eitaa logo
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
1.4هزار دنبال‌کننده
48.8هزار عکس
35.5هزار ویدیو
1.7هزار فایل
#نذر_ظهور ارتباط با ما @Zh4653 @zandahlm1357 سلام خدمت بزرگواران این کانال پیروفرمایشات امام خامنه ای باب فعالیت درفضای مجازی ایجاد شده ازهمراهی شما سپاسگزاریم درصورت رضایت ؛کانال را به دیگران معرفی بفرمایید🍃🍃🍃🍃https://eitaa.com/zandahlm1357
مشاهده در ایتا
دانلود
۱۰ برگزاري جلسات ائمه اطهار و خوراك دادن به شركت كنندگان باعث وسعت رزق است. ۱۱ پرداخت ذكات و خمس باعث وسعت رزق است. كه همانند حرص كردن درختان است. ۱۲ عمل كردن به وصيت والدين كه باعث دعاي ايشان است چه در حيات چه پس از فوت باعث وسعت رزق است. ۱۳ خواندن بعضي از سوره‌هاي قرآن بخصوص سوره واقعه باعث وسعت رزق است. ۱۴ خوش كلام بودن باعث وسعت رزق است. ۱۵ از حضرت رسول (ص) آمده است كه روزي براي هر كس مقرر مي‌باشد، بسان قطره باران برآنكس مي‌بارد. (اختيار آن بدست كسي جز خدا نيست) ولي خداي را فزونيها و تفضلاتي است كه شما بوسيله كسب بدان دست مي‌يابيد. ۱۶ امام محمدباقر (ع) ميفرمايند: هر فردي را خداوند روزي معيني مقرر فرموده كه بوي مي‌رسد و از سوئي مال حرام نيز بر او عرضه مي‌شود، اگر از حرام استفاده نمود در عوض از حلال او مي‌كاهد، و روزيهائي كلان اضافه بر روزي مقرر نيز نزد خداوند مي‌باشد (كه بكسب يا بدعا بدست مي‌آيد). معارف و معاريف جلد سوم ۹۴ ۱۰۹۲ خلاصه المکاسب📚 نويسنده: عباسعلي حقيقي زاده✍ https://eitaa.com/zandahlm1357
10.02M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⛔️ اگر دنبال ایراد گرفتن و مچ گیری همسرتان باشید، مطمئن باشید که همسر شما هم دنبال مچ گیری شما خواهد بود😐 ⭕️ قسمت پانزدهم 🔹 جلسه پرسش و پاسخ مهارت های ارتباطی زوجین (قم، مسجد و حسینیه بقیة الله عج) 🔺محسن پوراحمد خمینی، روان‌شناس 🌼 ... @zandahlm1357
ج3خا3_00.5.6.mp3
8.57M
🎙صوت: ️🌸🌿موضوع:پرهیز از تکلف و وسواس 👤مدرس: 🌿🌸🍃❀🌸❀🍃🌸🌿 ✨✨✨✨✨✨
روات معتبره از علماء عامه در نقل حدیث غدیر خم. (۱) امام فخر الدین رازی در تفسیر کبیر مفاتیح الغیب. (۲) امام احمد ثعلبی در تفسیر کشف البیان. (۳) جلال الدین سیوطی در تفسیر درّ المنثور. (۴) ابو الحسن علی بن احمد واحدی نیشابوری در اسباب النزول. (۵) محمّد بن جریر طبری در تفسیر کبیر. (۶) حافظ أبو نعیم اصفهانی در کتاب ما نزل من القرآن فی علی-و در حلیة الاولیاء. (۷) محمّد بن اسماعیل بخاری در ص ۳۷۵ جلد اول تاریخ خود. (۸) مسلم بن حجاج نیشابوری در ص ۳۲۵ جلد دوم صحیح. (۹) أبی داود سجستانی در سنن. (۱۰) محمد بن عیسی ترمذی در سنن. (۱۱) حافظ ابن عقده در کتاب الولایة. (۱۲) ابن کثیر شافعی دمشقی در تاریخ خود. (۱۳) امام أئمة الحدیث احمد بن حنبل (رئیس الحنابله) در ص ۲۸۱ و ۳۷۱ جلد چهارم مسند. (۱۴) ابو حامد محمد بن محمد الغزّالی در سرّ العالمین. (۱۵) ابن عبد البرّ در استیعاب. (۱۶) محمد بن طلحۀ شافعی در ص ۱۶ مطالب السئول. (۱۷) ابن مغازلی فقیه شافعی در مناقب. (۱۸) نور الدین بن صبّاغ مالکی در ص ۲۴ فصول المهمه. (۱۹) حسین بن مسعود بغوی در مصابیح السنة. (۲۰) ابو المؤیّد موفق بن احمد خطیب خوارزمی در مناقب. (۲۱) مجد الدین بن اثیر محمد بن محمد شیبانی در جامع الاصول. (۲۲) حافظ ابو عبد الرحمن احمد بن علی نسائی در خصائص العلوی و سنن. (۲۳) سلیمان بلخی حنفی در باب ۴ ینابیع المودة. (۲۴) شهاب الدین احمد بن حجر مکّی در صواعق محرقه-و کتاب المنح الملکیه-و مخصوصا در ص ۲۵ باب اوّل صواعق با کمال تعصّبی که داشته گوید انّه حدیث صحیح لا مریة فیه و قد اخرجه جماعة کالترمذی و النسائی و احمد و طرقه کثیرة جدّا [۱] . (۲۵) محمد بن یزید حافظ ابن ماجۀ قزوینی در سنن. (۲۶) حافظ ابو عبد اللّه محمد بن عبد اللّه حاکم نیشابوری در مستدرک. (۲۷) حافظ سلیمان بن احمد طبرانی در اوسط. (۲۸) ابن اثیر جزری در اسد الغابه. (۲۹) یوسف سبط ابن جوزی در ص ۱۷ تذکرة خواص الامّة. (۳۰) ابو عمر احمد بن عبد ربّه در عقد الفرید. (۳۱) علاّمۀ سمهودی در جواهر العقدین. (۳۲) ابن تیمیّه احمد بن عبد الحلیم در منهاج السنّة. (۳۳) ابن حجر عسقلانی در فتح الباری-و تهذیب التهذیب. (۳۴) ابو القاسم محمد بن عمر جار اللّه زمخشری در ربیع الأبرار. (۳۵) ابو سعید سجستانی در کتاب الدّرایة فی حدیث الولایة. (۳۶) عبید اللّه بن عبد اللّه حسکانی در دعاة الهدی إلی اداء حق الموالات. (۳۷) رزین بن معاویة العبد ری در جمع بین الصحاح الستّه. (۳۸) امام فخر رازی در کتاب الأربعین-گوید اجماع نموده اند تمام امت بر این حدیث شریف. (۳۹) مقبلی در احادیث المتواتره. (۴۰) سیوطی در تاریخ الخلفاء. (۴۱) میر سید علی همدانی در مودة القربی. (۴۲) ابو الفتح نظزی در خصائص العلوی. (۴۳) خواجه پارسای بخاری در فصل الخطاب. (۴۴) جمال الدین شیرازی در کتاب الاربعین. (۴۵) عبد الرءوف المناوی در فیض القدیر فی شرح جامع الصغیر. (۴۶) محمد بن یوسف گنجی شافعی در باب ۱ کفایت الطالب. (۴۷) یحیی بن شرف النووی در کتاب تهذیب الاسماء و اللّغات. (۴۸) ابراهیم بن محمّد حموینی در فرائد السمطین. (۴۹) قاضی فضل اللّه بن روزبهان در ابطال الباطل. (۵۰) شمس الدین محمّد بن احمد شربینی در سراج المنیر. (۵۱) ابو الفتح شهرستانی شافعی در ملل و نحل. (۵۲) حافظ ابو بکر خطیب بغدادی در تاریخ خود. (۵۳) حافظ ابن عساکر ابو القاسم دمشقی در تاریخ کبیر. (۵۴) ابن ابی الحدید معتزلی در شرح نهج البلاغه. (۵۵) علاء الدین سمنانی در عروة الوثقی. (۵۶) ابن خلدون در مقدمه تاریخ خود. ---------- [۱]: ۱) این حدیث صحیحی است که شکی در صحت آن نیست بتحقیق که روایت نموده اند این حدیث را جماعتی مانند ترمذی و نسائی و احمد و طرق آن بسیار می‌باشد جدا. (۵۷) مولی علی متّقی هندی در کنز العمّال. (۵۸) شمس الدین ابو الخیر دمشقی در أسنی المطالب. (۵۹) سید شریف حنفی جرجانی در شرح مواقف. (۶۰) نظام الدین نیشابوری در تفسیر غرائب القرآن. پیشاور.... https://eitaa.com/zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا