eitaa logo
سلطان نصیر
2.7هزار دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
421 ویدیو
243 فایل
موضوع کانال: ادیان و عرفان و اسطوره و علوم غریبه و خفیه و ماوراء و نجوم و دشمن شناسی با رویکرد آخرالزمانی و مسئله ظهور حضرت صاحب الامر عجل اللّه آدرس جیمیل ما : 👇 @gmail.com" rel="nofollow" target="_blank">Soltan313nasir@gmail.com کپی بدون ذکر منبع مجاز نیست
مشاهده در ایتا
دانلود
@soltannasir { پاسخ به بعضی سوالات 1 } (786) از آنجایی که فقیر پیشتر وعده داده بودم که به سوالات به جای مانده از ایام عید نوروز پاسخ دهم و یک اشکال هم در باب قیاس بر یکی از دروس وارد شده بود که باید در بخشی از نوشتار آن درس تصحیح و به بخشی دیگر از آن اشکال پاسخ داده شود . که ان شاءالله در طی همین دروس سوء استفاده دشمنان از قوانین معنوی تصحیح و پاسخ در طی چند ارسال داده خواهد شد . ان شاءالله از این تاریخ به بعد به بخشی از سوالات مستقل در لا به لای دروس ارسالی پاسخ داده خواهد شد . یکی از بیشترین سوالات ارسالی به فقیر تاکنون در باب آموختن علوم بوده است. گله از مشکل در یادگیری و ضعف حافظه و یا چگونگی سیر یادگیری علوم و یا سیر مطالعه در عرفان و در علوم غریبه بوده است . در پاسخ به این سوال که چگونه می توان به علوم ظاهری و باطنی دست پیدا نمود . تا کنون سخنانی گفته شده است . علاوه بر گفته های پیشین از این تاریخ به بعد مجموعه دروسی به صورت خلاصه و کاربردی همراه با راهنمایی هایی کلیدی ارائه خواهد شد . درس نخست : 👇👇 یکی از شاه کلید های دست یابی به علوم 👈«طهارت» است . فردی خدمت رسول خدا(ص) رسید و از کمی رزق شکایت کرد، پیامبرفرمود:«همیشه با وضو و طهارت باش، روزیت فراوان می گردد» آری دوام طهارت موجب افزایش رزق می شود . و رزق بر دو نوع است مادی و معنوی . رزق مادی شامل مال و جاه و مقام و ... می باشد . رزق معنوی شامل علوم و معارف و مکاشفات و مشاهدات و مبشرات روحی و .. می باشد . اما طهارت که موجب افزایش رزق می شود . خود به دو بخش جسمانی و روحانی تقسیم می شود . طهارت جسمانی شامل طهارت ظاهری اعضای بدن با غسل و وضو و .. و طهارت سایر اعضای بدن می باشد : 👇👇 طهارت معده 👈با وارد نمودن اغذیه سالم و طبیعی ( عدم خوردن اغذیه فست فودی و شیمیایی و ناسالم و ..) همچنین اطعمه ای که از مال حلال و غیر شبهه ناک تهیه شده باشند . ( متاسفانه سیستم بانکداری کشور شامل سود بانکی و وام های بانکی کم و بیش محل اشکال است . ) طهارت چشم 👈 با ندیدن صحنه و تصویر حرام طهارت گوش 👈 با گوش ننمودن به غیبت و فحش و ناسزا و موسیقی حرام طهارت زبان 👈 با نگاه داشتن زبان از فحش و ناسزا و غیبت و شایعه پراکنی طهارت فرج 👈 نگاه داشتن فرج از زنا و عدم مقاربت در ایام حیض و یا از طریق دبر طهارت دست 👈 دست نگاه داشتن از تعدی به اموال دیگران و نگاه داشتن آداب دست ، خوردن غذا و نوشتن با دست راست ( نه دست چپ ) طهارت پا 👈 از رفتن به مجالس لهو و لعب و غیبت و گناه و غیره خودداری نماید. در قرآن مجید و عزیز در آیه تطهیر اهل بیت رسول الله (ص) که صاحبان و باب علوم الهی هستتد . به صفت طهارت توصیف شده اند . { وَقَرْنَ فِي بُيُوتِكُنَّ وَلَا تَبَرَّجْنَ تَبَرُّجَ الْجَاهِلِيَّةِ الْأُولَى وَأَقِمْنَ الصَّلَاةَ وَآتِينَ الزَّكَاةَ وَأَطِعْنَ اللَّهَ وَرَسُولَهُ إِنَّمَا يُرِيدُ اللَّهُ لِيُذْهِبَ عَنْكُمُ الرِّجْسَ أَهْلَ الْبَيْتِ وَيُطَهِّرَكُمْ تَطْهِيرًا (آیه 33سوره احزاب ) و در خانه هايتان قرار گيريد و مانند روزگار جاهليت قديم زينتهاى خود را آشكار مكنيد و نماز برپا داريد و زكات بدهيد و خدا و فرستاده اش را فرمان بريد خدا فقط مى خواهد آلودگى را از شما خاندان [پيامبر] بزدايد و شما را پاك و پاكيزه گرداند (33 سوره مبارکه احزاب ) } آری علم الهی نور است و برای پذیرش نور علم باید جسم و قلب و روح و عقل و خیال را تطهیر نمود . با توجه به اینکه این مطلب با تأسی گرفتن از کتاب مصباح الانس ابن حمزه فناری نوشته شده است . بخش هایی از این کتاب را که در باره طهارت است ، را اینجا می آوریم : 👇 { سپس گویم : توبه و پناه بردن کامل ، تفصیلش آن چیزی است که حضرت شیخ قدس سره در شرح فرموده رسول خدا صلی الله علیه و آله _ هنگامی که بعضی از اصحابش از ناداری و تنگدستی شکایت کرد _ فرمود بر طهارت و پاکیزگی ادامه بده روزیت فراخ خواهد شد _ گوید : طهارت و پاکی بدن از پلیدیها و چرکها است ، و طهارت حواس آزاد کردن آنها است از ادراکاتی که نیازی بدانها ندارد ، و طهارت اعضا آزاد کردن آنها است از تصرفاتی که بیرون از دایره اعتدالاتی که از جهت شرع و یا عقل معلوم و مشخص است و به ویژه زبان که دو طهارت دارد : اولین به وسیله سکوت و خاموشی از آن چه که قابل توجه نیست ( سخن بی ارزش ) دومین به واسطه مراعات عدل در آن چه از امور که تعبیر از آن می کند ، یعنی جایز نیست که در بیانش چیزی کم بگذارد و یا توصیف چیزی را که دراو نیست بکند ، زیرا این ظلم است و از نوع گواهی به دروغ ، اینها طهارتهای ظاهری بود ، و اما طهارتهای باطنی ...} ادامه دارد ... @soltannasir 🌊💧💦☔️
@soltannasir {پاسخ به سوالات 2} ادامه ...👇👇👇 { نخست طهارت خیالش است از اعتقادات فاسد و تخیلات باطل و تاخت و تاز در میدان امید و آرزو ها . دوم طهارت ذهنش است از افکار باطل و تصورات غیر واقعی و غیر سودمند سوم طهارت عقلش است از مقید ساختن به نتایج افکار (دیگران) و عجایب علوم و اسرار ، در آن چه که اختصاص به معارف الهی و انبساط فیض منبسط او بر ممکنات دارد . چهارم طهارت قلب است از دگرگونی و از حالی به حالی گشتن ، که خود تابع پراکندگی و تفرق بال است به سبب سرگرمیها و مشغول شدن ( به امور بیهوده ) که موجب پراکندگی اراده و سستی عزم می شود . پنجم طهارت نفس است از آرزومندیها و مشتاق شدن هایش ( به امور باطل ) و بلکه از عینش ، چون نفس خمیره و مایه امیدها و آرزو ها و اشتیاق ها است . ششم طهارت روح ( یعنی آرزومندیش ) است به بهره وریهای شریف و عالی که از حق تعالی امید دارد ، یعنی معرفت او و قرب و نزدیکی به او و مشاهده او و دیگر نعمت های روحانی . هفتم طهارت حقیقت انسانی است از فقدان آن چه که در جمعیت است ، و همین طور از تغییر صورت آن چه که از حق متعال به او می رسد ، یعنی از (فقدان ) آن چه که در حال تعینش در علم حق تعالی در ازل بر آن حال بوده ،البته از آن جهت که آن علم صفت حق تعالی است _ نه از جهت علم او به زید ناقص _ زیرا این نیز از علم حق تعالی است ، ولی از آن جهت که صفت زید است . هشتم طهارت سر است _ که سر خود بهره ای از مطلق تجلی جمعی است که از جهت این بهره و نصیب استناد به حق مطلق داده و مرتبط به وی می شود _ و آن ( طهارت سر ) اتصال او است به حق مطلق جامع ، و از بین رفتن احکام تقییدی که به واسطه معیت ( حق تعالی ) با عین ثابت _ که خود مجلای قابل برای این تجلی است و مقید به آن است عارض گردیده است . نهم طهارت خاص انسان است _ پس از گذشتنش از طهارت بدن و روح و سرش _ به مقدار تحققش به حق متعال و بهره وری و نصیبش از تجلی ذاتی ، که پس از این تجلی دیگر حجابی وجود ندارد و کاملان را بعد از این تجلی مقامی نیست ( و این تجلی ) همراه با حضور تام و معیت منبسط ذاتی است بر عوالم غیب و شهادت و آنچه را که این دو عالم پیدا و پنهان در خور دارند. حضرت شیخ قدس سره گوید : طهارت ارواح و قلبها موجب فزونی رزق معنوی و پذیرش عطایا و دهشهای الهی _آن گونه که شایسته است _ می شود ، و طهارت صورت لزوم فزونی رزق حسی را _ همان گونه که در تبعیت عالم صور مر ارواح را در وجود و احکام دانستی _ واجب و ضروری می دارد . } ( ترجمه کتاب مصباح الانس صفحات 27 الی 29} نکته : بخش هایی از این فقرات نیاز به شرح دارد که نیازمند تدریس علم تصوف و عرفان است. که در این مختصر نمی گنجد. عزیزان برای مبحث طهارت می توانند به کتاب شرح مراتب طهارت ( تشریح و تطهیر قوای نفس ) آیت الله داود صمدی آملی چاپ انتشارات روح و ریحان مراجعه نمایند . که مراتب طهارت را با زبانی ساده و روان توضیح داده اند . در جلسه بعدی ( هفته آینده) از این مجموعه دروس به بعضی دستورات برای ایجاد صفت طهارت و افزایش رزق معنوی ( علوم و معارف و مکاشفات و مشاهدات ) خواهیم پرداخت @soltannasir 💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙
قسمت هایی از فیلم 👆👆👆 چشم شاهین با تهیه کنندگی استیون اسپیلبرگ ( یهودی ) که در آن کامپیوتر مرکزی اشلون را نشان می دهد . که قصد اداره دنیا را به شکل مستقل دارد . @soltannasir
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
قسمت هایی از فیلم 👆👆👆 سقوط شاهین سیاه که سرابازان آمریکایی بنا به 👈 قول خودشان حتی با کمک تصاویر ماهواره ای نیز در سومالی زمین گیر شدند . @soltannasir
@soltannasir { سوءاستفاده دشمنان از قوانین معنوی 47 } { شرح بعضی فقرات سخنان مولانا زین الدین 29 } ادامه ...👇👇👇 همانگونه که ملاحظه نمودید انجمن های مخفی آرزوی رسیدن به توانایی های نشان داده شده در فیلم های خویش _ نظیر چشم عقاب و توطئه اشلون _ را برای ابر کامپیوتر اشلون دارند . اما واقعیت و آنچه که بدان دست یافته اند با فیلم های هالیوودی متفاوت است . قدر مسلم آنان تا کنون نتوانسته اند که توانایی این ابر کامپیوتر را در حد و اندازه های فیلم های خویش بالا ببرند . اما روی کاغذ اگر زمان کافی در اختیار داشته باشند . ساخت یک ابر کامپیوتر با چنین توانایی هایی در آینده ای نه چندان دور برایشان ممکن خواهد بود . هر چند که ممکن است لازم باشد که بودجه بسیاری را صرف ساخت این ابرکامپیوتر بنمایند . علی ای حال این یکی از اهداف نظام صهیونیستی حاکم بر جهان برای تسلط بلا منازع بر جهان ماست . و یکی از تفاسیری که در باره چشم جهان بین در نوک قله هرم ماسونی می شود . همین مسئله است . به واقع آنان سعی دارند که با کمک تکلونوژی جهان را در معرض مشاهده یک ابر کامپیوتر قرار دهند .و این بخش ظاهری پروژه سلطه آنان بر نفوس آدمیان است . فرض نمایید آنچه که درباره ابر کامپیوتر اشلون نشان داده شده درست باشد. و تمام تصاویر دوربین های طرح ترافیک و لب تاب ها و موبایل ها و ... در اختیار ابر کامپیوتری با توانایی های نشان داده شده در فیلم های هالیوودی قرار داشته باشد و تمام این تصاویر در بخش بایگانی این ابر کامپیوتر ذخیره شود . آنگاه این ابر کامپیوتر هر زمان که بخواهد بتواند به تصاویر ذخیره شده در بایگانی خویش مراجعه نماید و تصاویر مورد نیاز خویش را بدست آورد . همچنین این ابر کامپیوتر از طریق تمام دوربین هایی که به شبکه جهانی اینترنت متصل هستند ، می تواند هر لحظه حکومت تحت سلطه خویش را کنترل نماید . در واقع شما در هر مکانی که باشید دوربین تلفن همراه شما به طریق اولی متعلق به این ابر کامپیوتر است . و اگر وی بخواهد می تواند از طریق دوربین تلفن همراه شما محلی که شما حضور دارید را ملاحظه نماید . ساز و کاری که دجال لعین در آخرالزمان نیز عمل می نماید . کم و بیش شبیه به این ابر کامپیوتر خواهد بود . یعنی وی به خزائن تمام تصاویر مشاهده شده در عالم مثال که در پرده ذهنی با کمک چاکرای آجنا یا مستقیما توسط چاکرای آجنا دیده شده دسترسی خواهد داشت . علاوه براین تقریبا چاکرای آجنای همه نفوس بشری مانند دوربین لب تاب یا گوشی تلفن همراه در اختیار وی خواهد بود . یعنی دجال در مرحله اول از طریق چشم سوم قبالیست های جحود(یهودی و مسیحی ) از پیروان خویش ، خواهد توانست که هر نقطه ای از زمین که آنان در آن حضور دارند را مشاهده نماید . و در مرحله دوم سعی بر این خواهد نمود که از چشم سوم یا چاکرای آجنای سایر نفوس بشری نیز برای مشاهده مادی و معنوی استفاده نماید . اینکه تا چه میزان موفق به این مسئله شود اصلا مشخص نیست . مطمئنا وی و پیروانش کار سختی را پیش و روی خویش خواهند داشت . نکته 1: سلطنت دجال و چشم جهان بین وی در آخرالزمان تقریبا اینگونه خواهد بود . نکته 2 : توجه داشته باشید عرفای بزرگ چه در جهان اسلام و چه در سایر ادیان (هندو و تبتی و مسیحی و .. ) چاکرای آجنای آنان به عنوان یک مرکز انرژی باز و فعال است . منتهی همانگونه که پیشتر گفته شد . آگاهی آنان در حیطه چشم سوم نیست و در مراقبات خویش اکنون آگاهیشان را به سمت تاج سر ( چاکرای ساهاسرا ) می دهند . نکته 3: به فرض موفقیت دجال و دجالیان در سوءاستفاده از چشم سوم نفوس بشری ، آنان هرگز نخواهند توانست که از چشم سوم مقدسین و اساتید واقعی معنوی برای مشاهده مادی و معنوی استفاده نمایند . نکته 4: همانگونه که در اسطوره ها چشم رع (فرومایه) به شکل شاهین در می آمده است . و رع ( فرومایه) از طریق این شاهین مملکت مصر را تحت کنترل داشته است . دجال نیز از طریق چشمان مگس چنین توانایی را در آخرالزمان خواهد داشت . همچنین همانگونه که بخش زیادی از ظرفیت مغز مگس صرف پردازش تصاویر دریافتی از چشمان شبکه ای مگس می شود . بخش زیادی از فعالیت مغز دجال نیز صرف پردازش تصاویر دریافتی از چاکرای آجنای جحودان از پیروانش خواهد شد . @soltanmasir ❤️💛💚💙💜💖❤️💛💚💙💜💖
@soltannasir { سوء استفاده دشمنان از قوانین معنوی 48 } { شرح بعضی فقرات سخنان مولانا زین الدین 30 } {سرزمین رباب در هیمالیا } ادامه ...👇👇👇 اما اینکه ایشان گفته اند 👈 حلقه جاودانان هیمالیا 👉 سوالات بسیاری تا کنون از فقیر در این باره شده است . عده ای چنین مسائلی راخرافات و ساخته و پرداخته نظام صهیونیستی و فراماسونر ها می دانند . و با انکار مسائل نقل شده در متون غربی ها در باب هیمالیا آن را افسانه و دروغ پردازی های آنان می دانند . طبیعتا پذیرش این حقیقت که در شرق دور بزرگان و مقدسینی وجود دارند . سوالات و اشکالاتی را در اذهان این عده بوجود می آورد . و انکار این داستان ها و روایت ها ، سیاست و روش قدیمی و ناکار آمدی است که تا کنون در برخورد با این مسائل داشته ایم . در واقع بسیاری از علمای ما به جای یافتن پاسخ برای سوالات بی جواب ، و نظریه پردازی های جدید ، صورت مسئله را پاک می نمایند. و اینگونه سعی در جلوگیری از عدم انحراف جوانان این مرز و بوم دارند . این علما اگر هم سعی در نظریه پردازی نمایند . از آنجایی که باید این نظریاتشان مغایرتی با نظرات کلامی پذیرفته شده و رایج در حوزه ها نداشته باشد . و از سویی دیگر چوب تکفیر عده ای از اهل ظاهر را _ که در حوزه ها هنوز هم در عصر ما وجود دارند _ بر سر خویش دارند . توانایی نظریه پردازی مستقل و آزادانه را چندان ندارند . نکته 1 : معمولا چنین انکاری را ما از سوی کسانی شاهد هستیم که گامی راسخ در سیر و سلوک و علوم خفیه ندارند. نکته 2 : اهل ظاهر همان عده ای هستند که حضرت امام خمینی رحمه الله هنگامی که مبارزات سیاسی خویش را به شکل جدی تری دنبال نمودند . برای جلوگیری از اعتراضشان دروس فلسفه و عرفان خویش را رها نمودند. و در اوایل انقلاب نیز بدلیل اعتراض و تهدید به عدم همکاری از سوی آقایان درس تفسیرشان را متوقف نمودند . همچنین چون علامه طهرانی رحمه الله در مشهد مقدس ساکن شدند نامه هایی همراه با فحش و ناسزا و تهدید برایشان ارسال می نمودند . عزیزان چون اهل ظاهر به فقهای بزرگ و عارفانی نظیر حضرت امام و علامه طهرانی که فلسفه و عرفان نظری تدریس می نمایند رحم ننمودند. طبیعتا سخن از هیمالیا گفتن در چنین جوی زبان 👅 سر 🐸 می دهد بر باد است . نکته 3 : مشکلاتی که اهل ظاهر برای علما و عرفای بزرگ شیعه در چهار قرن اخیر ایجاد نموده اند. یکی از ضربه های بزرگ بر پیکر معنویت جهان اسلام و تشیع بوده است . که این مسئله منجر به مکتوب ننمودن اسرار و انتقال آن به شکل سینه به سینه شد . و طبیعی است که در سنت سینه به سینه بسیاری از اسرار به مرور زمان از بین می رود . بسیاری از اساتید بزرگ از این عالم رخت بر بستند در حالی که اسرار خویش را به هیچ کدام از شاگردان خویش انتقال ندادند . و اینگونه شد که ما در این چهار قرن به مرور زمان در بخش هایی از علوم خفیه و اسرار از غربی ها عقب افتادیم . نکته 4 : همانگونه که گفته شد در برخورد با مسئله بزرگان هیمالیا و مسائلی از این دست ما با انکار نمودن ، همواره عرصه را برای غربی ها باز گذاشته ایم که آنان هر چه در این باره خواستند به جوانانمان تزریق نمایند . اما در سلطان نصیر سعی فقیر بر این است که کمبودها و نقص هایی که در این باره وجود داشته است تا حدی برطرف شود . حال سخنانی از مولانا زین الدین : 👇 { در سرزمین 👈 «رباب » هیچ اسطرلابی رصدش محض طلسمات و سقط کردن درست نیاید . آن جلگه الهی که 👈سعدیش خالی از نحوست است . آنجا که دشنه دشمن در آسمان آرام گیرد و از حرکت باز ایستد . آنجا که وحوش رام و ملائکه بی کار و زمین و آسمان در آن فلات ستایشگر و شیطن (و شیاطین) را جایی نیست . در جنوب سرزمین 👈تبت ، اندکی از بوتان یا بوتانستان و اندکی از نپال یا نیپالستان ، میان مثلثی که حتی تمامی ستاره یابان آسمانی و زمینی از کار می ایستند وهر ناپخته ای طاباق(پخته ) گردد . همه یاغیان مبدل به تابعین گردند . غلط گو در فجأة (ضربه سریع و غافلگیرانه زدن )گرفتن نا امید گردد . هیچ سفتن و شکافی برای رخنه دشمن وجود ندارد . آن اشرار جحود که در برابر شیطن شرمگین گردیده اند . اگر حق اندکی دستشان را وا می گذاشت شیلان می کشیدند و به فوتی ایمان با ایمانان را به تاراج می کشیدند . .... اما در آن جلگه رصفی ( آبشار یا بنای سنگی در کنار آب ) است که آنجا زیست گاه 👈ام موسی (س) است . که زنده لایزال است . که دم او (ام موسی ) و دم آن مومنه بی اسلام ضربت ضننده به فنرس دشمنان می باشد . به یاد دارید که در سه دولت دو اصغر ( بوتان و نپال ) و یک اکبر (چین ) حد فاصل زهاب همان مکانی که آب حیات از قعرش می جوشد مثلثی هست ( سرزمین رباب ) که امن ترین امان هاست . } ادامه دارد ... @soltannasir 👅🐸
مجموعه مقالاتی در باب 👆👆👆👆 آگارتا و شامبالا منبع این مقالات منابع غربی می باشند . بنابراین تمامی محتویات آن مورد پذیرش فقیر نیست . و محتویات مقالاتی اینچنینی باید کاملا بررسی شود . اما به هر حال این مقالات برای آشنایی بیشتر شما عزیزان آورده شده است . ( البته دوستداران متافیظیک در محیط مجاز با این دو نام به خوبی آشنا می باشند . ) در آینده به نقد و بررسی این مقالات خواهیم پرداخت. @soltannasir 🐮🐮🐮🐮🐮🐮🐮🐮🐮🐮
@soltannasir { سوءاستفاده دشمنان از قوانین معنوی 48 } { شرح بعضی فقرات سخنان مولانا زین الدین 31 } { سرزمین رباب در هیمالیا 2 } ادامه ...👇👇👇 بدرستی مشخص نیست که از چه تاریخی و چگونه غربی ها و انجمن های مخفیشان پی بوجود سرزمین مقدس رباب بردند . اما از حدود یک قرن پیش عده ای آگاهانه یا نا آگاهانه به هیمالیا سفر نمودند . از بین این عده افرادی توانستند بر حسب اتفاق ، به مناطق مقدس هیمالیا پای بگذارند . اینان پس از بازگشت به کشورهای خویش مشاهدات خویش را از آن مناطق گزارش دادند . یکی از این گزارشات را در کتاب زندگی استادان که در ایران با نام معبد سکوت ترجمه شده است .مشاهده می نماییم . ماجرای این کتاب مربوط به حدود یک قرن پیش است . همچنین هلنا بلاواتسکی نیز پیشتر در قرن 19 سفری به شرق دور داشته است . و گزارش بخشی از سفرهای خویش را در کتبش آورده است . در لابه لای گزارش های بسیاری که در آن بازه زمانی در جهان غرب منتشر شد . سخن از سرزمینی مقدس شده است . که بخشی از ساکنین آن جاودان هستند و در آن سرزمین سرچشمه ای از آب حیات وجود دارد . همچنین در آن سرزمین بانویی مقدس سکونت دارد که هنگامی که در حلقه اساتید آن منطقه حضور می یابد . همه به وی احترام می گذارند . بعضی از گزارش دهنده ها این ماجرا را از اساتید شرقی خویش شنیده اند . و در آثارشان نقل نمودند . و بعضی دیگر مدعی بودند که خود از نزدیک آن محل را مشاهده نموده اند. طبیعی است که در چنین شرایطی انواع داستان های دروغین نیز ساخته می شود . و حقیقت در این بین پنهان می ماند . انتشار این مجموعه داستان ها در نیمه اول قرن بیستم باعث شد تا خیل مشتاقان متافیظیک و معنویت راهی هیمالیا هندوستان (شامل هند و پاکستان ) و تبت نپال و بوتان شوند . عده ای از این مشتاقان تنها بدنبال اساتید معنوی بودند . و پس از پیدا نمودن استادی بزرگ نزد وی آموزش های لازم را طی نمودند و به غرب باز گشتند و عده ای هم بیشتر بدنبال این سرزمین مقدس و افسانه ای بودند . اعضای انجمن های مخفی هم زیر نظر اساتید هیمالیا فنون کهن را آموختند. و هم بدنبال راه یابی به این سرزمین مقدس بودند . و تا این لحظه تمامی تلاش هایشان برای راه یابی به سرزمین رباب بی سرانجام مانده است . پیش از سرازیر شدن خیل جویندگان انجمن های مخفی به سمت پیدا نمودن سرزمین رباب ، تنها عده ای محدود با خواست خود بزرگان و مقدسین ساکن این سرزمین توانستند . بدان سرزمین راه یابند . و پس از آنکه اعضای انجمن های مخفی بدنبال پیدا نمودن محل این سرزمین مقدس بر آمدند . ساکنین این سرزمین مقدس ، قوانین سخت گیرانه تری را برای ورود به سرزمین خویش وضع نمودند . و در اطراف سرزمین خویش حصارهای معنوی قوی تری کشیدند . نکته 1 : دولت آلمان نازی در دوران هیتلر یکی از اولین دولی است که در تبت برای یافتن این سرزمین مقدس حضور پیدا نمود . امروزه مشخص شده که در آلمان نازی تحقیقات بسیار گسترده ای در باب علوم ماوراء انجام می شده است . و هیتلر علاقه وافری بدین مسائل داشته است. نکته 2 : یکی از عللی که آمریکایی ها از دالایی لاما و جدایی تبت از خاک جمهوری خلق چین حمایت می کنند . یافتن این سرزمین مقدس است . جمهوری خلق چین و اتحاد جماهیر شوروی نیز پس از دول غربی از وجود این سرزمین مقدس اطلاع پیدا نمودند . نکته 3 : عزیزان در باب چشمه آب حیات باید توجه داشته باشند که یکی از چندین سرچشمه های آب حیات از دل زمین این سرزمین مقدس می جوشد . نکته 4: در اکثر سرزمین های مقدس اینچنینی که در آن عده ای جاودان هستند یا عمری بسیار طولانی دارند چشمه ای از آب حیات وجود دارد . سرزمین نورستان در دل کویر لوت یکی از سرزمین هایی بود که پیشتر بدان اشاره نمودیم . نکته 5 : همه بزرگانی که در سرزمین رباب زندگی می نمایند . به سرچشمه آب حیات دسترسی ندارند . یعنی در آن سرزمین نیز دسترسی به آب حیات با محدودیت مواجه است. و چشمه یا چشمه های آب حیات که در نقاطی از آن سرزمین می جوشد دارای محافظین معنوی است . نکته 6 : سرزمین رباب در اقلیم مریخ قرار دارد . که با جنگ و کشتار مرتبط است . و این یکی از نکات جالب است که امن ترین نقطه عالم در اقلیمی قرار دارد . که اقلیم جنگ است . نکته 7 : حلقه علوم غریبه کاران سیاه و شیطنی جحودان که از دوران سلیمان به بعد در بین جامعه کلیمیان همواره حضور داشته اند . و انبیای الهی را یکی یکی شهید نمودند . پیش از هر گروه و فرقه دیگری از وجود سرزمینی در شرق که ام موسی (س) در آن زندگی می نماید . اطلاع داشتند . و .. این داستان ادامه دارد ... @soltannasir ❤️💛❤️💛❤️💛❤️💛❤️💛❤️💛❤️
قسمت هایی از فیلم 👆👆👆 کاهن ضد گلوله که نازی ها بدنبال یافتن طومار اسرار جاودانگی می باشند . آنچه آلمانی ها بیشتر بدنبال آن بودند بیشتر همان سرزمین مقدس بوده است . با این حال فیلم هایی از این دست نیز نکات جالبی در خویش نهفته دارند . @soltannasir
@soltannasir { سوءاستفاده دشمنان از قوانین معنوی 49 } { شرح بعضی فقرات سخنان مولانا زین الدین 32 } { سرزمین رباب در هیمالیا 3 } ادامه ...👇👇👇 ادامه نکته 7 : آنان پیشتر بنا به روایت شفاهی و همچنین بدلیل آنکه با با شیاطین ارتباط داشتند از زنده بودن ام موسی (س) اطلاع داشتند . آشنایان با علوم غریبه و خفیه می دانند که روایت شفاهی معروفی وجود دارد که نام ام موسی (س) کلید است . اما عده ای را گمان بر این است که با دانستن نام حضرتش خواهند توانست درها و قفل ها را باز نمایند . که این یک باور اشتباه در مورد نام حضرتش است . حضرت خضر (ع) و حضرت الیاس (ع) دو تن از انبیایی هستند که به نعمت جاودانگی متنعم می باشند. صوفیه و عرفای بزرگ اعتقاد بر این دارند که به هر سالکی در هر نقطه از عالم هستی بسطی معنوی می رسد از مشکات وجودی خضر (ع) می باشد . همچنین آن دسته از سالکینی که در مراحل میانی سلوک اندکی از علم لدنی در دلشان نقش می بندد از مشکات وجودی حضرتش (خضر) است . تا آن سالک پس از گذشتن از قاب قوسین ، علم لدنی بی واسطه بر دل وی نقش ببندد . از سویی دیگر به هر سالکی در اقصی نقاط عالم قبضی معنوی می رسد . از مشکات وجودی حضرت الیاس (ع) می رسد . همچنین علم اسرار که بر دل سالکین در مراحل میانی سلوک وارد می شود . از مشکات وجودی حضرت الیاس (ع) است . تا سالک مربوطه به مقام قرب قوسین اوادنی برسد . آنگاه بی واسطه الیاس (ع) علم اسرار را دریافت خواهد نمود . همچنین حضرت خضر (ع) ساکن شرق عالم می باشد . و ابجد مشارقه را حفظ می نماید. و حضرت الیاس (ع) ساکن غرب عالم می باشد و ابجد مغاربه را حفظ می نمایند . حال عزیزان توجه نمایید که نفس وجود ام موسی (س) کلید و مفتاح است . گشایش علوم مختلفه برای سالکین چه از علم لدنی و چه از علوم اسرار و چه علوم خفیه و غریبه و چه از علوم مجهول ،از مشکات وجودی ام موسی (س) خواهد بود . همچنین ام موسی (س) در دوران پیش آخرالزمانی اکنون و دوران آخرالزمانی سالهای آینده و دوران ظهور نقش تعیین کننده ای دارند . و مفتاح علوم اسرار از مشکات حضرتش به نفوس مستعد داده خواهد شد . همچنیم نفس وجود حضرتش (ام موسی ) کلید فتح بیت المقدس به دستان مبارک حضرت مولانا صاحب الامر و صاحب الزمان(عجل الله) خواهد بود . همچنین کلید اسرار ستاره شش پر و تضعیف و گره زدن آن از مشکات وجود حضرتش در اختیار نفوس مستعده قرار گرفته و همچنان خواهد گرفت . عزیزان سرزمین رباب سرزمینی مقدس و خاص است و بزرگان و مقدسین آن سرزمین نیز خاص می باشند . عده ای از اهل آن سرزمین جاودان می باشند مذهبشان بیشتر آئین بودا و به میزان کمتر آیین هندو می باشد. البته بین عقایدشان با مذهب رایج بودیسم و هندوئیسم تفاوت های بسیاری وجود دارد. مقدسین آن سرزمین که جزء اولیای این دو دین می باشند . روایتی متفاوت از مذهبشان و عقاید بنیان گذاران آئین خویش دارند . که اگر روایات آنان به عنوان یک سنت ادامه دار و سینه به سینه از اولیای این دو مذهب پذیرفته شود . باید گفت که بخشی از دو آئین دچار انحراف و تحریف شده اند . البته این تحریف به آن غلظتی که بعضی از علمای ما اعتقاد دارند . نمی باشد . و همچنان اگر روایت این مقدسین پذیرفته شود سوالات و اشکالاتی وجود دارد . بسیاری از بزرگان و مقدسین آن سرزمین جسمشان سایه ندارد . بعضا با جسم خویش به آسمان می روند . و این توانایی ها ناشی از تکنیک های کهن و باستانی ای است که سالهاست در آن سرزمین مقدس وجود دارد . بزرگان آن سرزمین مقدس اعتقاد بر این دارند که بخشی از آیین باستانی و تکنیک های رایج در سرزمینشان در حدود ده هزار سال پیش توسط یک راهب آریایی به آن سرزمین انتقال یافته است . بعضی از فنون رایج در سرزمینشان و همچنین بعضی از اسطوره های سرزمینشان با فنون و اسطوره های مذهب رایج هندو و بودا تفاوت دارد . بزرگان و مقدسین آن سرزمین واقعا بزرگ می باشند . و مقامی برتر از افراد شناخته شده به عرفان در جامعه ما دارند آنان جایگاهی رفیع تر از فلان علامه و فلان آیت الله و فلان عالم ربانی و فلان قطب و فلان غوث و فلان شیخ و غیره دارند . در مجموع جایگاهی رفیع تر از این آقایان دارند . تنها کافی است شخصی از نزدیک آقایان معاصر ما را دیده باشد و بزرگان و مقدسین آن سرزمین را نیز مشاهده نماید خود تفاوت را متوجه خواهد شد . و وجود چنین تفاوت هایی باعث می شود که عده ای دست عالم اسلام را خالی بدانند . اگر اسلام دین خاتم و برتر است . پس بدانید که ما در عالم اسلام بزرگتر از آن مقدسین را داریم . پیشتر گفته ام که اگر مسئولیت مبارزه با جحودان بر عهده این آقایان بود. اثری از اسلام و مسلمانی تا کنون باقی نمانده بود . ادامه دارد ... (س) (ع) (ع) @soltannasir 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
@soltannasir { پاسخ به سوالات 3 } ادامه ...👇👇👇 علی القاعده بر اساس آنچه پیشتر وعده داده بودیم . در شنبه ادامه مبحث طهارت را پی گیری خواهیم نمود . در مبحث طهارت به عزیزان پیشنهاد داده شد که کتاب شرح مراتب طهارت آیت الله داود صمدی آملی را مطالعه نمایید. اما دستور العمل برای طهارت : 👇 برای طهارت شخص می تواند به دعوت اسم طاهر بپردازد . یا به اسم طاهر به عنوان ذکر قلبی مداومت نماید. که این روش ترجیحا بدون اجازه استاد توصیه نمی شود . و روش دیگری نیز مداومت بر آیه تطهیر است . می توان این آیه را به عدد طاهر (215) و یا به عدد تطهیر (624) بار در روز ورد نمود . یا می توان ذکر « یا طاهر یا اطهر یا مطهر » را پس از هر نماز به عدد 110 بار ورد نمود . هر کدام از این روشهای بالا را عزیزان می توانند به سلیقه خویش انجام دهند . اما راهی که فقیر رفته ام . کمی متفاوت است . دستوری که فقیر سه سال برای طهارت بر آن مداومت داشته ام دستور تسبیح المسبعات بوده است :👇 تسبیحات حضرت فاطمه (س) پس از هر نماز یعنی 34الله اکبر 33 الحمدلله 👈33سبحان الله👉 فضیلت های تسبیحات حضرت فاطمه (س) معروف تر از آن است که نیاز به نقل باشد . در شأن این تسبیح احادیث بسیاری نقل شده است . تسبیحات اربعه روزی 100بار 👈سبحان الله👉 و الحمدلله و لااله الا الله والله اکبر (ترجیحا بین الطلوعین ) از میان اذکار تسبیحات اربعه کامل ترین اذکار است . زیرا تسبیح و تحمید و تهلیل و تکبیر را همراه هم دارد . و هیچ ذکری این چهار نوع ذکر را در خویش جمع ننموده است . ذکر👈 سبحان الله 👉العظیم و بحمده استغفرالله 100بار در هنگام طلوع آفتاب در باره این ذکر جعفر بدخشی می گوید کیفیت اوراد اوقات سلسله کامله المحقق الصمدانی علی الثانی ، الامیر سید علی همدانی قدس سره العزیز آن است که چون سپیده صبح بدمد دو رکعت نماز سنت بجا آورد ، چون سلام دهد این تسبیح را صد دفعه بخواند : سبحان الله العظیم و بحمده استغفرالله ، چه از آن حضرت(میرسید علی همدانی ) منقول است که در منشآت خود آورده : در آنوقت که به سر اندیب به زیارت مقام حضرت آدم (ع) رفتم ،چون نزدیک قدمگاه رسیدم در سحرگاه واقعه ای عظیم دیده شد که جمعی از مشایخ کبار به دیدن این درویش آمدند ، یکی از آن جمله شیخ نجم الدین کبری قدس سره بود ، در آن حالت از شیخ سوال کردم که از اذکار کدام فاضل تر است ? فرمود : آن عظمتی که در خواندن این تسبیح یافتم در هیچ کدام نیافتم . ذکر یونسیه  «لا إِلهَ إِلاَّ أَنْتَ👈 سُبْحانَکَ👉 إِنِّی کُنْتُ مِنَ الظَّالِمِینَ» (آيه 87 سوره انبيا) روزی 110 بار ترجیحا در سجده و ترجیحا در سجده پس از نماز شب در فضیلت این ذکر در احادیث آمده است : 👇 رسول الله(ص) : آیا به شما خبر دهم از دعایى که هرگاه غم و گرفتارى پیش آمد آن ادعا را بخوانید گشایش حاصل شود؟ اصحاب گفتند: آرى اى رسول الله آن حضرت فرمود: دعاى یونس که طعمه ماهى شد: «لا اله الا انت سبحانک انى کنت من الظالمین» امام صادق (ع) : عجب دارم از کسى که غم زده است چطور این دعا را نمى خواند «لا اله الا انت سبحانک انى کنت من الظالمین» چرا که خداوند به دنبال آن مى فرماید: ما او را پاسخ دادیم و از غم نجات دادیم و این چنین مؤ منان را نجات مى دهیم . سلسله طریق معرفت نفس از علمای ربانی شیعه ، بر مداومت بر این ذکر در سجده پس از نماز شب تأکید داشته اند . عدد ذکر در سال اول 110 و در سال دوم 400 و در سال سوم 1000 می باشد . همچنین این اعاظم مداومت بر این ذکر را برای حصول چشم برزخی مفید دانسته اند . همچنین مداومت بر قرائت سور 👈مسبحات 👉شب ها قبل از رفتن به بستر است . سوره‌هایی که با کلمه‌ای از مصدر 👈 « سبح » آغاز می‌شوند «سور مسبحات» نام دارند. نامهای سور مسبحات عبارتند از: اسراء ؛ حدید ؛ حشر ؛ صف ؛ جمعه ؛ تغابن و اعلی . سوره اسراء با صیغه مصدر «سبحان»، سوره‌های حدید و حشر و صف با صیغه ماضی «سبح»، دو سوره جمعه و تغابن با صیغه مضارع «یسبح» و سوره اعلی با صیغه امر «سبح» آغاز می‌شود. علامه طباطبایی قائل بر این بودند که سوره الاسراء و اعلی جزء سور مسبحات نیست. آیت الله سید علی قاضی سوره الاسرا را جزء سور مسبحات نمی دانستند . اما سوره اعلی را جزء مسبحات می دانستند . و بر این مسئله اصرار داشتند . فقیر نیز در فضیلت سور مسبحات آمده است : 👇 در حدیثی از رسول الله (ص) نقل شده که قبل از خواب مسبحات را تلاوت می‌کرد و می‌فرمود: در آن‌ها آیه‌ای است که از هزار آیه برتر است. در حدیث دیگری از امام باقر (ع) وارد شده: کسی که مسبحات را پیش از خواب بخواند از دنیا نمی‌رود تا حضرت مهدی (ع) را درک کند، و اگر قبلا از دنیا برود درجهان دیگه در همسایگی رسول الله(ص)خواهد بود ادامه دارد ... (س) @soltannasir ☁️☁️
@soltannasir { سوءاستفاده دشمنان از قوانین معنوی 50 } { شرح بعضی فقرات سخنان مولانا زین الدین 33 } { سرزمین رباب در هیمالیا 4} ادامه ...👇👇👇 در باب بزرگان جهان اسلام شاید برای عده ای که فکر می نمایند . افراد شناخته شده در سطح جامعه ما کامل مکمل هستند . این مسئله ثقیل باشد . چنانچه ما امروز شاهد این هستیم در پس نام هر کدام از شخصیت های معاصر ما کلمه کامل مکمل بکار برده می شود . نمی دانم کمال از دیدگاه آقایان چیست تا مکمل بودن باشد . و شاگردان به کمال رسیده آقایان کیستند ??? جالب است بسیاری از افرادی که این آقایان معاصر را به کمال در عرفان می شناسند. حتی از نزدیک آقایان را مشاهده ننموده اند ! و نزدشان شاگردی ننموده اند ! زیرا اگر از نزدیک به خدمت این آقایان می رسیدند . علی الخصوص اگر مراتبی را نیز در سیر و سلوک پشت سر می گذاشتند . آنگاه یاد این ضرب المثل می افتادند که صدای آواز دهل از دور خوش است . بدرستی می دانم که سخنان فقیر برای عده ای ثقیل و باور آن مشکل می باشد . عده ای هستند که فکر می نمایند همین آقایان شناخته شده تمام دارایی جهان اسلام می باشند . عزیزان فقیر تعصب ندارم . فقیر هم در بین آقایان علما بوده ام . و هم در بین سلاسل مختلف صوفیه شیعه و اهل سنت . در تقابلی که به طور خاص از 6 شهریور سال 1390 بین قبالیست های جحود و عالم اسلام در کشور ایران اتفاق افتاد . فقیر شاهد این بوده ام که آقایان کاسه چه کنم چه کنم دستشان گرفته بودند و البته بعضی از آقایان معروف به عرفان نیز که هنوز تا این لحظه روحشان خبر ندارد که چه اتفاقی در آن سال افتاده است . این دسته از آقایان کاملا از مرحله پرت می باشند . آری در سال 1390 در آستانه ورود به سال 2012 قبالیست های جحود ، سعی بر این داشتند که همه شرایط و مقدمات لازم را برای به اصطلاح حکومت جهانی خویش فراهم نمایند . تنها آن هنگام بود که با ضرب شصت رجال الغیب از اولیای الله جهان اسلام مواجه شدند. و از آن تاریخ تا کنون کهتران اولیای الله جهان اسلام وارد تقابل با جحودان شده اند . و مهتران جهان اسلام هنوز وارد تقابل نشده اند و فعلا نیازی به ورود به این کارزار ندارند . زیرا کهتران به خوبی از پس جحودان بر می آیند . ان شاءالله در زمان لازم مفصل وارد این مباحث خواهیم شد و آنگاه کمی پرده ها را بالا خواهیم زد و داستان را با ذکر جزئیات تعریف خواهیم نمود . شاید عده ای این سخنان برایشان غیر قابل قبول باشد و اعتقاد بر این داشته باشند که اقطاب سلاسل یا علمای ربانی شناخته شده حوزوی دارای مقامات کمال هستند . با این عزیزان بحثی نیست اگر اینچنین فکر می نمایید . و معنی ای را که یافته اید کامل می دانید پس مبارکتان باشد . اما روی سخن فقیر بیشتر با آن دسته از عزیزانی می باشد که دلشان گواهی می دهد که این معنی ای که در بین حضرات آقایان مشاهده می شود . هر چند که بزرگ است . و این بزرگان نیز قابل احترام هستند . اما با اینحال معنی ای بزرگ تر نیز باید وجود داشته باشد . به این دسته از عزیران تبریک می گویم . {«مَا كَذَبَ الْفُؤَادُ مَا رَأَى » «آنچه را دل ديد انكار نكرد»} عزیزان در هر لباسی که می باشید آن معنی را طلب نمایید . و هیچ گاه به کم بسنده ننمایید . هر چند که آن معنی امروزه به غایت پنهان است و یافتن آن معنی بسیار مشکل می باشد . اما با شروع دوره آخرالزمان در سالهای آینده و باز شدن مرز عوالم ، آن هنگام است که آن معنی کاملا ظاهر خواهد شد . شیخ فرید الدین عطار نیشابوری در باره این معنی می گوید : 👇👇👇 { ره میخانه و مسجد کدام است که هر دو بر من مسکین حرام است نه در مسجد گذارندم که رند است نه در میخانه کین خمار خام است میان مسجد و میخانه راهی است بجوئید ای عزیزان کین کدام است } عزیزان راه بین مسجد و میخانه را پیدا نمایید . فقیر به یاد دارم که در سال 1393 در روز جمعه ای سخن از جایگاه و مقامات عارفان شرق می گفتم . و جایگاه و توانایی های عارفان سرزمین رباب را ستایش می کردم و فقیر اعتقاد داشتم که اگر اکابر اولیای الله جهان اسلام را از جهان اسلام خارج نماییم . بزرگان و اساتید سرزمین رباب برتر از عالم اسلام می باشند . ادامه دارد ... @soltannasir 👤👥🗣👤👥🗣👤👥🗣👤👥🗣
@soltannasir { سوءاستفاده دشمنان از قوانین معنوی 51 } { شرح بعضی فقرات سخنان مولانا زین الدین34 } { سرزمین رباب در هیمالیا 5 } ادامه ...👇👇👇 نیمه شب هنگامی که با یکی از اساتید { یعنی حضرت شیخ محمد . .. که از اولیای خدا هستند که حوزوی هم می باشند و با علوم غریبه هم آشنایی کامل دارند . هر چند که ایشان در علوم غریبه استاد مسلم نیستند چنانچه خیلی از معاصرین ما از علما نیز استاد مسلم نیستند . و تنها معروف به استاد مسلم می باشند . ایشان در گمنامی به سر می برند . و تدریس حوزوی ندارند . اما تربیت معنوی شاگرد می نمایند و در تربیت شاگرد بسیار سخت گیر می باشند . تاکنون بیش از هشت دهه از زندگی خویش را سپری نموده اند. و و جزء بزرگانی هستند که در تقابل با جحودان از سال 1390 تا کنون نقشی فعال داشته اند . و عزیزان همانگونه که پیشتر گفته ام اکابر اولیای الله جهان اسلام وارد تقابل نشده اند . پس ایشان هم علی رغم جایگاه رفیعشان که فوق آقایان شناخته شده است اما با این حال جزء آن اکابر نیستند . خواص حوزه از اساتید فقیر چه در طریق شاگردان آیت الله قاضی و چه در طریق علمای علوم غریبه کاران حلقه سید موسی زرآبادی ( که هر دو در نسب اساتید فقیر هستند .) ایشان را تا سال 1390نمی شناخته اند . تنها پس از آن تاریخ ایشان شناخته شدند . }صحبت شد . ایشان گفتند که صاحب دعوت حی را به سرچشمه آب حیات می برند اما باید که ننوشد . تا خداوند جان ابدی عنایت فرماید .(عین این جمله در کتب علوم غریبه با اندکی تفاوت در دعوت اسم حی آمده است . ) ایشان در ادامه فرمودند ما هم در عالم اسلام انواع روش ها را داریم _که می توان به آب حیات دست یافت _ در عالم اسلام راه هست رهرو نیست . نکته : در واقع ایشان و سایر بزرگان علوم غریبه اسلامی نظر بر این دارند که هنگامی که شخصی به دعوت اسم « حی » مبادرت ورزد . وی را به یکی از سرچشمه های ظاهری آب حیات می برند . اما باید که از آن آب حیات که باعث عمر جاودانگی می شود ننوشد تا خداوند به وی جان ابدی کرامت نماید وبرای همیشه به صفت حیات متصف شود . در واقع آن سرچشمه آب حیات برای رسیدن به مقام بالاتر ( جان ابدی و حیات ابدی ) حجاب محسوب می شود . آشنایان با کتب علوم غریبه بخوبی می دانند . که در نسخ اربعین تسخیرات معمولا از روزهای میانی اربعین به بعد ، سالک را امتحان می نمایند و در عوض آن هدفی که وی به دعوت آن مبادرت ورزیده ، انواع وعده ها توسط افراد مختلف اعم از ارواح ، و فرشتگان و موکلین و جنیان و پریان و غیره داده می شود . تا صاحب دعوت را از رسیدن به هدف خویش منصرف نمایند . اگر سالک بپذیرد به هدف اصلی نخواهد رسید . در باب دعوت اسم حی نیز علی الظاهر اینچنین است . و سرچشمه ظاهری آب حیات در مقابل جان ابدی و صفت حیات جاودانی حجاب محسوب می شود . ایشان در ادامه سخنان خویش گفتند ما هم در عالم اسلام داشتیم افرادی را که از آب حیات خوردند و جاودان شدند . و البته در همان مرحله ای که بودند متوقف شدند . و از شخصی نام بردند که جاودان بود و در اوایل دوران رژیم پهلوی گفت که خسته شده ام و با جسم همیشه از زمین سفر نمود . همچنین ایشان در ادامه سخنان خویش گفتند اگر بزرگان عالم اسلام با بزرگان رباب شاخ به شاخ شوند . کن فیکون می کنند . ( البته این نظر ایشان بر خلاف سخن نظر استاد دیگر ماست ) ایشان در ادامه سخنان خویش گفتند . مهم ترین علت پیشرفت شرقی ها این است که شب زنده داری همراه با مراقبه دارند . و عوامل مزاحم در زندگی خویش ندارند . و عالم و سرزمینشان از وجود نامقدسین خالی است . در واقع نظر ایشان بر این بود که سرزمینی که فقط مقدسین را راه دهند نتیجه این عمل این است که از نیروهای نامقدس پاک می باشد . و این مسئله به پیشرفت کمک می نماید . همچنین چون آنان در سرزمینشان تمام همت خویش را صرف سلوک نموده اند . از عالم و دنیا تاثیر و تأثرات اندکی می گیرند . در عالم اسلام هم صحبت شدن با غیر اهل سلوک که ممکن است از اعضای خانواده و یا همسایه ها و یا حتی همکاران یا مشتریان کاری باشند . باعث این می شود که باری بر سالک وارد شود . و بخشی از وقت سالک باید صرف این شود تا این بار را با ذکر و مراقبه پاک نماید . بنابراین یک سالک مسلمان که در جامعه حضور دارد باید زحمتی دوچندان متحمل شود . نکته2 : جاودانگی فقط مختص به عالم اسلام یا شرق نیست . در استان البرز محلی وجود دارد که پایگاه یکی از مغان ایران باستان بوده که ایشان نیز به نعمت حیات ابدی متنعمند و جزء طایفه مغان شیعه می باشند . و با حضرت صاحب الامر (ع) مرتبط می باشند . ادامه دارد .. @soltannasir 🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊
@soltannasir { سوءاستفاده دشمنان از قوانین معنوی 52 } { شرح بعضی فقرات سخنان مولانا زین الدین 35 } {سرزمین رباب در هیمالیا 6 } ادامه ...👇👇👇 در کتاب بحرالغرائب در دعوت اسم حی اینگونه آمده است :👇👇👇 { و جمعی از بزرگان فرموده اند هر که خواهد که دعوت این اسماء ( حی ،قیوم )کند ،طریق آن است که صد و هشتاد روز به دعوت این اسماء قیام نماید و با مردم اختلاط کم کند و کم خوردن پیش گیرد و پیوسته صائم و با وضو باشد و تا تواند در خلوت تکرار کند و بیشتر در وقت سحر ،ذاکر باشد . یکی دیگر از شرایط ، آن است که به عدد تکسیر تمام حروف بر خاتم نقره نقش کند که صورت آن این است و از پنج دانگ او یک دانگ زر باشد ، و او را در دست کند و به عدد تکسیر می خواند . و اگر خواهد که تسخیر قلوب یکی از سلاطین کنند ، نام طالب را با اسم مطلوب بیاورد و این دو اسم تکسیر کند و به عدد کامل بخوانند یعنی ببیند که عدد تکسیر اسماء و تکسیر اسمین چند است ، این دو اسم را به آن عدد بخواند و انگشتر را عزیز و مکرم دارد . و در حین دعوت گاه گاه در نقش نگاه کند ، چون بدین طریق مداومت نماید از برکت این اسما کارهای او به جایی رسد که بر مرده نظر اندازد ، به شفقت دل او زنده گردد و از نفس او بیمار شفا یابد و از چوب خشک ، به نفس او میوه حاصل آید_اگر شرایط به جای آورد _ اما باید که پنهان دارد . و حالات غریب و عجیب درحال دعوت ظاهر گردد ، یکی آن که صاحب دعوت را در سرچشمه آب حیوان برند و مخیر سازند در خوردن آب اما باید نخورد تا خدای او را جان ابدی کرامت فرماید و تا او نخواهد روح از بدن او مفارقت نکند و شرح این ، زیاده از آن است اما باید که در خواص عقل ناقص را به شک نیندازد که بزه کار هر دو جهان باشد و اگر در اعتقاد او نقصان باشد رجوع به دعوت نکند که اصل اعتقاد است . ...} ( بحر الغرائب صفحات 226 و 227) نکته 1: عزیزان توجه نمایند . تا سالک مراتب ابتدایی را در سیر و سلوک پشت سر نگذاشته باشد . انجام دادن چنین دعواتی تاثیر لازم را نخواهد داشت . شخص باید با خود صادق باشد هر زمان که توانایی نظیر طی الارض را در وجود خویش ملکه نمود . آنگاه مبادرت به دعوت اسماء حی و قیوم نماید . وگرنه نه تنها شخص را به سرچشمه آب حیات نمی برند . بلکه وی را به سر یخچال آشپزخانه خانه اش نیز نخواهند برد . تا جسم و روح شخص قابلیت رفتن و سفر به یکی از سرزمین های دارنده آب حیات را از محل دعوت و خلوت خویش نداشته باشد . وی را بدان محل نخواهند برد . تا امتحان نمایند و تا وی قابلیت مشاهدات معنوی را بدست نیاورده باشد . صورت های مختلف در بیرون مندیل بر وی ظاهر نخواهند شد تا امتحانش نمایند . اینجاست که عده ای سر خود و بدون اخذ شرایط لازم یا با اجازه از بعضی به اصطلاح اساتید مبادرت به نشستن چنین اربعینات و یا دعواتی می نمایند . و نتیجه لازم را حاصل نمی نمایند. آنگاه مطالب کتب علوم غریبه و دعوات و غیره را اشتباه می دانند و می گویند من نشسته ام و هیچ اتفاقی نیفتاد و اینها همه دروغ و اشتباه و گمراه کننده است . راه تنها همان اذکار و اوراد معروفه است و بس . خب برادر من شما از اول شرایط مقدماتی را در خویش بوجود نیاورده ای و در ضمن استاد واقعی نیز نداشته ای . نتیجه ندادن عمل شما دلیل بر اشتباه بودن نسخه عمل نیست . نکته2 : کامل ترین مظهر اسماء«حی و قیوم» حضرت صاحب الامر و صاحب الزمان (عجل الله ) هستند . ایشان هم به صفت حیات ابدی متنعم می باشند و هم قائم آل محمد (ص) هستند . و قائم بودن حضرتش هم با قیام حضرتش و قیامت ارتباط دارد و هم با این مسئله که همه عالم قائم بوجود حضرتش می باشد . ممکن است سوال پیش بیاید اگر نوشیدن آب حیات حجاب است . آیا ام موسی (س) خضر(ع) یا الیاس (ع) محجوب می باشند و کامل نیستند ? پاسخ خیر هر سه بزرگ کامل هستند و به کمالیت وجودی خویش دست یافته اند . منتهی در عالم اسلام نیازی به نوشیدن آب حیات و جاودانگی وجود ندارد . و همانگونه که گفته شد نوشیدن آب حیات حجابی است که مانع از رسیدن سالک به مقامات عالیه می رسد . توضیح مسئله کمی سخت است و نیاز به مقدمات دارد . اجمالا بگویم در مسیر سلوکی پس از پا گذاشتن در مقام ولایت دو مسیر پیش روی سالک الی الله قرار می گیرد . یکی مسیر دوایر اولیا الله است . که دو دایره قمری و شمسی است . و دیگری مسیر فردانیت (انفرادی )است . در مسیر دوایر اولیاالله نوشیدن آب حیات و دست یافتن به حیات جاودانگی با قوانین حاکم بر این دایره منافات دارد . زیرا اولیاءالله که در این دوایر حضور دارند باید پس از گذراندن عمر طبیعی خویش از این عالم به سرای باقی بروند . تا دیگر اولیاء عام که در پشت دایره مانده اند . به درون دایره اولیاءالله پای بگذارد . ادامه دارد ... (ع) (ع) (ع) (س) @soltannasir 👓👓👓👓