زهرا خیرآبادی|مربی قنادی 🎂
حتی از ساوه تا مشهد 😅😅😅
این پیام تبریک یه نکته ی دیگه هم داره
نکته ای که خیلی به دلم نشست
روزتون مبارکمون باشه
مبارکمون
خیلی زیبا بود🙏🙏🙏
و خیلی دوستش داشتم💜💜💜
وقتی تولد شخصی فرا میرسه که خیلی زیاد دوستش دارم ، تولدش رو به خودم تبریک میگم ☺️☺️ معتقدم اومده تا دنیای منو قشنگ کنه ، پس این حضورش مبارک من شده👌👌👌 فلذا لازمه به خودم تبریک بگم😅😅😅
این پیام دوستمون ، منو یاد این اعتقادم انداخت و خیلی لذت بردم💜💜💜
بچه جونم
خواهش میکنم
خواهش میکنم
خواهش میکنم
به بهانه ی روز معلم ، برای این کلاس تقاضای تخفیف نکنین
این کلاس به صورت حضوری و تک نفره برگزار میشه ، بسته به شرایط هر شخص مطالب آموزشی متفاوته
نتیجه ی ۱۰ سال تجربه ی منو قراره دریافت کنین ، ۱۰ سال زمان گذاشتم پاش
یعنی چی تخفیف بدین ، واقعا نمیتونم این تقاضاتونو درک کنم
ایششششششششششش😏😏
به جای اینکه بشینین نقشه بریزین و تقاضای برگزاری کلاسهای عجیب غریبی داشته باشین که اصلا در دایره ی مرام زهرا نمیگنجنه😉😉 پاشین به مناسبت روز معلم برین از آموزشهای من استفاده کنین ، یه چیزی درست کنین ، نوش جان اعضای خانواده بشه
عکسش رو هم برای من بفرستین ، تا دور هم کیف کنیم
بچه ها کلی آموزش رایگان تو کانال هست که خدا میدونه فرقی با آموزش های هزینه ای من نداره و رسپی ها همه معتبر هستن.
از این آموزشها استفاده کنین ، این کار زیباترین گونه ی تبریک برای من هست 🙏🙏🙏
هدایت شده از زهرا خیرآبادی|مربی قنادی 🎂
🌹 لیست آموزشهای رایگان کانال
🌹برای دسترسی به آموزش های موجود در کانال ، روی لینک های زیر ضربه بزنین🌹
🌺 توصیه میکنم اول از همه توضیحات مربوط به مواد اولیه و ابزار رو بخونین .👌
🌺 ۹۵درصد آموزشها همراه با فیلم هست ☺️
✅ درباره ی من
✅ توضیحات مربوط به مواد اولیه
✅ توضیحات مربوط به ابزار کار
✅ آموزش شیرینی کشمشی
✅ آموزش شیرینی تانتن خرمایی( بدون فر )
✅ آموزش دسر پانته
✅ آموزش سالاد کاردینال
✅ آموزش کوکی شکلاتی
✅ آموزش کیک کدو حلوایی
✅ آموزش کیک هویج
✅ آموزش شیرینی فسایی
✅ آموزش بمب شکلاتی ( ایده ی نوشیدنی )
✅ آموزش نان خامه ای ( نارنجک )
✅ آموزش فرم دادن خامه ی قنادی
✅ آموزش شیرینی قندی
✅ آموزش برنامه ی پخت شیرینی عید و نحوه ی نگهداری از آنها
✅ آموزش کرم سوهان
✅ آموزش کیک لیمو نارگیل
✅ آموزش کرم کارامل
✅ آموزش کوکی برنجی
✅ آموزش ناگت مرغ
✅مارمالاد سیب
✅ سوپ جو
✅ کیک خرما ( رژیمی )
✅ پودینگ خرما
✅ سوپ شیر
✅ کیک باقلوا
✅ مشکوفی ، ماقوت
✅ شیر برنج
✅ دیگچه مشهدی
✅ کیک هل و گلاب
✅ شله زرد
✅ آموزش خاگینه ی خرما
✅ آموزش کوکی برنجی
✅ آموزش کیک توت فرنگی
✅ آموزش کرم انبه
روز معلم امسال هم گذشت و از دیروز صبح پیام های پر مهر شما شروع شد و همچنان ادامه دارد...
و باز هم مثل هر سال
بیشترین آورده ای که این تبریک ها برای من داشت
احساس مسئولیت پذیری بیش از پیش بود و تمااااااااام
آموزش دادن واقعا کار سختیه، سخت اما بینهایت شیرین
اگر در جایگاه مربی قرار گرفتین ، بدونین که آموزش های شما ، میتونه مسیر زندگی آدم ها رو تغییر بده
حالا چه حسی دارین؟؟
شما رو با این تفکر و این احساس تنها میذارم و خودم ترجیح میدم خیلی بهش فکر نکنم ، چون دیوونه میشم😂😂😂
درود و دو صد بدرود
زهرا آمد ، با یک پیام اخلاقی و یا شاید هم غیراخلاقی😁😁😁
من میگم چی شده ، بعد شما تشخیص بدین که این کار خوبه یا بده؟؟
به نظر من که خوبه😁😁😁
آقا اولین باری که من خواستم فیلم آموزشی در ایتا آپلود کنم ، فیلم آموزش کیک باقلوا بود ، با حجم ۷۰ مگ
که ایتا جان این فیلم رو ارسال نکرد و خطا داد و گفت بیشتر از پنجاه مگ نمیتونین ارسال کنین
😐😐😐
تو افق محو شدم و اومدم تو کانال یه کم غر زدم که این چه اپلیکیشنی هست ، یعنی چی تا پنجاه مگ و .....
یکی دو بار دیگه هم هعی همینجوری اومدم از ضعف های ایتا گفتم و غر زدم😁😁 آخه من سالها در تلگرام بودم و انصافا اپلیکیشن خوبیه و همچنان معتقدم سه هیچ از تمام اپلیکیشن های هم تراز خودش جلو هست👌👌👌
یه روز ، یه دوست عزیزی اومدن پی وی و گفتن
چرا اینقدر از ایتا گله و شکایت میکنی ؟
ایتا روز به روز در حال پیشرفته
ما باید ازش حمایت کنیم و ...
منم گفتم بله ، درست میگین
و از اون به بعد دیگه غر نزدم
گذشت و گذشت
تا اینکه دو هفته پیش ، دوست عزیزی به من پیام دادن و گفتن خانم خیرآبادی تا به حال چند بار دیدم که تو کانالتون از محدودیت حجم ارسال فیلم ها گفتین و از این بابت ناراحتین
ظاهراً روشی وجود داره که میشه فیلم ها رو تا حجم ۱۰۴ مگ ارسال کرد ، فلان شخص ، در فلان کانال یه دوره ی آموزشی در مورد ایتا داره و این روش رو آموزش داده
منم از ایشون تشکر کردم و رفتم و عضو اون کانال شدم و دوره ی ایتا رو خریدم و این روش رو یاد گرفتم و هم اکنون از شدت خوشحالی در پوست خود نمیگنجم😎😎😎😎
نکته :
اگر من غر نمیزدم ، آیا شما متوجه این مشکل من میشدین؟
که بعدش بخواین بهم دوره ی آموزشی معرفی کنین
که من برم اون دوره رو بخرم
که حالا رو ابرا باشم
؟؟؟
هان؟؟؟؟؟
حالا بگین ببینم غر زدن خوبه یا بده😁😁🤪🤪