eitaa logo
♪ دنیایی برای سایه ها ♪
45 دنبال‌کننده
120 عکس
330 ویدیو
1 فایل
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_1dbcqqw&btn=Sebastian می دانم نیاز به صحبت با همچین پادشاه مغروری ندارید ولی باز هم اگر دردسری درست کردید یا گیر افتاده بودید من هستم . https://abzarek.ir/service-p/msg/4470490
مشاهده در ایتا
دانلود
سباستین داداش چرا دارن بهت میگن دلقک السلطنه دیس ایز مای سوال ~~~~~~~~~~~~~~ عااااا خب ... داخل یه چنلی با استیکر دلقک خودمو معرفی کردم بدون هشتگ اونام فهمیدن سباستین ام و خلاصه اینطوری شد
https://eitaa.com/satsojen/3197 چون موجود فضولی ام و خب آره... "امممم" چیه خودت گفتی مشهدی و خب منم گفتم میام شمایم فرمودی بیا علیاحضرت غیر از اینه؟ اگر مشکلی هست بگو نیام... ~~~~~~~~~~~~~~ اها نه مشکلی نیست بیا راحت باش
https://eitaa.com/satsojen/3198 دلقکِ خودْمه 😂😂 ~~~~~~~~~~~~~~ 🤡
https://eitaa.com/satsojen/3198 اهان اوکی مرسی که توضیح دادی ~~~~~~~~~~~~~~ خواهش
https://eitaa.com/satsojen/3200 خداروشکر مشکلی نیس... چه خبرا؟ ~~~~~~~~~~~~~~ الحمدلله سلامتی تو چی
https://eitaa.com/satsojen/3195 خوبم ممنون چخبرا ~~~~~~~~~~~~~~ سلامتی داداش دارم دست و پنجه نرم میکنم
https://eitaa.com/satsojen/3196 چون نمیشه حرف یه پادشاهو زمین گذاشت الان دیگه تو راهه به و لطف خدا داره میاد ~~~~~~~~~~~~~~ آفرین .
یک موضوعی بده که صحبت بنماییم ~~~~~~~~~~ ترسناک ترین یا تاریک ترین بخش وجودتونو بگید و توضیح بدید چرا ازش میترسید یا اونو تاریک مینامید
https://eitaa.com/satsojen/3198 از زرنگی مایه😞😂 ~~~~~~~~~~ 🤡🤡🤡
https://eitaa.com/satsojen/3203 بله خداروشکر، ما نیز سلامتی دیگه چه خبر-؟ ~~~~~~~~~~ خب راستش دیروز زدم زیر گوش ساتسوجین... و اون مثل همیشه تحمل نکرد و خلاصه بعد از یه دعوای مفصل که اون پامو شکوند و منم لبشو پاره کردم بعد از اینکه از بیمارستان مرخص شدیم باهم هویج بستنی زدیم به بدن