🕊🥀شهیــــــــدانه🥀🕊
143 دنبال‌کننده
🌹بســـــــــــم رب الشهــــــــــــــدا🌹 ✳ گـــویـــندچـــرا دل بــه شهیــــــدان دادی ⁉️ ✅ والله کـــه مـــــن نــــدادم ‌آنـــــهابــــردند🕊 #استوری_شهدایی #عطر_شهدا #عکس_نوشته_شهدا #خاطره_شهدا ❤️❤️
اگه دلت بااین کلیپ شکست بدون عاشق رهبروامام زمانی به امیددیداررهبروظهورآقا😢😢😢 @shahidan_e
🛑🎥 نیروی مدافع امنیت جمهوری اسلامی در شرایط حساس برای دفاع از مردم مقابل گروهک‌ها سینه سپر می‌کند و در شرایط عادی زندگی خود را وقف رفع محرومیت می‌کند. 🔹️ او (شهید احمد صالحی) برای ساختن زندگی مردم ایثار می‌کند و اغتشاشگران زندگی مردم را تخریب می‌کنند @shahidan_e
🌴🌹🕊🥀🕊🌹🌴 ما اگر تحمّل نکنیم، باید میدان را خالی کنیم ... امام صحبتی دارند که آن را نوشته‌ام و همیشه آن را توی جیب خودم دارم : هر کس که بیشتر برای خدا کار کرد، بیشتر باید فحش بشنود و شما پاسدارها، چون بیشتر برای خدا کار کردید، بیشتر فحش شنیدید و می‌شنوید . ما باید برای فحش شنیدن ساخته بشویم برای تحمّل تهمت و افتراء و دروغ چون ما اگر تحمّل نکنیم، باید میدان را خالی کنیم ... @shahidan_e
🥀🕊🌹🌴🌹🕊🥀 یک نفر باید می‌شد که روی سیم دراز بکشید تا بقیه از روی آن شوند . یک فورا با شکم روی سیم خوابید ، همه شدند جز یک گفتند : ! گفت: نه ... شما برید ... من باید وایسم بدن رو ببرم برای ... منتظره ... چسبیدن به کجا و چسبیدن به کجا @shahidan_e
نمایش در ایتا
📸 چه اتفاقی افتاده است؟ ! چیزی نیست !!! فقط جنگ بود... فقط هوا سرد بود... فقط ماندند ... فقط برای کشورشان... فقط یخ زدند... فقط شرمنده ایم...! 🌸سلام ✨🍃صبحتون بخیر، روزتون شهدایی🕊 @shahidan_e
🥀🌹🕊🌷🕊🌹🥀 در یکی از عملیات‌ها علیه دشمن بعثی، من با علی زمانی پرواز می‌کردم و احمد کشوری نیز با رحیم پزشکی ، در این عملیات ضربه مهلک و سنگینی به عراق وارد کردیم و عراق برای نجات خود مجبور شد پی در پی هواپیماهایش را در آسمان تعویض کند و اجازه نمی‌داد هواپیماها به فرودگاه برگردند و سوخت‌گیری کنند . با صدای بلند فریاد می‌زد: بچه‌ها! بزنید، نترسید رژیم بعث عراق دارد سقوط می‌کند. در آن لحظات حساس، کلیه نیروهای عراقی به طرف ما می‌آمدند ولی ما مثل سد در برابرشان ایستاده بودیم. در همان حال یکی از دوستانم به نام فیروز صمدزاده، گفت: مراقب باشید تعداد زیادی از میگ‌های عراق بالای سرتان پرواز می‌کنند ، پس از مدتی کشوری را صدا کردیم و متوجه شدیم که صدایش قطع شده ، هرچه قدر او را صدا کردیم ، جوابی نشنیدیم ، تا این که در انتهای مسیر دود غلیظی از محل سقوط او با هواپیما بلند شد ، برگشتیم و نشستیم و متاسفانه با بدن سوخته کشوری مواجه شدیم. @shahidan_e
🌹🌴🥀🕊🥀🌴🌹 گفت را چگونه یاد گرفته ای؟ گفتم از آن گمنامی که معشوق را حتی به قیمتِ از دست دادن هویتش ، خریدار بود. خدایا بحق ما رو یک لحظه هم به حال خودمون توی این دنیا رها نکن. غرق دنیا شده را جام ندهند. 🕊 🕊🌹 🕊🌹🕊 🕊 @shahidan_e
نمایش در ایتا
🌹بارالها ! یاریمان دہ که چون آنان باشیم آنانکه خوب بودند، نه برای یک هفته بلکه برای یک تاریخ .... سلام صبحتون عاقبتتون شهدایی ✋ @shahidan_e
1_2295352370.mp3
3.64M
💚 یه کمی حرف بزن، حرفِ رفتن نزن ... 💚🖤💚 🥀مادر برام دعاکن.... @shahidan_e
🛑🎥یک سرباز وسط دل برف، حرفایی میزنه که حال دلتو خوب میکنه ...تمام حرفش اینه مادره دیگه ‌ 🔹توجه کردید فقط یک روز هوا برفی بشه چه مشکلاتی در سطح شهر برامون بوجود میاد؟ ولی یک مرزبان انتظامی تو برف و یخبندان با همه سختی‌ها دوری ها؛ دل تنگی‌هاش هست تا یک ایران زندگی کنند. 🌹خداوند حافظ ونگهدارتون باد دلیر مردان @shahidan_e
💔 . ▪️دردُ دِل با حضرت زهرا سلام الله علیها 🥀 . "ما عشق را پشت در این خانه دیدیم زهرا در آتش بود حیدر داشت میسوخت😭" 🎙مهدی_رسولی 🥀 🕊 🥀 @shahidan_e
🌹🕊هدیه شهدایی به شما همسنگران شهداییم یک شماره بین ۱ تا ۱۸ انتخاب کنید و روی پیوند زیر بزنید و ببینید ..🌹🕊 ۱. digipostal.ir/cofa3zi ۲. digipostal.ir/cmdgvds ۳. digipostal.ir/cu961hs ۴. digipostal.ir/cabb62c ۵. digipostal.ir/c87kide ۶. digipostal.ir/ceiv42d ۷. digipostal.ir/csenas8 ۸. digipostal.ir/cezkkiq ۹. digipostal.ir/c0enl2t ۱۰. digipostal.ir/ck0hv4j ۱۱. digipostal.ir/cfir815 ۱۲. digipostal.ir/cjt5fhz ۱۳. digipostal.ir/cwbze98 ۱۴. digipostal.ir/cwpcc6j ۱۵. digipostal.ir/cjarjqv ۱۶. digipostal.ir/cpexi3q ۱۷. digipostal.ir/cufmm0j ۱۸. digipostal.ir/c3fxydo 🌹التماس دعا🌹 @shahidan_e
🌹🌴🥀💐🥀🌴🌹 قاب تصویر چهارده مدافع حرم که در شانزدهم آذرماه سال ۱۳۹۴ در سوریه به فیض نائل آمدند. @shahidan_e
جزییات هولناک و تکان دهنده از شهادت فجیع حمید پور نوروز در لاهیجان... جنایتکاران که دو دختر ۱۷ ساله و یک معلم ۳۵ ساله و یک پسر جوان پس از آنکه درب منزل شهید را با کوکتل مولوتوف آتش زدند به زور در حالی که همسر شهید پشت در مراجعت کرده(یازهرا(س)) وارد منزل شده و ابتدا با سلاح سرد ۴۲ نفری حمله کردند و چون شهید سابقه حضور در سوریه و گردان های رزمی را داشته ۱۵ دقیقه ای با فنون رزمی مقاومت کرده که با کشیدن چادر همسر شهید تمرکز شهید را بهم ریخته و دخترکان و پسران نزدیک به ۱۸۰ ضربه چاقو و قمه و شمشیر به شهید وارد و مظلومانه جلوی چشم همسر و دخترش که داخل خانه توسط خود شهید حبس شده تا مورد آزار قرار نگیرد کشته شده و تنش را به کوچه کشیده و با موتور روی تنش میروند(صلی الله علیک یا اباعبدالله الحسین) و با صرف مشروب باقیمانده را روی تنش ریختند... از گذاشتن عکس و فیلم به دلیل رعایت حال همسر و دختر و احساسات عمومی معذوریم...😭😭😭 روضه ی کوچه و قتلگاه یکسر شد... لعنت اولین تا آخرین مخلوق خدا بر این شیاطین که روی داعش را سفیدکردن @shahidan_e
1_2282097424.mp3
8.88M
"تارو پود چادر تو تارو پود زندگیمه... کربلایی حسین طاهری دعامون کن مادر @shahidan_e
بزرگۍ‌میگفٺ↓ تڪیه‌ڪن‌به‌شہـداء' شہـداتڪیه‌شان‌خداسټ؛ اصلا‌ڪنارگـݪ‌بشینےبوۍگل‌میگیرے' پس‌گݪستان‌ڪن‌زندگیټ را‌با‌یادشہـدآ شهدا رفتند برای دفاع از چادر تو این روزها باد مخالف زیاد می وزد،به یاد شهیدان چادرت را محکمتر بگیر خواهرم(: @shahidan_e
نمایش در ایتا
حرف دل♥️ ◑خدایا... به واسطه شهدا هوای ما رو داشته باش صبحتون شهدایی✨ التماس دعا @shahidan_e