eitaa logo
شهید مرتضی آوینی🌹
202 دنبال‌کننده
6.6هزار عکس
3.8هزار ویدیو
71 فایل
🔆اطلاعات و آگاهی خود را بالا ببرید🔆 با مطالب سیاسی،اجتماعی،فرهنگی در خدمت شما عزیزان هستیم🌺🙏 کپی حلال فقط با ذکر صلوات 💚 🙏ارتباط با ادمین و مدیر کانال 🆔️ @Ya_Masome
مشاهده در ایتا
دانلود
🇮🇷🇵🇸 ﷽ 📝 خراش گوش ترامپ مهم تر از بدن تکه تکه شده هزاران فلسطینی 🍃🌹🍃 🔸واکنش «ابوصلاح» فعال رسانه‌ای فلسطینی در غزه به تلاش برای ترور دونالد ترامپ: یک خراش کوچک روی گوش ترامپ جهان را به لرزه درآورد اما کشتار ۱۵۰ انسان تنها در یک حمله در غزه یک اتفاق عادی است. | ❣ 🌱______🥀 @shahid_aviiny
🔴 بسم الله الرحمن الرحیم 🌺 مسابقه عکاسی                   ✍ تصاویر تهیه شده از مراسمات عزاداری ماه محرم و صفر را برای شرکت در مسابقه ارسال نمایید . لطفا افراد زیر ۱۵ سال باشند. به قید قرعه به ۱۰ نفر جوایز ارزنده تقدیم میشود .💰 لطفا عکس را به آیدی زیر ارسال کنید. 👇👇🍃🙏 🆔@Ya_Masome 🌱______🥀 @shahid_aviiny
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
صورت به صورت تو گذارم نفس بکش اکبر به خاطر دل زارم نفس بکش حالا که ناله ام شده با هلهله جواب آرامشی به جز تو ندارم نفس بکش علی‌جانم...! 💔 🖤💔 🌱______🥀 @shahid_aviiny
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔻‏آیت الله ناصری(ره): من معتقدم همانطور که حرم امام حسین(علیه السلام) جای استجابت دعا است، جلسات و خیمه های عزای حضرت هم جای استجابت دعاست، ملائکه در این جلسات  حاضرند و دعاها را آمین می گویند. 💚 🤲 🍀 🌱______🥀 @shahid_aviiny
11.05M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 رازحمام شیخ بهایی اصفهان که با یک شمع سالها متمادی آب حمام را گرم می‌کرد بدون این که خاموش شود... ☠ 🌱______🥀 @shahid_aviiny
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
enc_17140904366438793649501.mp3
3.03M
پریشونم حسین 🎙 دلم برات تنگ شده حسین 🤲 🌱______🥀 @shahid_aviiny
🍃 🍃 صفت اول : حسد حسد ومفاسد آن و آن عبارت است از : تمنای زوال نعمتی از برادر مسلم خود ، از نعمتهائی که صلاح او باشد . 🍃 و اگر تمنای زوال نعمت از او نکند ، بلکه مثل آن را از برای خود خواهد ، آن را «غبطه» و «منافسه» خوانند . 🍃 و اگر زوال چیزی را از کسی خواهد ، که صلاح او نباشد آن را غیرت گویند . 🍃 و ضد حسد ، نصیحت است . و آن عبارت است از : خواستن نعمتی که صلاح برادرمسلم باشد ، از برای او . و چون هر کسی نمی تواند بفهمد که این نعمت صلاح است یافساد ، و بسا چیزهائی که در نظر ظاهر ، کسی آن را صلاح پندارد و در حقیقت وبال وفساد بر صاحب خود باشد ، پس شرط نصیحت و دوستی آن را صلاح پندارد و درحقیقت وبال و فساد بر صاحب خود باشد . 🍃 پس شرط نصیحت و دوستی آن است که : در اموری که صلاح و فساد آن مشتبه است ، خواستن و نخواستن آن از برای برادر دینی مشروط به صلاح و فساد باشد ، یعنی چنان خواهد که : اگر فی الواقع صلاح اوست باقی باشد . و اگر باعث فساد است ، زایل شود . و معیار در نصیحت ، آن است که : آنچه را از برای خود خواهی از برای برادر خود نیز خواهی . و آنچه را که از برای خود مکروه داشته باشی ، از برای او نیز مکروه داشته باشی . 🍃 و معیار در حسد ، آن است که : آنچه را از برای خود نخواهی از برای او خواهی . وآنچه را از برای خود خواهی ، از برای او نخواهی . و مخفی نماند که : حسد ، اشد امراض نفسانیه ، و دشوارترین همه ، و بدترین رذایل ، وخبیث ترین آنهاست . 🍃 عقبه زین صعب تر در راه نیست ای خنک آن کس حسد همراه نیست صاحب خود را به عذاب دنیا گرفتار ، و به عقاب عقبی مبتلا می سازد ، زیرا که : حسوددر دنیا لحظه ای از حزن و الم و غصه و غم خالی نیست . چون که او هر نعمتی که ازکسی دید متالم می شود . و چون نعمت خدا نسبت به بندگان خود بی نهایت است ، وهرگز منقطع نمی شود ، پس حسود بیچاره ، پیوسته محزون و غمناک است . و اصلا به محسود ضرری نمی رسد ، بلکه ثواب و حسنات او زیاد می شود . و درجات او بلندمی گردد . و به جهت غیبتی که حسود از او می کند و سخنی که نباید ، در حق او می گوید ، وزر و وبال محسود را بر دوش خود می گیرد . و اعمال صالحه خود را به دیوان اعمال او نقل می نماید . و با وجود همه اینها چنانچه حسود به دقت تامل کند ، می فهمد که : اودر مقام عناد و ضدیت با رب الارباب است ، زیرا که : هر که را نعمتی و کمالی است از «رشحات» [1] فیض واجب الوجود ، و مقتضای حکمت شامله ، و مصلحت کامله او است . 🍃 پس مشیت و اراده او چنین اقتضا فرموده است که : آن نعمت از برای آن بنده حاصل باشد . ولی این حسود مسکین ، زوال آن را می خواهد . و این نیست مگر نقیض مقدرات الهی را خواستن . و اراده خلاف مراد خدا را کردن ، بلکه حسود ، طالب نقص است بر خداوند - سبحانه - . یا خدا را - العیاذ بالله - جاهل می داند ، زیرا که : اگر آن محسود را قابل و لایق آن نعمت می داند و با وجود این ، زوال آن را از خدا می طلبد ، این نقص بر خداست ، که کسی را که سزاوار نعمتی باشد منع نماید . و اگر او را لایق نمی داند ، پس خود را داناتر از خدا می داند به مصالح و مفاسد . و این هر دو کفر است . 🍃 🍀 🖤 🌱______🥀 @shahid_aviiny
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا