همینه که نیست
بابا نه که از رشته ی نظری بدم بیاد، ولی اگه تو هنرستان انیمیشن میخوندم چی؟...
دیدم صدوهشتاد درجه تغییر کرد
همینه که نیست
این یکی از اون آهنگایی ـه که ادامه ـش هم مثل اون تیکه ای که ترند شده جالبه
همینه که نیست
این دیگه چی بود. همه چیز درموردش غمگینه. باعث میشه قلبم سنگین بشه و به افق زل بزنم. بابا من میخواستم با اسمش میم بگم این چه وضعیه.
آهنگایی که اطلاعاتشون کامله و هیچ چیز Unknown نیست و اسم موزیکدل و چیز و اَه بهش اضافه نشده و کاور، کاورِ خود آهنگه بیشتر توجهم رو جلب میکنن
هم زمان هم از ناشناخته ها میترسم، هم به سمتشون جذب میشم و میخوام بشناسم. بشناسم و بدونم. و خدا میدونه چی انتظارمو میکشه.
بعضی موقع ها هم خیلی جدی به این فکر میکنم که مگه من کی هستم یا چیکار میکنم که ممکنه لایق همچین چیزایی باشم؟