https://eitaa.com/satsojen/3197
چون موجود فضولی ام و خب آره...
"امممم" چیه خودت گفتی مشهدی و خب منم گفتم میام شمایم فرمودی بیا علیاحضرت
غیر از اینه؟ اگر مشکلی هست بگو نیام...
~~~~~~~~~~~~~~
اها
نه مشکلی نیست بیا راحت باش
https://eitaa.com/satsojen/3198
اهان
اوکی مرسی که توضیح دادی
#امیلی
~~~~~~~~~~~~~~
خواهش
https://eitaa.com/satsojen/3200
خداروشکر مشکلی نیس...
چه خبرا؟
~~~~~~~~~~~~~~
الحمدلله
سلامتی تو چی
https://eitaa.com/satsojen/3195
خوبم ممنون
چخبرا
~~~~~~~~~~~~~~
سلامتی داداش دارم دست و پنجه نرم میکنم
https://eitaa.com/satsojen/3196
چون نمیشه حرف یه پادشاهو زمین گذاشت الان دیگه تو راهه به و لطف خدا داره میاد
#امیلی
~~~~~~~~~~~~~~
آفرین .
یک موضوعی بده که صحبت بنماییم
~~~~~~~~~~
ترسناک ترین یا تاریک ترین بخش وجودتونو بگید و توضیح بدید چرا ازش میترسید یا اونو تاریک مینامید
https://eitaa.com/satsojen/3203
بله
خداروشکر، ما نیز سلامتی
دیگه چه خبر-؟
~~~~~~~~~~
خب راستش دیروز زدم زیر گوش ساتسوجین...
و اون مثل همیشه تحمل نکرد و خلاصه بعد از یه دعوای مفصل که اون پامو شکوند و منم لبشو پاره کردم بعد از اینکه از بیمارستان مرخص شدیم باهم هویج بستنی زدیم به بدن
سخت بود سوالت نمیدونم
~~~~~~~~~~~~~~
امممم خب چطوره بپرسم بیشتر به منطقت گوش میدید یا احساس ؟
https://eitaa.com/satsojen/3208
عا یا خدا... چه زندگی جالبی اخوی... منم بستنی....
هاعی، کار خاصی که این چند وقت کردم هیچی بوده... عا نه حالا که فک میکنم، سر سن بچه هام توی گپ بحث کردم
ویس گرفتم زوزه کشیدم-(این آبرو برام نزاشت-) رول مافیا دارم شرکت میکنم
و یه بحث گنده هم با ریون سر تشابه چشم من و کاردن داشتم...
بلی، خانواده خوبن-؟
~~~~~~~~~~~~~~
واییی چه باحال اون مافیا هه خفن به نظر میاد .
تشابه چشم ؟ من مطمئنم تشابه چهره س
بله خوبن سلام دارن