده از سالن مطالعه
🍃🌸 🇮🇷 🌸🍃
"#نیمه_شبی_در_حله"
نوشته حجتالاسلام مظفر سالاری
بامضمونی درباره وظایف مسلمانان درزمان غیبت
🔸🌺🔸--------------
📚"سالن مطالعه" با کلی رمان، داستان، مقاله و ... مفید و خواندنی
@salonemotalee
🍃🌸 🇮🇷 🌸🍃
#نیمه_شبی_در_حله
قسمت قبل؛ https://eitaa.com/salonemotalee/14849
◀️ قسمت بیستوششم
مردی هراسان، چفیهاش را در دست داشت و خدمتکاری درشت اندام، با خوشونت او را به جلو میراند.
افرادی که روی پلهها لم داده بودند، وحشتزده راست نشستند.
- گمشو! تا امثال شما نوکیسهها به سیاهچال نیفتند، حرف حساب حالیتان نمیشود.
خدمتکار با یک پسگردنی، مرد را از پلهها به پایین هل داد.
مرد سعی کرد خود را کنترل کند، ولی پایین پلهها به زمین خورد.
دقیقهای طول نکشید تا دوباره اوضاع عادی شود.
مردی که از همه به من نزدیکتر بود، سراپایم را ورانداز کرد و گفت:
"بهتر است بنشینی. تا تو را به داخل بخوانند ساعتی طول میکشد. من خود ساعتی است که انتظار میکشم و هنوز خبری نیست."
پرسیدم:
"برای چه به دارالحکومه آمدهاید؟"
کیسهای پر از سکه از میان شالی که به کمر بسته بود بیرون آورد و ضمن به صدا درآوردن سکههای درون آن گفت:
"آمدهام مالیات بدهم.
میبینی؟ برای دادن مالیات هم باید انتظار بکشی.
لابد صاحب دیوان هنوز از خواب بیدار نشده است.
تو در دارالحکومه آشنا داری؟"
- نه.
- اما من با خوانسالار آشنایی دارم. شاید بتواند از صاحب دیوان برایم تخفیفی بگیرد. اگر برای دادن مالیات آمدهای میتوانم سفارش تو را هم به او بکنم.
- نه، متشکرم.
مرد لب ورچید و نگاهش را متوجه آبنما کرد.
باز صدای گامهایی از سوی ایوان شنیده شد،
همه گردن کشیدند تا صاحب صدا را ببینند.
همان خدمتکار بود.
با عجله به سوی من آمد و پس از تعظیم گفت: "لطفا با من بیایید."
مردی که میخواست مالیات بدهد با تعجب به من نگاه کرد و کیسه پولش را در جیب گذاشت.
به طرف ایوان به راه افتادم.
تپش قلبم را احساس میکردم.
نمیتوانستم حدس بزنم که درون ساختمان دارالحکومه چه شکلی است و چه ماجراهایی انتظارم را میکشند.
پدربزرگ سفارشهای زیادی به من کرده بود که چگونه رفتار کنم و چطور حرف بزنم.
از هیجان، همه آنها فراموشم شده بود.
از ایوان گذشتیم، وارد راهرویی شدیم و به سرسرایی زیبا رسیدیم.
از آنجا حیاطی بسیار بزرگ و ساختمانهای دوطبقه و سهطبقهی اطراف آن پیدا بود.
خدمتکار سعی میکرد از من جلوتر راه نرود.
برای همین مرتب با حرکت دستش مرا راهنمایی میکرد که به کدام سو بروم.
از چند پله پایین رفتیم و از عرض حیاط گذشتیم.
حیاط نیز دارای آبنمایی بزرگ بود که چند اردک و غاز و پلیکان در آن شنا میکردند.
اطراف آبنما، باغچههایی پوشیده از بوتههای گل و درختانی کوتاه، اما پربرگ بود.
باز وارد سرسرایی دیگر شدیم.
اینجا و آنجا، عدهای مشغول کارهای دفتری و یا صحبت بودند.
به پلههایی رسیدیم که نگهبانی کنار آن ایستاده بود و زنی جوان، انتظار مرا میکشید.
خدمتکار به من تعظیم کرد و رفت
زن که معلوم بود یکی از خدمتکاران مخصوص خانواده حاکم است، به من لبخند زد و گفت:
"من امینه هستم؛ خدمتکار مخصوص بانویم قنواء."
با دست اشاره کرد که از پلهها بالا برویم.
به یاد آوردم که او هم با خانواده حاکم به زرگری پدربزرگم آمده بود.
کنار هم از پلهها بالا رفتیم و از طبقه دوم سر درآوردیم.
از ردیف ستونهایی که جلوی آنها نردههایی چوبی و منبتکاری شده بود، گذشتیم.
از کنار آن نردهها میتوانستی تمام حیاط را ببینی.
حیاط از آن بالا زیباتر به نظر میرسید.
عاقبت در کنار سرسرایی بزرگ و روشن که سقفی بلند و پر نقش و نگار داشت، به دری چوبی رسیدیم.
امینه در را باز کرد و گفت:
"اینجا محل کار شماست.
ترتیبی داده خواهد شد که هر روز، بدون مزاحمت نگهبانها به اینجا بیایید و مشغول کار شوید."
پشت سر او وارد شدم.
اتاق وسیع و دلپذیری بود و دو پنجره بزرگ و محرابی شکل به سوی باغ داشت.
کف اتاق و سکوی گوشه آن، پوشیده از فرش بود.
جلوی پنجره پردههایی گرانبها آویخته شده بود.
🔗 ادامه دارد ...
قسمت بعد؛ https://eitaa.com/salonemotalee/14902
🔸🌺🔸--------------
📚"سالن مطالعه" با کلی رمان، داستان، مقاله و ... مفید و خواندنی
@salonemotalee
🍃🌸 🇮🇷 🌸🍃
🕎 #یهود_و_ترویج_فحشا
ریشهیابی فساد جنسی افسارگسیخته در غرب
قسمت قبل؛ https://eitaa.com/salonemotalee/14777
قسمت سوم
◀️ چرا فساد جنسی در غرب تبلیغ میشود؟
کراولی بارها بهجای «اراده» [مفهوم مرکزی تلما، نفس اماره] از آن با عنوان «آلت جنسی مذکر» یا «آلت جنسی مؤنث» نام میبرد [۱۴] که نشان از درگیری ذهنی وی با مسائل جنسی دارد. ضمن اینکه این معادلسازی، مفسّر خوبی برای فهم معنای حقیقی کلمهی «اراده» در نگاه کراولی است.
🔶🔸جادوی جنسی و کراولی
کراولی در مناسک جادوی جنسی تلمایی، از آیینهای شرق و غرب بهره برده است. جادوی جنسی در تلما اینگونه تعریف میشود: «تسریعکنندهی ظهور ارادهی فرد». [۱۵]
باز هم تأکید میشود که منظور کراولی از «اراده»، همان «نفس اماره» و منقطع از خداست. کراولی اوج لذت جنسی را یک زمان طلایی برای گرفتن نیروهای جادویی میداند. [۱۶] حتی در این لحظه میتوان به شیاطین جنّی نیز متوسل شد و با تمرکز بر آنها، به احضار این موجودات خبیث، اقدام کرد. [۱۷] اساساً فرقههای نهانروش شیطانی، بخشی از اعمال جادویی خود را با دمخور شدن با نجاساتی مثل خون، مدفوع و منی، انجام میدهند!
جالب توجه است که کراولی انجام «جادوی جنسی» را مختص به روابط دو جنس مخالف ندانسته و میگوید حتی با خودارضایی نیز این نوع جادو، قابل اجرا است. همچنین اضافه میکند که اگر عمل جنسی با یک فرد همجنس اجرا شود، بسیار تقدّس خواهد یافت! [۱۸]
او برای اجرای این عمل شیطانی، شرایطی را تعیین کرده است. از جمله اینکه در این آیین شیطانپرستانه، خوراکیای بهنام «کیک نور» (Cake of Light) وجود دارد که از «روغن آبراملین» (Abramelin oil)، «مایع جنسی مرد و زن» و «خون قاعدگی» تشکیل شده است. [۱۹] وی خوردن این نجاسات را با شام آخر مسیح در آیین مسیحیت که در آن شراب و نان خورده میشود، یکی دانسته و در آیین شیطانی خود معتقد است با خوردن کیک نور، جسم و روح وی پر از «خدای تلمایی» یا همان «ابلیس»، خواهد شد! [۲۰]
قابل ذکر است که علاوه بر این دستورات شیطانی کراولی و مقدّس دانستن همجنسبازی، خوردن نجاسات و اباحهگری جنسی، خود وی نیز در ۲۲ سالگی عاشق یک دانشجوی مذکر شده بود و حتی شعری نیز در اینباره سروده است! [۲۱]
در واقع غرب خواسته یا ناخواسته، با تأیید و تبلیغ همجنسبازی، خودارضایی و باقی انحرافات جنسی در حال گسترش یک دین شیطانگرایانه بهنام «تلما»ست و به اهرمی برای گسترش اعمال شیطانی در جهان تبدیل شده است.
🔶🔸جمعبندی
مواردی که در آیینهای شیطانپرستانه ذکر شد، در غرب و کشورهای غربزدهی شرق آسیا (کرهجنوبی و ژاپن) کاملاً در قالب پورنوگرافی و حتی فیلمهای سینمایی، تبلیغ میشود که بعضی مصادیق آن گذشت. تمام انواع و اقسام گناهانی که در جوامع غربی در حال تابو شدن است و هنجار فرهنگ غرب شده است و حتی با اقدامات مخالفان این گناهان بزرگ نیز برخورد میشود، ریشه در آیینهای شیطانپرستانه، از جمله «تلما» دارد. البته «جادوی جنسی» اختصاص به تلما ندارد و در آیینهای دیگری همچون «ویکا» (Wicca) نیز اجرا میشود.
🔗 ادامه دارد ...
قسمت بعد؛
🔸🌺🔸--------------
📚"سالن مطالعه" با کلی رمان، داستان، مقاله و ... مفید و خواندنی
@salonemotalee
20.13M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
از #عرفان_تلما تا #شیطانپرستی و #هالیوود
(استاد رائفیپور)
✳️ قسمت دوم
🔗ادامه دارد ...
🔸🌺🔸--------------
@salonemotalee
🍃🌸 🇮🇷 🌸🍃
#مسلمانان_صهیونیست
کار ویژه «شبکه نفوذ»
برای ایجاد تصویری «#دروغگو»
از ایران و ایرانی
◀️ مقاله اول؛
اهمیت کلیدواژه دروغ در جنگنرم https://eitaa.com/salonemotalee/14395
◀️ مقاله دوم؛
فریبکاری در ظاهرسازی از «صداقت» انسان غربی؛ https://eitaa.com/salonemotalee/14605
◀️ مقاله سوم؛
ژانر وسترن در خدمت دروغگویی نظام لیبرالیسم
https://eitaa.com/salonemotalee/14742
🔗ادامه دارد ...
🔸🌺🔸--------------
@salonemotalee
🍃🌸 🇮🇷 🌸🍃
#مسلمانان_صهیونیست
کار ویژه «شبکه نفوذ»
برای ایجاد تصویری «#دروغگو»
از ایرانوایرانی
قسمت قبل؛ https://eitaa.com/salonemotalee/14787
◀️ مقاله سوم؛ ژانر وسترن در خدمت دروغگویی نظام لیبرالیسم ۳.
اگرچه تصویرسازی و قاب گرفتن از «بیابانهای خالی از سکنه» و وسیع آمریکا در کنار «اسب» و «ششلول» و «ششلولبند» و… را میتوان بهعنوان عناصر مشترک و هویّتبخش «ژانر وسترن» تلقّی نمود؛
اما واقعیت آن است که الگوی روایی این ژانر با تصویرسازی از جدال «خیر» (Good) در کالبد تصویرسازی شده و قالب «قهرمان اصلی» یعنی «پروتاگونیست» (Protagonist) و «شر» (Evil) در صورت ظاهری و قالب «ضد قهرمان» یعنی «آنتاگونیست» (Antagonist) معنی و مفهوم مییابد.
از این جهت است که حضور تعیینکنندهی «کلانتر» بهعنوان یکی از عناصر قطعی و ضروری «ژانر وسترن» موجب گردید تا «افکار عمومی» بهنحوی ویژه مهندسی شوند و پروژهی باورمند ساختن جامعه به پذیرش «دیسیپلین» و تن دادن به قوانین سفت و سخت بشری و در عین حال نفی «قوانین الهی» و «مقررات شرعی» آن هم با ادعای نقض «آزادی» آنچنان به فرجام موفقیتآمیز خود برسد که عملاً هیچ خدشهای در وجاهت ادعایی «تفکر لیبرالیسم» وارد نشود؛
و حتی تا به امروز نیز بر «آزادی مطلق» بهعنوان یکی از نمادهای «آرمانشهر غرب» در جهان تاکید شود.
البته ظهور پدیدهی «سینمای ناطق» (Sound film) در دهه ۱۹۲۰ میلادی
و شیوع فرایند تجاریسازی
و غلبهی فیلمهای صدادار در میانههای این دهه سبب رکود «ژانر وسترن» شد؛
پدیدهای که با سرمایهگذاری ویژهی یهودیان و در ابتدا با تولید آثاری با محتوای کاملاً تبلیغاتی برای جامعهی یهودیان آمریکا و در قالب فیلم سینمایی «خواننده جاز» (The Jazz Singer) در سال ۱۹۲۷ میلادی در «صنعت سینمای آمریکا» ظهور یافت
و در ادامه بهخوبی توانستند با جذب طیف گستردهای از مخاطبان، اقدام به تصویرسازی از «رویای آمریکایی» (American Dream) نماید و مفاهیم «سبک زندگی آمریکایی» (American Way of Life) را به عمق جان مخاطبان خود حقنه سازد.
با این همه نیاز مبرم «نظام لیبرالیسم» برای استفادهی هوشمندانه از ظرفیتهای «رسانه» و خلوص ویژهی «گونهی سینمایی وسترن» و اتکای استثنایی آن به «فرهنگ عامه» (Popular Culture) موجب شد تا به سرعت این «فُرم سینمایی» در «سینمای ناطق» مورد جایابی واقع شود
و با حضور اسطورههایی همچون «جان مارتین فینی» (John Martin Feeney) معروف به «جان فورد» (John Ford) جایگاه خود را تا به امروز در «صنعت سینمای آمریکا» تثبیت نماید.
🔗 ادامه دارد ...
قسمت بعد؛ https://eitaa.com/salonemotalee/14905
🔸🌺🔸--------------
📚"سالن مطالعه" با کلی رمان، داستان، مقاله و ... مفید و خواندنی
@salonemotalee
🏴🌹🇮🇷🌹🏴
#سلام_امام_زمانم
السَّلاَمُ عَلَیْکَ أَیُّهَا اَلْإِمَامُ اَلْوَحیدُ و القَائِمُ الرَّشیدُ …
سلام بر تو ای یگانه روزگار و ای تنهاترینِ عالم؛ سلام بر تو و بر روزی که برای هدایت و محبّت قیام خواهی کرد! ...
صورتش خیس اشک بود؛
مژدهای شنیده بود که قلبش را آرام میکرد.
دیگر ترسی نداشت از اینکه خود به ملاقات مرگ رود یا مرگ او را در آغوش گیرد.
دقایقی قبل؛
رسول خدا صلیاللهعلیهوآله،
با او از رجعت گفته بود
و از بازگشت مومنان در زمانه ظهور.
آن روز سلمان محمّدی از پیامبر شنید که:
«آخرین جانشین من، مهدی است.
همان که زمانه ظهورش را درک خواهید کرد؛
تو، و هر که مثل تو باشد.
و هر که با معرفتی راستین، او را پیروی کند».
اشک شوق سلمان روی گونه میغلطید؛
وقتی که رسول خدا صلیاللهعلیهوآله فرمود:
«باز میگردیم
یکجا گرد هم میآییم.
من،
علی،
فاطمه،
حسن،
حسین؛
نُه امامی که از نسل حسیناند،
و هر مظلومی که؛
در مسیر اهلبیت علیهمالسلام باشد.
آنگاه برای انتقام از ظالمان صف خواهند کشید،
لشگر مومنان حقیقی،
در برابر لشگر ابلیس و کافران.»
دلایل الامامه، ص۴۴۹
🔸🌺🔸--------------
@salonemotalee