آسِیدْاِبرآهیم؛
_
- حس میکنم الان وقتِ خوندنشه .. .
رفیق! فرصت زیادی نداریم ! ..
| @seyedebram |
« ۳۹ #حقیقتخدمت♥️ »
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
.
.
چند شرکت دانش بنیان را دعوت کرد
نیازمندیها و انتظارات قوه قضائیه را برایشان شرح داد ..
و ازشان خواست برای هوشمندسازی
به
کمک قوه قضائیه بیایند
شرکتها هم حرفهایشان را زدند و از توان
مهندسینشان گفتند ،
جلسه ی بابرکتی بود
و خیلی زود منجر شد به تشکیل
{ مرکز نوآوری حقوق قضایی در قوه شد }
برای افتتاح مرکز هم خودش آمد !
از آن روز مرکز نوآوری شد پاتوق شرکتهای دانش بنیانی که می توانستند به
دستگاه قضا کمکی کنند.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
.
.
[ راوی محمد صادق خیاطیان رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی
منبع: ویژه برنامه شبکه خبر سه شنبه اول خرداد ۱۴۰۳ ]
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
« ۳۹ #حقیقتخدمت♥️ » ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
مرکزنوآوری قوه قضاییه هم تأسیس کرد ..
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
علی اقای لاریجانی!
بابت گَنگ بودنت وسطِ جنگ،
بابتِ قدمهای شجاعانهات در روز قدس درحالیکه گفتن مقاماتِ ایران در پناهگاهاند،
بابتِ آبرویی که برای ایران خریدی،
بابتِ زبان آمیخته به طنزت که سراسر تحقیرِ دشمن بود،
بابت خشمی که به دشمـن تحمیل کردی؛ ممنونتیم !
| @seyedebram |