نیاز دارم با یک بانویِ مهربان( جنس مونث👍🏻 )که یه گربه ی خونگرم داره( با غریبه ها زود گرم بگیره و بیاد بغلشون )دوست بشم، و مکالماتی گوربا در بغل رو تجربه کنیم.
من الان چاتی پاتی میخوام که برام از وینسنت پرایس بگه، یعنیچی که اشتراک بخر هوشنگ؟؟
همینه که نیست
دوسش دارم دوسش دارم دوسش دارم دوسش دارم وایایایایایایایا
یه چیزی که درموردش دوست دارم اینه که شبیه شخصیتمه
من حتی موقع غمگین بودن هم واقعا غمگین نیستم، همیشه یه رگه شادی تو وجودم هست( مگر اینکه دیگه اوضاع خیلی خیت بـ- البته اتفاق نادریه. )
و آهنگایِ بمرانی هم همینطوریههه~ ( تا اینجا که من گوش کردم )، اسم آهنگِ"تنهایِ تنها"ست، ولی اصلا به صورت یکنواخت کلاسیک و غمگین نیست و یهو ریتم خودشو پیدا میکنه، انگار به تنها بودن از جنبه ی فانش نگاه میکنه و من اینو دوست دارم
همینه که نیست
یه چیزی که درموردش دوست دارم اینه که شبیه شخصیتمه من حتی موقع غمگین بودن هم واقعا غمگین نیستم، همیشه
وای ولی با ازشنبه فقط میشه در درد، مرگ و غصه و سرما غوطه ور شد
همینه که نیست
دوباره بدو، دوباره سکو، دوباره بپر، دوباره بدو
منظورم از "دیروز زندگیم شبیه بازیِ سوپرماریو بود" :
وای این دخترا منو میکشن. الان رنگین کمون بالا میارم.( این یعنی به ذوقعلی تبدیل شدم )