eitaa logo
آسِیدْاِبرآهیم؛
1.7هزار دنبال‌کننده
2.8هزار عکس
1.7هزار ویدیو
1 فایل
از قلب به رسانه*بدون دخالت عقل. اینجا؟ازدَردهای حق*میگیم؛ . -من؟همه با یار خوش و من به غمِ یار خوشم سخت کاری‌ست ولی من به همین کار خوشم- . -سندخورده ب نام آسید-³⁰`⁰⁴تا وصال آسید. +دکه تلفنی مون | @dakedel📞 •کپی؟ سنجاق .. +رسانه اختصاصی شهید +
مشاهده در ایتا
دانلود
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
- حس میکنم الان وقتِ خوندنشه .. . رفیق! فرصت زیادی نداریم ! .. | @seyedebram |
« ۳۹ ♥️ » ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ . . چند شرکت دانش بنیان را دعوت کرد نیازمندیها و انتظارات قوه قضائیه را برایشان شرح داد .. و ازشان خواست برای هوشمندسازی به کمک قوه قضائیه بیایند شرکتها هم حرفهایشان را زدند و از توان مهندسینشان گفتند ، جلسه ی بابرکتی بود و خیلی زود منجر شد به تشکیل { مرکز نوآوری حقوق قضایی در قوه شد } برای افتتاح مرکز هم خودش آمد ! از آن روز مرکز نوآوری شد پاتوق شرکتهای دانش بنیانی که می توانستند به دستگاه قضا کمکی کنند. ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ . . [ راوی محمد صادق خیاطیان رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی منبع: ویژه برنامه شبکه خبر سه شنبه اول خرداد ۱۴۰۳ ] | @seyedebram |
نوش روحتون 🎀
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
علی اقای لاریجانی! بابت گَنگ بودنت وسطِ جنگ، بابتِ قدم‌های شجاعانه‌ات در روز قدس درحالی‌که گفتن مقاماتِ ایران در پناهگاه‌اند، بابتِ آبرویی که برای ایران خریدی، بابتِ زبان آمیخته به طنزت که سراسر تحقیرِ دشمن بود، بابت خشمی که به دشمـن تحمیل کردی؛ ممنونتیم ! | @seyedebram |
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
نگاه آسید بهتون ؛ شبتون نشه ³⁰ اردیبهشت :)
« اللهم الرزقنا شهادة فی الخدمتک »
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
آقــاهاشم ، میگم راست و ریست می‌کنی دیگه ؟ آخه میبینی که دست من بسته استُ .. | @seyedebram |
_ خیابان کشوردوست ؟ جایی که هرشانه ای می‌لرزد .. ! | @seyedebram |