eitaa logo
تبلیغ نوین دین
76 دنبال‌کننده
8.3هزار عکس
7.1هزار ویدیو
652 فایل
کانال تبلیغ نوین دین کانالی تعاملی، برای محتوای دینی صرف نیست. نگاه ما به مواردی است که می تواند در نشر و انتشار رائحه دینی در جامعه موثر باشد. نوین بودن به معنای نگاه نوین و جدید داشتن به تبلیغ دین می باشد. 🌷🥀 ارتباط باادمین اصلی کانال🌷🥀 @masoodabdi
مشاهده در ایتا
دانلود
👤 توییت استاد ✍ ‏در صورتی که ضارب روحانیون مشهد، وهابی بوده باشد، این اقدام می‌تواند پاسخی از سوی اسرائیل به حملات اخیر فلسطینی‌ها به صهیونیست‌ها باشد.(روش مشابه در حمله) و البته تأکیدی بر این مسئله مهم که تکفیری‌ها و وهابی‌ها نیروهای نیابتی رژیم صهیونیستی هستند. 🌐 https://twitter.com/A_raefipur/status/1511474156910567424?t=IuGPEknyhE7VqdmSrDYgcA&s=19 🆔 @Masaf
هدایت شده از نشریات تبلیغی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حجت الاسلام والمسلمین شیخ حسین انصاریان سنجش و پذیرش حوزه های علمیه برادران https://paziresh.ismc.ir https://eitaa.com/pazireshhowzeh
624db8ca094ae_15241751.mp3
4.87M
واعظ: آیت الله فاطمی نیا راز دیگران را فاش نکنید @AkhbareFori
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ویدئویی از ضارب روحانیون در حرم رضوی که به وضوح تکفیری بودن این شخص در کلیپ مشهود است 🔹عبداللطیف مرادی: اگر از علی کمک بخواهی کافر، مرتد و از اسلام خارج شدی! @AkhbareFori
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌹روایت حاج محمود کریمی از سبک زندگی روحانی جهادگر شهید اصلانی 🆔 @pedarefetneh 🔜 🆔 @pedarefetneh2 🔜
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ نظر اندیشمندان روس درباره امام خمینی و امام خامنه ای... 🆔 @pedarefetneh 🔜 🆔 @pedarefetneh2 🔜
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📚چاقوی استحسان (گمان‌زدگی) در دل حوزه 🔺 پرکشید و دختر ۸ ساله‌اش یتیم شد! ولی چرا؟ پاسخ را باید از فقه جُست؛ ورنه همین پاسخ استحسانی (گمان‌زده)، چاقویی است در تن بیگناهی دیگر: «الفقهَ ثُمّ المَتجَر» اول فقه آنگاه کار: 1⃣ خدا شیب جهان را به سوی آسان‌سازی بندگی آفریده است: «ثُمَّ السَبیلَ یَسّرَه». ولی ابلیس و صهیونیزم، با اختیارداری فضای مجازی ایران، شیب جامعه را به سوی پلیدی برده‌اند. پیامد شیب تند کینه بر خوبی و خوبان، قتل و فحشا و گسیخت خانواده است: 👈«الناسُ بِزمانهم أشبهُ منهم بآبائهم» زمانه یعنی فضای جامعه! یعنی همین قتلگاه مجازی زیر کلید استکبار! 2⃣ برای اصلاح فضای جامعه، که اصل ماجراست، چه باید کرد؟ باید پذیرای فقه بود: «الفقهَ ثُم المَتجر» و فقه در امور حکومت، یعنی «فرمان ولیّ‌امر»: 3⃣ مگر رهبری نفرمود: «فضای مجازی حیاتی است! در دست دشمن است! «قتلگاه» است! مردم ما بی‌پناه در اختیار صهیونیزم و زیرکلید استکبارند! اصلاح مدیریت آن اولویت کلیدی است! در کوتاه‌مدت هم شدنی است! سیاست اصولی پهنای‌باند، درخواست مؤکد، مکرر و آشکار ایشان است! و این‌که شما کی می‌خواهید متنبّه بشوید؟!» ☝️این‌ها «فقه» است و روال کنونی، استحسان! 4⃣ دسته چاقو، در دست قاتل است، ولی ریشه چاقو در «استحسان» (گمان‌گرایی) و گریز از «فقه ولایی» است! ریشه را بخشکانید!👇 5⃣ دولت، انقلابی! مجلس، انقلابی! قوه قضا، انقلابی! حوزه، انقلابی! نهادهای ارزشی و امنیتی، انقلابی! ولی خروجی چیست؟ قتلگاه مجازی! راز آن چیست؟ استحسان! از استحسان در ماندن فیروزآبادی تا استحسان در برخی مواضع حوزویان @jebheh
«بسم‌الله» برای حاشیه نشین‌ها که باشی، به متن می‌آیی! این رسم خداست که، حاشیه‌ها را به متن می‌آورد... و چه متنی عاشقانه‌تر از حرم امام رئوف؟! هنیئاٌ لَکَ حاج آقای ... (علیه‌السلام): فی یکون الخلاص! 🖌 @negashteh | نگاشته
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این گفتگوی طنز احمقانه، واقعیت عاقبت مهوع است. آنجا که جوامع گرفتار در آن به قدری در به وسواس افتاده‌اند که دیگر همه چیز برایشان مانع آزادی به نظر می‌آید؛ حتی مسایل طبیعی چون را کلیشه‌های تحمیل شده به افراد جامعه می‌بینند که باید به آنان حق انتخاب داد تا خودشان راجع به آن تصمیم بگیرند. چنین عاقبتی را فقط برای آنور آبی‌ها نبینیم. متاسفانه نشانه‌های گرفتاری به این حماقت‌‌ها دور و برمان هم قابل رؤیت است. 📝 http://eitaa.com/joinchat/3364487185Ca303041715
هدایت شده از بر پا
خون مشهد جوشید این روزها اسم مشهد سر زبانها بود، مشهد میگویند چون رهبر اهل آنجا است، رییس جمهور اهل آنجا است، انقلابی ها اهل آنجایند، باید بد نام میشد مشهد، چون محل ترویج امید بود. امید نباید بجوشد امید نباید باشد. اینهمه خبر بد از مشهد مخابره شد که چه شود؟ ورزشگاه و داستان فوتبال را ، مصاحبه جناب مداح را، شعر خوانی و مدح مقابل امام جمعه را دیدید؟ همه هم البته غلط بود اما غلطها را چنان ضریب دادند که تصویری از مشهد آفریده شود در ذهن مردم، آنچنان که میخواهند. جهل و ندانمکاری ما هم مدد میدادشان اما آنها کارشان را خوب بلد بودند. میدانستند اگر زشتیها به دست نادانهای رسانه چی و نامردهای بی بی سی چران بیفتد، همه با هم بلدند چه کنند و یک خط را جلو میبرند. آنهم بد نام کردن مشهد. آنها که مشهد رفته بودند سخن از امید از زبان مردم کوچه و خیابانش زیاد میشنیدند. باید این امید مخابره نمیشد. باید صدای مشهد خفه میشد. همه بهانه ها را جمع کردند همه بهانه بود تا صدای مشهد که صدای جمهوری اسلامی بود که صدای پیروزی بود، خفه شود. اما نمیدانستند برگ برنده ای دارد خدا، که خودش رو میکند و وقتی رو کند ، جگر ها را میسوزاند و چشمها را مبهوت میکند. آن وقت نمیتوانید لایک نکنید و کامنت نگذارید و عبور کنید. شما دنبال قاتل و دست کثیف دشمن باشید. خوب است. اما بیایید دست خدا را هم ببینیم. کشتند، به جرم روحانی بودن، با لب تشنه، در آغوش امام رئوف، روحانی رزمنده، روحانی جهادی، روحانی هم نشین محرومین، روحانی حرم امام هشتم، روحانی آقای جمهوری اسلامی. ببینید زیر پست بی بی سی را، روی نعشش میزنند و میکوبند و میرقصند. نوش جانش اهل روضه میفهمند چه میگویم. به جرم اتصال به جمهوری اسلامی میزنندش، که حرم است، که مظهر جنگ با اربابانشان است که اگر بماند همه حرمها میمانند، نوش جانش، مدافعین حرم میدانند چه میگویم. با لباس سربازی اش به خونش کشیدند، روی سنگ فرش خاک قدمهای امامش، هنگام بدو بدو کردن برای محرومین، یعنی دویدن برای انقلاب، برای جمهوری اسلامی، روی پای امامش جان داد، نوش جانش، اهل مبارزه آرزو میکنندش. حالا یک تنه سرها به سمت تو برگشت. چرا تو را خدا انتخاب کرد، آخوند خاکی رزمنده و جهادی گمنام حاشیه نشین و دلسوز مردم؟ چرا تو؟ مشهد همه دار و ندار ما است ، امید ما است، این مردم با گدایی سر سفره او آقا شده اند. چند وقت بود دنبال یک خادم بودیم راه حرم را نشانمان بدهد، چه کسی بهتر از تو. چند وقت بود حرم ما مدافع مشهدی لازم داشت، که بهتر از تو. به قیافه ات نه تقابل شیعه سنی میخورد نه تقابل ایران و افغان، تو راست کار به تماشا کشیدن چهره جمهوری اسلامی بودی. همان که به بهانه اش روی خونت میرقصند یزیدیها. خوش به حالت. کاش ما را هم مثل تو بپذیرد آن دست با تدبیر عالم. @ali_mahdiyan
هدایت شده از بر پا
با تو هستم جوان. بله با تو پسر عربده کش. یک دقیقه بیا کارت دارم. یک پیام برایت دارم از همین شیخ که روی سنگ فرش گرم حرم بدنش را غرق خون کرده ای. و بیست بار تیزی کینه را بر جسم رنج دیده و خسته اش فرو کرده ای ، با تو هستم، بیا. بین خودمان بماند، اما به نظرم این شیخ شهید آن دنیا برایت تلاش میکند که دستت را بگیرد. که کمکت کند. بیست ضربه که چیزی نیست ارباب این شیخ هزار و نهصد و چند زخم خورد اما تا لحظه آخر بنا داشت کمک کند سیاهی لشکر مقابل را، دستگیری کند از آنها. بلندشان کند. به آن زخم عمیق روی شانه هایش قسم. جوان! آنانکه ذهن و دلت را تسخیر کردند که خون مظلوم را بریزی، میخواستند پیکر زخم خورده امت رمضان و قرآن را شرحه شرحه کنند. تو نمیفهمی چه میگویم. اما قیامت که روز دیدن باطن امور است، خواهی دید که چگونه این شیخ شهید تلاش میکند دلها را به هم نزدیک کند. با خون دلش. با تلاش برای مردم مظلوم و محروم که حقیقتا در متنند و در چشم دنیایی ما حاشیه اند و حاشیه نشین. چه شیعه اش چه سنی اش چه ایرانی اش چه افغانستانی اش. تو خون او را میریزی اما من پیامش را به تو از زبان سردار شهید و قهرمان جنگ با تکفیر بگویم از زبان همو که هویت این شیخ بود هویت همه ما بود و هویت امت بود، وقتی سردار مظلوم ما وصیتنامه آن شهید را با بغض برای تاریخ میخواند که «ای برادری که خونم را میریزی، من قبل از همه تو را شفاعت خواهم کرد». باور کن. قسم به خون دو برادر شهید این شیخ غرق خون، همین که اینگونه به آرزویش رسانده ای، دستت را میگیرد. خون او وحدت میآفریند نه اختلاف. به چشمهای نگران دخترش قسم. چشم باطن بین امام را میخواهد که نعره بزند:«بکشید ما را ملت ما بیدار تر میشود» نقشه طاغوت را خون مظلوم بر ملا میکند و تو این حقیقت را قیامت به روشنی خواهی یافت. فبصرک الیوم حدید. @ali_mahdiyan
هدایت شده از آتش به اختیار
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🛑 عراقی‌ها مبهوت صدای نوجوان ایرانی 🔹هنرنمایی سید محمد حسینی مداح نوجوان ایرانی به سه زبان ترکی، فارسی و عربی در مسابقه استعدادیابی مداحی
جزء 05.mp3
7.57M
5️⃣ (تحدیر) جزء پنجم قرآن کریم ✨حجم 7.2 مگ 🕕زمان: 31 دقیقه 🎙قاری: احمد دباغ @tahdir_dabagh
هدایت شده از نشریات تبلیغی
نکته‌ها: 1. «قوّام»، در نگاه اهل لغت به معنای کارپردازی و محافظت و نگهبانی است. قوامیت مرد بر زن؛ یعنی او را حفظ نمود و به امور او پرداخت. مفسران قرآن‏کریم نیز اکثراً به نقل این دیدگاه مشترک لغت‌شناسان پرداخته‌اند و آن را در این آیه به معنای سرپرست، نگهبان و کارپرداز گرفته‌اند. بنابراین می‌توان چنین برداشت کرد که آیه در بیان رهبری و سرپرستی واحد و منظم - در خانواده - با توجه به مشورت‌ها و مسئولیت‌های لازم است، نه در صدد تشریع و تجویز استبداد، سلطه و اجحاف نسبت به زنان. از آن‌جا که خانواده یک واحد کوچک اجتماعی است، طبیعی است که - مانند یک اجتماع بزرگ - رهبری و سرپرستی واحدی را می‌طلبد. بنابراین، این مسئولیت به جهاتی و به لحاظ خصوصیاتی که در مردان وجود دارد، نظیر غلبۀ قدرت تفکر مرد بر نیروی عاطفه و احساسات زنان، داشتن بنیه و نیروی جسمی بیشتر در جهت دفاع از حریم خانواده و تعهد مالی در برابر زن و فرزندان نسبت به پرداخت هزینه‌های زندگی، به عهده مرد گذاشته شده است. البته ممکن است زنانی در زمینه‌های ذکر شده بر مردان امتیاز داشته باشند، ولی قوانین به موارد جزئی نظر ندارد، بلکه نوع و کلیت را در نظر می‌گیرد و بدون شک از نظر کلی مردان نسبت به زنان برای سرپرستی خانواده آمادگی بیشتری دارند.
هدایت شده از نشریات تبلیغی
🌹🌹🌹ادامه نکته های آیه 🌹🌹🌹 نکته‌ها: 2. از آیه مزبور نمی توان حكم برتری مردان بر زنان را استنباط كرد. چنین برداشتی با سایر آیات قرآن كه در مقام بیان ملاك‏های برتری و فضیلت انسان است، منافات دارد؛ زیرا هیچ‌یك از آیات قرآنی كه ملاك ارزش‏ها را درباره انسان بیان می‏كند، اختصاصی به مرد ندارد. ملاك ارزش‌ها در قرآن، تقوا و كار و كوشش با هدف‏گیری‌هایی انسانی است و این امور در مورد «انسان» مطرح شده نه زن یا مرد بخصوص. حتی نمی‏توان یك آیه در قرآن پیدا كرد كه برای مرد در برابر زن ارزش انسانی خاصی را اثبات كند. 3. مقام معظم رهبری: قرآن می‌فرماید: الرِّجَالُ قَوَّامُونَ عَلَى النِّسَاءِ؛ یعنی سرپرستی امور خانواده به عهدۀ مرد است. مرد باید برود کار کند. معیشتِ خانواده به عهدۀ اوست. زن هرچه ثروت دارد مال خودش است. امّا معیشتِ خانواده بر دوش او نیست... اسلام مرد را قوّام و زن را ریحان می‌داند. این نه جسارت به زن است نه جسارت به مرد. نه نادیده گرفتن حق زن است و نه نادیده گرفتن حق مرد؛ بلکه، درست‏دیدن طبیعت آنهاست. ترازوی آنها هم اتفاقاً برابر است؛ یعنی وقتی جنس لطیف و زیبا و عامل آرامش و آرایش معنوی محیط زندگی را در یک کفه می‌گذاریم، و این جنس مدیریت و کارکرد و محلّ اعتماد و اتکابودن و تکیه‏گاه بودن برای زن را هم در کفۀ دیگر ترازو می‏گذاریم، این دو کفه با هم برابر می‌شود. نه آن بر این ترجیح دارد و نه این بر آن... در روایات داریم «المرأة ریحانة»، زن گل است. حالا شما ببینید، اگر مردی با یک گُلی با خشونت و بی‌اعتنایی رفتار کند و پاسِ گُل بودن او را ندارد، چقدر ظالم و بد است. مثل تحمیل کردن، زیاده روی کردن، زیاده خواهی کردن مردها از زنها، توقّعات بی‌جا و زیادی. «المرأةُ رَیحانةٌ و لَیسَتْ بقَهْرِمانَةٍ» قهرمان، یعنی همین کار پرداز امروز زندگی ... این زن، کار پرداز شما نیست که همۀ کارهای زندگی‌تان را روی دوش او بگذارید و بعد هم از او مؤاخذه کنید. نه! این یک گُلی است در دست شما ... حتی اگر دانشمند یا سیاستمدار باشد، در بحث معاشرت خانوادگی، او گُل است.
هدایت شده از نشریات تبلیغی
🌹🌹🌹متن بیانیه گام دوم مرتبط با موضوع آیه جزء پنجم🌹🌹🌹 تلاش غرب در ترویج سبک زندگی غربی در ایران، زیان‌های بی‌جبران اخلاقی و اقتصادی و دینی و سیاسی به کشور و ملّت ما زده است؛ مقابله با آن، جهادی همه‌جانبه و هوشمندانه می‌طلبد که باز چشم امید در آن به شما جوانها است.
هدایت شده از نشریات تبلیغی
🌹🌹🌹 جهاد تبیین با موضوع آیه جزء پنجم🌹🌹🌹 یکی از مهم‌ترین افتخارات و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران، هویت‌بخشی به زنان است که توانسته‌اند با اتکا به نفس و توانمندی‌های خود در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ورزشی بدرخشند. در دوران بعد از انقلاب اسلامی شاهد دستاوردهای فراوانی در حوزه زنان و خانواده در کشور هستیم که مهم‌ترین دستاوردهای حوزه زنان و خانواده در چهل سالگی انقلاب اسلامی به شرح ذیل است: 1. در سال ۵۷ تنها ۳۵ درصد زنان باسواد بودند، امروز نزدیک ۹۰ درصد باسوادند؛ 2. تعداد دانش‏آموزان دختر از دو میلیون نفر در سال ۵۵ به ۶ میلیون نفر در سال ۹۵ رسید؛ 3. تعداد دانش‌آموختگان دانشگاهی زن از ۶ درصد در سال ۱۳۵۵ به ۴۴ درصد رسیده است؛ 4. تعداد طلاب زن از چند ده نفر در قبل از انقلاب به ۸۰ هزار طلبه و ۴۰ هزار دانش‌آموخته رسیده است؛ 5. پیش از انقلاب تنها ۱.۴ درصد اساتید دانشگاه‌ها زن بوده‌اند، امروز زنان ۲۰ درصد اساتید دانشگاه‌اند؛ 6. امروز ۷ هزار نفر از اساتید دانشگاه‌ها و ۲۷۰۰ نفر از اساتید حوزه علمیه زنان هستند؛ 7. تعداد ورزشگاه‌های اختصاصی بانوان پس از انقلاب ۳۰ برابر گذشته شده است؛ 8. حضور زنان در مسابقات خارجی قبل از انقلاب تنها ۶ مورد بوده که به ۱۲ هزار مورد افزایش‌یافته است؛ 9. نهادهای داخلی و خارجی تشریفاتی زنان که در انحصار فرح و اشرف پهلوی بود به نهادهای فراگیر داخلی و بین‌المللی با نقش‌آفرینی زنان فرهیخته و دانشمند توسعه یافت؛ 10. طبق آمارهای جهانی تعداد مرگ‌ومیر مادران در هنگام زایمان نسبت به قبل از انقلاب اسلامی ۹۰ درصد کاهش‌یافته است؛ 11. بزرگ‌ترین تشکل مردمی زنان در جهان با ۹ میلیون نفر عضو و ۱۶ هزار پایگاه، بسیج زنان ایران است؛ 12. مشارکت زنان در امور سیاسی از حد ناچیز و غیرقابل‌شمارش در قبل از انقلاب با شایسته‌سالاری و بر اساس توانایی‌های زنان در دوران بعد از انقلاب اسلامی رشد قابل‌توجهی کرده است؛ 13. هفت هزار شهیدِ و پنج هزار جانباز زن، نماد مقاومت و نقش‌آفرینی ممتاز زنان در انقلاب و دفاع مقدس است؛ 14. مشارکت فعال ۲۳ هزار امدادگر و ۲۳۰۰ پزشک زن در جبهه‌های دفاع مقدس افتخار مقاومت جامعه زنان است؛ 15. امید به زندگی زنان از ۵۴ سال در سال ۱۳۵۵ به ۷۸ سال در سال ۱۳۹۵ ارتقا یافته است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چرخه خشونت شوم علیه طلبه‌ها 🔹چاقو می‌خورند، به سویشان شلیک می‌شود، بی آنکه حتی ضاربشان را بشناسند، اما برخی در فضای مجازی برای ضاربشان هورا می‌کشند و آرزوی تکرار این اتفاق را می‌کنند. 🔹این وضعیت جوانان و مردانی است که اگرچه لباس طلبگی می‌پوشند اما اکثریت آن ها به مانند بخشی از مردم زیر خط فقر زندگی می‌کنند. @AkhbareFori
202030_291475265.mp3
8.91M
7️⃣ (تحدیر) جزء هفتم قرآن کریم ✨حجم 8.5 مگ 🕕زمان: 37 دقیقه 🎙قاری: احمد دباغ @tahdir_dabagh
هدایت شده از رادار انقلاب
💢تقارن عجیب تاریخ شهادت شهید دارایی با پایان اعتبار کارت ملی‌ پایان اعتبار کارت ملی ١۴٠١/٠١/١٨ تاریخ شهادت ١۴٠١/٠١/١٨ ✅ به رادار انقلاب بپیوندید: @Radar_enghelab
هدایت شده از حمید رسایی
♻️ قصه عمامه و خون . قصه عمامه و خون ، حکایت جدیدی نیست همین رمضان شاهد است و محراب مسجد کوفه که عمامه و خون، چگونه با هم در سحرگاه ۱۹ رمضان رستگار شدند. عمامه‌ای که در گودال خونین به غارت رفت، خوب قصه عروج را می‌شناسد. شیخ شمس الدین محمد نبطی جزینی و زین‌الدین بن علی بن احمد عاملی جُبَعی را شهید اول و ثانی نام نهاده‌اند تا فقاهت از نخست با شهادت همنشین باشد. از شیخ فضل الله نوری تا نواب صفوی، از یونس استاد سرایی یا همان میرزا کوچک جنگلی تا سیدحسن مدرس، از سید مصطفی خمینی تا سید محمدباقر صدر، از شریف قنوتی تا مصطفی ردانی پور، از مفتح تا مطهری، از بهشتی تا باهنر، از مدنی و دستغیب و اشرفی اصفهانی و صدوقی تا مالامیری و کریمیان و هادی ذوالفقاری، از محمدباقر حکیم تا شیخ نمر، از سید مصطفی موسوی تا شیخ راغب و بیش از ۳۵۰۰ شهید طلبه دفاع مقدس شاهدند که این نهضت مدیون عمامه،های در خون نشسته است. بگذار از مولوی جنگی زهی، ماموستا شیخ الاسلام، ملا عبدالحمید فرقانی، ماموستا برهان عالی، برهان الدین ربانی، مولوی فیض محمد حسین بر به همراه ۱۰۰ روحانی شهید اهل سنت کشور نیز سخن بگویم، ایشان نیز شاهد این مدعا هستند که برای دشمن تکتف در نماز یا غیر آن مهم نیست، دشمن مخالف عالمان مجاهد است و در این مسیر برای او شیعه و سنی تفاوتی ندارد. اصول کافی بخوانی یا صحیح، او با قرائت جهادی از اسلام مخالف است. در این میانه بدش نمی‌آید که گاهی بر طبل اختلاف بدمد و خون این دسته را به گرده آن یکی بیاندازد و به ریش قم و قاهره بخندد. حادثه عمامه‌های در خون نشسته در صحن امن رضوی،‌‌ حکایت استدامت استقامت حوزه‌های علوم دینی بر سبیل مجاهدت است. گوارا باد شربت شیرین شهود و شهادت بر عاشقان مسیر وصل و چه زیباست جامه عروج خونین بر اندام فقاهت. چه خوش فرمود آقا روح الله  بزرگ ، آن احیاگر اسلام جهادی در عصر حاضر، پس از شهادت علامه مطهری:‌‏ بریزید خون‌ها را زندگی ما دوام پیدا می‌کند. بکُشید ما را ملت ما بیدارتر می‌شود. ما از‌‎ ‌‏مرگ نمی‌ترسیم؛ و شما هم از مرگ ما صرفه ندارید. رزقنا الله قتلاً فی سبیل الاسلام ✍️ حجت الاسلام رضاپور 🔺صفحات مجازی حمید رسایی🔻 eitaa.com/rasaee T.me/www_rasaee_ir instagram.com/rasaee.ir twitter.com/hamidrasaee‌
هدایت شده از نشریات تبلیغی
« (به معبود) کسانی که غیر خدا را می‌خوانند دشنام ندهید، مبادا آنها (نیز) از روی (ظلم و) جهل، خدا را دشنام دهند! اینچنین برای هر امّتی عملشان را زینت دادیم سپس بازگشت همه آنان به سوی پروردگارشان است؛ و آنها را از آنچه عمل می‌کردند، آگاه می‌سازد (و پاداش و کیفر می‌دهد.
هدایت شده از نشریات تبلیغی
🌹🌹🌹نکته های تفسیری آیه جزء هفتم🌹🌹🌹 نکته‌ها: 1- احساسات خود را نسبت به مخالفان كنترل كنیم و از هرگونه بد دهنى و ناسزا بپرهیزیم. «لا تَسُبُّوا». 2- به بازتاب برخوردهاى خود توجّه كنیم. لا تَسُبُّوا ... فَیسُبُّوا اللهَ. 3- با فحش و ناسزا، نمى‌توان مردم را از مسیر غلط باز داشت. «لا تَسُبُّوا». 4- ناسزاگویى، عامل بروز دشمنى و كینه و ناسزا شنیدن است. لا تَسُبُّوا ... فَیسُبُّوا ... عَدْواً. 5- دشنام، نشانۀ نداشتن یا منطق است، یا ادب و یا صبر. (مسلمان با پرهیز از ناسزا، باید نشان دهد كه صبر و منطق و ادب دارد.) «لا تَسُبُّوا». 6- هر كارى كه سبب توهین به مقدّسات شود، حرام است. «فَیسُبُّوا اللَه». 7- استفاده از حربۀ دشنام وناسزا، در نهى از منكر و تبلیغات و مناظرات ممنوع‌ است. «لا تَسُبُّوا».
هدایت شده از نشریات تبلیغی
🌹🌹🌹متن بیانیه گام دوم با موضوع مرتبط با آیه جزء هفتم🌹🌹🌹 نماد پُرابّهت و باشکوه و افتخارآمیز ایستادگی در برابر قلدران و زورگویان و مستکبران جهان و در رأس آنان آمریکای جهان‌خوار و جنایت‌کار، روزبه‌روز برجسته‌تر شد. در تمام این چهل سال، تسلیم‌ناپذیری و صیانت و پاسداری از انقلاب و عظمت و هیبت الهی آن و گردن برافراشتۀ آن در مقابل دولت‌های متکبّر و مستکبر، خصوصیّت شناخته‌شدۀ ایران و ایرانی بویژه جوانان این مرز و بوم به‌شمار می‌رفته است. قدرتهای انحصارگر جهان که همواره حیات خود را در دست‌اندازی به استقلال دیگر کشورها و پایمال کردن منافع حیاتی آنها برای مقاصد شوم خود دانسته‌اند، در برابر ایران اسلامی و انقلابی، اعتراف به ناتوانی کردند. ملّت ایران در فضای حیات‌بخش انقلاب توانست نخست دست‌نشاندۀ آمریکا و عنصر خائن به ملّت را از کشور برانَد و پس از ‌آن هم تا امروز از سلطۀ دوبارۀ قلدران جهانی بر کشور با قدرت و شدّت جلوگیری کند.