eitaa logo
بانوی استراتژیست🇮🇷🇵🇸🇮🇷
449 دنبال‌کننده
4.1هزار عکس
1.8هزار ویدیو
54 فایل
بیان حقایق به زبان ساده/«بانو صائینی»کارشناس علوم استراتژی؛ متخصص انسان‌سازی و سبک زندگی اینستاگرام 👇 https://www.instagram.com/strategist_lady3
مشاهده در ایتا
دانلود
دستگیری فوتبالیستای مطرح تهران، در پارتی مختلط شبانه، مُهر تأییدی دیگر بر سخنان جناب عباسی است که حقیقتا از چنین فوتبالیستایی شهید درنمیاد! شهید مجد کجایی!که به مذهبیای صورتی بفهمونی که انسان صرف فوتبالیست بودن شهید نمیشه بلکه شهدا درهر صنفی که باشن چون در مسیر الهی بودن شهید شدن ✍️ بانو صائینی‏ 💠 👇 @strategist_lady
یه سؤال،بدجور ذهنمو درگیر کرده: حقیقتا چه کسی شهید محسوب میشه!؟ وقتی خیلی‌ها در اعتراض به نقد جناب عباسی میگن کی گفته از فوتبالیست،شهید در نمیاد! اما همون فوتبالیستارو وسط پارتی مختلط شبانه،دستگیر میکنن شما بگید! حقیقتا بین فوتبالیستایِ‌فاسدِ‌هوایِ‌نفس‌پرست با شهدا چه ارتباطیه؟ ✍️ بانو صائینی‏ 💠 👇 @strategist_lady
بعد از افشا شدن تبانی توئیتر و پنتاگون و استفاده از ربات ها برای تولید محتوای ضد ایرانی فکر میکنم جواب این سوال که چطور هشتگ یک شبه ۲۰۰ میلیونی شد رو گرفتیم. انقلاب تخیلی پنتاگون و شرکا ✍️ Morteza 💠 👇 @strategist_lady
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 | رهبر انقلاب: در دنیا با حاج قاسم خیلی رفیق بودیم؛ ان‌شاءالله خدا کاری کند که در قیامت هم خیلی رفیق باشیم... 🌷 ویژه ساعت شهادت شهید سلیمانی و یاران در فرودگاه بغداد @StrategicNews_ir
تو را برگزید! اراده‌ات به سمت او شد میخواست تو را برای خودش بسازد(اصطناعت) ساخته‌های دست خدا دیگر برای خودشان نیستند چرا که همه وجودشان برای خدا در مسیر الهی در خدا ذوب شده است این خاصیت عاشقانه‌های اصطناعت خدا است! "خدایا! مرا برای خودت بساز!" 🙏 بانو صائینی‏ 💠 👇 @strategist_lady
روزها رفت ولی یاد تو بی‌رنگ نشد نامت ازصفحه این خاطره کمرنگ نشد بانو صائینی‏ 💠 👇 @strategist_lady
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 ویژه | 🔶 ساعت به وقت ‍۱:۲۰ بامداد 💬 : 🔺 سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یک در مقابل سِحر ساحران که همان بود، تشکیل داد و آثار آن روز به روز در کشورها آشکار خواهد شد. 👈🏻 مشاهده با کیفیت اصلی ✅ مرکزتنظیم‌ونشرآثاراستادعابدینی 🌐 TAMHIS.IR | @Abedini
شهادت یکی از پاسداران سپاه تهران 🔹«قاسم فتح‌الهی» فرمانده پایگاه ثارالله مسجد امام سجاد که هدف اقدام تروریستی قرارگرفته بود دقایقی پیش به شهادت رسید. 🔹این شهید ساعاتی پیش در درب منزلش به ضرب 4 گلوله هدف اقدام تروریستی قرار گرفت. 🔻تلگرام و اینستاگرام حاضر جواب🔻 @Haazer_javab1 Eitaa: @haazer_javaab
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 نقص عدم استفاده از زنان در تصمیم‌سازی‌ها باید برطرف شود 💬 بیانات امروز رهبر انقلاب در دیدار اقشار مختلف بانوان ✅ کانال رسمی جامعه بانوان استراتژیست 🌐 @strategistladies
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
زن، ریحانه ای از شکوه هستی اجرای سرود روح هستی توسط دانش‌آموزان دختر نوجوان (دیدار اقشار مختلف با رهبر انقلابدی 1401) 💠 👇 @strategist_lady
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
صنایع آدمیّت (آموزش و پرورش در افق ١۴١۴) بخش پنجم: مغفول ماندن تربیت در آموزش و پرورش استاد 💠 👇 @strategist_lady
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
معجزه تکان دهنده در نبرد با اسرائیل که سلیمانی 14 سال آن را حفظ کرده و 1 سال قبل از شهادت افشا کرد 🎥 در جریان نبرد سی و سه روزه یک خواب و یک معجزه بسیاری را حیرت زده میکند. خواب و معجزه ای که کمی بعد از آن صحنه ی نبرد به طور کلی تغییر کرده و به شکل معجزه آسایی ورق به نفع مقاومت بر میگردد. ژنرال سلیمانی تا یک سال قبل از شهادت این راز را حفظ کرده و کمی قبل از شهادت از آن پرده برداری میکند... 🆔@pasdarenghelab🔜 پاسدار انقلاب 🆔 @pasdarenghelab🔜 پاسدار انقلاب
اَمان از مذهبی‌ها صورتی که وسط لحافند و دشمن‌شاد کنن مراقب تحریف باشید! 💠 👇 @strategist_lady
🔴 یک تار موی مدافعان حرم به کل وجود فوتبالیست‌های بیشرف(سلبریتی‌های فوتبال) مثل علی کریمی و علی دایی وطن‌فروش همصدا با دشمنان اسلام، می ارزه 💠 👇 @strategist_lady
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
▪نامش فاطمه بود. ثمره‌ی ازدواج حزام و لیلا. از قبیله‌ی بنی‌کلاب که به شجاعت و مردانگی شهره‌ی عرب است. حتمی شنیده‌اید امیرالمومنین برادرش عقیل را بابت خبرگی در نسب‌شناسی مامور کرد برای او همسری بیابد که در دلیری بی‌مانند باشد تا از نسل او شیرانی قوی‌دل متولد شوند. عقیل هم دختر حزام را معرفی کرد. فاطمه را...فاطمه‌ای دیگر برای علی. ▪نقل‌هایی وجود دارد مبنی بر اینکه پیش از آمدن خواستگار، فاطمه در رویا می‌بیند ماه و سه ستاره‌ی دیگر از آسمان پایین آمده و در دامن او می‌نشینند. رویا را که برای پدر و مادر بازگو می‌کند، پدرش این رویا را نویدی از جانب خدا تعبیر می‌کند و به دختر وعده می‌دهد از دامانش، قمری متولد خواهد شد که آوازه‌ی جوانمردی‌اش در روزگار بی‌وفایی، چون ماه در سیاهی آسمان خواهد درخشید. همین هم شد. فاطمه کلابیه به خانه‌ی علی‌بن‌ابی‌طالب آمد. عباس، عبدالله، عثمان و جعفر را خداوند به او داد و شد ام‌البنین: مادرِ پسرها و مادر ماه. ▪در روایتی آمده روزگاری فاطمه کلابیه از امیرالمونین خواست در منزل او را فاطمه صدا نزند. چرا که این نام برای حسنین تداعی‌گر یاد مادرشان و تلخی‌های فقدان اوست. سپس فاطمه‌ای که در رسم ام‌البنین و مادر پسران بود، در اسم هم شد ام‌البنین. ◾اما این فرآیند «شدن» و این مسیر «تحول» از فاطمه‌ی کلابیه به ام‌البنینی متوقف نشد. فاطمه به رشد هویت خود ادامه داد و کربلا، ظهور و تجلی تربیت او و به بار نشستن زحمات و بارور شدن تلاش‌های خالصانه‌اش بود وقتی که چهار فرزند رشیدش فدای حسینِ فاطمه شدند. از این مرحله به بعد، فاطمه ام‌الشهداست و ام‌البصیره. همو که روزی خودش خواست ام‌البنین بنامندش، حالا در سوگ امام خود حضرت سیدالشهدا با زبان شعر می‌خواهد او را دیگر ام‌البنین صدا نزنند. چون هر تعلقی که از آن برای خویش رسم و اسم و هویتی ساخته بود را حالا برای رسیدن به یک هویت تاریخی فدا کرده است. و این استعاره‌ای است از فدا کردن تعلقات و محبوب‌های کوچک‌تر برای رسیدن به محبوب بزرگ‌تر.
🔺فاطمه‌ای که در جایگاه دختری، نهایتا می‌توانست یک انسان صالح باشد، در جایگاه همسری و مادری این هویت صالحه‌ی خود را توسعه داد و شد بستر تولد انسان‌های صالحی در مقیاس حضرت ابالفضل که امام معصوم هنگام سلام دادن به او می‌فرماید: اَلسّلامُ عَلیک أیهَا الْعَبْدُ الصّالِحُ. ▪این سیر تحول و توسعه، برای امروز ما درس‌آموز است وقتی دختران سرزمین‌مان شکوائیه دارند از اینکه ساختارهای رسمی و غیررسمی مونث بودن را خلاصه می‌کنند در مادری و همسری و گویی دختر اگر مجرد باشد، بی‌هویت است و جامعه او را به رسمیت نمی‌شناسد. سپس پرسش می‌کنند: آیا این چیزی جز وابسته‌سازی زن به مرد است؟ چیزی جز جنس دوم قلمداد کردن زن است؟ چیزی جز محوریت‌بخشی به مرد است؟ چیزی جز تحقیر دختران است؟ ▪هرچند این شکوائیه در جای خود محترم است و باید به حال آن فکری نمود تا دختر به صرف مجرد بودن، احساس بی‌هویتی نکند، اما می‌توان قضیه را از سوی دیگری به تماشا نشست. سخن از جایگاه همسری و مادری، به ما مسیر تحول و توسعه و رشد انسانی را نشان می‌دهد تا مبادا به دام اصالت تجرد و تفرد بیافتیم و مسیر خانواده‌سازی و طریق تعالی بشر را بی‌ارج و قرب کنیم. مبادا فراموش کنیم انسان بدون حضور در روابط اجتماعی و بدون بر شانه گرفتن مسئولیت‌های متعدد از جمله انسان‌سازی و انسان‌پروری، می‌تواند هویت فردی خود را توسعه داده و به هویت اجتماعی و تاریخی مبدل سازد. ▪بلی حتما برای دخترانی که مسیر همسری و مادری کردن مسدود شده، خداوند جبار، جبران مافات کرده و راهی دیگر به سوی رشد و توسعه هویت می‌گشاید که این همان حسن‌القضای خداست؛ اما نشود که با اصالت دادن به تجرد و تفرد، میل به مادری و همسری را در جامعه و آحاد انسان‌ها کاهش داده و مسئولیت عظیم مدیریت و تربیت انسان را از جایگاه والای خود چنان تنزل دهیم که آدم‌ها دیگر آن را به عنوان مسیر موفقیت خود نبینند و درنهایت آن را انتخاب نکنند. 📌بزرگداشت «ام‌البنین» صرفا بزرگداشت فردی بزرگ که نامش بر صفحات تاریخ هک شده؛ نیست. بلکه بزرگ داشتن مسیر تحول و شدن است. یادآوری کردن طریق رشد و تعالی است. 🏫 مدرسه تاریخ‌اندیشی قصص 🆔 @qasas_school
چطور می‌شود که لکه‌ی ننگ داعش(نیروهای نیابتی آمریکا) اهمیت نداشته باشد و خبری از آن نگویند اما از نقطه‌ی سیاه جمهوری اسلامی ایران برای سیاه‌نمایی‌هایی بیشتر، نمی‌گذرند و دایه عزیزتر از مادر می‌شوند! 💠 👇 @strategist_lady
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ارادت ویژه علی دایی به مردم تبریز! 🔹 علی دایی: ۹۸ درصد مردم تبریز گوه هستن، ۲ درصد شون آدم حسابین. علی دایی چطور ادعای ریشه‌دار بودن میکنه در حالیکه هیچ‌وقت ریشه‌دار به مردمش توهین نمیکنه! هوادارن فوتبال، احتمالا نظری ندارن!؟ یا بازم بهتره وسط لحاف صورتی باشن؟ بانو صائینی‏ 🔻تلگرام و اینستاگرام حاضر جواب🔻 @Haazer_javab1 Eitaa: @haazer_javaab
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚠️ آدرس غلط ! 🎬 مشاهده و دانلود در آپارات aparat.com/v/DQ0J4 💬 مربوط به سخنرانی در کرسی نظریه پردازی دانش دکترینولوژی در سال ۱۳۹۵ جدال احسن @jdale_ahsan استاد حسن عباسی @hasanabbasi_ir
🔰 مسأله‌ی حجاب ؛ پازلی که قطعاتش گم شده است شاید همه‌ی ما به این سؤال فکر کرده‌ایم که بالاخره وضعیت حجاب چه خواهد شد؟ آیا جمهوری اسلامی تسلیم روند موجود شده است؟ قرار نیست اتفاق ویژه‌ای رخ دهد؟ برنامه‌ریزی برای بهبود اوضاع صورت گیرد؟ و در آخر به این پاسخ رسیدیم که این از علائم آخرالزمان است و کاری از ما نمی‌آید، باید صبر کنیم تا حضرت ظهور کنند و اوضاع را درست کنند! این پاسخ نه تنها رویکرد منفعلانه در برابر مفهوم ظهور و انتظار است، بلکه به مثابه‌ی پاک کردن صورت مسأله برای راحت کردن خودمان و فرار از مسئولیت است. اما واقعیت اینجاست که فقدان راه ‌حل، محصول فقدان فهم مسأله است. مسئله این است که ما به موضوع حجاب از منظر علت نگریسته‌ایم نه معلول. در صورتی که حجاب آخرین حلقه‌ از بروز و ظهور تربیت، جهان‌بینی و شالوده‌ی معرفتی یک زن است. به بیان ساده‌تر، حجاب معلول است نه علت. معلولی که تا قطعات پیشینی و زمینه‌ای آن حل نشود، نمی‌توان انتظار حضور حیامند یک زن در جامعه را داشت. 💠 این که یک زن چه فهمی از نسبت خود با بدنش دارد، چه نگاهی از خود و تصویر رسانه‌ای و استاندارد زیبایی موجود از زن دارد، رویکردش نسبت به پوشش از حیث مالکیت بر بدن است یا صرفا راحتی، پوشش را ابزار می‌داند برای ابراز هویت یا نماد ایدئولوژی، رویکردش به دین و احکام آن چیست، پوشش را محصول تحمیل و سلطه‌ی نگاه مذکر می‌داند یا بخشی از پازل عبودیت در نسبت میان خودش و خدا، همه مؤلفه‌هایی است که خروجی این دستگاه فکری، می‌شود نوع لباسی که یک زن برای حضور در جامعه انتخاب می‌کند. پوششی که می‌تواند ظاهر کننده‌ی وجه جنسی او باشد، یا بالعکس، مستور کننده‌ی آن. 💠 همچنین اگر در سطح گفتمان، حکمت حجاب را به جای تبیین چیستی و چگونگی آن و جایگاهی که زن در نظام آفرینش از جهت حریم و نقشی که برای حیات‌بخشی و ادامه‌ی زندگی دارد، صرفا منحصر کردیم در یکی از کارکردهای آن که حفظ مرد از گناه است و حجاب تبدیل شد به محدودیت برای زن و راحتی جنس مذکر، نه تنها در زمانه‌ی ما پاسخگوی نیاز زن نیست، بلکه فروکاست مفهوم حجاب نیز هست، چون مفهوم حجاب بیش و فراتر از این است و منحصر در یک کارکرد نیست‌. 💠 حالا فرض کنیم بدون توجه به این عوامل و بسترها و تغییر جهان معرفتی یک زن، صرفا بخواهیم او را از بیرون ملزم به حجاب کنیم، امری که ممکن نیست. اگر هم ممکن باشد در سطح دیسیپلین (نظم بیرونی) است نه اوردر (نظم درونی) و بدون توازن و تناسب این دو سطح از نظم‌بخشی به نظام اجتماعی، نمی‌توان انتظار کارامدی بالا از این راهکارها را داشت. از سوی دیگر زن نیاز به دیده شدن دارد، نیاز مشروعی که می‌تواند پاسخ صادق یا کاذب داشته باشد. اگر این نیاز به درستی در فضای حلال و بدون آسیب خانواده پاسخ داده شد، خودنمایی جنسی او در جامعه به حداقل خواهد رسید و اگر بالعکس نه تنها به نیاز او در بستر حلال خانواده توجه نشود، بلکه پاسخ کاذب برای این نیاز مهیا باشد، زن در جامعه میل به جلوه‌نمایی پیدا می‌کند. همین‌گونه است در مورد هر نیاز مشروعی که در بستر خود پاسخ داده نشود مثل تفریح حلال، که معماری سنتی ما در گذشته پاسخگوی آن بود و یک زن در حیاط خانه نیازش به آب و گیاه و نور بدون پوشش از نامحرم، تأمین می‌شد. فضایی که معماری مدرن که حیا و حریم‌زدایی جزء ویژگی‌های آن است، آن را از زن گرفت و روز به روز حریم امن او را برای حضور آزاد بدون حجاب، تنگ کرده است. 💠 همه‌ی این‌ها حلقه‌های مفقوده و قطعات پازلی است که ما از مسئله‌ی حجاب نفهمیده‌ایم و و برای حل مسأله صرفا به دم دستی‌‌ترین راهکارها روی آورده‌ایم. اگر می‌خواهیم مسئله‌ی حجاب حل شود، باید با نگاه کلان و همه‌جانبه‌نگر، علت‌ها و بسترهای حیازدا را بشناسیم و از ریشه مسأله را حل کنیم. ریشه‌هایی که زن بخشی از آن است نه تمام آن و او جزئی از سیستمی است که داشتن حجاب را برای او سخت کرده و حتی از وادی «حجاب اجباری« که عبارت مرسوم فضای مجازی است به تنگنای «بی‌حجابی اجباری» افتاده است و برای حفظ حجاب در همه جا باید هزینه بدهد. در این فضا و بستر، زنی که بخواهد حجاب را حفظ کند در سختی می‌افتد، از تفریح حلالی که نیست و بستر آن از جامعه حذف شده، تا پاسخ به نیاز مشروع برای دیده شدن در خانواده که رو به کاستی است و تجردی که روزافزون است و دختران محجوب و باحیایی که در رقابت با نمایشگاه عمومی خودنمایی جا می‌مانند، تا جهان معرفتی که حجاب را نه در نسبت با خدا و حق الله، بلکه صرفا محصور در یک کارکرد محدود کننده می‌بیند و خود را برخلاف نگاه الهی که انسان را مالک درجه دو می‌داند و جسم را امانتی که نیاز به حفظ دارد، مالک تن خود دانسته و تصرف بر اساس امیال نفسانی بر جسم خود را به عنوان حق انسانی تصور می‌کند. ✍مهدیه منافی کانال رسمی جامعه بانوان استراتژیست 🌐 @strategistladies
🔻هفدهم دی‌ماه ۱۳۱۴ خورشیدی در راستای سیاست‌های تغییر پوشش در ایران، قانونی تصویب شد که به موجب آن، زنان و دختران ایرانی اجازه‌ی استفاده از چادر، روبنده و روسری نداشتند. قانونی که به قانون منع حجاب مشهور است. این قانون اوج سیاست‌های رضاخان در زمینه تغییر لباس بود که از سال ۱۳۰۷خورشیدی آغاز شده بود. این سیاست‌ها واکنش‌هایی از جمله قیام مسجد گوهرشاد را در پی داشت. هرچند سال‌ها بعد با درخواست و اصرار علما، این قانون در سال ۱۳۲۳ در دوره حکومت محمدرضاپهلوی لغو شد، اما در همان دوره این قانون فشار عجیبی بر جامعه‌ی مسلمان ایران آورد. رضاامیرخانی نویسنده‌ی نام‌آشنا، در کتاب "منِ‌او" با زبانی طنزگونه، قصه‌ی تلخی این حادثه را گنجانده که بخش‌هایی از آن را در ادامه می‌خوانید.👇
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔆 بیانات رهبر انقلاب درباره «بی‌حجابی اجباری» برای زنان ایرانی در دوران رضاخان پهلوی ✅ کانال رسمی جامعه بانوان استراتژیست 🌐 @strategistladies