فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اسرائیل باید عقلش را از دست داده باشد بخواهد ورود زمینی کند
🎙مسعود اسدالهی در برنامه به افق #فلسطین: گروهی که وارد خان یونس شدند افراد مشترک اسرائیل و آمریکا بودند.
#خبر
@zandahlm1357
این واقعیت مکشوف و این حقیقت مهم که ایران تنها حامی مقاومت اسلامی منطقه و فلسطین است ؛ نه قابل کتمان است و نه قابل انکار .
برخلاف مدعیان پر هیاهو و دروغگویی چون رژیم اخوانی ترکیه و قطر ، جمهوری اسلامی ایران در تبعیت از آموزه های قرآن و در تبعیت از سنت نبوی ، آزادی قدس شریف را ، سرلوحه سیاست خارجی خود قرار داده است .
آرمان مقدس دفاع از مظلوم و آزادیخواهان و تکلیف ایمانی نجات قبله اول مسلمانان از چنگال ، صهیونیست های حرام زاده ، در صدر اولویت های امام راحل و تدابیر مقام معظم رهبری ، قرار دارد . این مهم ، به علاوه در اصل قانون اساسی نیز ، مورد تصریح قرار گرفته ، است .
ادامه جنایات و کشتار صهیونیست های حرامزاده کودک کش و حمایت دولت های ضدبشری آمریکا ، انگلیس ، فرانسه ، آلمان و سکوت و بلکه حمایت برخی دولت های اسلامی و مخالفت محدود و نمایشی برخی دیگر از کشورها و کورک های منطقه ، نسبت به نسل کشی مردم فلسطین ، در حقیقت ، تلاش ایشان برای پنهان ساختن بزدلی ، سازشکاری و همکاری های آشکار و پنهان خودشان با صهیونیست هاست .
از طرف دیگر ، اینانی که با صهیونیست های جنایتکار ، هم دست و هم داستان هستند ؛ به خوبی دریافته اند که شکست صهیونیست ها و پیروزی مقاومت در جنگ جاری ، موجب تثبیت هژمونی ایران به عنوان تنها حامی واقعی ، مقاومت اسلامی و تنها دشمن واقعی صهیونیست های حرامزاده و جنایتکار خواهد شد . از همین رو ، می توان چنین حدس زد که خیلی از دولت های سازشکار ، نه تنها کمترین تمایلی به سرافرازی و پیروزی مقاومت اسلامی ندارند ؛ بلکه ترجیح آنان ، موفقیت جنایتکاران حرامزاده صهیونیست ، در کشتار هر چه بیشتر مردم فلسطین است . چه اینکه آنان ، پیروزی فلسطین را پیروزی ایران و گامی بزرگ در پیمایش سیاست خارجی ایران در منطقه ، می دانند .
اما اراده خداوند و مکر الهی ، محکم تر از اراده پوشالی شیاطین جن و انس و مکر او بالاتر از مکر ، آنان است .
آینده ، ثابت خواهد ساخت که پیروزی از آن ، اهل ایمان است و یاران خدا ، پیروز میدان نبردهای سخت هستند . آینده ، ثابت خواهد کرد که به پاس حضور جمهوری اسلامی در میدان مبارزه جدی با استکبار جهانی و با صهیونیست های جنایتکار حرامزاده و کمک به و دفاع از مبارزان محور مقاومت اسلامی ، تنها سکه رایج در منطقه ، سکه ایران ، است .
ارسالی از مخاطب
#خبر
@zandahlm1357
⭕️ تحقق طرح راهبردی خمینی کبیر برای نابودی اسرائیل
""ماموریت هسته های جهانی حزب الله""
1⃣ با گذشت بیش از بیست روز از عملیات طوفان الاقصی سران شبکه جهانی صهیون در امریکا و انگلیس و فرانسه و...، سر در گریبان و متحیر در دام طرح راهبردی که "خمینی کبیر" آن را ترسیم و "خامنه ای حکیم" تدریجا آن را عملیاتی نمود گرفتار آمده اند ؛
2⃣ به واسطه فتوحات عظیم مردان میدان در چهار دهه اخیر و عملیاتی شدن این راهبرد و تحقق تدریجی محاصره اسرائیل از سوی محور مقاومت؛ و فتح بزرگ طوفان الاقصی و مقاومت مردم مظلوم غزه در مقابل بمبارانی در "حجم یک بمباران اتمی" !! علی رغم ۷ هزار شهید و بیست هزار مجروح؛ ماهیت و "مرزهای جهانی قدرت" در حال تغییر و جابجایی است و نظم نوینی در حال شکل گیری میباشد ؛
3⃣ بی دلیل نیست که "وزیرخارجه دولت انقلابی ایران" در حالیکه پایگاه های نظامی آمریکا در منطقه زیر ضربات بی امان مجاهدان مقاومت هستند از موضع یک ابرقدرت؛ در خاک آمریکا؛ شیطان بزرگ را تحقیر و تهدید مینماید؛
4⃣ واکنش های هماهنگ البته از سر استیصال جبهه کفر در حمایت از کشتار غزه از یک سو؛ و تجمعات و تظاهرات وسیع جهانی در محکومیت اسرائیل از لیسبون پرتغال تا پاریس و کپنهاک و نیویورک و لندن از سوی دیگر؛
حاکی از باطل شدن "سحر رسانه ای تمدن الحادی غرب" و ورود بشر به مرحله جدیدی از ستیز با سردمداران کفر و آغاز "فصل جدیدی از بیداری" و حیات معنوی است؛
5⃣ عنان کار مدیریت افکار عمومی جهان آنچنان از دست شیاطین غربی خارج گشته که حتی دو روز گذشته دانشجویان دانشکده حقوق دانشگاه هاروارد علی رغم نفوذ سنتی صهیونیست ها در اداره آن ، هنگام سخنرانی سرکنسول رژیم صهیونیستی در این دانشگاه اين جلسه را ترك كردند تا مخالفت خود با اسرائيل را نشان دهند؛
6⃣ به اعتقاد نگارنده تحلیل جامع و صحیح تحولات جاری و تحولات پیش رو تنها با مراجعه به راهبردی که امام خمینی ترسیم نموده اند ممکن است آنجا که فرمودند :
""باید... به یاری خداوند تعالی از قطرات پراکنده پیروان اسلام و توان معنوی امت محمد 'صلی الله علیه و آله وسلم'
استفاده کرد و با تشکیل هستههای مقاومت حزب الله در سراسر جهان اسرائیل را از گذشته جنایت بار خود پشیمان و سرزمین های غصب شده مسلمانان را از چنگال آنان خارج کرد""[ ۱ ]
7⃣ کاملا واضح است اکنون امام خامنه ای با سازماندهی و فعال نمودن هسته های حزب الله در سراسر جهان قدم به قدم زمینه را وصول قطعی به آرمان بزرگ امام خمینی فراهم آورده اند چنانکه در سخنان اخیر خود هم بشارت دادند :
""اما بدون تردید در این قضیه و قضایای آینده، پیروزی از آن ملت فلسطین است""[ ۲ ]
8⃣ تاکید مینمایم عصر جدیدی آغاز گشته که عصر امام خمینی است و منتظر حوادثی بزرگتر باید بود و تحولات شگرفی در پیش است که زمینه ساز تحول جهانی موعود خواهد گردید؛
ان شاالله
وَمَنْ يَتَوَلَّ اللَّهَ وَرَسُولَهُ وَالَّذِينَ آمَنُوا فَإِنَّ حِزْبَ اللَّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ [ مائده /۵۶ ]
🖌میراحمدرضا حاجتی
[ ۱ ] پیام حج ( ۶ / ۵ /۱۳۶۶ )
[ ۲ ] در دیدار با دست اندرکاران کنگره شهدای لرستان ( ۳ / آبان / ۱۴۰۲ )
ارسالی از مخاطب
#خبر
@zandahlm1357
📸 اسراییل تا امروز، تقریبا معادل بمباران اتمی هیروشیما بر سر مردم غزه ، بمب ریخته است.
#خبر
@zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تطهیر رژیم صهیونسیتی حرام زاده توسط وطن فروش های بی بی سی و منوتو 🤔
اسرائیلی که در این چند روز بمبارانی نزدیک به بمباران هیروشیما روی سر مردم مظلوم غزه ریخته است آقای وطن فروش اصلا جای حمایت دارد ؟
#شمرهای_زمان
#خبر
@zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 پرچم فلسطین بر فراز برج میلاد
🔺جمعی از چتربازان ایرانی برای حمایت از مردم غزه، پرچم ایران و #فلسطین را بر فراز آسمان پایتخت برافراشتند.
#خبر
@zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 کودک فلسطینی و حرفهایی از جنس #مقاومت و ایمان قوی
این ملت شکست ناپذیر است.
#طوفان_الاقصی
#خبر
@zandahlm1357
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
🎥 داستان تشرف به خدمت #امام_زمان ارواحنافداه @zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ماموریت #امام_زمان ارواحنا فداه چیست؟
🎙استاد انصاریان
@zandahlm1357
#خواجه_عبد_الله_انصاری
🔹الهی بر عجز خود آگاهم و بر بیچارگی خود گواهم ف خواست خواست تو است من چه خواهم.
گر درد دهد بما و گر راحت دوست
ا ز دوست هر آنچیز که آید نیکوست
ما را نبود نظر بخوبی و بدی
مقصود رضای او خشنودی اوست
🔹الهی بروز کار آمدم بنده وار با لب پُر توبه و زبان پُر استغفار، خواهی بکرم عزیز دار خواهی خوار که من خجلم و شرمسار و تو خداوندی و صاحب اختیار.
🔹الهی اگر خامم پخته ام کن و اگر پخته ام سوخته ام کن.
الهی از کُشتهٔ تو خون نیاید و از سوختهٔ تو درد، کُشتهٔ تو بکُشتن شاد است و سوختهٔ تو بسوختن خوشنود
@zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌼 اَلشیخ اَلـسَیِّد مُتَوَلـّـی عَبدُالعــال
🌸 سوره مبارکه زمر آیه ۶۹
🎼 مقام رست
✅ بسیار عالی 👌🏻🌟🌟🌟
https://eitaa.com/zandahlm1357
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
پیامها در سال ۱۳۹۴ پیام نوروزی به مناسبت آغاز سال ۱۳۹۴ بسم الله الرّحمن الرّحیم یا مقلّب القلوب و
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
پیام تسلیت در پی درگذشت همسر آیت الله جنتی
بسمه
تعالی
آیةالله جناب آقای جنتی
دبیر محترم شورای نگهبان دامت برکاته
درگذشت بانوی مؤمن و انقلابی، همسر مکرّم جنابعالی را به آن جناب و دیگر بازماندگان آن مرحومه تسلیت عرض میکنم و رحمت و مغفرت پروردگار و علو درجات برای ایشان مسألت مینمایم.
سید علی خامنه ای
۷ فروردین ۱۳۹۴
پیام تسلیت در پی درگذشت والده ی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی
بسم الله الرّحمن الرّحیم
جناب آقای علی جنتی دامت توفیقاته
وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی
درگذشت والده ی مکرّمه را به جنابعالی تسلیت میگویم و رحمت و غفران و رضوان الهی را برای آن مرحومه از خداوند متعال مسألت مینمایم.
سیّد علی خامنه ای
۱۲ فروردین ۱۳۹۴
پیام تسلیت در پی درگذشت همسر مرحوم آیت الله خاتمی
بسم الله الرّحمن الرّحیم
اطلاع یافتم که بانوی با فضیلت مرحومه بانو سکینه ی ضیائی همسر مرحوم مغفور آیت الله آقای حاج سیّدروح الله خاتمی رحمة الله علیهما پس از مدتی بیماری و تحمل مصائب و مشکلات جسمی و روحی، دارفانی را وداع گفته اند.
اینجانب ضمن تسلیت به ارادتمندان آیت الله خاتمی و عموم مردم اردکان و بویژه خانوادههای عزادار از خداوند متعال رحمت و مغفرت واسعه برای آن مرحومه مسألت مینمایم.
سیّد علی خامنه ای
۱۶ فروردین ۱۳۹۴
پیام تسلیت در پی درگذشت مادر حجت الاسلام ابوترابی
بسم الله الرحمن الرحیم
جناب حجة الاسلام آقای حاج سیّد محمدحسن ابوترابی دام توفیقه
درگذشت والده ی مکرّمه که بانوئی انقلابی و متعبد و منسوب به بیت روحانی جلیل القدری بودند به جنابعالی و دیگر بازماندگان تسلیت میگویم، و یاد والد بزرگوار و نیز برادر آزاده ی نام آورتان مرحوم آقای حاج سیّد علی اکبر ابوترابی را گرامی میدارم و رحمت و مغفرت الهی را برای آنان مسألت میکنم.
سیّد علی خامنه ای
۲۳ فروردین ۱۳۹۴
.......:
#پیامهای مقام معظم رهبری
https://eitaa.com/zandahlm1357
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
منشأ حكومت مسأله سوم، منشأ حكومت است. آيا منشأ حكومت از نظر نهج البلاغه چيست؟ آيا امر طبيعى، نژاد،
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
حكومت حق است يا تكليف؟
مسأله چهارم اين است كه آيا حكومت كردن، يك حق است يا يك تكليف؟ حاكم حق حكومت دارد يا موظف است كه حكومت كند؟ و كدام انسانى است كه مى تواند يا مى بايد حكومت كند؟ از نظر نهج البلاغه، حكومت هم حق است و هم وظيفه. براى آن كسى كه از شرايط و معيارها و ملاكهاى حكومت برخوردار است، در شرايطى وظيفه است كه حكومت را قبول كند، و نمى تواند اين بار را از دوش خود بر زمين بگذارد.
اين مسأله در نهج البلاغه بسيار حائز اهميت است، كه آيا حكومت، يك حق است يا يك تكليف؟ و امير المؤمنين « عليه السلام » در بيانى خلاصه و موجز،
حكومت را هم يك حق مى داند و هم يك تكليف. به اين ترتيب نيست كه هر كسى كه برايش شرايط توليت امور مردم فراهم شد و توانست به نحوى با كسب وجاهت، با تبليغ، با كارها و شيوه هايى كه معمولا طالبان قدرت خوب مى دانند آن شيوهها را انجام بدهند، نظر مردم را جلب كند و بتواند حكومت كند. وقتى حكومت، حكومت حق است، اين حق متعلق به كسان معينى است، و اين به معناى آن نيست كه يك
طبقه، طبقه ممتازند. زيرا كه در جامعه اسلامى، همه فرصت آن را دارند كه خود را به آن زيورها بيارايند. همه مى توانند كه آن شرايط را براى خود كسب كنند. البته در دوران بعد از پيامبر اكرم صلى اللّه عليه و آله و سلم يك فصل استثنايى وجود دارد. اما نهج البلاغه بيان خودش را به صورت عامّ ارائه مى دهد و به اين حق بارها و بارها اشاره مى كند. امام « عليه السلام » در اوايل خلافت، در خطبه معروف شقشقيّه مى فرمايد:
« و انّه ليعلم انّ محلّى منها محلّ القطب من الرّحى، ينحدر عنّى السّيل و لا يرقى الىّ الطّير. » ۱۰ (مى فرمايد جايگاه من در خلافت، جايگاه ميله محور سنگ آسيا است. ) درباره روزى كه در شوراى شش نفرى با عثمان بيعت كردند، مى فرمايد:
« لقد علمتم انّى احقّ النّاس بها من غيرى. » ۱۱ (اى مردم « يا اى مخاطبان من »، شما مى دانيد كه من از همه كس به حكومت و خلافت اولى ترم. ) امام، حكومت را حق مى داند. اين چيزى است كه در نهج البلاغه واضح است. البته دنبالش بلافاصله مى فرمايد:
« و واللّه لأسلّمنّ ما سلمت امور المسلمين و لم يكن فيها جور الاّ علىّ خاصّة. » ۱۲ (ما دامى كه فقط به من ظلم مى رود، من صبر مى كنم، تسليم هستم. ما دام كه كارها بر محور خود انجام بگيرد، من در خدمت هستم. ) عين همان بيانى كه در
آغاز خلافت ابو بكر هم، يعنى نسبت به آن دوران هم، بيان فرموده اند:
« فامسكت يدى حتّى رايت راجعة النّاس قد رجعت عن الأسلام. » ۱۳ اول دست از بيعت شستم، تسليم نشدم، بيعت نكردم، اما ديدم حوادثى به وقوع مى پيوندد كه مصيبت آن حوادث براى اسلام و براى مسلمين و براى شخص على « عليه السلام »، صعبتر و غير قابل تحمل تر است از مصيبت از دست رفتن حق ولايت.
بنابراين امير المؤمنين « عليه السلام »، ولايت را يك حق مى داند و اين جاى انكار نيست.
خوب است همه مسلمانها به اين مسأله، با چشم واقع بينى نگاه كنند. اين امر، كارى به بحث احيانا جدال انگيز شيعه و سنى ندارد. ما امروز معتقديم كه در آفاق عالم اسلامى بايد برادران شيعه و سنى با هم و براى هم زندگى كنند و اخوّت اسلامى را از همه چيز بالاتر بدانند و اين يك حقيقت است. اين تفاهم و وحدت طلبى امروز يك وظيفه است، و هميشه وظيفه همين بوده است. اما يك بحث علمى و اعتقادى در نهج البلاغه اين حقيقت را به ما نشان مى دهد، و ما نمى توانيم چشممان را روى هم بگذاريم و آنچه را كه نهج البلاغه با صراحت مى گويد نديده بگيرم. اين را امير المؤمنين « عليه السلام » يك حق مى داند، و همچنانكه يك وظيفه نيز مى داند. يعنى آن روزى كه اطراف على « عليه السلام » را مى گيرند به نحوى كه:
« فما راعنى الاّ و النّاس كعرف
الضّبع إلىّ، ينثالون علىّ من كلّ جانب حتّى لقد وطى ء الحسنان و شقّ عطفاى » ۱۴
(مردم آنچنان انبوه بر من گرد آمدند كه فرزندان مرا در زير پاهاى خود لگدمال كردند و رداى من پاره شد. ) مردم مشتاقانه و نيازمندانه از على « عليه السلام » مى خواهند كه به نياز آنها پاسخ بدهد. امير المؤمنين « عليه السلام » براى حكومت شأن واقعى قائل نيست. حكومت براى على « عليه السلام » هدف نيست، همچنانكه در بحث بعدى بايد روشن بشود. اما با اين حال، حكومت را به عنوان يك وظيفه مى پذيرد، و مى ايستد و از آن دفاع مى كند:
« لو لا حضور الحاضر و قيام الحجّة بوجود النّاصر... لألقيت حبلها على غاربها و لسقيت آخرها بكاس أوّلها. » ۱۵ (باز هم حكومت براى من ارزشى ندارد. باز هم حاضر نيستم براى به دست آوردن مقام، از ارزشها بگذرم. باز هم حاضرم با همان جام نخستين، اين جمع را سيراب كنم و همچنانكه روز اول كنار نشستم، بازهم كنار بنشينم. » مؤكدا مى گويد:
« دعونى و التمسوا غيرى. » ۱۶ (مرا بگذاريد و به سراغ ديگران برويد. ) اما وقتى احساس مى كند كه وظيفه است، احساس مى كند كه زمينه آماده است و او مى تواند اين نقش عظيم و اساسى را بر عهده بگيرد. آن وقت قبول مى كند. آيا حكومت براى على « عليه السلام » يك هدف است يا يك وسيله؟ خط اساسى فاصل ميان حكومت على
« عليه السلام » و حكومت ديگران همين است كه حكومت براى على « عليه السلام » هدف نيست بلكه فقط وسيله اى براى رسيدن به آرمانهاى معنوى است.
#بازگشت_به_نهج_البلاغه
✍#آیت_الله_خامنه_ای
https://eitaa.com/zandahlm1357
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
#فایل_صوتی_روانشناسی_قلب 53 🎧آنچه خواهید شنید؛ ❣ بزرگترین شکست ما؛ وقتيه که کمال خودمونو ببینیم و
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا