eitaa logo
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
1.4هزار دنبال‌کننده
48.3هزار عکس
35.1هزار ویدیو
1.6هزار فایل
#نذر_ظهور ارتباط با ما @Zh4653 @zandahlm1357 سلام خدمت بزرگواران این کانال پیروفرمایشات امام خامنه ای باب فعالیت درفضای مجازی ایجاد شده ازهمراهی شما سپاسگزاریم درصورت رضایت ؛کانال را به دیگران معرفی بفرمایید🍃🍃🍃🍃https://eitaa.com/zandahlm1357
مشاهده در ایتا
دانلود
قوانين اسلام براي صلاح جامعه خداوند همان طوري كه قوانيني براى محدوديت مردها در حدود اينكه فساد بر آنها راه نيابد دارد، در زنها هم دارد. همه براي صلاح شماست. همه قوانين اسلامي براي صلاح جامعه است. (۶۲) عدم تفاوت حقوق انساني بين زن و مرد سؤال: (مشخصاً حقوق زنان در جمهوري اسلامي چه خواهد بود؟ تكليف مدارس مختلط چه مى شود؟ مسأله تنظيم توالد و تناسل و سقط جنين چگونه خواهد شد؟ ) جواب: از نظر حقوق انساني، تفاوتي بين زن و مرد نيست. زيرا كه هر دو انسانند و زن حق دخالت در سرنوشت خويش راِ همچون مرد دارد. بله در بعضي از موارد تفاوتهايى بين زن و مرد وجود دارد كه به حيثيت انساني آنها ارتباط ندارد. مسائلي كه منافات با حيثيت و شرافت زن ندارد آزاد است. سقط جنين از نظر اسلام حرام است. (۶۳) ۲۱/۸/۵۷ سؤال: (مسأله اختيار طلاق به دست مرد، موجب ناراحتي و تشويش خاطر گروهي از زنان مبارز ايران شده است؛ و گمان مى كنند كه ديگر به هيچ وجه حق طلاق ندارند. و از اين موضوع افرادي سوءاستفاده كرده و مي‌كنند. نظر حضرتعالي راجع به اين مسأله چيست؟ ) بسم الله الرحمن الرحيم راه سهل طلاق در اسلام جواب: براي زنان، شارع مقدس راه سهلي معين فرموده كه خودشان زمام طلاق را به دست بگيرند، به اين معناكه در ضمن عقد نكاح اگر شرط كنند كه وكيل باشند در طلاق، يا بطور مطلق يا به طور مشروط، يعني اگر مرد بدرفتاري كرد يا مثلاً زن گرفت، زن وكيل باشد كه خود را طلاق دهد، در اين صورت هيچ اشكالي براي خانمها پيش نمي آيد، و مي‌توانند خود را طلاق دهند. از خداوند تعالي توفيق بانوان را خواستارم. اميد است تحت تأثير مخالفين اسلام و انقلاب اسلامي واقع نشوند، كه اسلام براي همه است و براي همه نافع است. (۶۴) https://eitaa.com/zandahlm1357
سکوت و جدل 08.mp3
7.55M
8 ✍ میخوای آروم زندگی کنی؟ میخوای روزهای دنیا و سالهای ابدی آخرتت، بی دغدغه و با آرامش بگذره؟ میخوای تاخدا، اوج بگیری؟ 🔻اول یاد بگیر چجوری حرف بزنی.
🕌در محضر امام روح الله (۱۹۳) 💠 قرن پیروزی اسلام بر کفر جهانی 📌 امام خمینی (ره ): ملت عظيم ايران لازم است شكر نعمت‌هاى غير متناهى الهى را در سالروز 15 خرداد به جان و دل به جا آورد و تمام آنچه گذشته و مى ‏گذرد را از عنايات خاصه خداوند متعال‏ بداند كه هرچه هست از اوست و به سوى اوست. و رمز پيروزى اسلام بر كفر جهانى را در اين قرن كه پانزدهم خرداد 42 سرآغاز آن بود، در دوازدهم محرّم حسينى جستجو كند، كه انقلاب اسلامى ايران، پرتوى از عاشورا و انقلاب عظيم الهى آن است. 📚 صحیفه امام؛ جلد ۱۷؛ صفحه ۴۸۱ 📌 بازنشر کلیه مطالب جهت روشنگری عموم مردم ، با ذکر ، بدون ذکر منبع هم مجاز است. @zandahlm1357
هر روز با امام رضا @zandahlm1357 @HashtominEmam آرشیو مطالب صفحه هرروز با امام رضا (ع)
_تازنده ایم_ رزمنده ایم: تا آنكه آن مرد صالح اراده زيارت مشهد مقدس حضرت رضا (عليه السلام) را نمود و تدارك راه و توشه شد و با كارواني براه افتاد. جماعتي جهت مشايعت و بدرقه زوار حضرت رضا (عليه السلام) آمدند. مرد فاسق هم يابوئي سوار شد و با مشايعت كننده‌ها آمد تا آنكه اهل مشايعت برگرديدند لكن آن برادر امتناع از مراجعت نمود. و گفت من فرد بسيار معصيت كاري هستم و من هم مي‌خواهم بزيارت حضرت رضا (عليه السلام) بروم بلكه بشفاعت آنحضرت خداوند از من عفو فرمايد. مرد صالح بجهت خوف اذيت و آزار خود دربر گردانيدن او ابرام و اصرار زيادي كرد لكن موفق نشد و مرد فاسق گفت من با تو كاري ندارم يابوي خود را سوار و با زوار مي‌روم مرد صالح علاجي نديد و سكوت كرد و تن بقضا نمود. يك چندوقتي نگذشت باز باقتضاي طبيعت خود، در بين مسافرين بناي شرارت و بدرفتاري را با برادر خود و ساير زوار آغاز نمود و هر روز با يكي مجادله مي‌كرد و ديگران را اذيّت و آزار مي‌نمود و مردم پشت سر يكديگر نزد آن برادر صالح مي‌آمدند و شكايت مي‌كردند و آن بيچاره را آسوده نمي گذاشتند. تا اينكه آن مرد فاسق در يكي از منازل مريض شد و رفته رفته مرضش شديدتر شد تا در نيشابور يا منازل نزديك مشهد وفات كرد. مرد صالح بدن برادر را غسل داد كفن كرد و نماز بر جسدش گذارد آنگاه آنرا به نمد پيچيده و بر يابوي خودش بار كرد و با خود بمشهد حمل نمود و پس از طواف دادن او را دور قبر مطهر رضوي (عليه السلام) دفن كرد. لكن در امر او متفكر بود كه بر او چه خواهد گذشت وبا آن اعمال چگونه با او رفتار خواهد شد؟! و بسيار خواهان بود كه او را در خواب ببيند و از او در اين باب تحقيق و بررسي نمايد. تا آنكه دو سه روزي از دفن او گذشت برادر خود را در خواب ديد كه حالش بسيار جالب و خوب است. گفت: برادر تو كه در دنيا فلان بودي چطور شد به اين مقام رسيدي؟ گفت اي برادر بدانكه امر مرگ و عقابت آن بسيار سخت است واگر شفاعت اين امام رضا (عليه السلام) نبود كه من تا حال هلاك بودم. بدان اي برادر كه چون مرا قبض روح نمودند من خود را يك پارچه آتش ديدم، بسترم آتش، فراشم آتش، فضاي منزل هم پر از آتش شد و من هرچه فرياد مي‌زدم سوختم سوختم شما حاضرين مرا مي‌ديديد ولي اعتنائي نمي كرديد. تا آنكه تابوت آورده و مرا داخل آن گذاشتيد ديدم آن تابوت منقلب بآتش شد و من فرياد مي‌زدم سوختم سوختم كسي ملتفت من نگرديد تا آنكه مرا بردند و برهنه كردند و بالاي تخته اي از براي غسل دادن گذاشتند ناگهان ديدم كه تخته هم منقلب به آتش شد هرقدر فرياد كردم كسي بمن توجه نمي كرد پس من با خود گفتم چون آب بر من ريزند شايد از آتش آسوده شوم لكن چون لباس از بدنم برآوردند ظرف آب را پر كردند بر بدنم ريختند ديدم كه آب هم آتش شد من وقتي اين چنين مشاهده كردم صدا زدم كه بر من رحم كنيد و اين آتش سوزان را بر من نريزيد كسي نشنيد تا آنكه مرا شسته و برداشتند و روي كفن گذاشتند كرباس كفن هم آتش شد. سپس مرا در نمد پيچيدند آنهم آتش، تابوت هم آتش، تا آنكه مرا بر يابوي خودم بار كردند. همينطور در آتش بودم و مي‌سوختم و در اثناي راه هر يك از زائرين بمن برمي خورد من بآن استغاثه مي‌نمودم و اعتنائي از هيچيك نمي ديدم. تا آنكه داخل مشهد رضوي (عليه السلام) شديم و تابوت مرا برداشتند و از براي طواف بجانب حرم حضرت بردند چون بدر حرم مطهر رسيدند ناگهان آتش ناپديد شد و من خودم را آسوده وبه حال اول ديدم و تابوت و كفن و ساير منضمات را برحال اول ديدم. مرا داخل حرم مطهر كردند ديدم كه صاحب حرم حضرت رضا (عليه السلام) بر بالاي قبر مطهر خود ايستاده و سر مبارك خود را بزير انداخته و ابداً اعتنائي بمن ندارد. مرا يكدور طواف داد. چون ببالاي سر ضريح مقدس رسيدم پيرمردي را ايستاده ديدم كه متوجه بسوي من گرديد و فرمود بامام (عليه السلام) استغاثه كن تا شفاعت نمايد و تو را از اين عقوبت برهاند چون اين سخن را شنيدم متوجه بآنحضرت گرديدم و عرضكردم فدايت شوم مرا درياب. آنحضرت بمن اعتنائي نفرمود. بار ديگر مرا بطرف بالاي سر مطهر عبور دادند آنمرد اول فرمود استغاثه كن بامام (عليه السلام). باز عرضكردم فدايت شوم مرا درياب باز آنحضرت جوابي نفرمود. تا دفعه سوم چنانكه متعارف است مرا ببالاي سرآوردند باز آن پيرمرد فرمود استغاثه كن گفتم چه كنم كه جواب نمي فرمايد، فرمود اگر از حرم خارج شوي باز همان عذاب و آتش است و ديگر علاجي نداري گفتم چه بايد كرد. كه آنحضرت توجه نمايد وشفاعت كند. فرمود بجده اش فاطمه زهرا ۳ آنحضرت را قسم بده و آن معصومه را شفيعه خود كن.
چون اين سخن را شنيدم شروع به گريه كردم و عرضكردم فدايت شوم بمن رحم كن و منت بگذار تو را بحق جده ات فاطمه زهرا صديقه مظلومه ۳ قسم مي‌دهم كه مرا مأيوس نفرما و بر من احسان كن و از در خانه خود مرا مران. تا اين سخن را حضرت شنيد بسوي من نگاهي كرد و مانند كسيكه گريه راه گلويش را بسته باشد فرمود چه كنم جاي شفاعت كه از براي ما نگذاشته ايد سپس دست‌هاي مبارك خود را بسوي آسمان برداشت و لبهاي خود را حركت داد. گويا زبان بشفاعت گشود. چون مرا بيرون آوردند ديگر آن آتش را نديدم و از عذاب آسوده شدم. در تحفةالرضويه نقل مي‌كند: برادر مؤمن همانشب در خواب ديد باغي است در جوار حضرت رضا (عليه السلام) در نهايت صفا و در عمارت آن باغ ديد شخصي نشسته با نهايت عزمت چون خوب نگاه كرد ديد آن فرد برادرش است كه روز گذشته او را دفن كرده پس از حال او استفسار كرد شرح حال را گفت تا رسيد بآنجا كه پيرمرد در مرتبه سوم گفت: آنحضرت را بحق جدش پيغمبر قسم بده من چون بآن دستور عمل كردم مرا باين باغ آوردند و اينها همه از لطفي است كه تو در عالم برادري با من كردي و اگر مرا باين مكان مقدس نمي آوردي من هميشه در عذاب بودم. (- دارالسلام عراقي. ) اي كه بر خاك حريم تو ملايك زده بوس رشك فردوس برين گشته زتو خطه طوس هركه آيد بگدائي بدر خانه تو حاش لِلّه كه زدرگاه تو گردد مأيوس امام رضا علیه السلام https://eitaa.com/zandahlm1357
- علل انحراف واقفیه: در مورد پیدایش واقفیه و انحراف این فرقه، عامل برجسته ای که در منابع رجالی و روایی شیعی به آن برمی خوریم، انگیزه‌های مادی و مالی است. این گرایش افراطی به دنیا، و دنیادوستی باعث شد که حتی عده ای از بزرگان اصحاب امام کاظم (علیه السلام) به انحراف رفته و باعث انشقاقی بزرگ در جامعة شیعه گردند. چنان که در مباحث پیشین اشاره شد، یکی از وظایف مهم سازمان وکالت و وکلا، اخذ وجوهات شرعی و هدایای مردم و فرستادن آن، نزد امام وقت (علیه السلام) بود. [۱] طبق روایات و گزارش ها، هنگامی که امام هفتم (علیه السلام) به شهادت رسید، نزد وکلای آن حضرت (علیه السلام) مبالغ زیادی از این وجوهات جمع شده بود که بنا به گفتة منابع، همین فراوانی اموال، سبب وقف وکلا و انکار وفات امام کاظم (علیه السلام) از سوی آنان شد. [۲] تفسیر و برداشت نادرست و اشتباه و یا به عبارت دیگر کج فهمی از روایات، یکی دیگر از علل مهم توقف و شاید یکی از ابزار مهم در دستِ بنیانگذارانِ وقف بر امام کاظم (علیه السلام) بود که باعث شده بود افراد زیادی را به تردید و یا گمراهی بیافکند که شیخ مفید و شیخ طوسی، نمونه‌هایی از این موارد را ذکر کرده و سپس نقد و رد نموده اند. [۱] یکی دیگر از علل انحراف برخی از شیعیان پس از شهادت امام کاظم (علیه السلام)، فعالیت‌های گستردة سیاسی امام کاظم (علیه السلام) در راستای تشکیلاتی کردن شیعه و در نتیجه سوء برداشت برخی شیعیان از این فعالیت‌ها بوده است؛ تا جایی که برخی از شیعیان گمان کرده اند که وی، مهدی موعود بوده و از این رو شهادت و رحلت او را قبل از تشکیل حکومت آرمانی و براندازی ظلم و جور، منتفی دانسته و معتقد به غیبت و سپس رجعت و قیام وی شده اند. آنچه این اعتقاد را محکم تر می‌کرد، غیبت‌های طولانی امام (علیه السلام) به خاطر زندان‌های مکرّر ایشان در اواخر عمر و بالاخره شهادت امام (علیه السلام) در زندان بود که این همه، یاری گر واقفیان در تعابیرشان شده بود. [۲] علاوه بر موارد یادشده، آنچه که در گسترش دامنة انحراف مؤثر و تأثیرگذار بود، دوری و عدم دسترسی آسان مردم به امام هفتم (علیه السلام) - چه به خاطر بعد مسافت و چه به خاطر اختناق و خفقان موجود – بود که باعث شده بود، امام (علیه السلام) وکلایی را از طرف خود به نزد مردم در شهرهای دور از سکونت خود بفرستد، چنان که به طور مثال عثمان بن عیسی رواسی وکیل ایشان در مصر [۱] و حیان سراج، وکیل امام (علیه السلام) در کوفه بود. [۲] طبیعتاً این وکلا مورد اعتماد و وثوق مردم نیز واقع می‌شدند، چرا که از طرف امامشان تعیین شده بودند، در نتیجه پس از شهادت امام هفتم (علیه السلام) ---------- [۱]: برای آگاهی تفصیلی از وظایف سازمان وکالت ر. ک: جباری، پیشین، صص ۲۷۹-۳۴۱. [۲]: محمد بن حسن طوسی، الغیبة، تحقیق عبادالله طهرانی و شیخ علی احمد ناصح، الطبعۀ المحققۀ الاولی، مؤسسۀ المعارف الاسلامیۀ، قم، ۱۴۱۱، ص ۶۴؛ صدوق، عیون أخبار الرضا (علیه السلام)، پیشین، ج ۲، ص ۱۰۳؛ صدوق;، علل الشرایع، المکتبة الحیدریة، نجف، ۱۳۸۶ه/ ۱۹۶۶ م، ج ۱، ص ۲۳۵؛ طوسی، اختیار معرفة الرجال، تحقیق میرداماد، محمدباقر حسینی، سید مهدی رجائی، پیشین، ج ۲، ص ۷۸۶، رقم ۹۴۶؛ علی بن حسین بن بابویه، الامامة و التبصرة من الحیرة، تحقیق و نشر مدرسة الامام المهدی (علیه السلام)، قم، بی تا، ص ۷۵. [۱]: برای نمونه ر. ک: محمد بن محمد بن نعمان (شیخ مفید)، الفصول المختارة، تحقیق سید میرعلی شریفی، الطبعة الثانیة، دارالمفید، بیروت، ۱۴۱۴، ص ۳۱۳ – ۳۱۴؛ طوسی، الغیبة، پیشین، صص ۵۳-۵۴. [۲]: با اقتباس از صفری فروشانی، فرقه‌های درون شیعی دوران امامت امام رضا (علیه السلام)، پیشین، صص ۱۲-۱۳. [۱]: طوسی، اختیار معرفة الرجال، پیشین، ج ۲، ص ۸۶۰، رقم ۱۱۲۰. [۲]: طوسی، اختیار معرفة الرجال، پیشین، ج ۲، ص ۷۶۰، رقم ۸۷۱. برای آگاهی تفصیلی در مورد قلمرو فعالیت سازمان وکالت ر. ک: جباری، پیشین، ج ۱، صص ۷۱-۱۴۹. علاوه بر عوامل پیش گفته، دوری مسافت مردم این شهرها از امام بعدی (امام رضا (علیه السلام) ) و همچنین اعتماد آنان بر وکلای امام قبلی، باعث تشدیدو گسترش جریان انحراف شده بود. ✍نعمت الله صفری https://eitaa.com/zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
عج 🔻 استاد رحیمپور: هیچ کشوری، مثل کشور ما رهبران صالح ندارد ولی بعضی ساختارهای نظام پنچر است! باید پنچرگیری شود... ⬅️ مفسدین را جلوی چشم مردم مجازات کنید! نگران خانوادش هم نباشید تقصیر خودشه نه حکم خدا❗️ مگه مردمی که بدبخت شدن خانواده ندارن؟ (حضرت علی(ع) نگران نبود شما نگران شدید؟!) @zandahlm1357
چشم به راه - قسمت سی و پنجم.mp3
11.59M
🎬 قسمت: سی و پنجم " 👇👇👇👇👇👇 قابل توجه اعضاء محترم این مجموعه از فایلها تاریخشون به روز نیست @zandahlm1357
حاج قاسم فقط روی زمین و تنها با یک بالش خوابید در بیان خوبی‌های " شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی"، رزمندگان دوران دفاع مقدس هرمزگانی خاطرات زیادی دارند که هرکدام آن‌ها صدها جلد خاطره می‌شود نوشت، یکی از آن‌ها سردار علی دانشمند از رزمندگان دوران دفاع مقدس و برادر شهید "حسن دانشمند" است. https://eitaa.com/zandahlm1357
مباهات خداوند به عمل امیرالمؤمنین (علیه السلام) و نزول آیه شیعه و سنی بالاتفاق از رسول خدا (صلی الله علیه و آله) روایت نقل کرده اند که حضرت فرمود: خداوند به جبرئیل و میکائیل چنین وحی فرمود: من میان شما عقد اُخوّت بستم و عمر یکی را از دیگری بیشتر کردم، اکنون بگویید کدام یک از شما به نفع دیگری ایثار می‌کند و عمر کوتاه تر را برمی گزیند؟ هیچ یک حاضر نشد در حق دیگری ایثار کند و مرگ زودتر را برگزیند. خداوند به آن دو وحی فرمود که چه می‌شد اگر مانند ولیّ خودم علی بن ابی طالب (علیه السلام) می‌بودید؟ میان او و فرستاده‌ام محمد (صلی الله علیه و آله) عقد اُخوّت بستم و او حاضر شد زندگی خودش را فدای او کند، از این رو در بستر وی خوابید تا با به خطر انداختن جان خود، جان وی را نجات دهد. حال همگی به زمین فرود آیید و او را در برابر دشمنانش محافظت کنید. آنگاه جبرئیل به زمین آمده، بالای سر امیرالمؤمنین (علیه السلام) ایستاد و میکائیل پایین پای او مستقر شد و جبرئیل پیوسته می‌گفت: خوشا به حال تو ای پسر ابوطالب (علیه السلام) که فرشتگان به وجود تو افتخار می‌کنند! سپس خداوند آیه: (وَ مِنَ النَّاسِ مَن یَشْرِی نَفْسَهُ ابْتِغَاءَ مَرْضَاتِ اللَّهِ) [۱] «از مردم هستند کسی که جانش را برای کسب رضایت پروردگار می‌فروشند» را نازل کرد. [۲] ---------- [۱]: . سورة البقره ۲۰۷. [۲]: . الامالی الطوسی ۴۶۹؛ مناقب ابن شهرآشوب ۱/۳۳۹؛ الروضه ابن شاذان ۲۵؛ الطرائف ۳۷؛ سعد الصعود ۲۱۶؛ الصراط المستقیم ۱/۱۷۴؛ الجواهر السنیه ۳۰۸؛ تفسیر الثعلبی ۲/۱۲۶؛ شواهد التنزیل ۱/۱۲۳؛ اسد الغابه ۴/۲۵؛ جواهر المطالب ابن دمشقی ۱/۲۱۷؛ السیرة الحلبیه ۲/۱۹۲. اَلسَّلامُ عَلی قالِعِ بابِ خَیْبَرَ، وَالدّاحی بِهِ فِی الْفَضآءِ (سلام بر کَننده در خیبر و گستراننده آن در فضا) https://eitaa.com/zandahlm1357
هدیه شاهانه ابواسحاق صابی، اسطرلابی کوچک از یک ارم ساخته بود، و در جشن مهرگان به عندالدوله دیلمی با اشعار زیر تقدیم کرد. ثروتمندان در جشن مهرگان، زمینها هدیه می‌دهند ولی بنده ات ابراهیم که از مقام عالی تو با خبر بود، به تقدیم زمین خرسند نشد بلکه فلک با آنچه در آن است تقدیم کرد. اهدی الیک بنو الاملاک واجتهدوا فی مهرجان جدید انت تبلیه لکن عبدک ابراهیم حین رأی سمو قدرک عن شی یسامیه لم یرضی بالارض یهدیها الیک فقد اهدی لک الفلک الا علی بما فیه .......: شیخ بهاء https://eitaa.com/zandahlm1357
چگونگی مواجهه با والدین رهاکننده گونۀ دوم رفتار خانواده ها، ارتباط «رهاکننده» است که در آن، والدین فرزندشان را رها کرده و در قبال مسائل او بی تفاوت اند و درقبال آن‌ها مسئولیتی احساس نمی کنند. در این وضعیت، توصیه می‌شود به جای اینکه با خانواده درگیر شوید، از زمینۀ پیش آمده برای استقلال بیشتر استفاده کنید و مواظب باشید با اشتباهات خود، این فرصت را از دست ندهید. خیلی از اوقات والدین به این دلیل فرزندانشان را رها کرده اند که ازدواج آن‌ها را به صلاحشان نمی دانسته اند و به نظرشان، پایان خوشی ندارد. حال، اگر شما شخصاً به این انتخاب رسیده اید، باید مسئولیت کامل انتخاب خود را بپذیرید و با گذشت و همدلیِ مضاعف، به حفظزندگی تان بپردازید: زندگی ای که از حمایت اطرافیان محروم است. به شرط پختگی، زودتر استقلال خواهد یافت و اگر خامی کنید، به سختی حفظ می‌شود. در این موقعیت، باید بسیار بادقت به این نکات عمل کنید: * سعی کنید در زندگی خود با مشورت دیگران تصمیمات پخته بگیرید و زمینۀ سرزنش را در اختیار خانواده‌ها قرار ندهید. * وقتی نتوانستید اختلاف بین خود و همسرتان را حل کنید، از والدینتان انتظار کمک نداشته باشید؛ درعوض، حتماً از مشاوران امین و پخته استفاده کنید تا بتوانید در اولین فرصت، مشکل پیش آمده را حل کنید. * در این مواقع، هردو نفر باید بیش ازپیش از همدیگر پشتیبانی کرده و زندگی تان را محکم حفظ کنید؛ برای این منظور، اشکالات یکدیگر را بپذیرید و برای حفظ و زندگی ای که انتخاب کرده اید و حمایت از آن، بیش از دیگران از خطاهای یکدیگر گذشت کنید. * چیزهایی را که در زندگی نیاز دارید، به آن‌ها اعلام نکنید تا به شخصیتتان آسیبی وارد نشود و محبت بینتان خدشه دار نشود. * ارتباط عاطفی و رفت وآمدهای معمولتان را با خانواده‌ها و اقوام حفظ کنید تا از آن‌ها جدا نشوید. قطعِ رابطه و قطع رحم به هیچ وجه به نفع شما نیست و عوارض بدی دارد. * در این وضعیت، درگیرشدن با والدین در هر موضوعی که باشد، به هیچ وجه به صلاح شما نیست و هرگونه درگیری، فاصلۀ شما را از خانواده تان زیاد می‌کند. https://eitaa.com/zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👆👆۵ قانونی که شما را از نظر علمی از تمام آدم هایی که می شناسی و قبلا از شما جلوتر بودن موفق تر می کند✌️ تضمینی👌 یادت باشه ! هــــر روز آغـــــاز یک تغییر و شروع یک هیجـان اسـت این کلیپ را به جوانان هدیه بدهید 🌺
1_5418698627.mp3
22.87M
🔊سلسله آموزش های تربیتی 👤 📚موضوع: 🔹قسمت هفتم 🔻موضوعات مطرح شده: ▫️تربیت امری پیچیده نیست ▫️عوامل پیش بَرنده تربیت ▫️نکاتی در مورد تغزیه صحیح ▫️لزوم دائمی بودن احترام گذاشتن ▫️نتیجه اهانت، شر است ▫️احترام به فرزند در حضور دیگران ▫️عیب فرزند را برای غیره نگویید ▫️تربیت بدون محبت نمی شود ▫️زیاده روی در تربیت ممنوع ▫️اهمّیت توجه به دوستان فرزند ▫️دقت در مدیریت رسانه ها ▫️هدف نظام سلطه تربیتی ▫️انواع هیجانات و مصادیق آن ▫️نکاتی برای تخلیه هیجانات فرزند ▫️نوجوانی، دوره هویت خواهی ▫️اهمیّت پایین بودن سن ازدواج ▫️بهترین سن ازدواج دختر و پسر ▫️توجه به عوامل انگیزه ساز فرزند ▫️پایداری ازدواج ها در سن پایین ▫️والدین باید مثبت نگر باشند ▫️ثمره توجه به نیاز های فرزندان ▫️از نشانه ها اقتدار