eitaa logo
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
1.5هزار دنبال‌کننده
49هزار عکس
35.7هزار ویدیو
1.7هزار فایل
#نذر_ظهور ارتباط با ما @Zh4653 @zandahlm1357 سلام خدمت بزرگواران این کانال پیروفرمایشات امام خامنه ای باب فعالیت درفضای مجازی ایجاد شده ازهمراهی شما سپاسگزاریم درصورت رضایت ؛کانال را به دیگران معرفی بفرمایید🍃🍃🍃🍃https://eitaa.com/zandahlm1357
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 همسر بداخلاق 🎙استاد فاطمی نیا ↶【به ما بپیوندید 】↷@zandahlm1357 ┄┄┅┅┅❅🌼❅┅┅┅┄┄ •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•
26.73M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🖥چطوری تو فتوشاپ کاور پست طراحی کنم؟! ❓دوستاتی که سوال کرده بودن این پست خیلی به دردشون میخوره! 😃 🔴سعی کن از این حوزه فوق العاده فعال خوب استفاده کنی! 🖥مدرس: مهدی قاسمی
✡ روچیلدها و حرامزاده‌های سلطنتی (9) 1⃣ جالب این‌که در مواردی، خانواده سلطنتی انگلیس از افرادی که به‌عنوان شاه بر مردم ایران حکومت می‌کردند، دعوت می‌نمودند و زمانی که آنها به انگلیس می‌رفتند، خانواده‌های سلطنتی انگلیس، آنها را به تحویل می‌دادند و این افراد، مدتی را با می‌گذراندند! 2⃣ زمانی قاجار برای دست‌بوسی به انگلیس و بعد به فرانسه می‌رفت و در این سفرها با صهیونیست نیز ملاقات‌هایی داشت و به آنها امتیازهایی برای سلطه و چپاول ایران می‌داد. 3⃣ بعد از او نیز پسرش، قاجار، به سفرهای اروپایی می‌رفت و راه پدرش را دنبال می‌کرد. 4⃣ فیلیپ مگنس در کتاب خود به‌نام پادشاه ادوارد هفتم می‌نویسد که مظفرالدین شاه در ماه آگوست 1902 به لندن رفت تا (نشان شوالیه بند جوراب) را از دریافت کند، زیرا دولت ادوارد هفتم چنین قولی به او داده بود. در ضمن، ناصرالدین شاه نیز نشان گارتر را [از مادر ادوار هفتم] دریافت کرده بود. 5⃣ ادوارد هفتم از دادن نشان گارتر به مظفرالدین شاه امتناع می‌ورزید. زیرا تمایل نداشت چنین نشانی را به یک غیرمسیحی بدهد (هرچند علامت صلیب را وزیر امور خارجه‌ی وی به نام لنزداون (Lansdowne) از روی این نشان -برای دادن آن به مظفرالدین شاه- برداشته بود). ادوارد هفتم می‌گفت که هرکس چنین قولی به مظفرالدین شاه داده است، به وی نشان گارتر را بدهد؛ من چنین نشانی را به او نمی‌دهم! 6⃣ یک سال بعد [با اصرار و پیگیری مظفرالدین شاه] ادوارد هفتم از موضعش عقب‌نشینی کرد و نشان گارتر را به شاه قاجار داد. 7⃣ البته بردگی و مزدوری دول خارجی، فقط مختص پادشاهان قاجار نبود، بلکه دوران رضاشاه و پسرش محمدرضا نیز -و شاید بتوان گفت که بدتر از دوره‌ی قاجار- همین‌گونه بود. 📚 منبع: سیدهاشم میرلوحی، یوسرائیل و صهیوناکراسی، قم: دفتر نشر معارف. 📖 متن کامل مقاله به همراه منابع: 👉 goo.gl/1sd72z
مقدمه ای بر موسیقی درمانی شاید تاکنون مطالبی در روزنامه ها، مجلات، محل کارتان یا در بین مردم درباره «موسیقی درمانی» خوانده یا شنیده باشید. موسیقی درمانی یک رشته جدیدی است و فقط به مدت پنجاه سال است که به عنوان یک تخصص کلاسیک و حرفه ای توسعه پیدا کرده است. بر طبق تعریفی که «انجمن ملی موسیقی درمانی» (T M. A. N. ) ارائه داده است، موسیقی درمانی عبارتست از کاربرد موسیقی برای تأمین، حفظ و بهبود سلامت جسمانی و روانی. در واقع موسیقی درمانی کاربرد منظم موسیقی است، به طوری که موسیقی درمانگر مستقیما در یک محیط درمانی، تغییرات دلخواه را در عواطف و رفتار درمان جو ایجاد می‌کند … به طور خلاصه در موسیقی درمانی با استفاده از موسیقی، که یک رسانه هنری خلاق است، به افرادی دارای مشکلات گوناگون، به منظور دستیابی به بهداشت روانی و جسمی آنان کمک می‌شود. موسیقی درمانگر، اهداف و مقاصد را بر اساس نیازهای خاص درمان جو دنبال می‌کند. فنون مختلفی برای پیشبرد این اهداف استفاده می‌شود. برای مثال، آواز خواندن می‌تواند به افراد مبتلا به بیماری آلزایمر کمک کند تا حافظه دراز مدتشان را به کار اندازد، نواختن آلات موسیقی با همسالان یا درمانگر می‌تواند مهارت‌های میان فردی را افزایش دهد و کارکردهای اجتماعی را بهبود بخشد. از همه مهمتر این که افراد احساساتشان را در روشی مطمئن، لذت بخش به وسیله نواختن موسیقی، گوش کردن به موسیقی و به همراه موسیقی بیان می‌کنند. البته موسیقی درمانی فقط در خدمت افرادی که دارای انواع مختلف ناتوانی‌ها هستند به کار برده نمی شود، بلکه در شرایط مختلف پزشکی نیز سودمند است. از جمله کاهش فشار روانی یا درد، زایمان، توانبخشی بیماران سکته ای و مبتلایان به بیماری پایانه (بیمارهایی که علاج ناپذیر و مرگبار هستند، مثل ایدز). مسأله عمده که در اینجا برای درمانگر مطرح است کاهش درد و تحمل آن در شیوه درمان است و یا کمک به بیمار برای دستیابی به کارکردهای بهینه. موسیقی درمانی رشد فزاینده ای در کشورهای مختلف جهان و در عرض سال‌های اخیر داشته است و کارهای درمانی متعددی توسط موسیقی درمانگران صورت پذیرفته است و این امر تأکید گردیده که اساسا موسیقی در درمان اشخاص مبتلا به وضعیت‌های مختلف پزشکی کارآیی بسیاری دارد. موسیقی سنتی ما با اصالت و ریشه‌های عمیق فرهنگی قابلیت بسیاری برای گسترش و تدوین‌های تازه ای از جانب استادان موسیقی دارد. دکتر داریوش صفوت موسیقی دان برجسته معاصر نقل می‌کرد که مرحوم عبدالحسین شهبازی بیست دقیقه در کنار بستر بیماری که پزشکان از او قطع امید کرده بودند سه تار نواخته و پس از ۲۰ دقیقه حال بیمار بهبود یافته و خطر رفع شده است. [۱] ---------- [۱]: همشهری، ۱۰/۸/۱۳۷۹. ........: 📚موسیقی از دیدگاه قرآن و حدیث https://eitaa.com/zandahlm1357