eitaa logo
تبیین
2.7هزار دنبال‌کننده
4.9هزار عکس
426 ویدیو
34 فایل
🔺اهداف: 🔹تهذیب نفس 🔹امام شناسی و مهدویت 🔹روشنگری و بصیرت‌افزایی 🔹ارتقاء بینش دینی و سیاسی 🔹دشمن شناسی و جنگ نرم 🔹ارتقاء مهارت‌های تربیتی 🔹و... 🔸هدف ارائه‌ی الگوست؛ با شبکه‌های اجتماعی کسی متفکر نمی‌شود، باید #کتاب خواند.
مشاهده در ایتا
دانلود
1⃣در این میان برخی از نویسندگان و پژوهندگان پیرامون فقه و اندیشه سیاسی شیعه، با نگارش مقاله و کتاب و یا با سخنرانی و مصاحبه با این و آن، در صدد القای «مخالفت فقهای شیعه» با اندیشه ولایت فقیه بوده، ولایت فقیه با حدود و گستره فعلی آن را، قرائت منحصر به فرد حضرت امام خمینی(ره) از این مقوله قلمداد می‌کنند.[۴]⁉️ 2⃣🔹این نوع مخالفت‌ها اگر به صورت علمی، منطقی و از سر دغدغه دینی باشد، قطعا بلااشکال بوده، از منظر دینی مورد تحسین و تشویق است، اما آنگاه که چهره و ساختاری سازماندهی شده و در قالب پروژهای مرموز جلوه‌گر شود و به صحنه‌ای برای مقابله و مواجهه با نظام اسلامی بدل شده باشد، که طراحان و سناریونویسان آن با انگیزه خوش‌خدمتی به بیگانگان و یا به دلیل کینه‌ها و حقدهای شخصی، گروهی و حزبی به آن اقدام کرده باشند، نیازمند بررسی و تحلیل دقیق از جنبه‌های مختلف خواهد بود.⁉️
🔹این پدیده وقتی از سوی کسانی اتفاق افتد که پیشتر جزو حامیان و نظریه پرداران نظریه ولایت فقیه بوده‌اند، جلوه‌ای جالب‌تر یافته، هیجانانگیزتر می‌نماید! 🔹حقیقت آن است که برخی از سینه‌چاکان و -به اصطلاح خودشان- نظریه‌پردازان ولایت فقیه، پس از بروز برخی وقایع در زمان حضرت امام(ره)، -که در راس آن وقایع عزل مرحوم منتظری قرار دارد- و نیز برخی اتفاقات پس از رحلت حضرت امام(ره)، بدون هیچ توجیه علمی و ایمانی، سمت‌وسویی دیگر و بر خلاف مشی پیشین خویش اختیار نموده، در کنار مخالفت‌های علمی-عملی با ولایت فقیه، پروژهای را کلید زدند که دستور کار آن، ضعیف جلوه دادن «پرونده پشتیبان» ولایت فقیه و انقلاب اسلامی است. 🔹در این پروژه قرار است تک‌تک فقیهانی که در نظریه ولایت فقیه و انقلاب اسلامی هم‌رأی، همراه و همگام حضرت امام(ره) و پس از آن رهبر معظم انقلاب بوده‌اند، به عنوان مخالف ولایت فقیه و انقلاب اسلامی معرفی گردند.
🔹برخی از فعالین در این پروژه به صورت پنهانی فعالیت خود را انجام می‌دهند، چنانکه اخیراً دادستان کل کشور، گوشه‌ای از فعالیت این گروه را رسانه‌ای نمود.[۵] برخی از ایشان اما ابایی از فعالیت علنی در این زمینه ندارند. 🔹به عنوان مثال از شاگردان مرحوم منتظری، از جمله کسانی است که پس از عزل منتظری، با تمام قوا به مخالفت با ولایت فقیه پرداخت و در آثار خود تلاش کرد اصل نظریه ولایت فقیه را به چالش بکشد و در کنار آن قلم‌فرسایی فراوانی برای ضربه زدن به مصداق ولی فقیه در عصر حاضر نمود.
🔹 در کتاب‌هایی همچون سیاست‌نامه خراسانی و نیز نظریه‌های دولت در فقه شیعه و برخی دیگر از مقالات و نوشته‌های خود، تلاش نمود چنین وانمود کند که در طول تاریخ هیچ یک از فقهای شیعه در این زمینه با حضرت امام(ره) همنظر نبوده‌اند. او همچنین تلاش زیادی نمود که آخوند خراسانی، شیخ انصاری، آیت‌الله خوئی، سید محسن حکیم و برخی دیگر از فقهای معاصر را مخالف ولایت فقیه و انقلاب اسلامی جلوه دهد. مروری بر آثار قلمی و نیز سخنرانی‌های کدیور و سیر تدوین آثارش – چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور (که پس از فعالیت در فتنه ۸۸ از کشور گریخت)- بیانگر پیگیری پروژه‌ای تمام‌عیار در راستای مخالفت با ولایت فقیه و حذف آن از سپهر سیاست تشیع و ایران شیعی است.[۶] 🔹نویسنده دیگری که به نظر می‌رسد پیگیر پروژه ناتمام کدیور است، «محمد سروش محلاتی» است. سروش محلاتی که در سابقه خود «طرفداری علمی و عملی از ولایت فقیه» را یدک می‌کشد، پس از بروز برخی حوادث و وقایع، در نسبت با نظریه ولایت فقیه سمت و سویی جدید برگزید!
✅دومینوی «ضد ولایت فقیه تراشی» (بازنشر) (بخش دوم) 🔹وی تاکنون تلاش زیادی نموده است که برخی از بزرگان و تاثیرگذاران در انقلاب اسلامی و نیز برخی از فعالان و اندیشمندان انقلاب را، غیر معتقد به ولایت فقیه با حدود و گستره فعلی آن جلوه دهد. افراد و شخصیت‌هایی همچون مرحوم آیت‌الله بروجردی، مرحوم علامه طباطبائی، مرحوم آیت‌الله مطهری، مرحوم شهید بهشتی و… در ادامه این پروژه آخرین شخصیتی که در دستور کار وی قرار گرفته، مرحوم آیت‌الله بهجت است. 🔹سروش محلاتی در مقاله‌ای با عنوان «تاملی بر مبنای حکومتی آیت‌الله بروجردی» به زعم خود تمامی قرائن و شواهدی که بیانگر اعتقاد مرحوم بروجردی به ولایت فقیه است را مورد نقد و بررسی قرار داده و نتیجه گرفته است که آیت‌الله بروجردی اعتقادی به ولایت فقیه با حدود و گستره فعلی آن نداشته است.[۷] 🔹وی در نوشته‌ای دیگر ذیل عنوان «تاملات سیاسی علامه طباطبائی»، علامه طباطبائی را از مخالفان و ناهمسویان با اندیشه ولایت فقیه در وضع و عصر حاضر می‌داند. او در این باره ادعا می‌کند «آرای سیاسی علامه طباطبایی چندان همسو با وضع و شرایط فعلی نیست و به همین علت کمتر به آن پرداخته شده است» و اظهار نظری عجیب نشانه این ادعا را این می‌داند که «اگر غیر از این بود، بیشتر به آرای وی توجه و در مدارس نیز این آرا تدریس می‌شد». بر این اساس که آرای سیاسی علامه در مدارس تدریس نمی‌شود، معلوم می‌شود که آرای سیاسی ایشان «همسو با وضع و شرایط فعلی نیست»!
🔹نامبرده در تحقیقی دیگر پیرامون ولایت فقیه و حکومت اسلامی در اندیشه استاد مطهری، معتقد است استاد مطهری استدلال به روایات در مسئله ولایت فقیه را قبول ندارد و ایشان در بحث‌های سیاسی و اجتماعی، این روایات را وارد نمی‌کند. سروش محلاتی معتقد است شهید مطهری ولایت فقیه را از مقوله نماز و روزه و حج نمی‌داند که جنبه تعبدی داشته باشد و عقل نتواند زوایای آن را تحلیل کند و بفهمد. نگاه استاد مطهری به مقوله حکومت، صد در صد عقلانی است. برای مدیریت قوه مجریه، از شرط اجتهاد نام نمی‌برد و حتی اشاره‌ای به تنفیذ هم نمی‌کند. وی ادعا می‌کند که اصلاً شهید مطهری فقاهت را شرط حکومت و ریاست آن نمی‌داند![۸] مفهوم این سخن آن است که شهید مطهری به چیزی با عنوان ولایت فقیه اعتقادی ندارد! 🔹«مرحوم آیت‌الله بهشتی» دیگر شخصیتی است که سروش محلاتی تلاش می‌کند نظرات و مواضعش را در تضاد با وضعیت فعلی انقلاب اسلامی و ولایت فقیه جلوه دهد! وی در مطالبی تحت عنوان «با میراث شهید بهشتی چه کردیم؟» و نیز «غبارزدایی از اندیشه شهید بهشتی» با تقطیع مواضع و نظرات شهید بهشتی و کنار هم قرار دادن این تقطیعات، تلاش می‌کند نشان دهد که انقلاب اسلامی و نظام ولایت فقیه در شرائط کنونی چقدر از قانون اساسی فاصله گرفته! و شهید بهشتی از ابتدا با این وضع مخالف بوده است![۹] 🔹دومینوی ضد ولایت فقیه تراشی سروش محلاتی در ادامه راه به مرجوم آیت‌الله بهجت می‌رسد. محلاتی در کتاب جهاد در فقه معاصر شیعه، به نقل از یکی از علمای معاصر، ادعا می‌کند آیت‌الله بهجت با انقلاب اسلامی و تشکیل حکومت در عصر غیبت موافق نبوده است![۱۰]
🔹سروش محلاتی در یکی از نوشته‌های خود با عنوان «تأثیر دو سویه‌ی «حکم ولائی» در اختلاف زدایی و اختلاف زایی»، مدعی می‌شود: «مراجع تقلید معاصر، غالباً به ولایت مطلقه، باور ندارند، حضرات آیات عظام بهجت، تبریزی، وحید خراسانی، شبیری زنجانی، صافی گلپایگانی و موسوی اردبیلی، از آن جمله‌اند».[۱۱] 🔹وی که از هر فرصتی برای به چالش کشیدن نظام اسلامی و نظریه ولایت فقیه، بهره‌برداری می‌کند، در فاز دیگری به نقد اندیشمندان انقلاب اسلامی پرداخته و دیدگاه‌های آنها در زمینه ولایت فقیه و اندیشه سیاسی شیعه، -که عصاره نظریات حضرت امام(ره) به شمار می‌رود- را به چالش کشیده و با «انگ و اتهام» سعی می‌کند آنها را به محاق برد.⁉️
✅دومینوی «ضد ولایت فقیه تراشی» (بازنشر) (بخش سوم) 🔰و اینک چند پرسش: 🔸آیا پروژه ضد ولایت فقیه تراشی و ضد ولایت فقیه سازی امثال محسن کدیور و سروش محلاتی، نقطه پایانی دارد؟ آیا اگر مثلا شخصی مانند مرحوم منتظری و یا امثال او، پس از حضرت امام عهده‌دار زعامت و ولایت می‌شدند، باز هم جنابان کدیور، سروش محلاتی و همنوعانشان، این پرونده‌ را طراحی و اجرایی می‌کردند؟ 🔸به راستى دلیل این همه صغرى و کبرى چیدن‌هاى این جریان، با چه هدفی، صورت می‌پذیرد؟ مقصد و مطلوب این جریان چیست؟ اگر ولایت فقیه برچیده شود، چه چیزی عاید این جریان خواهد شد؟ 🔸چرا این جریان و اعضای آن به جای طرح شبهات و نظرات خود در محافل و مجالس علمی/فقهی، به شبهه افکنی در انظار عموم و رسانه‌ها و جلسات دانشجویی می‌پردازند؟ البته جواب این پرسش از پیش روشن است؛ چه اینکه سروش محلاتی و دوستانش، خوب می‌دانند که او را یارای پاسخ علمی، منطقی و عقلانی در برابر نقدهای مخالفین نیست؛ به همین دلیل بیشتر تریبون‌های یک‌طرفه و «مونولوگ» را دوست دارد؛ چه اینکه تجربه‌اش به وی آموخته که نمی‌تواند به صورت حضوری پاسخگوی مدعیات خود باشد؛ چنانکه در جریان نشست مشترکش با آقایان حجت‌الاسلام دکتر ابوترابی و دکتر حائریان، در دانشگاه علمی کاربردی امام جواد(ع) یزد، ضعف در مبانی‌اش او را مجبور به ترک زود هنگام جلسه، همراه با عصبانیت نمود.[۱۲]
⛔️پایان سخن اینکه: سروش محلاتی در مقاله‌ای که در نقد ادعاهای واهی محسن کدیور نوشته، می‌نویسد: «آیا منصفانه است که بحث‌های علمی با اغراض سیاسی آلوده شود و فقیه بزرگی مانند حضرت امام خمینی(ره) که در احیای فقه حکومت شیعه خدمت بی‌نظیری انجام داد مورد اتهام قرار گیرد؟!».[۱۳] 🔸حال حقیر دقیقا همین پرسش را از جناب سروش محلاتی می‌پرسم: جناب سروش محلاتی! آیا منصفانه است که بحث‌های علمی با اغراض سیاسی آلوده شود و فقهای بزرگی مانند مرحوم آیت‌الله بروجردی، مرحوم علامه طباطبائی، مرحوه علامه مطهری، مرحوم شهید بهشتی، مرحوم آیت‌الله بهجت و دیگر فقهای شیعه، که جملگی از معتقدین به ولایت فقیه بوده و هر کدام به نحوی در ایجاد و استمرار انقلاب اسلامی نقش‌آفرینی نموده‌اند و در احیای فقه حکومت شیعه خدمات فراوان و گاه بی‌نظیری انجام داده‌اند، مورد اتهام «ضدیت با ولایت فقیه» و «انقلاب اسلامی» قرار گیرد؟!». جناب سروش محلاتی! به کجا چنین شتابان!!⁉️ —————————————– [۱]. صاحب جواهر، جواهر الکلام، ،ج۲۱، ص۳۹۷. [۲]. امام خمینی، ولایت فقیه، ص۳؛ نیز البیع، ج۲، ص۴۶۷٫ [۳]. در این زمینه: ن.ک. یعقوبعلی برجی، ولایت فقیه در اندیشه فقیهان. و نیز: ر.ک. محمدعلی قاسمی و همکاران، فقیهان امامی و عرصه‌های ولایت ج۱ و ۲٫ [۴]. به عنوان نمونه: ن.ک. محسن کدیور، نظریه‌های دولت در فقه شیعه؛ نیز: ن.ک. مهدی حائری یزدی، حکمت و حکومت. [۵]. حجت‌الاسلام منتظری، دادستان کل کشور، با اشاره به تلاش دشمن برای نفوذ در حوزه‌های علمیه، در این زمینه گفت: «در شهر مقدس قم عده‌ای روحانی‌نما در قالب تشکل‌هایی، تشکیل جلسه می‌دهند و موضوع جلسه این آقایان این است که چگونه موضوع ولایت فقیه را از قانون اساسی و نظام حذف کنیم» (ن.ک. روزنامه اعتماد، شماره ۴۰۷۵ ، ۸/۲/۹۷، ص۲). [۶]. ن.ک. کدیور، نظریههای دولت در شیعه، سیاست نامه خراسانی، استیضاح رهبر، ابتذال مرجعیت شیعه و
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴اعتراف بازیگر زمان پهلوی: زن ها را بیشتر برهنه می کردند تا مردها بیشتر بیان سینما ما حق انتخاب نداشتیم. اگر از زن ها سواستفاده می کردند ولی هیچ قانونی از ما حمایت نمی کرد... ❌ همین الان هم سینمای کشور یک‌سینمای مبتزل هست ... شوخی های جنسی و تحریک مردان به وسیله آرایش زنان بازیگر.... و هزار مورد دیگر که شما از من بهتر می دانید ... متاسفانه زنان تبدیل به ابزار برای کسب درآمد شده اند ... 👇 @tabyinchannel
تبیین
🔴دانشگاه مفید و اما و اگرها⁉️‼️ 🔷دانشگاه مفید با رویکرد آموزشی، یکی از زیرمجموعه های موسسه خیریه مکتب امیرالمومنین(ع) است که مرحوم آیت الله موسوی کریمی مشهور به موسوی اردبیلی با هدف رفع یکی از نیازهای جدی حوزه علمیه قم بنیان گذاردند و از سال ۱۳۶۸ ریاست عالیه این دانشگاه را بر عهده گرفتند. 🔹بر طبق اساسنامه دانشگاه مفید، اعضای هیات امنای آن در سال ۶۸ متشکل از شش نفر بودند؛ ۱- آقایان عبدالکریم موسوی اردبیلی۲- اکبر هاشمی رفسنجانی۳- میرحسین موسوی۴- محمد خاتمی ۵- علی محقق داماد ۶- استاندار قم. 🔹در بین این اعضا آقایان موسوی اردبیلی و هاشمی رفسنجانی مرحوم شدند میر حسین موسوی و خاتمی از قطار انقلاب پیاده شدند و اسم خود را در دفتر ریزشهای انقلاب ثبت کردند. از هیات امنای فوق آقای محقق داماد و شخصیت حقوقی استاندار محترم قم باقی ماندند. البته این جای سوال است که با وجود مسئولیت سنگین اجرایی کلان شهر قم، استاندار چقدر و چگونه می تواند در این دانشگاه وقت بگذارند و یا تاثیرگذار باشند. 🔸بعد از فوت مرحوم آیت الله موسوی اردبیلی، مهر ایشان در یک مراسم نمادین توسط بیت و فرزندان آن مرحوم شکسته شد و در مدت زمان کوتاهی، فرزندان آن مرحوم و طیف حاکم در دانشگاه مفید ، هیات امنای جدید را تعیین کردند که عبارتنداز؛ سید علی محقق داماد، محمدعلی صدیقی، سید مسعود موسوی اردبیلی، میرسعید موسوی اردبیلی، سید علی موسوی اردبیلی، مسعود ادیب، فخرالدین احمدی دانش آشتیانی، محمدرضا یوسفی شیخ رباط، مجید رضایی، استاندار قم، نماينده وزارت علوم، تحقيقات و فناوری. 🔸در بین اعضاء فوق سه تن از پسران مرحوم موسوی اردبیلی(مسعود، میرسعید و علی)، عضو هیات امنا شدند. آقای یوسفی و مسعود ادیب نیز که از اعضای شورای مرکزی مجمع غیرقانونی و فتنه گر محققین هستند. این تشکل در فتنه ۸۸ نقش مهمی در به آشوب کشیدن کشور و صدور بیانیه های مختلف در حمایت از فتنه گران داشت به نحوی که تصاویر حضور آنان نیز در آشوبهای تهران ثبت شده است. 🔸 مسعود ادیب از فعالان جریان فتنه و همچنین از مهره های اصلی جریان منتظری است که با برخی از موسسات خارجی فعال در حوزه ادیان ارتباط داشته و به برخی از کشورها رفت و آمد داشته و هم اکنون در کشور کانادا سکونت دارد. مسعود موسوی کریمی نیز به کانادا رفت و آمد دارد. 🔸در دانشگاه مفید افراد فتنه گر دیگری همچون ایازی، فاضل میبدی، علی موسوی، موسویان، شریعتمداری، شفیعی، ادیب، پویا و فیرحی و...فعال هستند. همچنین بخشی از منتسبین جریان منتظری در دانشگاه مفید فعالیت دارند. 🔸آنچه که واقعا جای تامل دارد قرارگرفتن بخشی از سرمایه ها و جوانان کشور در دست این طیف در دانشگاه مفید و جهت دهی و ذهنیت سازی این طیف دگراندیش برای آنان می باشد. 🔸اینکه عده ای در دانشگاه مفید تحت عنوان گفتگوی ادیان و ... با مراکز خارجی مراوده دارند و به کشورهای مختلف رفت و آمد دارند دستاوردش، جای سوال دارد. 🔸سوال بعدی اینکه با توجه به اهداف بیان شده توسط متولیان این دانشگاه، نتیجه و دستاورد فعالیتها و مواضع افراد موثر در این دانشگاه، برای حوزه علمیه قم چیست؟!!! 🔸سوال بعدی این است که چرا تا به حال شورای عالی انقلاب فرهنگی برای سر و سامان دادن به این دانشگاه ورود نکرده است؟ 🔸 با بررسی عملکرد دانشگاه مفید و تطبیق آن با اهداف تعیین شده در اساسنامه، شاید بتوان گفت این دانشگاه دچار انحراف از اهداف اولیه خود شده است. 📷 http://yon.ir/BW03n
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚠️ 🚨خیانت هسته ای در دوران خاتمی (با حضور حسن روحانی) ‼️❗️هشت سال بعدش پیشرفت کردیم دوباره همون تیم خائن مذاکره کننده تمام پیشرفت ها رو پلمپ‌کردند!!!! ⚠️اگر علم در ثریا باشد، آن را یا میکنند یا ...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
👇 📌يک جريان فساد و است. با اين هم بايد مقابله و مبارزه کرد.... ✅ با صِرف زبان و توصيه نمی شود کاری کرد. بايد جلوِ سيرِ و را بگيرد. ⚠️اجازه ندهيد که يک عدّه معدود و يک گروه کوچک و اندک در داخل جامعه، موجب و دختر و پسر جوان و مرد و زن مؤمنی شود که انگيزه فسادی ندارند. شما بايد جلوِ آن گونه افراد را بگيريد. همه بخشهای مختلف کشور در اين زمينه . ⚠️ اجازه ندهيد عدّه ای با تکيه به نام ... و و را در جامعه رايج کنند. عکس العملِ آن اين است که عدّه ای به نظام شوند. ... 👇 @tabyinchannel
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⚠️خطر بزرگ در دنیای به اصطلاح مدرن امروزی، پدر و مادر به دلیل تامین رفاه و اقتصاد زندگی آنقدر دارند که خواسته و یا ناخواسته، آموزش و تربیت فرزندان خود را به نظام آموزشی واگذار کرده اند. ، و ! مدرسه یا دانشگاه، محل آموزش فرزندان شماست. آموزش یعنی مفاهیم از فردی که میداند به دانش آموزی که نمیداند در آموزش، معلم یا استاد، ریاضی، عربی، فیزیک و ادبیات را به فرزندان شما آموزش میدهند اما تکلیف با کیست؟ ناخودآگاه، فرزند شما در مدرسه، در خانه با رسانه های داخلی و خارجی و یا در بیرون با معاشرت، تربیت میشود و اثر می پذیرد اما در این میان، از مرکزیت افتاده و نقش اصلی خود را از دست داده است. ساختار فعلی مدارس و دانشگاه، فقط توان آموزش دو دوتا چهار تا را دارند، تربیت برعهده خانواده می باشد 👇 @tabyinchannel
💥تهدید به 📌متاسفانه امروزه پس از پایان یا عده ای از افراد با تهدیدات و حرکات بچه گانه مبنی بر 👈 انتشار باعث نابودی چند خانواده میشوند ! شاید اگر خود همین افراد بدانند که این تهدیدات ساده میتواند 👈منجر به مجازات خود آنها شود ، در رفتار خود تغییر ایجاد نمایند ! 📌در این موارد میتوان نسبت به تهدید یا از فرد خاطی شکایت نمود مجازات تهدید 👈باتوجه به شدت و گستردگی جرم و حسب نظر قاضی، تا ۷۴ ضربه و یا تا دوسال می باشد. 📌اگر تهدیدکننده 👈تصاویر را منتشر کند و یا با ساختن پیج های و و ... آبروی طرف مقابل را لکه دار نماید ، میتواند با👈 شکایت در و از طریق پیگیری نماید که مجازات وی حسب مورد حبس یا جزای نقدی می باشد. 🌿🌼 آگاهی حق شماست 🌼🌿
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
اسلام, اسلام آمریکایی, عرصه زندگی, اسلام سکولار اسلام سکولار شبیه مسیحیّت سکولار است که میرود در گوشه‌ی کلیسا، خودش را زندانی میکند و در محیط واقعی زندگی هیچ حضوری ندارد؛ اسلام سکولار هم همین‌جور است؛ کسانی هستند امروز دعوت میکنند به اسلام منزوی؛ اسلامی که هیچ کاری به کار زندگی مردم ندارد؛ مردم را به یک عبادتی، به یک چیزی گوشه‌ی مسجد یا گوشه‌ی خانه‌ها فرامیخواند۱۳۹۳/۱۲/۲۱
🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ؟ اسلام آمريکايی تعبيری است که مرحوم امام در مورد اسلام ظاهری و غير واقعی بکار برده و مرز آن را از اسلام ناب و اصيل جدا ساختند ؛ اسلامی که از حقايق اسلام اصيل و ناب فاصله داشته و بدور بوده و تنها پوسته ای ظاهری و خالی از محتوای حقيقی اسلام را با خود همراه داشته , اسلامی که ديانت را جدای از سياست انگاشته و مبارزه و قيام برعليه مستکبران را بر نتافته و با دشمنان براحتی کنار آمده و سازش می نمود و بر تحجر و خمودی استوار است . در برابر اسلام ناب که ديانت و سياست را در هم آميخته و مبارزه و مقابله با مستکبران و دفاع از ستم ديدگان را از اهداف خود دانسته و بر پويايی و پيشرفت استوار است . و اين بيانگر ترفند دشمنان برای مبارزه با اسلام ناب به نام اسلام و حمايت از اسلامی است که برای منافع آنان نه تنها خطری نداشته که تامين کننده منافع آنان باشد و براحتی با آنان کنار بيايد . 🇮🇷🇮🇷🇮🇷
« در انقلاب اسلامی , اسلام کتاب و سنت , جايگزين اسلام خرافه و بدعت , اسلام جهاد و شهادت , جايگزين اسلام قعود و اسارت و ذلت , اسلام تعبد و تعقل , جايگزين اسلام التقاط و جهالت , اسلام دنيا و آخرت , جايگزين اسلام دنياپرستی يا رهبانيت , اسلام علم و معرفت , جايگزين اسلام تحجر و غفلت , اسلام ديانت و سياست , جايگزين اسلام بی بند و باری و بی تفاوتی , اسلام قيام و عمل , جايگزين اسلام بی حالی و افسردگی , اسلام فرد و جامعه , جايگزين اسلام تشريفاتی و بی خاصيت , اسلام نجات بخش محرومين , جايگزين اسلام بازيچه ی دست قدرتهای و خلاصه اسلام ناب محمدی (ص) , جايگزين اسلام آمريکايی گرديد .»
تبیین
رابطه جریان شیرازی در لندن و قم به روایت shirazi.ir + فیلم پس از افشای رابطه بیت آیت الله سید صادق شیرازی با جریان لندن نشین این بیت یعنی یاسرالحبیب مدیر شبکه فدک و مجتبی شیرازی و تقدیر شبکه مرجعیت از شبکه فدک و همچنین رابطه شبکه امام حسین با شبکه ضدانقلاب رنگارنگ (که همه این اسناد در آرشیو سایت فتن موجود است) ٬ این بار رابطه بیت شیرازی با جریان لندن نشین را از طریق shirazi.ir (پایگاه رسمی بیت سیدصادق شیرازی) بررسی می کنیم تا بازهم بر اسناد ارتباط سران تشیع انگلیسی در قم ٬ لندن و آمریکا ٬ بیفزاییم.