eitaa logo
زهرا خیرآبادی|مربی قنادی 🎂
8.1هزار دنبال‌کننده
7.1هزار عکس
664 ویدیو
12 فایل
کانال آموزشهای رایگان @violetsugarr کانال معرفی کلاسهای مجازی @violetsugar کانال نمونه کار هنرجو جانان @violetsugarrr آی دی مربی @zahrakheirabadi1395 لینک نصب اپلیکیشن .https://app.violet-sugar.com/ سایت www.violet-sugar.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
خدایا شکرت بابت همه چی حتی کوزت بازی😁😁😁 شبتون خوش رفقا💜💜💜 من برم غش کنم که فردا پر انرژی وارد فاز دوم کارگاه تکونی بشم🤷‍♀🤷‍♀🤷‍♀
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
صبحمان اینگونه نیک آغاز شد. ☺️ سلام به روی ماه تک تکتون😘 صبحتون بخیر و شادی💜
☺️☺️☺️☺️☺️
. بچه ها یه نکته ی قنادی امروز میام بهتون میگم. خیلی ساده اس ، ولی خیییییییلی در موردش سوال می‌پرسین. به زیبایی هفته ای حداقل چهار نفر دارن در موردش سوال میپرسن و من غرق در تعجب از شدت سادگی مسئله 🤷‍♀🤷‍♀🤷‍♀ .
✅ عزیزانم اگر حتی سالی یکبار ، فقط و فقط و فقط یکبار قصد پختن کیک و شیرینی رو دارید ، اولین و مهمترین ابزار لازم ترازوی دیجیتال ، پیمانه ها و قاشق های اندازه گیری استاندارد هست. اینا رو بااااااید داشته باشین و اصلا به دنبال این نباشین که گرم رو به پیمانه و یا بالعکس تبدیل کنین ، ممکنه دچار خطا بشین و محصولتون به فنا بره و اعتماد و انگیزتون کم بشه 🤷‍♀🤷‍♀🤷‍♀ برای آشنایی با پیمانه ها و قاشق های اندازه گیری استاندارد ، روی این متن ضربه بزنین. حالا سوال پر تکرار شما اینه که : اگر در دستوری گفته بود شکر ، سه چهارم پیمانه یعنی چقدر؟ اگر در دستوری گفته بود شکر ، دو سوم پیمانه یعنی چقدر ؟ بچه ها تو پیمانه های اندازه گیری استاندارد ، شما پیمانه ی یک چهارم دارین ، اگر در دستوری ذکر شده بود ، سه چهارم پیمانه ، یعنی اینکه با اون پیمانه ی یک چهارم سه بار از اون ماده بردارین. در مورد پیمانه ی یک سوم هم همینه ، اگر دو سوم پیمانه شکر لازم دارین ، پیمانه ی یک سوم رو دو بار از شکر پر کنین. به همین سادگی🤷‍♀🤷‍♀🤷‍♀ آموزش رایگان قنادی 👈 عضو شوید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1771110694C64334ed26d
ایمان بیارین دیگه ای بابا 😐😐😐😐 https://eitaa.com/violetsugarr/2421 اینم لینکش واسه مؤمنین😉😉😉 لینک معرفی آموزش مجازی و رایگان کیک هل وگلاب
یه ذره از چت بچه ها تو گروه رفع اشکال کلاس شکلات لاته رو می‌ذارم براتون😉 فقط اینا رو بخونین و پی به خجستگی استادتون ببرین 😁 کار به خجستگی خودم ندارم ، تو یه مرحله از زندگیم به سر حد نابودی رسیدم ، فک نمی‌کردم از اون مرحله جون سالم به در ببرم ، ولی بردم 😅😅 از اون به بعد ، خیلی چیزها در این دنیا در نظرم بی ارزش شد و راه خجستگی رو در پیش گرفتم. ☺️☺️ خجستگی من دلیلش روشنه ، شماها چرا خجسته این آخه ؟؟😁😁😁