اجازه بدین من یه کم دور این استقبال شما بگردم😍😍😍😍
یعنی تا عکسشو گذاشتم سه تا پیام اینجوری اومد ، عاااااااااشقتونم💜💜💜💜
بچه ها یک نکته در این کیک نهفته است که عصر میام میگم براتون☺️☺️
طعم این کیک عالیه بچه ها ، عاااالی
بچه ها این کیک در اصل باید در قالب لوف پخته بشه ، قالبی که تو عکس هست ، قالب لوفه
https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
اگر در قالب لوف این کیک رو بپزین ، سطحش کمی گنبدی میشه و ترک میخوره و این عاااااااالیه
یکی از نشانه های کیک صبحانه ی خوب همین گنبدی شدن و ترک سطح کیک هست ، نشه که اینو ایراد محسوب کنین 😉😉😉
گاهی اوقات ایجاد این ترک ، برای بعضی از اساتید اینقدر مهمه که یک چاقو رو داخل روغن مایع میزنن و یک خط روی مایه ی کیک میکشن و بعد میفرستنش داخل فر که مطمئن باشن که این ترک قطعا ایجاد میشه😅😅😅
آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید
https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
انتشار تمام و یا بخشی از اطلاعات ارائه شده در این کانال آموزشی ، با ذکر منبع و به همراه لینک کانال بلامانع است.☺️☺️
بچه ها من این کیکو حدودا سه سال و نیم پیش در تلگرام آموزش دادم ، بین هنرجوهام بسیار پر طرفدار هست ، طعم واقعی کیک رو داره😅😅😅
حتما حتما حتما درستش کنین☺️☺️
پارسال یکی از هنرجوهام بهم پیام دادن و گفتن زهرا جون ، خسته شدم اینقدر برای مدرسه ی بچه ها از بیرون کیک خریدم ، یه کیکی به من بگین براشون درست کنم که دیگه راحت بشم.
خب از این حرفشون خندم گرفت ، آخه ما دو تا گودزیلای دهه نودی داریم که هر چقدر هم براشون خوشمزه جات بسازیم ، باز اینا دوست دارن از بیرون خوراکی بخرن برای خودشون😐😐😐
وقتی هنرجوم این حرف رو زدن ، یاد این دو تا وروجک خودمون و این عادت و اخلاق ناپسندشون😁 افتادم.
فکر میکنین چرا بچه ها محصولات کارخونه ای رو اینقدر دوست دارن؟؟
به خاطر طعمش؟
اصلا و ابدا ،چون محصولات کارخونه ای به لحاظ طعم بسیار ضعیف هستند و انگشت کوچیکه ی محصولات خونگی هم نمیشن👌👌
به خاطر عطرش؟؟
بازم نه ، محصولات کارخونه ای اکثرا ژل فولکس دارن که به نظر من بوی نامطبوعی داره ، عطر هل و گلاب و زعفرون و وانیل ما کجا و اون بوی مزخرف ژل فولکس کجا😏😏
پس چرا بچه ها اینقدر محصولات کارخونه ای رو دوست دارن؟؟🤷♀🤷♀🤷♀
فقط و فقط و فقط و فقط به خاطر ظاهر و نوع بسته بندی بسیار جذاب و دلرباشون که انصافا خود من هم جذبش میشم😁😁😁
با توجه به این شناختی که از بچه ها دارم ، یه ایده ی توپ با همین کیک صبحانه به هنرجو جان دادم که بعد از چند ماه که اومدن کلاس حضوری فرهنگسرا ، بهم گفتن زهرا جون خدا خیرت بده ، چقدر ایده ای که بهم دادین عالی بود و واقعا از کیک خریدن راحت شدم ☺️☺️☺️
حالا من برم به کارهام برسم ، عصر میام این ایده رو به شما هم میگم👌👌
آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید
https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید
https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
برای مشاهده ی آموزش روغن جدا کننده روی لینک زیر ضربه بزنین.
https://eitaa.com/violetsugarr/110