eitaa logo
کانال خبری والعصر
547 دنبال‌کننده
40.2هزار عکس
58.1هزار ویدیو
333 فایل
قسم به عصر ما، هنگامی که حضرت مهدی ظهور خواهد کرد. #والعصر 🇮🇷 به کانال خبری #والعصر بپیوندید: https://eitaa.com/joinchat/269156353Ccd257414da
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥از "سرهنگ و حقوقدان" تا "جنگ و مذاکره"؛ دو قطبی های موهومی که برای فریب مردم ساخته میشود 🔹دوگانه های واقعی مردم کدام است؟!@saeedjalily
▪️حالا که بحث توئیت انگلیسی عراقچی داغه، یه چیز بامزه بگم: وندی شرمن تو کتاب خاطراتش میگه سال‌های بعد از مذاکرات، عراقچی برام کارت تبریک کریسمس می‌فرستاد؛ انگار نمی‌دونست که من به عنوان یک یهودی، کریسمس (که جشن مسیحی‌هاست) رو جشن نمی‌گیرم! 💬 مهدی خانعلی‌زاده @Fars_Plus
🔴 آیا خطر تعویق انتخابات جدی است ؟؟؟ با پالس هایی که حسن روحانی در این دو روز داده است احتمال به تعویق انداختن از سوی برجامیان افزایش یافته است. فرض کنید ستاد کرونا به ریاست روحانی به بهانه افزایش همه گیری کرونا تصمیم بگیرد انتخابات به تعویق بیفتد. یا مقام معظم رهبری مخالفت می کنند یا موافقت. اگر موافت کنند که روحانی و تیمش به خواسته خود رسیده اند و فرصت کافی برای ادامه بازی خطرناک برجام و تحمیل خسارات دیگر بر ملت و مملکت پیدا می کنند. اگر هم مخالفت کنند فریادهای خناسان بلند می شود که ایهاالناس رهبری می خواهد برای انتخابات ، مردم را به کشتن بدهد و صدها انگ و تهمت از این قبیل. نهایت این درگیری هم مشارکت بسیار پایین مردم در انتخابات خواهد شد . تنها کاری که دوستان و دلسوزان انقلاب در این رابطه می توانند انجام دهند تبیین و افشاگری نیات سوء آقایان برای مردم است و آگاهی مردم ، تنها راه خلع سلاح تعویقیان است...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴کاتسا، معروف به «سیاه چاله تحریم‌»، تحریمی که تا به همراه تحریم‌های یو-ترن و ایسا لغو نشود گویی هیچ تحریمی لغو نشده! همچنین توضیحات درباره یو-ترن را می‌توانید در این لینک ببینید. 🇮🇷@valasrma_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اعتراض حمید رسایی به حرف عجیبی که روحانی زد و کمتر کسی بهش توجه کرد! روحانی چند وقت قبل گفته مشارکت پایین مردم در انتخابات نشانه پایان کار انقلاب هست!!! حالا کی سرمایه مردم در بورس رو سوزونده؟ کی صف مرغ و گوشت درست کرده؟ کی وضعیت کرونا رو با تصمیمات غلطش بحرانی کرده؟ اینها در حضور مردم در انتخابات تاثیر نمی‌ذاره؟ آیا در اینها نشانه‌هایی برای اهل خرد نیست؟!
41.82M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺فیلمی حیرت انگیز از پهپادهای پیشرفته و انتحاری سپاه 🔹سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصاویری جدید از پهپادهای انتحاری و پیشرفته خود منتشر کرده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌ پاسخ دندان شکن امیرحسین ثابتی به اصلاح طلبانی که برای تبرئه‌ی خود می‌گویند اصولگرا بوده!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻گفتیم آمریکا از خارج میشه، ولی خوشبینی و ساده لوحی شما موجب شد برای این مسئله فکری نکنید الان هم معلوم نیست توی وین دارین چیکار میکنید، خدا مملکت رو از دست حفظ کنه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 تصاویری باورنکردنی و تلخ از برج‌سازی و مال‌سازی بانک‌های دولتی و خصوصی 🔹 پول‌های کلان مردم در بانک‌ها بجای پرداخت تسهیلات به خود مردم و تولیدکنندگان کجا هزینه می‌شود؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 نظام بانکی با پول‌های مردم چه کرده است؟ 🔹 در یک تخلف بزرگ یک بانک خصوصی که تحت نظارت بانک مرکزی است تاکنون 110 هزار میلیارد تومان تسهیلات داده و نقدینگی ایجاد کرده است که 20 هزار میلیارد آن را فقط صرف ساخت یک مال در تهران کرده است. 🔹 20 هزار میلیارد تومان برابر با بودجه سالانه 7 استان کشور و یا به عبارتی برابر با مبلغ مورد نیاز ساخت فاز 11 پارس جنوبی بوده است!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فیلمی که ساعتی پیش شبکه پرس‌تی‌وی از تصویربرداری پهپاد سپاه ایران از ناو هواپیمابر آمریکا در خلیج فارس منتشر کرده است. این فیلم را باید یکی از نزدیکترین و باجزئیات‌ترین فیلم هایی دانست که در چند وقت اخیر از ناوگان دریایی آمریکا به ویژه ناو هواپیمابر این کشور منتشر شده است. انتشار این فیلم در شرایط فعلی پیام‌ها و نکاتی دارد که تصمیم گیرها بهتر می‌دانند منظور از انتشار آنها چیست. روز چهارشنبه همچنین رسانه‌های آمریکایی به نقل از فرماندهی تروریستی آمریکا در آسیای غربی گفته بودند که برای نخستین بار بعد از جنگ کره ایران موفق شده برتری هوایی آمریکا را به چالش بکشد و دلیل آن هم به گفته ژنرال مکنزی قدرت پهپادی ایران است که به شکل خیلی حرفه‌ای در حال گسترش است و در شرایط فعلی آمریکا هیچ توانی برای مقابله با آن ندارد.
☑️🚨 |صدای هشدار در منطقه مابین "بئر السبع" و "دیمونا" 🔹 رسانه‌های صهیونیست بامداد پنجشنبه گزارش دادند، از منطقه مابین «بئر السبع» و «دیمونا» در جنوب فلسطین اشغالی صدای آژیر هشدار حمله موشکی شنیده می‌شود که به گفته آنها، این منطقه برای حملات موشکی معمول نیست. 🔹 خبرنگار روزنامه «جروزالم‌پست» نوشت: «صدای چندین انفجار در اورشلیم (قدس اشغالی)، مودیعین، رخووت، کریات اونو، بئر السبع و چند منطقه دیگر به گوش می‌رسد. گزارش‌هایی از به‌کار رفتن سامانه پدافندی پاتریوت نیز منتشر شده است».
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☑️فعال شدن پاتریوت ها در دیمونا 🔹تصویری از مقابله ی پدافند پاتریوت با اهداف موشکی مقاومت در منطقه دیمونا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☑️صدای انفجار قوی در قدس اشغالی 🔹منابع فلسطینی با انتشار این فیلم، از شنیده‌شدن صدای انفجاری قوی در سرتاسر قدس اشغالی خبر دادند.
☑️🚨| رویترز صدای انفجار را تایید کرد 🔹 خبرگزاری «رویترز» نوشت در نزدیکی تأسیسات اتمی دیمونا نیز صدای انفجار به گوش رسیده است. 🔹 با این حال روزنامه نگار صهیونیست «الموج بويكر» مدعی است: «هیچ موشکی از نوار غزه شلیک نشده است».
☑️اماده باش ارتش اسرائیل 🔹خبرنگار شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی در قدس تاکید کرد که در پی این انفجار شهرهای قدس و مودیعین در شمال و برخی مناطق در جنوب به لرزه درآمده و همه را ترس و وحشت فرا گرفته است. 🔹در پی این انفجار، آژیر خطر در تمامی شهرک‌های صهیونیستی اطراف باریکه غزه و برخی مناطق شمالی به صدا درآمده است. 🔹در حالی که برخی منابع از احتمال شلیک راکت از نوار غزه به سمت دیمونا خبر داده بودند، الموگ بوکر خبرنگار اسرائیلی اعلام کرد که هیچ راکتی از سمت غزه شلیک نشده است. 🔹بوعز گالون خبرنگار اسرائیلی هم اعلام کرد که نیروهای ذخیره ارتش به حالت آماده‌باش درآمدند و این احتمال وجود دارد که موشک از سمت سوریه شلیک شده باشد. 🔹پایگاه خبری عبری زبان واینت اعلام کرد که یک راکت از نوار غزه به سمت منطقه دیمونا شلیک شده که در پی آن آژیر خطر به صدا درآمده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☑️ 🚨| لحظه انفجار در جنوب فلسطین اشغالی 🔹 خبرگزاری شهاب این فیلم را به عنوان لحظه انفجار در جنوب فلسطین اشغالی منتشر کرد.
☑️صدای انفجار از دیامونا به گوش می‌رسد 🔹خبرنگار صهیونیست : از نزدیکی رآکتور هسته ای دیامونا صدای انفجار به گوش میرسد
☑️هنوز کسی نمی‌داند در اسرائیل چه شده! 🔹خبرنگار شبکه فاکس نیوز آمریکا در قدس می‌گوید کسی در اسرائیل نمی‌داند که چه اتفاقی افتاده است، مسئولان ارشد منتظر تحقیقات میدانی فرماندهان ارتش در مورد اتفاق رخ داده هستند، آنچه مشخص است، ظاهرا موشکی دوربرد از سمت سوریه یا لبنان یا منطقه‌ای دیگر اما نه غزه، شلیک شده اما انفجارهای پی در پی شنیده شده در جریان شلیک این موشک ناشی از تلاش‌های سامانه‌های دفاعی در مناطق مختلف برای رهگیری این موشک بوده است. 🔹کارشناس شبکه‌ی ۱۳ اسرائیل اصابت دو موشک در نقب را تایید کرد 🔹رسانه اسرائیلی 0404 اعلام کرد موشک بالستیک زمین به زمین از سوریه به سمت النقب در سرزمین های اشغالی شلیک شده و پدافند رژیم صهیونیستی موفق به رهگیری آن نشده است.
☑️بیانیه ارتش اسرائیل درباره انفجار نزدیک دیمونا 🔹«به دنبال گزارش فعال‌شدن هشدار، یک فروند موشک هوا به زمین از خاک سوریه به داخل اسرائیل شلیک شد که در منطقه نقب سقوط کرد. در پاسخ به آن، چند دقیقه پیش، ارتش اسرائیل سکوی پرتاب موشک زمین به هوا را در منطقه سوریه مورد حمله قرار داد».
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☑️فرار صهیونیست ها به پناهگاه ویدویی از لحظه‌ی فرار صهیونیست به پناهگاه!
🔴چرت اسرائیل پاره شد| انفجار موشک در نزدیکی تاسیسات اتمی دیمونا ⭕️ساعتی پیش سرزمین‌های اشغالی شاهد انفجارهای پیاپی و فعال شدن آژیر حمله موشکی و تلاش‌های سامانه پاتریوت بود. 🔹هدف این حملات، دیمونا بود. علاوه بر این خبرنگار روزنامه جروزالم‌پست نوشت: صدای چندین انفجار در اورشلیم، رام‌الله و چند منطقه دیگر به گوش می‌رسد. 🔹ارتش صهیونیستی به حالت آماده‌باش درآمده و هنوز نمی‌دانند از کجا خورده‌اند اما گفته می‌شود این موشک‌ها از شلیک شده‌اند.
🚨«فاتح» نقطه‌زن و نقطه‌ای که نخواست هدف بگیرد 🔻تلاش اسرائیل برای ضربه‌گیری از حمله به حومه دیمونا: «موشک در بیابان سقوط کرد» 🔹پس از انتشار اخبار اولیه حمله موشکی به منطقه‌ای در نزدیکی تاسیسات هسته‌ای دیمونا، ارتش رژیم صهیونیستی در موضعی کوتاه اعلام کرد که این موشک در منطقه‌ای خالی از سکنه «سقوط» کرده است. 🔹اطلاعات موشک «فاتح۱۱۰» که محتمل‌ترین گزینه برای حمله امشب به شمار می‌رود، به خوبی نشان می‌دهد که این موشک توان طی مسافتی بیش از فاصله محل شلیک تا برخورد را داشته و این احتمال که موشک به علت نقص فنی یا اتمام سوخت در منطقه نامشخصی سقوط کرده باشد، کاملا منتفی است. 🔹از سوی دیگر، قابلیت نقطه‌زنی دقیق موشک‌های خانواده«فاتح» این پیام روشن را به دشمن می‌رساند که عدم برخورد این موشک با تاسیسات در حال کار هسته‌ای، نه به دلیل ناتوانی در هدف‌گیری بلکه به دلیل تصمیم انسانی بر عدم هدف‌گیری این تاسیسات صورت گرفته است. ✅ @Rajanews
📸ریتوئیت معنادار صفحه منتسب به سعید جلیلی؛ دقایقی بعد از اعلام خبر حمله مقاومت به عمق رژیم صهیونیستی ✅ @Rajanews
💥 ضربت ذوالفقار ‏وَ اجْعَلْ مَنْ أَرَادَنِي بِسُوءٍ مِنْ جَمِيعِ خَلْقِكَ تَحْتَ قَدَمَيَّ و هركه از ميان مخلوقاتت نسبت به ما قصد سوئی كرده، زير گام‌های‌مان قرار ده. دعای ابوحمزه @GhadiriNetwork