eitaa logo
"پاتوق کتاب آسمان"
489 دنبال‌کننده
1.8هزار عکس
113 ویدیو
6 فایل
🔹معرفی‌و‌عرضه‌آثار‌برجسته‌ترین‌نویسندگان‌و‌متفکرین‌ایران‌و‌جهان 🔸تازه‌های‌نشر 🔹چاپارکتاب/ ارسال‌به‌سراسرایران https://zil.ink/asemanbook ادمین: @aseman_book آدرس: خ‌مسجد‌سید خ‌ظهیرالاسلام‌کوچه‌ش۳ بن‌بست‌اول سمت‌راست "سرای‌هنر‌و‌اندیشه" تلفن:09901183565
مشاهده در ایتا
دانلود
27.72M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
‌ با توجه به حیثیت توحیدی انقلاب اسلامی ما نسبت به انقلاب اسلامی رویکرد ایمان‌ گرایانه داریم به همان معنایی که به اسلام و قرآن ایمان داریم و از این جهت سعی می‌کنیم با باطن انقلاب اسلامی که همان اراده و مشیت الهی است رابطه برقرارکنیم. از آن جهت که باطن انقلاب اسلامی جان شهدا را در برگرفته و آنها مطابق جان خود عمل کردند... شهدا صورت باطن انقلاب اسلامی‌‌اند و می‌توان با نظر به سیره‌ آن‌ها به آن باطن منتقل شد. اعتقاد داریم حتما کنار قرآن باید سیره باشد. قرآن دستوراتی داده است. خبرهایی داده است ولی اگر این دستورات و مفاهیم و اندیشه درجایی دیده نشود به هیچ وجه نتیجه نمی‌دهد. عرایضی درنظربه آیه‌۵۹سوره‌ نساء B2n.ir/t07416 شد که چرا می‌گوید:"اطیعوا الله واطیعوا الرسول" نمی‌گوید:"اطیعوا الله والرسول" پس معلوم است کنار قرآن حتما باید انسان‌هایی باشند معصوم. اطیعوا الرسول یعنی سيره، اولی الامر یعنی سيره. یعنی شخصیتی که در ازای آن شخصیت به چیزهایی منتقل می‌شویم که باید خودمان آن را پیدا کنیم. شخصیت امیرالمؤمنین اگر بگوییم که جنگاوری‌های حضرت است، بقیه هم جنگ کردند. اگر بگوییم نمازشب‌های حضرت است، بقیه هم‌ نماز شب می‌خواندند. سيره، یک حقیقت وحدانی است که در شخصیت طرف پیدا می‌شود. حال این در رجوع به این شخصیت‌ها یا رجوع به این انقلاب اگر مواظب نباشیم که رجوع خود را ایمانی قرار دهیم، عملاً ما آنچه که به نام انقلاب اسلامی یا اسلام است یا سیره‌ اهل البیت، به دست نمی‌آوریم. از کتاب: 📗 گوش سپردن به ندای بی‌صدای انقلاب اسلامی 🔸 @MatalebeVijeh @skybook
🔸 رمان «خار و میخک» که شرح زندگی فردی به نام احمد است، توسط شهید یحیی سنوار در طول دوران اسارت ۲۲ سالۀ خود در زندان بئرالسبع رژیم صهیونیستی و به زبان عبری نوشته شده، و به توصیف زندگی فلسطینی‌ها می‌پردازد. 🔹 «خار» در این کتاب نماد دردها، سختی‌ها و مشکلات است و «میخک» به عنوان نمادی برای شادی‌ها و موفقیت‌ها است و سنوار با به کارگیری این نمادها، توانسته ابعاد مختلف زندگی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و مبارزاتی فلسطینی‌ها را به تصویر بکشد. 🔸 یحیی سنوار در مقدمه، به کار بردن عناصر خیال در این کتاب را صرفاً برای تحقق ویژگی‌های روایی می‌داند و می‌نویسد: «هر چیز دیگری در این کتاب، کاملا واقعی است؛ یا آن را زیسته‌ام و یا بسیاری از این رویداد‌ها را از زبان کسانی که خود و خانواده‌ها و همسایگانشان در طول دهه‌ها در سرزمین عزیز فلسطین تجربه کرده‌اند، شنیده‌ام و دیده‌ام.» 🔹 این رمان گواهی عمیق بر روح پایدار غزه است. این رمان به عنوان یک فراخوان برای درک واقعیت فلسطین عمل می‌کند، روایتی که توسط کسی نوشته شده است که از سکوت خودداری کرده و مستقیماً با قلب جامعهٔ جهانی صحبت می‌کند. کتاب السنوار روایتی از مقاومت، هویت عمیق فرهنگی و جست‌وجوی تسلیم‌ناپذیر برای آزادی و عدالت است که در صدای اصیل شخصیت‌هایش منعکس می‌شود. 🔸 این رمان در ۳۰ فصل خود، انتخاب سخت برخی از آوارگان فلسطینی برای کار در اسرائیل را نیز به نمایش می‌گذارد. برخی آن را فرصتی برای بهبود شرایط زندگی خود و خانواده خود می‌دانستند، در حالی که برای برخی دیگر چیزی جز خیانت نبود. 💠 این رمان به فارسی ترجمه شده و به‌زودی منتشر می‌شود. @skybook
Ney_zan.mp3
1.39M
سرباز جهادم من و از جبهه احرار انصاف کجا رفته که در خانه بمیرم... 🎙 صدای @skybook
معبد زیر زمینی.mp3
43.86M
‌ 🎙 معبد زیرزمینی مروری بر کتاب و خوانش فصل اول کتاب؛ "معبد زیرزمینی" 🖊 📆 ۲۸ مهر ۱۴۰۳ @skybook
"پاتوق کتاب آسمان"
‌ 🎙 پاییز آمد مروری بر مقدمه و خوانش بخشی از فصل اول کتاب؛ "پاییز آمد" خاطرات فخرالسادات موسوی همسر
‌ 📚 ۲۹ مهر، همزمان با شانزدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت 👈 تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «پاییز آمد» منتشر می‌شود. 🔹این مراسم که ساعت ۱۵:۳۰ روز یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ با حضور خانواده‌های معظّم شهدا، نخبگان و اندیشمندان، فعالان فرهنگی، هنرمندان، طلّاب و دانشجویان برگزار می‌شود، بصورت زنده از رسانه KHAMENEI.IR و شبکه‌های سیما پخش خواهد شد. 🔹کتاب «پاییز آمد» یکی از شش کتابی است که اخیراً در هفته دفاع مقدس به‌عنوان تازه‌ترین کتب تقریظی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای معرفی شده بودند. @skybook
محفل جمع خوانی کتاب؛ 📚...بینوایان... اثر: 🔸 جلد دوم کتاب 🔹 جلسه چهل و چهارم 📆 یک‌شنبه ۲۹ مهر ماه ساعت ۱۸:۳۰ @soha_sima @skybook
📚 تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «پاییز آمد» 📝 متن تقریظ رهبر انقلاب اسلامی بر این کتاب به شرح زیر است: بسمه‌تعالی - عشقی آتشین، عزمی پولادین، و ایمانی راستین چهره‌نگار زندگی این دو جوان است که با نگارشی زیبا و رسا در این کتاب تصویر شده است. این نیز از همان روایات صادقانه است که شنیدن و خواندن آن امثال این حقیر را خجالت‌زده میکند و فاصله‌ی نجومی‌شان با این مجاهدان واقعی را آشکار میسازد. آذر ۱۴۰۱ ‌
پخش زنده
فعلا قابلیت پخش زنده در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
...خدا دشمن بدیهیات... 📄 داستانک: خود نگاره از خودش 🖊 زهرا ذوعلم ‌ @skybook
"پاتوق کتاب آسمان"
‌ پرسیده بودید مبارزه تا کی؟ من نمیدانم چه کسی برای اولین بار این پرسش را مطرح کرده آیا تا به حال از کسی پرسیده‌اید که نفس کشیدن تا کی؟ یا پرسیده اید پلک زدن تا کی؟ آیا پرسیده‌اید تا کی باید بخوابیم و بعد آن بیدار شویم؟ خیر کسی از بدیهیات سوال نمی‌پرسد. پرسیده بودید دست خالی چطور مبارزه کنیم؟ من از شما می‌پرسم وقتی دستتان به چلو نرسد، نان خشک را برای زنده ماندن نمیخورید؟ وقتی تشنگی امانتان را بریده، به جای آب زلال، آب باران را که در چاله‌ای جمع شده نمی‌نوشید؟ در زندان وقتی به بازجو گفتم روزی اسیر من می‌شوی گفت: از این همه امید و آرزو خسته نمی‌شوی؟ وقتی ۲۳ سال است که در اسارتی؟ گفتم: داستان موسی را نخواندی؟ که خدا خواست تا در دامن دشمنش بزرگ شود؟ وقتی فرعون میخواست با کشتن هزاران کودک جلوی متولد شدن او را بگیرد؟ وقتی از دهانه‌ی تونل بیرون می‌آمدم یکی از برادران گفت از مرگ نمیترسی؟ که در ثانیه‌ای تو را در آغوش بگیرد؟ گفتم: روزی که قسمتم نباشد هیچ کس را یارای کشتنم نیست و روزی که قسمتم باشد هیچکس را یارای زنده نگه داشتنم. دوستان بارها گفته بودند شما همین زیر زمین بمانید، تونل ها مأمن خوبی برای حفاظت از شما هستند. گفتم: آدمیزاد در وطنش زیر زمین زندگی نمی‌کند. زیر زمین محل عبور است نه محل زندگی... کرم‌ها زیر زمین زیست می‌کنند ما پیله‌های پروانه‌ای هستیم که بر شاخه‌های وطنمان زندگی می‌کنیم.‌ وقتش که برسد پر در می‌آوریم. سال‌ها پیش یک شب در زندان خوابی دیدم، روی همان مبل همیشگی نشسته‌ام لبخندی به صورت دارم، مبل مثل درختی داخل زمین ریشه دوانده بود داخل ریشه‌ها خون من جریان داشت. محاسنم سفید بود. از خواب بلند شدم درون آینه سلول به خودم نگاه کردم به خودم گفتم از بدیهیات بگذر یحیی بدیهیات برای آدمیزاد مثل بند است. خدا دشمن بدیهیات است بدیهیات شیطان است. اگر بنا بود بدیهیات ارزشی داشته باشند موسی در دل قصر فرعون بزرگ نمی‌شد، آتش ابراهیم را می‌سوزاند، یوسف هیچ گاه نزد یعقوب باز نمی‌گشت، سلیمان با مور سخن نمی‌گفت، محمد هرگز بر عرب جاهلیت مسلط نمی‌شد و حسین! حسین هیچ گاه از مرزهای قتلگاهش در کربلا خارج نمی‌شد. پیش‌تر هم به شما برادران عزیز گفته بودم بگذارید کربلای دیگری برای ما رخ دهد. اینکه همه ما کشته شویم و دشمن پیروز شود، بدیهیات است و خدا دشمن بدیهیات است. من کشته می‌شوم، طبق همان خواب، روی همان مبل دوست ندارم بمبی از آسمان مرا در زیر زمین در آغوش بگیرد. من کشته خواهم شد وقتی تا آخرین گلوله جنگیده‌ام می‌خواهم مرگم نیز شکننده بدیهیات باشد. ‌ 🔸...خدا دشمن بدیهیات... 📄 داستانک: خود نگاره از خودش ‌ @skybook
محفل جمع خوانی کتاب؛ 📚...بینوایان... اثر: 🔸 جلد دوم کتاب 🔹 جلسه چهل و پنجم 📆 دوشنبه ۳۰ مهر ماه ساعت ۱۸:۳۰ @soha_sima @skybook
"پاتوق کتاب آسمان"
‌ 🔸 مدتی است که بیهوده می‌خواهم به «منطوق» حکیم، «مفهوم» معینی را مربوط کنم که از مفاهیم مخالف ممتاز باشد. بالأخره حالا می‌فهمم که با دو نوع حکیم سروکار داریم؛ یکی حکیم اصطلاحی، دیگری حکیم حقیقی. 🔹 یکی معلم حکمت و دیگری حکیم واقعی یا حکیم علی‌الإطلاق، هرگاه توجهی به معنی اصطلاحی آن نکنیم. حکیم اصطلاحی می‌خواهد در باب وضع حاضر یا قدر و منزلت اشیا و دیگران آن طور که هست حکم کند، یعنی منطقی و اخلاقی باشد. پس از آن توجهی به حکیم واقعی نیز باید کرد. حکیم واقعی قانون‌گذار است، به زمان و افراد هم قدر و قیمت می‌دهد آن‌طور که می‌خواهد. هر «هر طور که هست» تابع «هر طور که می‌خواهد» اوست. حکمای اصطلاحی، لنگ‌لنگان در پی حکم واقعی و حقیقی و حکمای علی‌الإطلاق می‌روند و خیال می‌کنند منطقی حکم کرده‌اند. در صورتی که واقعاً محکومند و مجبور، و جز این نمی‌توانند! حکمای نوع اول یعنی حکمای اصطلاحی، دنیای حاضر و دنیای گذشته را تحت اختیار دارند، واقعات و حوادث را تحت علائم و نشانه‌های مرموز جمع و تلخیص می‌کنند، یعنی کار عالم را انجام می‌دهند. علاقۀ این‌ها در این است که احاطۀ نظری بر آنچه تا به حال واقع شده است داشته باشند. جهان و واقعات و حوادث آن را قابل تعقّل کنند و قابل دریافتن، و گاه نیز گذشته را برای آینده سودمند سازند. 🔸 لیکن امرای استقبال آمرانند که می‌گویند: باید چنین و چنان بشود و در حقیقت تشریع می‌کنند، جهت و سیر حرکت را معین می‌کنند، و بنابراین، هر پرسشی که غایت و هدف بشود، هر گونه «برای چه» که دیگران بگویند، به سوی هدفی متوجه است که ایشان به دست داده‌اند یعنی به خلاقیت ایشان راجع است. 📖 I گزیده‌ای از ارادۀ معطوف به قدرت I ²³صـ @skybook
محفل جمع خوانی کتاب؛ 📚...بینوایان... اثر: 🔸 جلد دوم کتاب 🔹 جلسه چهل و پنجم 📆 سه‌شنبه ۱ آبان مهر ماه ساعت ۱۹:۳۰ @soha_sima @skybook
‌ ...خیلی کسان کار می‌کنند که سازنده نیست بعضی هم کارهایی می‌کنند که مخرب است. همه باید تلاش نمایند. کار سازنده بکنند. کار سازنده، مبارزه با دشمن است. اگر کسی برای علم و برای اداره‌ی کشور تلاش کند، با دشمن مبارزه کرده است. پیشرفت علمی، کشور را قدرتمند می‌کند. زن مسلمان باید در راه فرزانگی و علم تلاش کند. جوانان بایستی در کار تحصیل علم خیلی تلاش کنند. ره‌نامه۳۳ 📗...علم و فناوری... 🔸 ترسیم اندیشه و سلوک جوان انقلابی از خلال دید‌گاه‌های @skybook
"پاتوق کتاب آسمان"
‌ 🎙 معبد زیرزمینی مروری بر کتاب و خوانش فصل اول کتاب؛ "معبد زیرزمینی" 🖊 #معصومه_میرابوطالبی #نشر_ج
‌ خیره شدم به صورت دایی. فکر می‌کردم سر بالا کند و من را نشان بدهد و بعد بگوید: امیدت به چه ترسوهاییه.» اما دایی سرش را انداخته بود پایین و فکر می‌کرد. احمد خودش را کشید جلو. -من هستم حاجی. پدر احمد نگاهش کرد. خوش به حال احمد چقدر راحت توانسته بود این کلمه‌ها را کنار هم بگذارد و بگوید: "من هستم". من نیستم حاجی. من از مرگ می‌ترسم. من بی عرضه و ترسو نیستم، من تنها هستم و می‌دانم تنهایی و ترس فرق دارند. اما وقتی تنهایی، دلت نمی‌خواهد خیلی کارها را انجام بدهی. یعنی نمی‌توانی. فکر میکنی قدرت نداری. فکر می‌کنی کسی پشتت نیست که به قدرتت اضافه کند یا قدرتت را بهت یادآوری کند. من تنها هستم و سال هاست که قدرتم زیر خروارها خاک گم شده حاجی... برشی از کتاب: 📗...معبد زیرزمینی... 🖊 @skybook
"پاتوق کتاب آسمان"
‌ ...خطر سخنان حکیمانه وقتی که از قلب نگذرد... 🔸 پیام امام كاظم (ع) به جناب هشام‌ بن حكم #استاد_طاهر
‌ ‌به هر صورت حرف، یک کلمه است و آن اینکه ما در سخنان حکیمانه علما می‌توانیم قلب‌مان را زنده کنیم. اینجاست که می‌گوییم، رسانه‌ها و فضای مجازی –نه اینکه بد باشد– ولی جنسش ، جنس سخن حکیمانه خیلی کم هست. یکی از وظایف ما این است که گرد علما بگردیم. حالا می‌تواند خودشان، صوت سخنانشان و یا کتابشان باشد. حضرت آقا هم در سخنان‌شان گفتند باید "کتابخوان" بشوید. [دلیل کتابخوان شدن این است که] بعضی مواقع در سخنرانی، آن عمقی که سخنران می‌خواهد با مخاطبش درمیان بگذارد را نمی‌توان ارائه داد. این تعبیر خیلی خوب است که وقتی می‌فرمایند حکمت قلب را نورانی می‌کند، یکی از مواردش کتاب است. آن چه که می‌خواستم عرض کنم در همین یک کلمه است که مواظب باشید ما یک قلبی داریم و یک کلامی. قلب را چطوری احیا کنیم؟ فرمودند به این صورت که بتوانیم در کنار علما قرار بگیریم. [ان‌شاءاله] خداوند، در کنار فرهنگِ عمیقِ دینی، علما، قرآن و روایات، ما را متوجه آن کمالاتی کند که برایمان قرار داده است. @sound_lobolmizan @skybook
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‌‌ 🎥 یاد شهدا اگر مجموعه‌ای یاد شهدا در اون پر رنگ باشه اون مجموعه به سمت هدایت و برکت و رحمت خدا با شتاب بیشتری حرکت می‌کند... @skybook
▫️شعر درباره بخشی از سخنان رئیس‌جمهور مصر در دیدارش با رئیس‌جمهور کشورمان در حاشیه اجلاس بریکس با اجازه از روح بلند پروین اعتصامی؛ "سیس" یک روز طعنه زد به "پزشک" چهره‌ی کشورت چه مخدوش است! من ندانم پزشکیان عزیز چه به او گفت؟ چون‌ خطاپوش است باید اما به او چنین می‌گفت: نه که عالم به مصر مدهوش است؟! روی خود دیده‌ای در آئینه؟ فکر کردی شبیه گوگوش است؟ عیب‌ ایران مکن که در سنجش عیب‌هایت فراتر از هوش است همه دانند، آن‌ چه از ایران غربیان گفته‌اند پاپوش است آن که از او به خویش می‌لرزی صید ایرانیان چو خرگوش است "خویشتن بی‌سبب بزرگ مکن" ننگ سازش تو را چو بر دوش است شرم باید کنی که با غزه مصر همسایه است و خاموش است غاصب قدس، شیر شد از بس پیش او دولت شما موش است گوش مصر از غریو او کر شد خنده‌ات لیک تا بناگوش است تو گر از لات‌های قاهره‌ای رو‌به‌روی تو بچه‌ی شوش است اقتدار شما که پوشالی است چهره‌تان مثل عکس، روتوش است سرنگون می‌شوید هر دو سه سال بس که اوضاع مصر مغشوش است غرق فقر است و قرض و بیکاری گرچه با غربیان هم‌آغوش است آن چه از مصر مانده، جز اهرام چون بنایی بسازبفروش است! @skybook
📢 تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «ایستگاه خیابان روزوِلت» چهارشنبه ۹ آبان منتشر میشود 🔹️حضرت آیت‌الله خامنه‌ای اخیراً پس از مطالعه‌ی کتاب «ایستگاه خیابان روزوِلت» که روایتی از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا با استفاده از اسناد به دست آمده از سفارت است، تقریظی نگاشته‌اند که روز چهارشنبه و در آستانه‌ی سالگرد ۱۳ آبان منتشر خواهد شد. 🔹️«ایستگاه خیابان روزوِلت» از کتاب‌های مؤسسه مطالعات و پژوهش‌های سیاسی است که زمستان ۱۴۰۲ روانه بازار نشر شده و به روایتی مستند از تسخیر سفارت آمریکا در تهران پرداخته است. این کتاب با اشاره به فعالیت‌های اطلاعاتی و عملیاتی آمریکا در ایران پس از انقلاب، شرح جامعی از روابط ایران و آمریکا از روز تسخیر سفارت در آبان ۱۳۵۸ تا آزادی گروگان‌ها در دی ۱۳۵۹ ارائه داده و همچنین شماری از اسناد منتشرنشده سرویس اطلاعاتی آمریکا را برای نخستین بار منتشر کرده است. 👈 رهبر انقلاب اسلامی در سال‌های اخیر بر آشنایی نسل جوان با اسناد لانه جاسوسی و گنجاندن این اسناد در کتاب‌های درسی تأکید داشته‌اند. @skybook
📖 به زبان مادری گریه می‌کنیم 🖋️ فابیو مورابیتو 📚 نشر اطراف 📒 از مجموعۀ «زندگی میان زبان‌ها» وضعیت بغرنجی است. وقتی خیال می‌کنی بالاخره از بند کلمه‌ها، از پیچ‌وخم دستور زبان، و از اصطلاحات ترجمه‌نشدنی به زبان‌های دیگر خلاص شده‌ای و پس از سال‌ها حرف‌زدن، خواب‌دیدن، عشق‌ورزیدن و فحش‌دادن به زبانی دیگر، خودت را از بند زبان مادری‌ات رهانده‌ای، ناگهان می‌بینی زبان قدیمی‌ات ناپدید نشده بلکه -درست مثل آن رسوبات املاح دریاچه که به بدن نهنگ می‌چسبند و توده‌های بزرگ می‌سازند- به نواحیِ خاصی از وجودت محدود شده. یکی از نواحی‌ای که زبان قدیمی در آن بیشترین دوام و ماندگاری را دارد گریه است. ما در فضای منتزع از زبان گریه نمی‌کنیم. گریۀ ما درون زبانی مشخص رخ می‌دهد و به‌خاطر همین است که خیلی از آدم‌هایی که زبان دومی برگزیده‌اند هنگام گریه احساس می‌کنند هنوز به زبان اولشان می‌گریند. در نتیجه علاوه بر دردی که به گریه‌شان انداخته غصۀ دیگری هم به جانشان می‌افتد؛ غصۀ این که نتوانستند خود را از گریۀ قدیمی، از زبان قدیمی، برهانند و هنوز به زبان مادری‌شان زندگی می‌کنند و حرف می‌زنند. چنین کشفی اصلاً خوشایند نیست، مخصوصاً برای آن‌هایی که به زبان دومشان کتاب نوشته‌اند. چون اینجور آدم‌ها می‌ترسند دیر یا زود کسی بیاید و پوستۀ نازکشان را پاره کند و به همه نشان بدهد زیر آنچه نوشته‌اند وضعیتی بغرنج نهفته است: زبانی دور، گریه‌ای قدیمی. می‌ترسند کسی بیاید و متهم‌شان کند که به‌جز انتقال واژه‌ها از زبان اول به زبان دوم کاری نکرده‌اند و همه‌چیز نمایش و تظاهر بوده. @skybook
‌ جنس عزای ما از جنس عزای سیّدالشّهدا (علیه السّلام) است؛ زنده و زنده‌کننده است. عزاداریم امّا این عزا ما را به حرکت و پیشرفت و شوق بیشتر به کار وادار میکند. من می‌خواهم این پیام را در دل و جان خودمان، به معنای واقعی کلمه نفوذ بدهیم، احساس کنیم عزاداریِ ما هم باید ما را به پیش ببرد. (بیانات در دیدار نخبگان و استعدادهای برتر علمی ۱۴۰۳/۰۷/۱۱) 🎥...لبیک یا حسین(ع)... روایتی از ایام شهادت سید حسن نصرالله و همزمان برگزاری دیدار رهبر انقلاب با نخبگان و استعدادهای برتر کشور منتشر شد 🔻 لینک با کیفیت لبیکَ یا حُسین در آپارات https://aparat.com/v/wwu83dj @soha_sima
69.47M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥...لبیک یا حسین(ع)... روایتی از ایام شهادت سید حسن نصرالله و همزمان برگزاری دیدار رهبر انقلاب با نخبگان و استعدادهای برتر کشور 🔸 لینک با کیفیت لبیکَ یا حُسین در آپارات https://aparat.com/v/wwu83dj @soha_sima