eitaa logo
روح الله یعقوبی|رشد شخصیت
106هزار دنبال‌کننده
4.4هزار عکس
1.3هزار ویدیو
28 فایل
مدرس رشد فردی و موفقیت تحصیلی هستم🙌 اینجا قراره: در تحصیلت موفق بشی🥇 با عشق درس بخونی و مطالعه کنی📚 معدل و رتبه بالا بگیری😎 ✨عالی تحصیل کن عالی تفریح کن🥳 پشتیبان راهنما😊👈🏻 @Poshtiban_toranj سایتمون📲 Toranjctr.com موفقیت ها🏆 @Toranjctr_com
مشاهده در ایتا
دانلود
. سلام ☺️ می‌خوام تعریف عزت نفس و شهامت رو بهتون بگم💎 .
به ارزشی که ما برای خودمون قائل هستیم و احساس ارزشمندی و اعتماد به نفسی که نسبت به توانایی ها و ویژگی هامون داریم عزت نفس گفته میشه 😊🌱 ‌
. عزت نفس تأثیر زیادی بر رفتار ها، انتخاب ها و سـلامت روانمون داره. 😇 وقتی عـزت نـفـسـمـون بـالا بـاشـه مـعـمولاً احـسـاس خـیـلـی خـوبـی نــســبــت به خــودمــون خـواهـیـم داشت و در مواجهه با چـالـش‌ها انـعـطـاف پذیرتر هستیم 😎✌️🏻 .
شهامت و یا ابراز وجود(Assertiveness) بــه مــعــنــی ابــراز احــســاســات، بــاورها و مــرزبــنــدیــمــون به صــورت قــاطــعــانــه و البته مودبانست 💪 ‌
. شــهــامــت داشـتـن یـعـنـی بـتـونـیـم آنـچـه کـه مـیـخـوایم رو به نمایش بذاریم و احـسـاسات و خـواسـتـه‌ها و بـاور و ارزش هامون رو بـرای کسب رضایت دیگران پنهان یا سرکوب نکنیم. 😌⭕️ .
. تصور کن دوستت بهت زنگ میزنه و ازت پول میخواد و تو خودت به اون پول نیاز داری پس اینجا شهامت به معنی عدم گیرافتادن در رودربایستی و گفتن یک نه قاطعانه و البته مودبانه هست.🌱 . در واقع اینکه بتونی برای خودت زندگی کنی و از حقت کوتاه نیای میشه شهامت 😎✨ .
:: شهامت نه تنها در موقعیت های پرخطر بلکه در زندگی روزمره خیلی مهمه، مثلاً ⚠️ شهامت برای گرفتن حق شهامت برای دفاع از عقاید و ارزش ها شهامت برای شروع یک کار جدید شهامت برای مقابله با نادرستی ها شهامت برای نه گفتن شهامت برای رسیدن به قله و... 💫 ::
. عزت نفس و شهامت باعث میشن زندگی راحت تر و لذت بخش تری داشته باشیم😍 کمک میکنن تا در مواجهه با موقعیت های دشوار، تـصـمـیـم گیری های مـهـم و چـالش برانگیز، ترس ها ، مشکلات، با استقامت و جسارت عمل کنیم و اقدامات لازم رو انجام بدیم 👨🏻‍⚖🧑🏻‍⚖ .
. مـن ایـنـجـا هـسـتـم تـا بهت کمک کنم عزت نفس و شهامتت رو تقویت کنی 😉❤️ از فردا چشم از کانال برندار 👀🙌 .
1.3M
🔺12 نشانه عزت نفس پایین ☝️🏻 آموزش قبلی👉🏻 روح الله یعقوبی|رشد شخصیت 💎
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
. علامه طباطبایی : "هرگاه در میان مشکلات گیر کردید، سیل صلوات راه بیاندازید، زیرا آن سیل، حتماً مشکلات را با خود می‌برد." .
. بیاین نذر صلوات کنیم برای سلامتی رئیس جمهور و همراهاشون هرکسی ۱۰۰ صلوات نذر کنه 🌹 .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
أَلسَّلٰامُ عَلَیکَ یٰا عَلیّ بنِ موسَی أَلرّضٰی أَلمُرتَضٰی ❤️ ‌ همه با هم دعاگوی سلامتی آیت الله رئیسی و همراهانشون هستیم... 🤲🏻 ‌
ولادت آقاجانمون حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام بر همگان مبارک 🌹 ‌
جاتون سبز... 🌱 به یادتون هستم ‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شدی ضامن ضامن آهو... ❤️ اَمَّن یُّجیبُ المُضطَرَّ اِذا دَعاهُ وَ یَکشِفُ السُّوءَ ‌
Mohammad Hossein Pooyanfar - Emam Reza Ghorbone Kabotarat (320) (1).mp3
5.84M
خبر دارم از همه دل میبری...💫 می‌خوام بگم که تویی پناه من 🕊 ‌
:: 🌹حال و هوای حرم (ع)👆 امـشـب حـرم امـام رضـا عـلـیـه الـسـلام حال و هوای عجیب و متفاوتی داشت... اما آرامشبخش و پناه دلهامون بود❣️ ::
. انا لله و انا الیه راجعون... 😭🖤 .
🥀دیدم این مشهد چرا هی‌ بی‌قراری می‌کند 🥀جای باران، سیل در این شهر جاری می‌کند ‌🥀دیر فهمیدم که او اندر فراق خادمش 🥀عزم خود را جزم و دارد گریه زاری می‌کند. .
. هوای مشهد بارونیه...😔 آسمون اینجا هم دلش گرفت وقتی شهید جمهور رو آوردن... .
. خوش برگشتی خادم الرضا😭 .