eitaa logo
قیـــــامـــ لله|ایلام🎙
341 دنبال‌کننده
5.2هزار عکس
3.4هزار ویدیو
155 فایل
فلسفه تشکیل نظام اسلامی🇮🇷اجرای احکام اسلام است 🔹امام روح اللـــــه: قیــــــــامـــ کنید برای خدا 🔹️امام خامنـــه ای: پرچم #آرمانـخواهی و #مطالبه_گری را زمین نگذارید. #امام_خمینی_میراث_فرهنگی_نیست! #قیام_لله🚩 @hejab_ilam @Dialameh
مشاهده در ایتا
دانلود
ملاک وحدت چیست؟ 🔸️محور حقى كه همه بايد دور آن جمع شوند، اهل بيت(علیهم السلام) هستند. ملاك وحدت، وحدتِ حول حق است نه هر وحدتى ولو حول باطل. اول بايد حق را شناخت بعد دانست که چگونه باید دور او حلقه زد. 🔸️آن هایی كه می ‏خواهند ايجاد اختلاف كنند، براى شناخت حق شبهه ايجاد می ‏كنند؛ می گویند شما اشتباه می ‏كنيد، اين درست نیست، آن یكی درست است. 🔸️آن هایی كه می ‏خواهند خودشان بر مسند قدرت تكيه بزنند، طوری شعار می دهند كه به نفع خودشان باشد. اگر مى‏ گويند اتحاد، يعنى می ‏گویند بیایید تابع ما بشويد! اتحاد داشته باشید یعنی چه؟ یعنی تابع ما باشید، با ما مخالف ما نباشید! ۱۳۸۶/۰۹/۰۱ 📱 @mesbahyazdi_ir
✅ حجت‌الاسلام ریسمان‌سنج از زندان آزاد شد 🔹 حجت‌الاسلام ریسمان‌سنج، معاون سابق اجتماعی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان و از مطالبه گران که چندی پیش زندانی شده بود، با پیگیری حجت‌الاسلام دکتر محمدحسین طاهری آکردی و اداره کل حقوقی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور و همچنین تلاش مسئولان ستاد خوزستان و با عنایت ویژه نماینده ولی‌فقیه در استان و مقامات قضایی از زندان آزاد شد. 🔸 گفتنی است؛ ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور با استناد به اصل هشتم قانون اساسی، حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر را وظیفه خود می‌داند. 💠 ستاد امر به معروف و نهی از منکر: 🆔 @Setadeabm
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 ویراست مهم وقتی با بی حجاب ها برخورد نشود گناهان جنسی زیاد شده و برای آن گناهان مقررات الهی (اعدام) در نظر گرفته میشود یقینا برخورد با بی حجابی، جلوی خیلی از اعدام ها را میگیرد. ضمن اینکه خیلی از قربانیان جنسی، به فکر خودکشی می افتند. میگویند برخورد با زن هنجارشکن مفسده ایجاد میکند ولی نمیگویند مفسده های بالاتری اتفاق خواهد افتاد، چرا که خانواده ها متلاشی میشوند، افراد خطاکار اعدام میشوند وجان آنها مهم نبوده ظاهرا
تمام اتباع به کنار، آقای دادستان میدونی خاکِ شهرستان بردسیر میزبان چند شهید فاطمیون است؟ خانواده شهید مصطفی سلطانی و دیگر شهدا لنگ دو قرص نانتان نیست، لکن بدونید شما خانواده شهدا را نشانه نگرفته‌اید، شما اعتبار نظام رو هدف قرار داده‌اید... 💠 یازهــــــــرا | رسانه حجـــــــــاب @yaazahra_ir
حق کلمات را درست ادا کنید، دیگران را متهم نکنید! اگر گفتیم ، از وحدتی حرف زدیم که مبنایی نداشت و صرفاً برای رسیدن به قدرت و قبیله‌گرایی تعبیه شده بود. و اگر وفاقتان را نفاق نامیدیم به این دلیل بود که شما با جریانی ادعای وفاق دارید که مدعی بودید برای پیروزی در مقابلشان به هر قیمتی باید وحدت کرد. وحدت و وفاق مبنایی‌ست که برای رسیدن به قدرت ریشه آن را نابود کردید و به نفع خود آن را مصادره کردید. 🆔 @monshaat75
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 تندرو یا ثابت قدم؟! هر وقت برای از میدان به در کردنتان به شما برچسب " تندروی " زدند این سخنان نائب را مرور کنید تا دلگرم شوید : از ادبیّات دشمن استفاده نکنید. دشمنان انقلاب از روز اوّل آمدند تعبیر ادبیّات تندرو و میانه‌رو را مطرح کردند؛ فلانی تندرو است، فلان جریان تندرو است، فلان جریان میانه‌رو است. آن روز، از همه تندروتر هم از نظر آن ها امام بزرگوار بود؛ امروز هم از همه تندروتر، به نظر آن ها این بنده‌ی حقیر هستم (بیانات در دیدار مردم نجف‌آباد، ۵ اسفند ۱۳۹۴) 🕌جمع 👇 @besooye_masjede_taraz
خطرناک تر از سپاه یزید! / شیعه حتی نسبت به علمای خود هم سلبریتی پرستی نمی کند... 🔸 کلامی کمتر دیده شده از امام حسن عسکری(ع) در مورد علمای ناشایسته و منافق صفتی که دیگران را گمراه می کنند: 🔸 «ضرر آن ها برای شیعیان ضعیف ما [یعنی شیعیان آسيب پذير به لحاظ فکری] بيشتر از ضرر سپاه يزيد براى امام حسین(ع) و ياران اوست؛ زيرا آنها جان و مال ايشان را گرفتند ولی اين علماى بدكردار و ناشایسته ... در دل شيعيان ضعیف ما شک و شبهه مى اندازند و آن ها را گمراه مى كنند.» [احتجاج، ج۲، ص۲۶۴] پ.ن۱: شیعه به خود می بالد که حتی در تبعیت و پیروی از علمای خود هم معیار و ضابطه داشته و دارد.(مثل علم و عدالت و تقوا) دقیقا بر خلاف فرهنگ تحریف شده سایر ادیان و همچنین فرهنگ جاهلی سلبریتی پرستی. پ.ن۲: منظور از فرهنگ سلبریتی پرستی، فرهنگی است که در آن، عقل و‌ هوش در برابر چهره های مشهور یا همان سلبریتی‌ ها رنگ می بازد. 👇 اینجا محمد صالح مشفقی پور 💎 @Moshfeghoun
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✍ برخلاف ادعای آقای پناهیان، نتیجهٔ هیچ پژوهشی این را اثبات نمی‌کند که دین‌گریزی ناشی از رساله توضیح المسائل است،، 🔹اتفاقا دین‌گریزی‌ها ناشی از این است که هرکجا یک پروژهٔ مشکوک توسط یک مفسد اقتصادی تأسیس میشد، یک باندی از روحانیت راه می‌افتاد می‌رفت بازدید پروژه و عبا و عمامه‌اش را به در و دیوار آن پروژه می‌مالید بلکه اختلاس ها و رانت‌های مرتبط با آن پروژه را تطهیر کند... 🔹️این باند از روحانیت، علیرغم آنکه با برخی پرونده‌های فساد اقتصادی ارتباط داشت، ولی از آنجا که دارای پشتوانه‌ی رسانه‌ای قوی(حتی رسانه‌های حکومتی) بود، توانست خود را نمایندهٔ حوزه علمیه و مرتبط با بیت رهبری و نمایندهٔ انقلاب معرفی کند. مراودهٔ این باند با مفسدین اقتصادی، برخی از جوانان را در شناخت دین به اشتباه انداخت... 🔵صدای انقلاب را از اینجا بشنوید ‍‌ ‎‌‌‌‎@hojre_enghelab
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
قیـــــامـــ لله|ایلام🎙
👆👆 ✅ دادستان بردسیر: با توجه نارضایتی مردم از شلوغی صف‌های نانوایی (عرضه نان یارانه‌ای) در سطح شهر، دستوری صادر شده است که اتباع برای تهیه نان یارانه‌ای از نانوایی‌های تعیین شده در اردوگاه نگهداری اتباع که از آرد یارانه‌ای استفاده می‌کنند و به قیمت دولتی نان تهیه کنند.
هدایت شده از رحمت الله معظمی
‌ 🔴 بـه وقـت خـونـخـواهـی ... ➖خداوند با هیچ قومی عهد اخوت نبسته... ✍ دکتر منان رییسی | فعال جبهه انقلاب 🔖 امروز در حاشیه مراسم عهد سربازی در مسجد مقدس جمکران، چند کلامی با برادر ارجمندم، سردار سلامی (فرمانده محترم سپاه که سخنران این مراسم بود) هم‌صحبت شدم. خدمتشان عرض کردم که مردم مکرر به ما پیام می‌دهند که پس این موضوع خونخواهی چه شد و چرا حرکتی انجام نمی‌شود؟ ایشان فرمودند که بله به خودم‌ هم مکرر می‌گویند؛ عرض کردم که سردار، دارد دیر می‌شود و هر چیزی یک زمانی دارد و نباید از وقتش بگذرد. - بعد از صحبت با ایشان، گوشه‌ای از مسجد نشستم تا کمی قرآن بخوانم؛ قرآن را که برای تلاوت باز کردم با این آیات مواجه شدم: "وَ إِنْ تَتَوَلَّوْا يَسْتَبْدِلْ قَوْمًا غَيْرَكُمْ ثُمَّ لَا يَكُونُوا أَمْثَالَكُمْ: و اگر روى برتابيد، به جاى شما مردمى ديگر آرد كه هرگز همسان شما نباشند" (محمد/۳۸). - نمی‌دانم که حکمت تقارن صحبتم با سردار سلامی با تلاوت این آیه، آن هم در مسجد مقدس جمکران و آن هم در سالروز ولایت حضرت ولی عصر (عج) دقیقا چه بود! اما اینقدر می‌دانم که خدای متعال با هیچ قومی عهد اخوت نبسته و اگر در یاری خدا و دین او سستی بورزیم هیچ ضمانتی نیست که بار اسلام انقلابی کمافی‌السابق بر دوش ما باقی بماند و این رسالت مهم به ملت دیگری واگذار نشود. انشاالله خدای متعال به همه ما توفیق دهد که در انجام وظایف خود به احسن وجه موید به تاییدات الهی باشیم. ✍🏻 دکتر منان رئیسی حجت الاسلام رحمت الله معظمی @r_moazzami
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
السَّلامُ عَلَیْکَ حِینَ تَقْرَأُ وَ تُبَیِّنُ... السَّلامُ عَلَیْکَ بِجَوَامِعِ السَّلامِ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 🚩قیـــــــامــــ لله
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نظر حضرت آیت‌الله جوادی آملی درباره امر به معروف و نهی از منکر امر به معروف غیر از و است؛ تعلیم برای این است که جاهل را عالم‌کنیم، تبلیغ برای اینکه اگر به او نرسیده، برسانیم ؛ تنبیه غافل برای این است که اگر او غفلتی دارد او را متوجهش کنیم؛ اما امر به معروف برای کسی است که و دارد گناه می کند. او نه جاهل است و نه غافل! نه ساهی و نه ناسی!(هر کدام از اینها باشد دیگر داخل در مساله امر به معروف و نهی از منکر نیست) 🔹امر به معروف و نهی از منکر مربوط به شرایطی ست که فرد عالما عامدا دارد گناه می کند و اینجا دیگر ما معلم نیستیم! ما مرشد نیستیم ! منذر نیستیم! مبشر نیستیم! ما فرماندهیم ؛ ؛ بر او واجب است حرف ما را گوش بدهد. 🔹 نسبت به کسی که عامدا و عالما گناهی را انجام می‌دهد باید امر کرد که ترک کند و اگر نکند دو تا گناه کرده است. ____________________________ ✍توضیح تکمیلی: اخیرا در برخی تولیدمحتواهای آموزشی برخی دلسوزان رسانه ای و یا در آموزش های نحوه امر به معروف برخی تریبون داران این موضوع که منطبق بر ایات و روایات و تابعا فتاوای جمع مراجع است؛ به درستی فهم و بیان و ارائه نگردیده و این تمایز امر به معروف با 👈تعلیم و ارشاد و تبلیغ را به سبب فهم اشتباه ، متاسفانه به مخاطبین و مردم به درستی انتقال نمی دهند. امر به معروف و نهی از منکر ؛ غیر از تعلیم ، ارشاد و تبلیغ است و لذاست که رهبری می فرمایند بگویید و بروید( یعنی: یک تذکر آمرانه بدهید و بروید) 🚩قیـــــــامــــ لله
❇️ مراقبت از حجاب ، در درجه اول با مدیران و مراکز حکومتی است 💠 امام خامنه ای: ابراز نگرانی نسبت به مسئله حجاب در جامعه ، بجا و صحیح است. حجاب یک و یک است و در این زمینه باید در درجه اول دستگاههای دولتی و حکومتی و مدیران آنها مراقبت کنند تا عمل شود. (در دیدار رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت وقت _ سال ۹۸) ┈┄┅═✾═┅┄┈
❌ آقای دادستان ! هم برخورد فیزیکی در خیابان محکوم است و باید با آن برخورد شود و هم دست روی دست گذاشتن شما و یا انفعال مدعی العموم تخلف است و قطعا باید مورد رسیدگی قرار گیرد ! 🔺️دادستان محترم کل کشوردر معارفه مسئول قضایی یکی از استان ها گفت :"" اقدامات زیادی در خصوص بی‌حجابی یا بدحجابی انجام شده. مکرر گفتیم کسی حق ندارد در خیابان با مجرم برخورد فیزیکی کند.تنها باید پرونده تشکیل و به دادستان ارجاع شود و متخلف قطعا تعقیب می‌شود"" ...آقای دادستان ! وقتی از تریبون عمومی در باره یکی از مهمترین مسائل تمدن ایرانی یعنی پوشش انسانی و اسلامی سخن می گویید بصورت توآمان در باره "گفت و نگفت " ها ، هردو مسئول هستی! 🔺️...معلوم است برخورد فیزیکی با فریب خوردگان یا جاهلین در پروژه ی خارجی و وارداتی عریانیزاسیون اثر بخش نیست( البته نباید دل پلیس و آمران به معروف و ناهیان از منکر را خالی کرد ) اما بقول رئیس قوه قضاییه آیا با همین قانون موجود، شخص شما به وظایف خود در باره این مساله بنیادین درست عمل کردید ؟! شما به عنوان مدعی العموم نباید از تسرّی آلودگی برهنگیِ سازمان یافته در محیط های صنفی ، تجاری و عمومی ایفای نقش کنید؟! آیا منتظر شکایت کسی و ارجاع پرونده از جایی هستی ؟! آیا عقل این توپ و تشر یکطرفه شما را تآیید می کند ؟! آیا شما به عنوان مدعی العموم نباید رأسا جلوی پروژه برهنگی و هرج و مرج جنسی سازمان یافته علیه تمدن ایرانی بایستی ؟! آیا امام خامنه ای بارها نفرمود که برهنگی و عریانی و بی حجابی خط قرمز این تمدن است ؟! 🔺️چرا در یک سخنرانی رسمی و رسانه ای حول یک مساله ی بنیادین ایرانی _ اسلامی تا این اندازه ناقص ، مبهم ، غیرموثر ، ناعادلانه ، تک بعدی و قابل استفاده های سوء سخن گفتید؟! دادستان کل کشور در باره همه گفت و نگفت ها در پوشش انسانی و اسلامی مسئول است درغیر این صورت عنوان مدعی العموم در کنار نامش فاقد ارزش انقلابی و قانونی است !‌ راستی آیا متوجه نیستی در صورت بروز هرج و مرج در پوشش های خیابانی ، مراکز خرید ، سواحل و..... ، دستگاه قضایی زیر بار آثار وضعیِ ناشی از رفتار های خشونت آمیز جنسی خرد خواهد شد ؟! چرا از شرط علمی و عقلانی پیشگیری از اعمال مجرمانه غفلت می کنید ؟! ایکاش دراولین فرصت قسمت غفلت شده و فراموش شده ی سخنان خود را تکمیل کنید ! 🔺️آقای دادستان ! هم برخورد فیزیکی در خیابان با برخی جاهلین کم حجاب ( نه برهنه ی متجاهر ) محکوم است و باید با آن برخورد شود و هم دست روی دست گذاشتن شما و یا انفعال مدعی العموم تخلف است و قطعا باید مورد رسیدگی قرار گیرد 👤دکتر مجتبی زارعی ؛عضو کمیسیون امنیت ملّی و سیاست خارجی 🔴 👇 @bidariymelat
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
❌ وفاق ملی فقط یک حقه و کلک سیاسی است . این جماعت بی اخلاق به اصول اولیه رقابت سیاسی پایبند نیستند چه رسد به وفاق ملی.... شارلاتانیزم رسانه ای اصلاحات همچنان ترور شخصیت جریان سیاسی مقابل را در دستور کار خود دارد و وفاق ملی یک دروغ رسانه ای بزرگ توسط این جریان است. این گونه توهین آشکار به نماینده مقام معظم رهبری در شورای‌عالی امنیت ملی تاکنون سابقه نداشته. اگر همچین اتفاقی از سوی طرفداران جلیلی رخ می‌داد الان همه صفحات مجازی مخالف جلیلی یکدست خواهان اشد مجازات برای جلیلی می‌شدند. اما در طرف مقابل حتی مسئولین رسانه‌ای و افراد سرشناس جریان‌شان حتی به خودشان اجازه نمی‌دهند که به این توهین‌ها واکنش نشان دهند و از این جماعت برائت بجویند. 🔴
🔻حجاب و قدرت سیاسی -۲ مفاهیم فرهنگیِ دولت‌ها: اعتدال 🖊مهدی جمشیدی ۱. باید مسألۀ حجاب را به قدرت سیاسی ارجاع داد و مراد از قدرت سیاسی، دولت‌هایی هستند که در دهه‌های گذشته، سیاست‌های فرهنگیِ خود را به اجرا نهادند. چه از لحاظ ایجابی و چه از لحاظ سلبی، حجاب از سوی این دولت‌ها، ضربه‌های جبران‌ناپذیر خورده و وضع امروز، حاصل اهمال‌ها و انحراف‌های دیروز است. در هر دولتی، مفهومی مطرح شد و در سایۀ آن مفهوم، مسألۀ حجاب نیز صورت‌بندی شد. ازاین‌رو، باید به گذشتۀ دولتی و مفاهیمی که هر یک در عرصۀ عمومی مطرح کردند رجوع کرد و ریشه‌ها و سرچشمه‌های چالش را شناسایی نمود. در دولت سازندگی، هاشمی‌رفسنجانی از آغاز، مفهوم «اعتدال» را بیان کرد و بر روی آن اصرار ورزید. مقصود او از اعتدال، موقعیّتی در میانۀ دو جریان سیاسیِ آن روز بود. او می‌خواست از طریق تلفیق و ترکیب، سیاستِ خاصِ خویش را صورت‌بندی کند و این منطق را در همۀ زمینه‌های حکمرانی به کار گرفت. افزون بر این‌که فرهنگ برای او، هیچ منزلتی نداشت و اقتصاد و توسعۀ اقتصادی، همۀ ذهن او را به تسخیر درآورده بود، روحیۀ «عمل‌گراییِ» دیرینه‌اش سبب شده بود که ارزش‌ها در منطق او، صوری و بی‌خاصیّت و تزیینی باشند. او به‌راستی، یک روحانی عمل‌گرا بود که اصول و قواعد مشخصی نداشت. وی به‌شدّت، «اقتضایی» و «موقعیّتی» می‌اندیشید و رفتار می‌کرد و دربارۀ فرهنگ و از جمله حجاب نیز، می‌کوشید در میانه بنشیند و از خود، چهره‌ای که در ذیل گفتمان تهاجم فرهنگی قرار می‌گیرد، نسازد. ۲. اسلام‌شناسیِ هاشمی‌رفسنجانی، لغزنده و سیّال بود و وضع کنونی و شرایط حاکم، روایت وی را از اسلام تعیین می‌کردند. او همه‌چیز را به «شرایط» و «موقعیّت»، ارجاع می‌داد و اسلام را در چهارچوب پسند اجتماعی، تفسیر می‌کرد. روشن بود که برای وی، «قدرت» یک بنیان تعیین‌کننده است و هیچ امری نباید به گونه‌ای تعریف شود که تداوم قدرت را با دشواری روبرو سازد. باید با شرایط ساخت و ارزش‌ها را متناسب با آنها خوانش کرد؛ اگر روزی جامعه، مایل به ارزش‌ها بود و آنها را طلبید، باید همراهی کرد، و اگر روزی نیز، بخش‌های مهمی از جامعه، تجدّد را بر تدیّن ترجیح ‌دادند، نباید اصرار و حسّاسیّت ورزید، بلکه باید تفسیری از ارزش‌ها ارائه کرد که با گرایش جامعه، سازگار باشد. مقصود وی از اعتدال نیز در حقیقت، همین عمل‌گراییِ موقعیّت‌زده بود که ارزش‌ها را برای تداوم قدرت، می‌فرسود و به حاشیه می‌راند. او بر اساس «میل» و «ارادۀ» خویش، برای همه‌چیز، دو حد افراط و تفریط تعیین می‌کرد و آن‌گاه میان این دو حد، یک نقطۀ میانی در نظر می‌گرفت و خود را ساکن این نقطه معرفی می‌کرد. به‌این‌ترتیب، هر دو جریان مقابل خویش را ملامت و نفی می‌کرد و خود را مدار و محور عقلانیّت وانمود می‌کرد. این در حالی بود که «حد وسط»‌های او، دلخواهانه و سلیقه‌ای بودند و پیوستاری که او تعریف کرده بود، بین‌الاذهانی نبود. او پس از استقرار اصلاح‌طلبان، بسیار بیشتر از گذشته دریافت که باید در ارزش‌های اسلامی و انقلابی، تجدیدنظر کند تا بتواند بدنۀ اجتماعی به دست آورد و به قدرت خویش، استمرار ببخشد. اگر آنچه وی می‌خواست در حوزۀ فرهنگ رخ می‌داد، نتیجۀ مستقیم آن، رقم‌خوردن ترمیدور فرهنگی بود. ۳. شانزده سال پس از دولت سازندگی، حسن روحانی که مطیع و تابع هاشمی‌رفسنجانی بود و به سبب ماهیّت تکنوکراتیکش، جزو اصحاب اصلی هاشمی‌رفسنجانی به شمار می‌آمد، قدرت را به دست گرفت و همان اندیشۀ هاشمی‌رفسنجانی را تکرار کرد؛ او از «اعتدال» سخن گفت و برای مسأله‌ها، دو حد افراط و تفریط ساخت و نقطۀ بینابینی را معقول و موجّه جلوه داد. در نظر او نیز، فرهنگ امر حاشیه‌ای و فرعی بود که باید به خدمتِ قدرت سیاسی گمارده شود و از آن در راستای تثبیت قدرت، استفاده شود. او چونان هاشمی‌رفسنجانی، هرگز شخصیّتی فرهنگی نبود و تنها درکی که از فرهنگ داشت، این بود که باید از امیال تجدّدی در جامعه، اهرمی برای فشار سیاسی بسازد و قدرت خود را محکم گرداند. تکنوکرات‌ها در طول شانزده سال حاکمیّت خویش، هرچه توانستند در جهت مقتضیات عالَم تجدّد پیش رفتند و جامعه را از لحاظ هویّتی، به آن وابسته و شیفته کردند. بااین‌حال، اعتدال، هرگز به یک «نظریه» تبدیل نشد و راه به عرصۀ معرفت نبرد، جز این‌که بهانه و توجیهی برای ولنگاری بیشتر در سیاست فرهنگی را فراهم کرد و جامعه را به آغوش تجدّد فرهنگی افکند. گذشته از سیاست فرهنگیِ عمل‌گرایانه و شبه‌لیبرالی این دو دولت، اشرافی‌گری آنها و مفاسدی که در درون‌شان شکل گرفت، خسارت‌های فراوانی به فرهنگ وارد کرد و بدبینی‌ها و فاصله‌ها و گسست‌های متعدّدی آفرید. @mahdi_jamshidi60
2.91M
🔴پيروان حق و باطل خطبه ۱۶ نهج البلاغه حقٌ و باطلٌ، و لكلٍّ اهلٌ... دنيا حق و باطل وجود دارد و هر كدام را پيروانى است... ✍آیت الله سیفی مازندرانی