eitaa logo
" سراج "
2.6هزار دنبال‌کننده
16هزار عکس
3.8هزار ویدیو
549 فایل
@seraj1397 کانال خبری- تحلیلی روز ایران و جهان، و گزیده مهمترین اخبار شهرستان اسلامشهر ارتباط با ادمین: @admin_seraj
مشاهده در ایتا
دانلود
. 🔴 عضو هیئت علمی واحد اسلامشهر مسئول توسعه ورزش شمشیربازی جنوب غرب تهران شد 🔸با حکمی از سوی محمد میرزایی امجد رئیس هیئت شمشیربازی استان تهران، سعید صداقتی رئیس دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر به‌عنوان مسئول توسعه ورزش شمشیربازی جنوب‌غرب استان تهران انتخاب شد. @seraj1397 .
🔴 بسیــج ورزشکاران اسلامشهـر موفق‌ترین رده در سطح استان تهران 🔸پایگاه اقشاری بسیج ورزشکاران شهرستان اسلامشهر به عنوان موفق‌ترین رده در بین پایگاههای قشریِ سطح سپاه استان تهران، انتخاب و معرفی شد. 🔸گفتنی است فرماندهی پایگاه بسیج ورزشکاران شهرستان اسلامشهر را سیّداکبر اسحاقی بر عهده دارد. 🔸 این موفقیت را به ایشان و جامعه بسیج ورزشکاران شهرستان تبریک عرض می‌نماید. @seraj1397 .
🔴 ستاد توسعه فرهنگ قرآنی شهرستان اسلامشهر در اعتراض به هتک حرمتِ قرآن کریم و پیامبراکرم(ص)، پیامی صادر و آن را محکوم نمود. 🔻 متن پیام: بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم إِنّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّکْرَ وَ إِنّا لَهُ لَحَافِظوُنَ باکمال تأسف، بار دیگر دشمنان اسلام این بار نیز در اروپا جرأت کرده و به کتاب مقدس مسلمانان و پیامبر عظیم‌الشأن اسلام(ص) اهانت کردند که موجبات سکوت پرچمداران حقوق بشر و خرسندی دشمنان اسلام و اعتراض شدیدِ مسلمانان جهان شده است. ستاد توسعه فرهنگ قرآنی شهرستان اسلامشهر، ضمن ابراز محکومیت شدید به اهانت کتاب مقدس و آسمانیِ قرآن کریم و پیامبر رحمت و مهربانی(ص)، بدینوسیله نفرت و انزجار خود را از این حرکت مذبوح اعلام می‌نماید. ۹۹/۶/۱۸ وَ مَا أرْسَلْنَاکَ إِلَّا رَحْمَةً لِلْعَالَمِینَ. @seraj1397 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 فعالیـت جهــادیِ خیـریـه حضرت زهرا(س) اسلامشهر، در دهه اول محرم ۹۹ 🔸این خیریه بیشتر در روستاهای اسلامشهر و حومه فعالیت دارد و تاکنون خانواده‌های نیازمند زیادی را تحت پوشش قرار داده‌اند. @seraj1397 .
🔴 مراسم تعزیه‌خوانی با حضور تعزیه خوانهای برتر کشور و بارعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار میگردد. 🔸پنجشنبه ۲۰شهریور، مصادف با ۲۱محرم، بعد از نماز مغرب وعشا 🔸چهاردانگه، میدان درویش، روبروی مسجد جامع چهاردانگه @seraj1397 .
🔴 جریمه بیرون انداختن ماسک و دستکش‌های استفاده شده از پنجره خودرو مشخص شد 🔻معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران: 🔸انداختن ماسک و دستکش‌های استفاده شده دقیقا همانند پرت کردن زباله به بیرون از خودرو است که قانونگذار برای این تخلف، جریمه تعین کرده است و ماموران پلیس راهور، به محض مشاهده اینگونه تخلف با آن طبق قانون برخورد خواهند کرد. 🔸جریمه پرت کردن زباله از خودرو به بیرون ۳۰ هزار تومان است که در سوابق وضعیت تخلفات راننده ثبت خواهد شد. @seraj1397 .
🔴 کشف و ضبط بیش از ۱۸۰۰ لیتر روغن موتور تقلبی در اسلامشهر 🔸بر اساس بازرسی بعمل آمده توسط بازرسان اداره صنعت معدن و تجارت اسلامشهر و با حضور نمایندگان نیروی انتظامی، ۱۸۷۲ لیتر روغن‌موتور تقلبی از یک واحد انبار کشف نمودند. 🔸عطری‌نسب مسئول بازرسی اداره صمت اسلامشهر در این ارتباط گفت: در جریان این پرونده ۴ نفر به اتهام تقلب به همراه کالاهای مذکور و یک دستگاه خودرو حمل آن با دستور مقام محترم قضائی توسط عوامل پلیس آگاهی بازداشت و واحد مذکور پلمپ گردید. 🔸وی افزود: پرونده فوق جهت سیر مراحل رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ارجاع گردید. @seraj1397 .
🔴 کسب رتبه برتر پایگاه بسیج اسلامشهری برای سومین سال متوالی 🔸پایگاه بسیج حمزه سیدالشهدای مسجد امام محمدباقر(ع) برای سومین سال متوالی به عنوان پایگاه بسیج برتر و نمونه در سطح استان تهران سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) برگزیده شد. 🔸 نیز این موفقیت را به بسیجیان محترم این پایگاه فعال و پویا، تبریک عرض می‌نماید. @seraj1397 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 کتاب‌صوتی "سه دقیقه در قیامت" ♨️ تجربـــه‌ای نزدیک به مـــرگ 🔸مؤلف: گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی @seraj1397 .
. 📗 : 🔸کتاب "سه دقیقه در قیامت" روایتی است از خاطرات یکی از مدافعان حرم که در جریان عمل جراحی بمدت سه دقیقه از دنیا می‌رود و سپس با شوک در اتاق عمل، دوباره به زندگی بر می‌گردد؛ اما در همین زمان کوتاه چیزهایی دیده که درک آن برای افراد عادی سخت است. 🔸به دلیل درخواست راوی کتاب هویت وی در این کتاب به صورت ناشناس باقی مانده است. آنچه میخوانید نتیجه چندین مصاحبه و دیدار و شرح ماجرایی نادر است که برای این جانبــاز اتفاق افتاده است. 🔸در این کتاب که بسیار مورد استقبال خوانندگان قرار گرفته و نقدها و تفسیرهایی هم بر آن شده است، حقایقی درباره مرگ، برزخ، حال انسان در برزخ و بسیاری مطالب دیگر درباره حیات پس از مرگ خواهید خواند. 🔸برزخ طبق آیات و روایات فاصله میان مرگ تا قیامت کبری است. برزخ قیام و زندگی جدید و جهانی نو است؛ خواه گودالی از گودالهای دوزخ باشد، یا باغی از باغهای بهشت. پس برزخ معبر و دالان ورودی به قیامت و حشر اکبر است و انسان در ادامه ی مسیر زندگی دنیا وارد جهان برزخ می شود، که سراسر آگاهی و حیات است. 🔸اگر دوست دارید حقایقی حیرت‌انگیز از دنیای پس از مرگ بدانید، این کتاب را حتما بخوانید یا این فایل‌های صوتی را گوش کنید... @seraj1397 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🏴 تندتند گفتن ذکر حسین در مداحی 🔷 سوال: آیا گفتن ذکر حسین علیه‌السلام در سینه‌زنی و به اصطلاح شور تند و پشت سر هم، بی‌احترامی است و اشکال شرعی دارد؟ آیا این مصداق غنای روضه‌خوانی است؟  ✅ جواب: ظاهرا مصداق غنا نباشد، اما باز یک توصیه‌ای رهبر انقلاب داشتند به برخی از مداحان که تکرار این الفاظ ثمره چندانی ندارد و عین عبارت این بود که فرمودند "این مداحی شما، نوحه‌خوانی شما باید حکم یک منبر آموزنده را داشته باشد". یعنی قصیده‌هایی را بخوانید ، مطالبی را داشته باشید که مردم بر معرفت‌شان نسبت به ائمه اطهار علیهم‌السلام و تاریخی که گذشته است، وقایعی که در عاشورا اتفاق افتاده است اطلاع بیشتری پیدا کنند؛ باید یک منبر آموزنده باشد. و می‌فرمودند که تکرار این الفاظ ثمره‌ای ندارد. البته نمی‌توانیم به طور کلی بگوییم حرام است؛ نه، حرام نیست و به عنوان یک فتوا نیست. به عنوان یک توصیه که به جای تکرار این الفاظ مطالبی گفته شود که برای مخاطبین ضمن اینکه عزاداری هست مفید هم باشد و بر معرفت آنها بیفزاید و چیز یاد بگیرند. 📕منبع: khamenei.ir 🆔 @resale_ahkam
‼️بیدار کردن دیگران برای نماز 🔷 سوال: آیا بیدار کردن افراد خانواده برای نمازصبح جایز است؟ ✅ جواب: اگر بیدار نکردن موجب سهل‌انگاری و سبک شمردن نماز باشد، باید آنها را بیدار کنید. @seraj1397 .
🏴 اولویت همسرداری و مادری 🔷 سوال: آیا زن تحصیل کرده متأهل و دارای فرزند، در شرایط فرهنگی فعلی جامعه، برای حضور در عرصه در سطح جامعه (مثل تدریس، مربیگری، سخنرانی و...) تکلیف دارد؟ اگر این حضور باعث آسیب به فرزندداری، خانه‌داری و آرامش زن در خانه شود، جایز است؟ ✅ جواب: انجام امور مربوط به مقام رفیع مادری و همسری، برای زن در اولویت قرار دارد، البته اگر بانوان بتوانند افزون بر تربیت فرزندان صالح و همسرداری که خود جهاد محسوب می‌شود، با حفظ حریم ضوابط شرعی، در عرصه های مختلف فرهنگی تلاش کنند، بسیار پسندیده است. @seraj1397 .
🏴 خمس لوازم‌التحریر 🔷 سوال: آیا به لوازم‌التحریر خمس تعلّق می‌گیرد؟ ✅ جواب: اگر مورد نیاز -در حد شأن عرفی- باشد و از درآمد بین سال تهیه شده باشد، خمس ندارد. مگر لوازم‌التحریر مصرفی که از مصرف سال اضافه آمده باشد و عرفاً مالیت داشته باشد که خمس آن باید پرداخت شود.  📕منبع: leader.ir @seraj1397 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا