eitaa logo
کمپین د. ضد آمریکا و صهیونیست
529 دنبال‌کننده
14.8هزار عکس
9.3هزار ویدیو
512 فایل
کمپین دانشجویی ضد آمریکا و صهیونیست آتش به اختیاران افشاگر ادمین @Dailywriter
مشاهده در ایتا
دانلود
📚 طرح پروژه های جایگزین و کسری خدمت با موضوع توسعه سواحل مکران 📝 بر اساس تفاهم نامه فی مابین دانشکده معارف اسلامی و اقتصاد و نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، طرح پروژه های جایگزین و کسری خدمت مشمولان وظیفه در موضوع توسعه سواحل مکران انجام می پذیرد. 🔻 شرایط متقاضی: 🔹 دارای توانمندی و سوابق علمی مرتبط 🔹 ارائه طرح نامه مربوط 🔹 ارائه رزومه علمی، پژوهشی و اجرائی 📝 واجدین شرایط فوق الذکر جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانند به دانشکده معارف اسلامی و اقتصاد مراجعه نمایند. _ـ_ـ_ـ_ـ_ـ_ـ_ 🔳 با همراه باشید 🆔 @meftahandishe_com
هدایت شده از فیلمنامه نویسی
38.32M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬 مستند عصر امام خمینی 🇮🇷 محقق، نویسنده و کارگردان علی حیدری مستند ۱۹ قسمتی عصر امام خمینی به علل در افتادن با شاه و ابرقدرتها می پردازد در آستانه دهه استکبار ستیزی بویژه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی از قسمتی که مرتبط با این موضوع است در فضای مجازی رو نمایی می شود این قسمت: مستند " ؛ عصرِ سرپیچی، از قوانینِ غیرِ الهی" چرایی اعتراض رسمی امام خمینی در ۴ آبان به کاپیتولاسیون آمریکایی و تبعید به ترکیه در ۱۳ آبان ۴۳ بدستور شاه (۴ تا ۱۳ آبان) بقیه را در کانال↙️ سروش یا تلگرام ببینید 1⃣ در سروش https://sapp.ir/mostanadasreimamkhomeini 2⃣ در تلگرام https://t.me/ImamKhomeinieradocumentary به کسانی که در مورد علل رویارویی انقلاب اسلامی با استکبار جهانی پژوهش می کنند ، ارسال فرمایید ☝️سوژه‌ مناسب ایده پردازی، و فیلمنامه نویسی ✅در روبیکا منتظر پیشنهادات شما هستیم کانال آموزش فیلمنامه نویسی در روبیکا https://rubika.ir/filmnamenevisi آی دی مشترک کانال فیلمنامه نویسی در روبیکا🇮🇷، ایتا🇮🇷،سروش🇮🇷، آیگپ🇮🇷 و تلگرام سابق @FilmnameNevisi در کانال فیلمنامه‌نویسی در سروش↙️ نظرسنجی خواهیم داشت https://splus.ir/FilmnameNevisi لینک فیلمنامه‌نویسی در بله🇮🇷 ↙️ https://ble.ir/join/ODhjNjFhNj ble.im/join/ODhjNjFhNj ✅ارسال برای پژوهشگران هنرسینما برای تولید ایده و طرح سینمایی و سریال ....
💠 در عالم فرهنگ بایستی گره ‏گشایی کرد؛ بایستی حقیقت را باز کرد، بایستی گره‏ های ذهنی را باز کرد. و این تبیین لازم دارد، یعنی همان کار انبیاء؛ فصاحت و بلاغتی نیز در بیان لازم است. ۱۳۸۸/۰۶/۱۴ ✨🕋 @Ghebleh 🆔کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/23325 ارسال گسترده .
‍ 📌سکوت نکنید/ توصیه مهم حاج قاسم خطاب درباره انقلاب اسلامی ✍️فرازی از وصیت‌نامه حاج قاسم : ◇ سخنی کوتاه از یک سرباز چهل ساله در میدان به علمای عظیم الشأن و مراجع گرانقدر که موجب روشنایی جامعه و سبب زدودن تاریکی ها هستند، خصوصاً مراجع عظام تقلید. ◇ سربازتان از یک برج دیده بانی، دید که اگر این نظام آسیب ببیند، دین و آنچه از ارزش های آن [که] شما در حوزه ها استخوان خُرد کرده اید و زحمت کشیده اید، از بین میرود. ◇ این دوره ها با همه دوره ها متفاوت است. این بار اگر مسلّط شدند، از اسلام چیزی باقی نمیماند. ✅ راه صحیح، حمایت بدون هر گونه ملاحظه از انقلاب، جمهوری اسلامی و ولیّ فقیه است. ◇ نباید در حوادث، دیگران شما را که امید اسلام هستید به ملاحظه بیندازند. ◇ همه شما امام را دوست داشتید و معتقد به راه او بودید. راه امام با آمریکا و از جمهوری اسلامی و مسلمانان تحت ستم استکبار، تحت ولیّ‌فقیه است. ◇ من با عقل ناقص خود میدیدم برخی خنّاسان سعی داشتند و دارند که مراجع و علماء مؤثر در جامعه را با سخنان خود و حالت حق به جانبی به سکوت و ملاحظه بکشانند. ✅ حق واضح است؛ و و میراث امام خمینی (ره) هستند و می‌بایست مورد حمایت جدی قرار گیرند. ◇ من حضرت آیت الله العظمی خامنه ای را خیلی مظلوم و تنها میبینم. او نیازمند همراهی و کمک شماست و شما حضرات معظّم با بیانتان و دیدارهایتان و حمایت هایتان با ایشان می بایست جامعه را جهت دهید. ✨🕋 @Ghebleh 🆔کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist
(صلی‌الله علیه‌وآله) ▫️خدای متعال به ما مسلمانان دستور داده است که از پیامبر تبعیت کنیم. این تبعیت، در همه چیز زندگی است. آن بزرگوار، نه فقط در گفتار خود، بلکه در رفتار خود، در هیأت زندگی خود، در چگونگی معاشرت خود با مردم و با خانواده، در برخوردش با دوستان، در معامله‌اش با دشمنان و بیگانگان، در رفتارش با ضعفا و با اقویا، در همه چیز اسوه و الگوست. جامعه‌ی اسلامی ما آن وقتی به معنای واقعی کلمه، جامعه‌ی اسلامىِ کامل است که خود را بر رفتار پیامبر منطبق کند. اگر به طور صددرصد مثل رفتار آن حضرت عملی نیست - که نیست - لااقل شباهت به آن بزرگوار باشد؛ عکس جریان زندگی نبىّ‌اکرم بر زندگی ما حاکم نباشد؛ در آن خط حرکت بکنیم. ۱۳۷۰/۰۷/۰۵ ✨🕋 @Ghebleh 🆔کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/23325 ارسال گسترده .
سلامی: مردم ایران رهبر انقلاب را تنها نگذاشته‌اند فرمانده کل سپاه در اجتماع تشییع‌کنندگان شهدای شاهچراغ: 🔹ای کاش ظهر عاشورا مردم شیراز می‌بودند تا امام ‌حسین‌ (ع) در قتگاه تنها نمی‌ماند و کسی نمی‌توانست دستان حضر ابوالفضل را قطع کند؛ اگر شما مردم شیراز می‌بودید حضرت علی اصغر تشنه و با تیتر سه شعبه شهید نمی‌شد.‌اگر آن روز بودید هیچ فرزندی از فرزندان حریم اهل بیت به ا‌سارت و به شام نمی‌رفت. 🔹امروز مردم ایران و شیراز به خوبی رهبر معظم انقلاب ‌را در‌بر گرفته‌اند. ‌رهبر انقلاب ‌در قلب جهاد ا‌یستاده‌اند و مردم ایران امام خامنه‌ای را در برا‌بر انواع دشمنی‌ها تنها نگذاشته‌اند و امامشان را صیانت می‌کنند. ✨🕋 @Ghebleh 🆔کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/23325 ارسال گسترده .
‍ 🔸امام خامنہ ای حفظہ الله : 🌹شهید فهمیده حاصل تربیت صحیح اسلامے است. بروز چنیـن حوادثے ڪہ از تربیـت صحیح و اصالت‌های خانوادگے است، صرفا در محیط های اسلامے جلوه گری و نورافشانی مےڪند. 🌷شهید فهمیده سیزده ساله بود اما با رشد و با شعور، با اراده و مصمم ،کشور و امام خود را شناخت، اهمیت وجود خود را هم شناخت و این سرمایه را تقدیم عزت ڪشور کرد. ✨🕋 @Ghebleh 🆔کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/23325 ارسال گسترده .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸 عشق به رهبری عشق به خداست 🔹آیت الله مصباح یزدی ره ✨🕋 @Ghebleh 🆔کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/23325 ارسال گسترده .
ضرورت فعالیت بین الملل حوزه؛ 🔘آنها ساکت‌بشو نیستند ❇️ اگر روحانیت شیعه در مقابل حوادث خصمانه‌ای که برای او پیش می‌آید، احساس مسئولیت نکند، وارد میدان نشود، ظرفیت خود را بروز ندهد، کار بزرگی را که بر عهده‌ی اوست، انجام ندهد، این موجب نمیشود که دشمن، دشمنی خود را متوقف کند. ❇️ بعکس، هر وقت آنها در ما احساس ضعف کردند، جلو آمدند؛ هر وقت احساس انفعال کردند، به فعالیت خودشان افزودند و پیش آمدند. ❇️ غربی‌ها ظرفیت عظیم فکر شیعه برای مواجهه‌ی با ظلم جهانی و استکبار جهانی را از مدتها پیش فهمیده‌اند؛ از قضایای عراق، از قضایای تنباکو؛ لذا آنها ساکت‌بشو نیستند. ❇️ آنها به تجاوز خود، به پیشروی خود ادامه میدهند. سکوت و بی‌طرفی علما و روحانیون و حوزه‌های علمیه به هیچ وجه نمیتواند دشمنی دشمن را متوقف کند. ❇️ بنابراین حرکت حوزه‌های علمیه، بی‌طرف نماندن حوزه‌های علمیه در قبال حوادث جهانی، در قبال مسائل چالشیِ ملی و بین‌المللی یک ضرورتی است که نمیشود از آن غافل شد. 🎤 امام خامنه ای؛ ۰۷؛۲۹؛۱۳۸۹ ✨🕋 @Ghebleh 🆔کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/23325 ارسال گسترده .
🍃🔹 هشتم آبان سالروز ورود رهبر معظم انقلاب اسلامی به اصفهان در سال ۱۳۸۰ 🔹آیت الله العظمی خامنه ای در تاریخ ۸ آبان ماه سال ۸۰ وارد شهر اصفهان شدند و در بیاناتی در میدان امام این شهر خطاب به خیل انبوه مستقبلین فرمودند: 👈 «جنگ هشت ساله و دوره دفاع مقدّس، نام را در سرلوحه افتخارات انساني خود دارد. 🔹فقط هم دوره دفاع مقدّس نيست؛ شهداي اصفهاني و نام‏ آوران جان باخته از اين مردم، در ميدانهاي مختلف اين فداکاريها را کرده‏ اند؛ شهيد آيةالله مدرّس در يک ميدان، شهيد آيةالله بهشتي در يک ميدان و شهيد خرّازي و شهيد همّت و امثال اين عزيزان در ميدان ديگر. ♦️اين شهداي نامدار - که فهرست طولاني ستارگان شهيد اين شهر و اين استان را نمي‏شود به اين آساني فراهم کرد - آن‏چنان نام اصفهان را ابدي ساختند و در شمار برجسته‏ ترين مناطق کشورمان از لحاظ جهاد شجاعانه ثبت کردند که هيچ نقطه ديگري در اين جهت، با اين شهر و اين استان رقابت نمي‏کند. 🔹هنر و صنعت اين شهر هم زبانزد همه و در برخي از بخشها، در دنيا يگانه و نمونه است. 🔹امروز اصفهان بحمدالله مرکز عمده‏ اي از مراکز صنايع کشور است؛ ديروز هم اين‏طور بود، آينده هم اين‏طور خواهد بود». ✨🕋 @Ghebleh 🆔کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/23325 ارسال گسترده .
✅ راه فهم ملکوت عالم و رسیدن به آن چیست؟ 🌹 امام خامنه ای: همه اين حوادثى كه شما در انقلاب ديديد و امام در باره آن چيزى گفتند و شد، از اين قبيل بود. نه اينكه تصور كنيد ايشان محاسبه مادّى و سياسى مى كردند. نه، آن بزرگوار اهل اين محاسبات نبودند. البته فكر سياسىِ خيلى پخته اى داشتند و حقايق را مى فهميدند؛ اما اين طور نبود كه همان محاسباتى را كه معمولًا مى كنند، انجام بدهند. اين، همان غيب و ملكوت عالم و ملكوت وجود شماست كه بايد به آن ايمان و اعتقاد داشت. راه رسيدن به آن هم . (29/ 06/ 1369) ✨🕋 @Ghebleh 🆔کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/23325 ارسال گسترده .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥حمله شدید رهبر به غرب دفاع طوفانی امام خامنه ای از زن ‌ ✨🕋 @Ghebleh 🆔کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/23325 ارسال گسترده .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
امام خامنه ای وقتی گرفتار خومون هستیم نمیتونیم کاری انجام بدیم ✨🕋 @Ghebleh 🆔کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/23325 ارسال گسترده .
🎥 دو روی یک سکه! ⭕️ موی مسیح علینژاد به ریش داعش وصل است علیه مردم ایران و باید گفت او دیگر است. 🆔 @takhribchi110 🆔کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/23325 ارسال گسترده .
⚠️ اینستاگرام صفحۀ علیرضا پناهیان را پس از انتشار مطلبی دربارۀ حادثۀ تروریستی شاهچراغ مسدود کرد + معرفی صفحۀ جایگزین 🔴 صفحۀ اینستاگرام علیرضا پناهیان، با بیش از یک میلیون و دویست هزار دنبال کننده، پس از بازنشر دو توییت او دربارۀ حادثۀ تروریستی شاهچراغ، توسط اینستاگرام مسدود شد. کسانی که در اینستاگرام حضور دارند، از این پس مطالب و اخبار علیرضا پناهیان را می‌توانند از صفحۀ instagram.com/panahian_akhbaar دنبال کنند. 🔹 صفحات علیرضا پناهیان در همۀ پیام‌رسان‌های داخلی، و تلگرام و توییتر به نشانی @Panahian_ir همچنان فعال است و همۀ مطالب در سایت رسمی panahian.ir نیز منتشر می‌شود. 🔻 instagram.com/panahian_akhbaar 🔻 instagram.com/panahian_akhbaar @Panahian_ir 🆔کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/23325 ارسال گسترده .
🌱آرامش را تکثیر کنیم🌱 ✅ اولین دورۀ تربیت مدرس تنها مسیر بر اساس دیدگاه‌های استاد پناهیان 👈🏻 اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام: sokhanesadid.ir @sokhanesadid 🆔کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/23325 ارسال گسترده .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌱 خودت باش! 🔹راه رسیدن به آرزوها 👈 کسی بنا نیست مثل کسی باشه، هرکسی اگر خودش باشه، خوب میشه @Panahian_ir 🆔کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/23325 ارسال گسترده .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 آموزش تجارت از کودکی 🔸 در متن کاسبی و پیگیری منافع خودت است که بندگی خدا محقق می‌شود 👈 برای دینداری، از هفت سالگی بچه‌تون را کاسب بار بیاورید @Panahian_ir 🆔کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/23325 ارسال گسترده .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 عاقبت کار دست خداست! 🔻 چرا بعضی‌ها با وجود تلاش زیاد به نتیجه نمی‌رسند؟ 🔻و بعضی‌ها بدون تلاش به نتیجه می‌رسند؟ @Panahian_ir 🆔کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/23325 ارسال گسترده .
| پشتیبانی گسترده گروهک‌های تروریستی و ضدّ ایرانی از ابتدا نشان می‌داد دشمن پای کار است. روسای رسانه دشمن، اینترنشنال، بعد از به کارگیری سلبریتی‌های همسو و نتیجه نگرفتن و عدم همراهی مردم، تروریست‌های خود را به میدان فرستادند. مجازات همسویی و همزبانی با دشمن چیست؟ @Panahian_ir 🆔کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/23325 ارسال گسترده .
| داعشی‌ها می‌خواستند حرم امامان را نا امن کنند، نتوانستند؛ چون مدافعان حرم به میدان رفتند. حالا سراغ حرم امامزادگان آمده‌اند، و شاهچراغ را بار دیگر به شهادت رساندند. امروز همه ایران حرم است. مرد میدان باشیم و با داعشی‌ها و سلبریتی‌هایش مبارزه کنیم. @Panahian_ir 🆔کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/23325 ارسال گسترده .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🛑 دیشب دوباره شاهچراغ به شهادت رسید @Panahian_ir 🆔کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/23325 ارسال گسترده .
1401_08_05_Panahian_Shabake1_HadeseyeTeroristieShahCheragh-Low.mp3
14.97M
🔈 صوت | بررسی ریشه‌های حادثه تروریستی شاهچراغ 🔻در گفتگو زنده علیرضا پناهیان با شبکه یک سیما 🔻پنجشنبه ۵ آبان، قبل از اخبار سراسری ۲۱ 👈 کیفیت بهتر: 📎 Panahian.ir/post/7494 @Panahian_ir 🆔کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/23325 ارسال گسترده .
| علیرضا پناهیان: 🔻شهادت توأم با شکنجۀ هولناک علی وردی سند عزم تروریست‌ها برای ویران کردن ایران است. ننگ بر کسانی که ابوموسی اشعری‌وار هر دو طرف را دعوت به عدم خشونت می‌کنند، در حالی که شاهدند چگونه جوانان مظلوم بسیجی، بدون سلاح برای برقراری امنیت مردم، اینچنین مجروح می‌شوند و به شهادت می‌رسند. 🔹توضیح: شهید «علی وردی» طی ناآرامی‌های چهارشنبه شب در اکباتان، در اثر جراحت شدید ناشی از شکنجه توسط اغتشاشگران، به شهادت رسید. @Panahian_ir 🆔کمپین دانشجویی در ایتا. تلگرام، سروش، بله، آیگپ↙️ @studentcfantiusantizionist https://eitaa.com/studentcfantiusantizionist/23325 ارسال گسترده .