خدایا شکرت
بابت همه چی
حتی کوزت بازی😁😁😁
شبتون خوش رفقا💜💜💜
من برم غش کنم که فردا پر انرژی وارد فاز دوم کارگاه تکونی بشم🤷♀🤷♀🤷♀
.
بچه ها یه نکته ی قنادی امروز میام بهتون میگم.
خیلی ساده اس ، ولی خیییییییلی در موردش سوال میپرسین.
به زیبایی هفته ای حداقل چهار نفر دارن در موردش سوال میپرسن و من غرق در تعجب از شدت سادگی مسئله 🤷♀🤷♀🤷♀
.
#نکات_قنادی
#نکته_ی_قنادی
✅ عزیزانم اگر حتی سالی یکبار ، فقط و فقط و فقط یکبار قصد پختن کیک و شیرینی رو دارید ، اولین و مهمترین ابزار لازم
ترازوی دیجیتال ، پیمانه ها و قاشق های اندازه گیری استاندارد
هست.
اینا رو بااااااید داشته باشین و اصلا به دنبال این نباشین که گرم رو به پیمانه و یا بالعکس تبدیل کنین ، ممکنه دچار خطا بشین و محصولتون به فنا بره و اعتماد و انگیزتون کم بشه 🤷♀🤷♀🤷♀
برای آشنایی با پیمانه ها و قاشق های اندازه گیری استاندارد ، روی این متن ضربه بزنین.
حالا سوال پر تکرار شما اینه که :
اگر در دستوری گفته بود شکر ، سه چهارم پیمانه یعنی چقدر؟
اگر در دستوری گفته بود شکر ، دو سوم پیمانه یعنی چقدر ؟
بچه ها تو پیمانه های اندازه گیری استاندارد ، شما پیمانه ی یک چهارم دارین ، اگر در دستوری ذکر شده بود ، سه چهارم پیمانه ، یعنی اینکه با اون پیمانه ی یک چهارم سه بار از اون ماده بردارین.
در مورد پیمانه ی یک سوم هم همینه ، اگر دو سوم پیمانه شکر لازم دارین ، پیمانه ی یک سوم رو دو بار از شکر پر کنین.
به همین سادگی🤷♀🤷♀🤷♀
آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید 👇
https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
ایمان بیارین دیگه
ای بابا 😐😐😐😐
https://eitaa.com/violetsugarr/2421
اینم لینکش واسه مؤمنین😉😉😉
#رضایت_هل_و_گلاب
لینک معرفی آموزش مجازی و رایگان کیک هل وگلاب
یه ذره از چت بچه ها تو گروه رفع اشکال کلاس شکلات لاته رو میذارم براتون😉
فقط اینا رو بخونین و پی به خجستگی استادتون ببرین 😁
کار به خجستگی خودم ندارم ، تو یه مرحله از زندگیم به سر حد نابودی رسیدم ، فک نمیکردم از اون مرحله جون سالم به در ببرم ، ولی بردم 😅😅
از اون به بعد ، خیلی چیزها در این دنیا در نظرم بی ارزش شد و راه خجستگی رو در پیش گرفتم. ☺️☺️
خجستگی من دلیلش روشنه ، شماها چرا خجسته این آخه ؟؟😁😁😁