eitaa logo
سلطان نصیر
2.6هزار دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
421 ویدیو
243 فایل
موضوع کانال: ادیان و عرفان و اسطوره و علوم غریبه و خفیه و ماوراء و نجوم و دشمن شناسی با رویکرد آخرالزمانی و مسئله ظهور حضرت صاحب الامر عجل اللّه آدرس جیمیل ما : 👇 @gmail.com" rel="nofollow" target="_blank">Soltan313nasir@gmail.com کپی بدون ذکر منبع مجاز نیست
مشاهده در ایتا
دانلود
@soltannasir (رمی جمرات 2) در دره منی که در چند کیلومتری جنوب شهر مکه قرار دارد . سه ستون سنگی می باشد که به نام جمرات مشهور است , بنا بر روایات این سه ستون جایگاه شیطان است . هنگامی که حضرت ابراهیم خلیل الله مامور به قربانی کردن فرزند خود اسماعیل در راه خدا شد شیطان بر او ظاهر شده و اقدام به اغواء و فریب دادن حضرت نمود تا او را به نافرمانی از دستور خداوند و سرپیچی از قربانی کردن فرزند خود وادارد . در هر سه بار حضرت ابراهیم او را با پرتاب سنگ ریزه از خود دور نمود ; از این رو این سه ستون سنگی (ابلیسک) نمادی از شیطان و خصیصه او که همان فریبکاری و اغوای انسانها است . در منتهی الیه صحرای عرفات باقی مانده است . این سه ستون به نامهای جبرة الاولي و جمرة الوسطي و جمرة العقبة شهرت دارد . که با فواصل کوتاهی از یکدیگر قرار دارند . که به دستور خداوند و برای بزرگداشت رفتار ابراهیم (ع) و یاد کرد انسانها به دوری جستن از شیطان , این سه ستون به عنوان نماد شیطان و مجسمه او یکی از ارکان حج قرار داده شده است . بنا بر فتوای فقهای مسلمان (اعم از شیعه و سنی ) بر هر مسلمانی که احرام حج تمتع می بندد و پس از انجام مناسک عرفات و مشعر در روز دهم ذی الحجه و روز عید قربان وارد منی می شود . واجب است در نخستین مرحله اقدام به پرتاب سنگ ریزه به سوی نخستین جمره از سمت مکه کند . که به نام جمرة العقبه است ( عقبه به معنای گردنه است و چون این جمره در نزدیکی گردنه ای قرار دارد که با عبور از آن وارد شهر مکه می توان شد از این رو به این نام شهرت دارد ) پس از این پرتاب سنگ است که با قربانی کردن و تراشیدن یا کوتاه کردن موی سر قسمت مهم اعمال و مناسک حج گذار پایان می پذیرد . و او در این مرحله می تواند از لباس احرام بیرون آید , در روزهای یازدهم و دوازدهم ذی حجه ,نیز مجددا باید این سه ستون توسط حج گزار رمی شود . شرایط واجب رمی در این دو روز عبارتند از 1) به هر جمره هفت سنگ ریزه پرتاب شود 2) این رمی باید به ترتیب انجام شود یعنی نخست جمره اولی را (که اولین جمره است و در نزدیکی مسجد خیف قرار دارد ) و سپس جمره وسطی را (که جمره میانی است ) و عاقبت جمره عقبی را رمی می کند و حق بر هم زدن این. ترتیب را ندارد 3) زمان رمی از هنگام طلوع آفتاب تا غروب می باشد و رمی در شب , مخصوص بیماران و دیگران در شرایط اضطراری است . شرایط مستحبی رمی در این سه روز عبارتند از 1) طهارت و وضو داشتن 2) خواندن برخی ادعیه مخصوص که در کتابهای مناسک حج آمده است 3) میان رمی کننده و ستون ابلیسک 10 تا 15 ذراع فاصله بوده باشد 4) سنگ ریزه را به شیوه خذف پرتاب کند بدین گونه که سنگ ریزه را بر روی بند نخست انگشت ابهام خود قرار داده و آن گاه با وارد کردن فشار انگشت میانی بر آن سنگ را به سوی جمره پرتاب کند . 5) بهتر آن است که هنگام رمی پیاده باشد . علی رغم این که سواره بودن مانعی ندارد 6) در جمره عقبی هنگام رمی باید پشت به قبله و رو به ستون بایستد ولی در دو جمره اولی و وسطی باید رو به ستون و قبله بایستد عزیزان می توانند برای مطالعه احکام کامل رمی جمرات به کتب مناسک حج مراجع تقلید رجوع نمایند . @soltannasir ⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️
تصویر ستون ابلیسک که حجاج آن را رمی می نمودند
تصویر جمره اولی و وسطی و عقبی که ستون ابلیسک برداشته شده است و به جای آن دیوار کشیده شده است .
@soltannasir (رمی جمرات 3) { ابلیسک (ستون هرمی) یا بن بن } ابلیسک (obelisk) واژه ای یونانی به معنای سوزن نوک تیز می باشد . نامی است که بر ستون نوک تیز و معروفی که نوک آن شکل هرمی دارد اطلاق می شود . سمبل ابلیسک متعلق به خدای مصری رع می باشد . رع یا فرع خدای خورشید است عده ای واژه رع را به معنای خورشید ترجمه می نمایند . و عده ای دیگر آن را به معنای آفریننده می دانند . رع در آغاز به نام اتوم آفریننده هلیوپولیس , که مرکز اصلی کیش وی بود نامیده می شد . اگر چه در بعضی روایات اتوم را آفریننده رع می دانستند . بنا به نوشته کاهنان هلیوپولیوس , ایزد خورشید با نام آتوم در آغوش نون (اقیانوس ازلی ) نمودار گشت . در آنجا برای آنکه درخشندگی اش به خطر نیفتد . و به خاموشی نگراید ,مواظب بود که چشم هایش را بسته نگاه دارد . پس خود را در غنچه گل لوتوس (نیلوفر آبی ) پنهان می کرد تا هنگام روز که خسته از عدم تشخص خویش , به کمک اراده اش از مغاک بر می خواست . در این حالت رع نام داشت و با درخششی خیره کننده در برابر همگان ظاهر می گشت . در نوشته های هرمی اینگونه آمده که رع از آب های آغازین و از درون گلبرگ نیلوفری سر بر آورده و هر غروب که به زادگاه خویش باز می گردد . نیلوفر بسته می شود ; یا می پنداشتند که رع به هیأت یک قفتوس , بنوbennu. پر می کشد . و برفراز یک ابلیسک obeliskیا یک تک ستون هرمی یعنی سنگ بن بن benben که نماد پرتویی از خورشید است فرود می آید . سطح پرداخت شده سنگ بن بن در معبد رع در هلیویوس هر بامداد نور خورشید را منعکس و یکی از سنگ های نمادین و مقدس این معبد بود . در روایات هلیوپولیس معبد رع بر تپه آغازین بنا شده , و جایگاه سنگ بن بن (ستون ابلیسک) همانا مرکز معبد و تپه آغازین بود . در متون هرمی در مورد خلقت خدایان توسط رع آمده است 👇👇👇👇👇👇👇👇 آتوم (رع) در هلیوپلیس استمنا کرد : ( نرینگی خود را به دست گرفت و منی خود را دفع کرد تا دوقولوی «شو» و «تفنوت» متولد شوند ) این تصور فقط هنگامی مفهوم می شود که به یاد داشته باشیم که از نظر کاهنین مصری آتوم نمونه ازلی تمامی قدرت کیهانی و هستی آسمانی را در درون خود داشت. ترجمه اصل متن 👇👇👇👇👇👇👇 { همه تجلیات پس از آن که من کمال یافتم پا به عرصه هستی نهادند .... نه آسمانی وجود داشت نه زمینی ... من آفریدم با همه هستی خودم .. مشت من جفت من شد .. من با دستم همبستر شدم .. من «شو» را عطسه کردم ... من «تفنوت» را با تف اندازی آفریدم .. سپس «شو» و«تفنوت» , «گب» و « نوت» را در وجود آوردند . ...«گب» و «نوت» , «اوزیریس» و «سث» و «ایزیس» و «نفثیس» را به وجود آوردند . و آنها سرانجام مردم این سرزمین (مصر) را به وجود آوردند . .....} @soltannasir 🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
تصویر خدای رع , خدای خورشید و رئیس خدایان مصری
@soltannasir (رمی جمرات 4) (داستان چشم رع ) در برخی روایات رع را همسری است به نام رعت یا رت rat, یا ایوسس Uusas یا اورت هیکو Utt_Hikeu (جادوگر بزرگ) یا حتی حتحور Hathor در بسیاری از این روایات رع از خود تفنوت و شو را آفرید و هم از آنان بود که جب و نوت والدین ست , نفتیس , اوزیریس و ایزیس زاده شدند . در روایتی دیگر رع فرزند جب و نوت و به هیأت گوساله ئی است که هر بامداد از مادر خود متولد می شود , این گوساله در نیمروز نرگاوی می شود و در این هیأت کامفیس (نرگاو جفت مادر خویش) نام دارد . کامفیس مادر خویش را بارور و شامگاه می میرد تا بامدادی دیگر رع دیگر بار هیأت گوساله ئی از مادر زاده شود . در بسیاری از روایات رع را پدر خدایان یا سرور و شهریار آنان , پدر انسان ها و همه موجودات می دانند . بدین روایت انسان و دیگر موجودات از اشک و خوی رع زاده شده اند . در روایتی 👈چشم رع 👉 را جان خاص او می دانند . و هنگامی که چشم 👁 در سیر و گشتی در بازگشت به نزد رع تاخیر می کند . رع به جستجوی او بر می خیزد و شو و تفنوت را مامور بازگردانیدن چشم خویش می سازد . چشم رع که که تمایلی به بازگشت نزد وی ندارد می گرید و هم از این سرشک است که انسان ها هستی می یابند . در خط تصویری هیروگلیف مصری اشک و انسان تا حدی شبیه و شاید از همین جاست که این اسطوره شکل می گیرد . در اسطوره ای دیگر : شو و نوت در ظلمات آب های نون (اقیانوس کیهانی ) گم و رع چشم خود را به اتوم می دهد . و اتوم چشم رع 👁را در این راه در 👈وسط پیشانی 👉 خود قرار می دهد . (در بعضی روایات اهل بیت نقل شده که چشم دجال در وسط پیشانی اش می باشد) در روایتی دیگر از این اسطوره چشم رع در این جستجو گم می شود . و رع , تحوت یا ماه را به جستجوی چشم خویش می فرستد , تحوت چشمی دیگر را به جای چشم رع بدو باز می گرداند . (شاید چشم خود یعنی ماه را ) اما سرانجام رع چشم خویش را باز می یابد . و آن را به هیأت یوریس Uraeus (مار مقدس) بر پیشانی خود قرار می دهد . تا بر جهان نظارت کند و قرار گرفتن یوریس بر تارک تاج فراعنه که نماد قدرت و فرمانروایی است هم از این روایت متاثر است . (چشمی که بر پیشانی قرار دارد و چشم جهان بین است و در فراماسونری سمبل بسیار مهم می باشد و در رأس هرم قرار دارد که در اسکناس یک دلاری این تصویر را فراماسون ها از خود به یادگار گذاشته اند ) رع در زمان آغازین بر زمین و جهانی که خود آفریده بود فرمان می راند و عصر فرمانروایی او بر زمین عصر زرین و زمان همجواری انسان ها و خدایان بود . (یعنی خدایان مرئی بودند و بر روی زمین زندگی می نمودند ) رع به هنگام جوانی نیرومند , فرمانروایی او استوار و نظم خدایی و قدرت , ماعت بر همه جا حاکم بود . کار روزانه او تغییر ناپذیر و هر بامداد ستاره صبح چاشت او را فراهم و رع پس از پوشیدن لباس و شرکت در مراسم آیینی از مقام بن بن (ابلیسک) در هلیوپولیس عازم سفر روزانه و همراه شو از دوازده 12 قلمرو فرمانروایی خویش ( 12ساعت روز ) می گذشت . (کتاب اساطیر مصر نوشته ورونیکا ایونس صفحات 55 الی 57). @soltannasir 👁👁👁👁👁👁👁👁👁👁👁👁👁👁
تصویر خدای رع و یوریس یا همان ماری که چشم رع می باشد نیز بر سر رع قرار دارد
@soltannasir (رمی جمرات 5) (ادامه داستان رع و ابلیسک) تا هنگامی که رع جوان و نیرومند بود , بر ایزدان و انسان ها با صلح و آرامش فرمان می راند ; اما در روزگاران بعد خشونت آغاز گردید و نوشته های بازمانده او را به شکل پیر مردی با دهان لرزان توصیف کرده اند . که آب دهانش بی وقفه جاری بود . حتی انسان ها نیز از فرتوت بودن رع آگاه شدند و بر ضد او دسیسه چیدند . تا آنکه رع آگاه شد و بی درنگ خشمناک گشت , شورای ایزدان را فراخواند و با تک تک ایزدان رای زد که چگونه با وی رفتار کنند و بر آن شد که چشم ایزدی خشم آگینش را به سوی شورشگران بچرخاند . این چشم ایزدی به شکل ایزدبانوی حتحور (همچنین به نام حائور یا سخمت که در بعضی منابع دختر رع می باشد ) علیه مجرمان یورش می برد و آنان را بی رحمانه می کشد تا آنکه رع تسکین می یابد و به کشتار پایان می دهد . زیرا نیک خواهی اش اجازه نمی دهد که همه نژاد انسانی نابود گردند . به هر حال ناسپاسی انسان ها به خدای خورشید گونه ای تلخی برای جهان آورد و میل به دوری و کناره گیری از جهان در او پدید آمد . بنابراین ایزد بانوی نوت به فرمان نون خود را به شکل ماده گاوی در آورد و رع را بر پشت خود گذاشت . از آسمان فراز رفت و به بهشت رسید و همزمان جهان کنونی آفریده شد . (جهان به شکل کنونی خویش در آمد و به نوعی می توان گفت مرز بین عوالم تا حدی بسته شد ) {کتاب جهان اسطوره ها نوشته رابرت گریوز ص 376} مصریان باستان عقیده داشتند که چون انسان نام خود را هنگام زندگی ثبت ننماید . در جهان دیگر سهمی نخواهد داشت و ناپدید خواهد شد . بنابراین مصریان نام خود را بر مکان های مختلفی ثبت می نمودند . و یکی از مهمترین این مکان ها ستون بن بن (ابلیسک) بود . زیرا نماد پرتوی خدای خورشید و رییس خدایان مصری رع بود . تا خدای رع کمک نماید و آنان در جهان دیگر سهمی داشته باشند (این تفکر عینا در بخش هایی از تلمود یهودیان وجود دارد که فقط یهودیان از جهان دیگر سهم خواهند داشت که ناشی از برخورد فرهنگ بنی اسراییل با فرهنگ مصر و سایر تمدن های شرک آلود خاورمیانه می باشد ) اما واژه رع در زبان عبری רע (ra)به معنای 👈بد 👉 است . این واژه در اصل خود یک کلمه عبری نیست . بلکه رع واژه ای مصری است که در دورانی که بنی اسراییل در مصر بودند وارد ادبیات عبرانی شده است . و این که رع در عبری از خورشید به _بد _ (مقابل خوب) تغییر معنایی داده , نشان از تقابل فرهنگ سامی بنی اسراییل و فرهنگ مصری است . ظاهرا بنی اسراییل برخی از مصائبی که در مصر از فرعون و مصریان داشتند , را از چشم رئیس خدایان مصری یعنی خدای رع می دیدند. و این خدا در نزد بنی اسراییل خدایی بد و منفی بوده است . که مقابل یهوه خدای بنی اسراییل قرار می گیرد . @soltannasir 🌍🌍🌍🌍🌍🌍🌍🌍🌍🌍🌍🌍🌍🌍🌍
@soltannasir (رمی جمرات 6) (شهر اون ). در کتاب قاموس کتاب مقدس تحت ماده اون اینچنین آمده است 👇👇👇👇 اون : 1) نوه را وبین که در عصیان قورح و داثان و ابیریم شریک بود ...... 2) اون یا آون (کتاب پیدایش 45:41) حزقیال(17:30) و آن بیت شمس،می باشد (ارمیا13:43) که یونانیانش هیلو پولس یا شهر شمس می گفتند و چون این شهر برای مصریان مرکز پرستش آفتاب بود . بدانواسطه باین اسما مختلفه نامیده شد و از قدیم ترین شهرهای دنیا می باشد که در جوشن شرقی رود نیل واقعست و تا ممفیس 2 میل مسافت دارد . و در قرن اول استریبو در آنجا رفته شهر را مخروبه یافت و یوسیفوس می نویسد که در زمان رفتن خاندان یعقوب (ع)به مصر این شهر برای سکونت ایشان از جانب فرعون تعیین یافت (احتمالا برخورد بنی اسراییل با رع خدای خورشید از همین زمان آغاز شده است ) و یوسف (ع) نیز دختر کاهن آنجا را برای خود تزویج نمود . [ازدواج با دختر یک کاهن مشرک توسط یک نبی الهی برخلاف شریعت الهی است چنانچه حق تعالی در قرآن مجید در آیه 26سوره نور می فرماید: 👇👇👇👇👇👇👇 {الْخَبيثاتُ لِلْخَبيثينَ وَ الْخَبيثُونَ لِلْخَبيثاتِ وَ الطَّيِّباتُ لِلطَّيِّبينَ وَ الطَّيِّبُونَ لِلطَّيِّباتِ أُولئِكَ مُبَرَّؤُنَ مِمَّا يَقُولُونَ لَهُمْ مَغْفِرَةٌ وَ رِزْقٌ كَريم } (زنان ناپاك براى مردان ناپاك و مردان ناپاك براى زنان ناپاك و زنان پاك براى مردان پاك و مردان پاك براى زنان پاك. آنها از آنچه در باره شان می گويند منزهند. آمرزش و رزق نيكو براى آنهاست.) و زن مشرک نیز ناپاک است مگر اینکه همسر حضرت یوسف (ع) به خداوند یکتا ایمان آورده باشد و آنگاه یوسف (ع) با ایشان ازدواج نموده باشند ] گویند که یهودیی او نیاس نام از بطلمیوس فیلادلفوس در خواست نمود که هیکلی در این شهر به شباهت هیکل اورشلیم بنا نموده یهودیان آن شهر غالبا آنجا را معبد و زیارت گاه خود قرار دادند . چنانکه اکثر پیغمبران بدان اشاره نموده اند . اما کاهنان این شهر در دولت و ثروت و دوستی و تحصیل علم مشهور بودند . گویند فیثاغورس و افلاطون علوم ادبی را از ایشان تحصیل کردند . لکن شهر مرقوم فعلا خراب و بجز خندقهای بزرگ و برجهای بلند که قطعه های عظیمه از سنگ مرمر و سماق و سفال در آنها یافت می شود . چیزی دیگر در آنجا نیست و 👈ستونی👉 از سنگ سماق فعلا در آنجا بر پا می باشد که 68 قدم (بیش از بیست متر )ارتفاع دارد و کلمات مصری زیادی بر آن منقور است و برخی که قادر بر خواندن خطوط مصریه می باشند . این مطلب را از آنجا درک نموده اند که هورس حیات بخش و سلطان قوم مطیع آقای مصر علوی و سفلی می باشد . و تقلید بر آنست که یوسف و همسرش مریم (س) از ظلم هیرودیس در این شهر آمده در زیر درخت جنگلی استراحت یافتند { قاموس کتاب مقدس ص 136و137} @soltannasir 🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞
تصویر ستون شهر اون (ابلیسک ) قاموس کتاب مقدس
@soltannasir (رمی جمرات 7) (تحقیقی در مورد نام فرعون ) نام فرعون لقبی است برای پادشاهان مصر چنانچه قیصر لقبی برای پادشاهان روم می باشد . نام فرعون در دوره متاخر برای پادشاهان مصری بکار رفته است . واژه فرعون در زبان قبطی پرآ. یا پرع peraa می باشد اکثر محققین معتقدند که نام پرع یا پرآ به معنای خانه بزرگ است . اما عده ای از محققین معتقدند که پرع پ به منزله الف لام (ال) معرفه است .و رع به معنای آفتاب یا خدای آفتاب است . در مصر باستان فراعنه خود را پسران رع می دانستند و معتقد بودند که قدرت خویش را از حورس (حوروس چون خورشید با خدای حوروس پسر اوزیریس اشتباه نشود ) به ارث برده اند . بدین سان فرمانروایان مصر باستان خود را از اعقاب خورشید خدا می دانستند . فرعون واسطه بین رع و مردم بود . و اعتقاد بر این بود که سرشت فرعون سرشتی خدایی است . در این مسیر نخست فرعون را نماینده خدا بر روی زمین و با گذشت زمان او را از تبار خدایان و تنها کسی می دانستند که می توانست چون کاهنان با خدایان ارتباط برقرار نمایند . حال نگاهی مجدد به نام پرع : عزیزان به یاد بیاورید در توضیحاتی که در مورد خدای رع داده شد یکی از نام های وی فرع یا پرع بوده . و جالب است که همین نام لقب پادشاهان مصر می باشد . فرعون پسر رع و نماینده و واسط رع خدای خورشید با مردمان می باشد . و رع خود به معنای خورشید است . بسیار محتمل است که پرع به معنای تجلی رع خدای خورشید بر روی زمین باشد . این فرضیه زمانی قوت بیشتری می گیرد که ما بدانیم در ایران باستان ما واژه اوستایی خورنه داریم که این واژگان بعدها در پهلوی به صورت خوره یا خره و سپس به صورت فره تغییر استعمال داده است . فره در فرهنگ ایران باستان به معنای درخشش و شکوه است . و موهبتی ایزدی است که در وجود هرانسانی به ودیعه گذاشته شده است . فره نیروی کیهانی و ایزدی می باشد که علی الخصوص در👈 پادشاهان👉 و همچنین موبدان و آریاییان و زرتشتیان وجود دارد . جمشید پادشاه بزرگ ایران باستان در اوستا دارای سه فره یا فره ای با سه جلوه است وقتی او دچار گناه شد . فره به شکل مرغ وارغن (شاهین ) در سه نوبت از او گریخت . (جالب است که رع خدای خورشید مصری نیز , خدایی با سری به شکل شاهین است ) در متون پهلوی از فره دودمان پادشاهان کیانی با نام فره کیانی یاد شده است . حکمای خسروانین ایران باستان اعتقاد داشتند که تا زمانی که فره ایزدی با فرمانروایان همراه باشد پیروزی با آنان یار است و به مجرد اینکه فره از آنان بگریزد بخت از آنان روی می تابد . عزیزان به شباهت های موجود نگاه نمایید پرع (فرعون ) اگر به معنای تجلی رع (آفتاب ) باشد خوره و فره نیز در فرهنگ ایران باستان به معنای درخشش و شکوه است وشاهان ایرانی نیز به مانند فراعنه دارای درخشش ایزدی بودند عده ای واژه خورنه را از ریشه هور یا خور به معنای خورشید می دانند در ضمن به شباهت لفظی واژه خره و فره با واژه پرع دقت نمایید. خ و پ و ف , واک هایی هستند که در زبانشناسی به هم تبدیل می شوند . و ها و عین نیز می توانند به هم تبدیل شوند . بنابراین ممکن است این دو واژه خره و پرع از یکدیگر گرفته شده باشند . ممکن است هم که اینگونه نباشد . اگر نظریه تطبیقی را بپذیریم این سوال پیش می آید که چه کسی از دیگری وام گرفته است ? مصریان از ایرانیان یا ایرانیان از مصریان? البته سوالات و مشکلات دیگری نیز بوجود خواهد آمد اما به هر حال به نظر فقیر پرع یا پرآ (فرعون ) احتمالا به معنای تجلی خورشید است . اما فرعون در تورات به صورت پرعوه פרעה آمده است . برای تبدیل کلمه پرعوه به فرعون دو نظر می توان ارایه داد : اول اینکه : واک ه مبدل به واک ن شده باشد و از آنجایی که در ادبیات عرب حرف پ نداریم و در زبان عبری حرف ف פ به صورت پ نیز خوانده می شود و به جای یکدیگر به کار می روند . واک زبانی پ به ف تبدیل شده و کلمه فرعون بدست آمده است . نظر دوم این است که واو و نون را (ون) علامت جمع در نظر بگیریم و این احتمال را بدهیم که واژه پرع نام پادشاهان مصر در زبان آرامی به صورت پرعون جمع بسته شده است . و پرعون در عربی به فرعون تغییر شکل داده باشد . هر چند که واژه فرعون در قرآن دلالت بر یک شخص می نماید . و شاید بدین دلیل احتمال درست بودن نظریه اول بیشتر باشد . @soltannasir 👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑
@soltannasir (رمی جمرات 8) (علت ساختن ابلیسک های متعدد) پیشتر گفته شد که رع به دلیل پیری مورد دسیسه انسان ها قرار گرفت و پس از عذاب انسان ها تصمیم گرفت که به آسمان برود . آری رع به آسمان رفت و مرز بین عوالم(عالم خدایان اساطیری و عالم انسان ها) تا حدی بسته شد . و جهان به شکل کنونی خویش در آمد . یکی از دلایل ساختن ابلیسک بخصوص ساختمان های بلند که شکل ابلیسک دارند . در سرتاسر جهان توسط فراماسونر ها و ایلومیناتی ها که پرستندگان خدایان باستانی هستند . (علاوه بر مسئله انرژی ها ) فرستادن پیغام ابراز پشیمانی برای خدای رع است . آنان با پرستش خدای رع , و ساختن ابلیسک های متعدد در سرتاسر جهان به نوعی از گناهی که به عقیده خویش بشریت نسبت به رع نمود و او را نپرستیده ابراز پشیمانی می نمایند . و سعی می نمایند توجه این خدای فرومایه را به سمت زمین جلب نمایند تا بار دیگر به زمین باز گردد. برای بازگشت این خدای فرومایه لازم بود علاوه بر مراسم های عبادی و پرستش آیینی و دادن پیشکشی به وی از قربانی های انسانی و غیرانسانی (حیوانی) و ساختن ابلیسک در سرتاسر جهان , از سنگ اندازی به سمبل وی در مراسم حج جلوگیری شود . بنابراین ابلیسک ها در مراسم حج توسط دولت عربستان به پیشنهاد دوستان و سروران ماسونی خاندان آل سعود (آل جحود) حذف گردید (دور آن دیوار کشیده شد ) تا از توهین به سمبل این خدای فرومایه جلوگیری شود . و برای راضی شدن این خدای فرومایه در محلی که سالها به سمبل وی توهین می شد . عربستانی ها باز به پیشنهاد همان سروران و دوستان خویش بزرگترین ساختمان ابلیسک شکل جهان را ساختند . (یعنی هتل ابراج البیت در مکه با حدود 600 متر ارتفاع ) ساختن چنین بنایی در مکه علاوه بر مسئله انرژی های ساختمان های بلند و هرمی شکل در واقع فرستادن این پیغام برای خدای فرو مایه رع از سوی ماسون ها بوده : 👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇 { سال 2012 بنگر ای رع بزرگ و شکست ناپذیر از فراز آسمان بنگر در محلی که سالها به بن بن (ابلیسک) پرتویی از پرتوهای خورشید وجودت توهین و سنگ اندازی شده ما پرستندگانت , با شکوه ترین پرتوی وجودی ات را بنا نهادیم . حال وقت فرود آمدنت می باشد ای سرور ما . ..... سال 2013 خوشحالیم که به زمین بازگشتی ای آقای ما .....} @soltannasir ☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️
تصویر سائورون در فیلم ارباب حلقه ها که قصد بازگشت به جهان توسط پرستندگان خویش را داشت . که سمبل تک چشم متعلق به رع است در درون شاخ گاو یا تاج ایسیس متجلی می شود .
هتل ابراج البیت در مکه که دقیقا رأس هتل که شکل شاخ گاو است محل تجلی و ظهور چشم رع می باشد . به شباهت آن با فیلم ارباب حلقه ها دقت نمایید
هتل ابراج البیت مشرف بر خانه خدا
ساختمان ابلیسک شکل بانک قوامین تهران که مشرف بر مصلی تهران می باشد
مجسمه ایسیس در حال شیر دادن به فرعون با تاجی به شکل شاخ گاو که به محل ظهور چشم سائورون در فیلم ارباب حلقه ها شباهت دارد .
@soltannasir (رمی جمرات 9) (جنیان رجمیون ) عده ای سازه ابلیسک را علاوه بر خدای رع به خدای اوزیریس نیز نسبت می دهند. و آن را سمبل آلت اوزیریس می دانند و عده ای آن را به بعل خدای مردمان خاورمیانه که از بابل تا کنعان مورد پرستش قرار می گرفته نسبت می دهند. اما نظر فقیر همان است که پیشتر گفته شد . یعنی نماد ابلیسک متعلق به رع خدای خورشید است و ساختن ابلیسک های متعدد در راستای جلب توجه و پروژه بازگشت این خدای فرومایه مصری بوده است . اما این تنها علت حذف ستون ابلیسک از منا نبوده , علت مهمتری نیز وجود دارد و آن ماجرای جنیان رجمیون است که کمتر کسی بدان اشراف دارد . در مراسم رمی جمرات ; با رمی کرد جمرات توسط،حجاج گروه هایی از شیاطین از جنیان از باطن مسلمین سنگ می خورند. یعنی به موازات سنگی که حجاج 👈به ستون جمرات 👉 می زنند . سنگ هایی در عالم جنیان (در بعدی که عالم جنیان قرار دارد) به سوی این شیاطین فرومایه پرتاب می شود و این شیاطین سنگ می خورند . و زخمی می شوند در اثر سنگ خوردن زیاد صورت و بدن این جنیان زخمی و حالتی شبیه گوشت اضافه که پس از بهبود زخم در صورت و بدن ایجاد می شود . در صورت و بدن اینان نمایان می شود . این جنیان نزد اهلش (اساتید وادی مسخرات و اولیا الله ) رجمیون نامیده می شوند . زیرا از باطن حجاج رجم شده اند . این جنیان رجمیون تنها گروهی از شیاطین هستند که در ماه رمضان که 👈تقریبا 👉 در های رفت و آمد این فرومایگان به عالم ما بسته می شود . اینان (رجمیون ) آزاد هستند و در جامعه در حال تردد می باشند تا مسلمین را به گناه وادارند . (البته ظاهرا علتش این است که معلق هستند و توان حرکت خویش را تا حدی از دست داده اند مانند پرنده ای که بالش شکسته و نمی تواند پرواز نماید) اما پس از مراسم رمی جمرات این جنیان رجمیون در هر نقطه از جهان اسلام که حضور داشته باشند . منتظر حجاج می مانند تا حجاج از مراسم حج باز گردند . چون حجاج از حج بازگردند این جنیان از عاشورای حسینی به بعد برای انتقام به سراغ حجاج می روند . تا حجاج را به گناه و نقض عهد و پیمان وادارند. ما در حدیث داریم که کسی که حج می رود . و حجش مقبول پروردگار باشد . گناهانش (به غیر از حق الناس و ...) پاک می شود . این جنیان هم برای انتقام از حجاج و اینکه حجشان مورد قبول قرار نگیرد . سراغ حجاج می روند و تمامی تلاش خویش را می نمایند تا حاجیان عهدهایی را که با خدای خویش بسته اند نقض نمایند . علاوه بر عهد شکنی با تیراندازی به سوی حاجیان آنان را به انجام دادن انواع گناهان تحریک می نمایند . زیرا اگر حاجیان پس از حج گناه و عهد شکنی بنمایند . مقبولیت حجشان در درگاه الهی تا حدی از بین می رود .(بسته به نوع و میزان گناه) قبالیست های جحود که بخوبی از ماجرای این جنیان رجمیون اطلاع دارند . برای اینکه اینان سنگ نخورند یا این که تعداد سنگ کمتری و با قدرت کمتری از باطن مسلمین دریافت نمایند . دو پروژه مهم را دنبال نمودند. آنان ابتدا با ایجاد شبهه در دل مسلمین نسبت به خرافی بودن ماجرای رمی جمرات و این که چرا باید به یک ستون سنگی سنگ زد . سعی نمودند که بعد اعتقادی این قضیه را در بین مسلمین تضعیف نمایند . زیرا هر چقدر حجاج با ایمان بیشتری سنگ را رمی نمایند . این جنیان با قدرت بیشتری سنگ دریافت می نمایند . واگر حاجی با ایمان کم و شک و شبهه سنگ را رمی نماید . این جنیان از پرتاب سنگ آن حاجی سنگی دریافت نمی نمایند . اما پروژه دوم آنان برای کاهش سنگ خوردن این جنیان از باطن مسلمین پیشنهاد حذف ستون ابلیسک به عربستانی ها بوده است . و خاندان آل سعود (جحود) با آگاهی کامل این عمل را انجام دادند . با حذف ستون ابلیسک و دیوار نمودن دور آن ّجنیان رجمیون امروزه با قدرت و تعداد کمتری سنگ می خورند . به واقع حجاج با حذف ستون ابلیسک باید با ایمان بیشتری سنگ را رمی نمایند . حال آنکه بعد اعتقادی بسیاری از حجاج با تبلیغات مسموم سست شده است . @soltannasir
@soltannasir (رمی جمرات 10) (چند نکته در مورد جنیان رجمیون) نکته اول : سوال بود در مورد اینکه چرا قبالیست های جحود نمی خواهند این جنیان سنگ بخورند ? با سنگ خوردن جنیان رجمیون که اینان بیشتر تحریک می شوند تا حجاج را به گناه تحریک نمایند ? پاسخ : این جنیان هر چقدر سنگ کمتری دریافت نمایند و سنگ ها با قدرت کمتری به آنان اصابت نماید . توان بیشتری برای ایجاد وسوسه و خطا در مسلمین علی الخصوص حجاج خواهند داشت نکته 2: ظاهرا بین جنیان و سنگ و رمی ارتباط معنا دار وجود دارد . زیرا علاوه بر این که در هنگام رمی جمرات عده ای از شیاطین جنی از باطن مسلمین سنگ می خورند . داستان های متعددی از سنگ اندازی جنیان وجود دارد . که این موجودات مردم را با سنگ اندازی مورد اذیت و آزار قرار داده اند . نکته 3: در مورد تیراندازی جنیان : شیاطین جنی به طرق بسیار متنوعی ده ها روش و طرق مختلف خاطر و وسوسه گناه را در دل و ذهن انسان ها ایجاد می نمایند و به اصطلاح انسان ها را تحریک به گناه می نمایند . ساده ترین روش القای فکر گناه در ذهن با نیروی فکر , چیزی به اصطلاح شبیه به تله پاتی می باشد . اما روش های دیگری نیز وجود دارد . یکی از روش های القای خاطر گناه تیراندازی است که خود به طرق مختلف ایجاد می شود . یکی از این روش های تیراندازی اینگونه است که این فرومایگان وردی را به زبان خاص خود یا بعضی زبان های باستانی قدیم بر روی دست خویش می خوانند . از خواندن این ورد تیری مثالی ایجاد می شود که این فرومایگان این تیر را با انگشت اشاره خویش به سوی صدر (قفسه سینه ) بخصوص قسمت قلب و همچنین سر و مغز شلیک می نمایند . از برخورد این پیکان ها با این دو قسمت وجود شخص خاطر و وسوسه گناه در ذهن و دل ایجاد می شود . نکته 4: به نظر می رسد که برای القای خاطر هر نوعی از گناه , این فرومایگان از ورد خاصی استفاده می نمایند . (در نظر داشته باشید که این یکی از روش های بسیار متنوع القای وسوسه می باشد و روش متداولی در عالم این موجودات نمی باشد ) نکته 5: هر چقدر هاله نوری شخص که در اثر عبادت و ذکر و مراقبه ایجاد می شود قوی تر باشد . به مانند سپر دفاعی از برخورد این پیکان ها با صدر (سینه ) و قلب و سر (مغز و ذهن) جلوگیری می نماید و تیرهای این فرومایگان به خطا می رود یا با شدت کمتری برخورد می نماید. علی الخصوص اگر هاله نورانی انسان با اذکاری نظیر معوذتین و آیه الکرسی تقویت شده باشد . (افرادی که بر خواندن چهار قل و آیه الکرسی پس از نمازها مداومت دارند نور این اذکار در هاله نوری شخص حفاظت نسبی در برابر این پیکان ها ایجاد می نماید البته این به کیفیت ذکر شخص و عوامل دیگری نیز بستگی دارد ) @soltannasir