آسِیدْاِبرآهیم؛
« ۳۹ #حقیقتخدمت♥️ » ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
مرکزنوآوری قوه قضاییه هم تأسیس کرد ..
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
علی اقای لاریجانی!
بابت گَنگ بودنت وسطِ جنگ،
بابتِ قدمهای شجاعانهات در روز قدس درحالیکه گفتن مقاماتِ ایران در پناهگاهاند،
بابتِ آبرویی که برای ایران خریدی،
بابتِ زبان آمیخته به طنزت که سراسر تحقیرِ دشمن بود،
بابت خشمی که به دشمـن تحمیل کردی؛ ممنونتیم !
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
_
آقــاهاشم ،
میگم راست و ریست میکنی دیگه ؟
آخه میبینی که دست من بسته استُ ..
| @seyedebram |
.
"بِسمِرَبِّآسِیداِبراهیم"
سَلَامٌعَلَىإِبْرَاهِيمَ﴿۱۰۹﴾
كَذَلِكَنَجْزِيالْمُحْسِنِينَ﴿۱۱۰﴾
إِنَّهُمِنْعِبَادِنَاالْمُؤْمِنِينَ﴿۱۱۱﴾
.
| @seyedebram |
آسِیدْاِبرآهیم؛
و پنــــــــــجاه و هفت روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛ اما چه برما گذشت .. تاابدروحِ ما داغدارتُ و ای
و پنــــــــــجاه و هشت روز از داغِ جاودان تو گذشت ؛
اما چه برما گذشت ..
تاابدروحِ ما داغدارتُ و این تن عزادارِتُ .
| @seyedebram |