#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
اختلاف در سجده بر تربت شما برای سجده کردن بر تربت ببینید چه انقلابی برپا میکنید خاک و تربت را در ن
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
ابراز حقیقت توأم با تاثر
داعی- شما را بخدا قسم انصاف دهید تبعیّت از فقهاء اربعه که دلیلی بر متابعت آنها جز جهت علم و دانش بعض از آنها و پیروی کورکورانه از أوامر (بی برس) (بنابر آنچه علاّمۀ مقریزی در خطط نقل نموده است) در دست نیست ثواب و اجر دارد (و لو هرچند اختلاف کلمه در اصول و فروع با هم داشته باشند) ولی تبعیّت و اطاعت از أوامر أئمه از عترت طاهره و اهل بیت رسالت که علاوه بر مراتب علم و دانش و تقوای آنها که اکابر علماء خودتان بأعلمیّت و أفقهیّت آن ذوات مقدسه اذعان دارند و نیز نصوص صریحه از رسول اکرم صلّی اللّه علیه و آله و سلّم وارد است که آن خاندان جلیل را عدیل القرآن معرفی و نجات را در متابعت آنها و
هلاکت را در مخالفت آنان قرار داده اند شرک و کفر است؟!!!.
پس تصدیق نمائید که بدبینیها مربوط باختلاف کلمه نیست بلکه ناظر بحبّ و بغض عترت و اهل بیت طهارت میباشد که هرگز از میان نخواهد رفت مگر بعد از تصفیه نفس از اخلاق رذیله و صفات ناپسندیده و مصفّی نمودن باطن دل را از حقد و کینه و حسد و واجد مقام انصاف گردیدن.
و الاّ این قبیل اختلافات در اصول و فروع احکام از طهارت تا دیات بین مذاهب اربعه شما بسیار است با آنکه غالب فتاوای أئمه اربعه و فقهای شما بر خلاف نصّ صریح قرآن مجید است مع ذلک شماها درباره مفتی و عاملین بآن فتاوا هیچ نظر بد ندارید ولی جامعه شیعیان را که بحکم قرآن مجید سجده بر خاک پاک مینمایند مشرک و کافر و بت پرست میخوانید.
شیخ- در کجا أئمه أربعة و فقهاء جماعت رضی اللّه عنهم بر خلاف کلام مجید فتوی داده اند خواهشمندم اگر حرف نیست و معنی دارد بیان فرمائید.
داعی- در بسیاری از احکام بر خلاف نصّ صریح بلکه فتوای جمهور حکم داده اند که با ضیق وقت نمی توانم تمام آنها را بیان نمایم گذشته از اینکه اکابر فقهاء خودتان کتب بسیاری در مسائل خلافیه بین المذاهب تألیف نموده اند خوب است مراجعه نمائید بکتاب با عظمت (مسائل الخلاف فی الفقه) تصنیف شیخ بزرگوار الامام الموفق شیخ الطائفة الامامیّة ابی جعفر محمد بن الحسن بن علی الطوسی قدّس سرّه القدّوسی که جمیع اختلافات فقهاء اسلام را بدون إعمال نظر خصوصی از باب طهارت تا آخر باب دیات جمع و در دسترس اهل علم گذارده اند [۱] که نقل تمام آنها غیر ممکن میباشد-ولی برای نمونه و روشن شدن مطلب که آقایان اهل مجلس بدانند ما اهل حرف و نسبت دادن بیجا و تهمت نیستیم بیک موضوع مختصرا اشاره مینمایم
که بدانید در همین یک موضوع فتاوای صریح بر خلاف نص کلام اللّه مجید داده شده است!!.
----------
[۱]: ۱) حسب الامر حضرت آیت اللّه العظمی زعیم الشیعة و فقیه اهل البیت آقای حاجی آقا حسین طباطبائی بروجردی ادام اللّه تعالی ظله علی رءوس الانام در سال ۱۳۷۰ قمری در عاصمه طهران بچاپ رسید.
شیخ- بفرمائید کدام موضوع است که در آن فتاوای بر خلاف داده شده است.
#شبهای_پیشاور
@zandahlm1357
رسید فصل بهار و بهار ما نرسید.mp3
4.15M
🌙#مناجات ویژه #ماه_رمضان
🍃رسید فصل بهار و بهار ما نرسید
🍃بهار عمر گذشت و نگار ما نرسید
🎙حاج #مهدی_رسولی
@zandahlm1357
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
#تنبلی_و_بی_حوصلگی ۴۹ #استاد_شجاعی 🎤 به لحظهی تولدت به برزخ که رسیدی؛ دیگه اصلاً نمیشه برگردی !
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
تنبلی و بی حوصلگی 50.mp3
14.99M
#تنبلی_و_بی_حوصلگی ۵۰
#استاد_شجاعی 🎤
دنیا نسبت به آخرت ؛
درست شبیهِ یک رحم سالم هست،
که داره یه نوزاد رو برای تولد سالم آماده میکنه.
فقط می ارزه که؛
از عمرِت در این رحم، برای یه تولد سالم به برزخ، استفاده کنی ...
رحم جای تنبلی و خاله بازی نیست 😉.
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
🎥 تا قدر آن حضرت آشکار نشود، آشکار شدن شخص آن حضرت، مشکلی را حل نمی کند. نور #امام_زمان (عج) قبل از
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 درمورد شرایط یاری کردن #امام_زمان(عج)
🎙 استاد عالی
أللَّھُـمَ ؏َـجِّـلْ لِوَلیِڪْ ألْـفَـرَج
#رمضان_مهدوی
@zandahlm1357
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
🔰 داستان کیهان قسمت هـفــتـــــ۷ــــم 🌻_فروریزش ستارهها چگونه نیوتون را به چالش کشید؟! 🌻_وقتی ب
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
50.82M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰 داستان کیهان
قسمت هـشــتـــــ۸ــــم
🌻_پاسخهای صحیح و غلط به پارادوکس اولبرس 💡
🌻_در فضای بین ستارهای «خلأ» هست؟ چه چیز دیگهای هست؟ ☄️
📚 #سطح_عمومی
#داستان_کیهان
#دکتر_حامد_ساجدی
🔻اگه بنظرت برای دیگران هم مفیده، براشون بفرست🔻
@zandahlm1357
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
عكس العمل اين تشنج و عصبانيت اظهار مطالبي بود كه به نظر آقايان مصلحت پيشرفت امر نبود و به قول يك آقا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
ثالثا: نه دوست عزيز مطلب به آنچه گفتم تمام نشده بلكه قضيه از
ابتدا تا انتهايش همه مهمل همه توخالي همه مجعول و همه اش هجو و محل ايراد است مگر آن دسته مطالب مسلمي كه در تكرار از گذشتگان از پيش از سه هزار سال قبل و يا به تقليد از متاخرين در قالب الفاظ ديگر آمده است اگر من خاموش ماندم و كاري به كار كسي نداشتم نه اينست كه مطلبي باقي نمانده بود بلكه به علت آنست كه سر خودنمائي ندارم و طالب شهرت و ابراز اينكه من دانم و تو نداني نيستم و قسمتي از اينهم نه ارادي است بلكه از خصائص ذاتي است زيرا به طوريكه ميدانيد جاه طلبي شهرت طلبي طمع بيدادگري شجاعت خوي آرام هوش ابتكار و غير آن در هر فرد به درجات كم و بيش به وراثت موجود است. و بعد بر اثر چگونگي نشو و نماي هر فرد و بكار انداختن يا راكد گذاردن آنها و يا ممارست يك صفت بخصوص تشديد ميشود ويا ضعيف ميگردد. پدر و مادر
منهم شهرت جو و جاه طلب نبوده اند پس من جاه طلبي را اساسا در قوه هم نداشتهام تا چه رسد؟ كه به فعل درآيد يا نيايد بطوريكه ميدانيد پدرم طبيبي بود كه سرش به كار مطب خودش بود و هركمس از دور و نزديك به مطب او ميآمد با كمال دلسوزي و مهرباني معالجه و راضي برمي گشت و او هيچوقت در فكر خودنمائي و شهرت طلبي و غيره نبود و حتي كمتر از خانه بيرون ميآمد زيرا غالبا مطب هم در منزل بود و كمتر با اشخاص معاشرت داشت من نيز اگرچه در دوران تحصيل و چه در ايام خدمت در
وزارت خارجه و وزارت دارائي و وكالت دادگستري و سالهاي اوليه اقامت در برازيل به فكر اينكه خدمت به عالم انساني ميكنم سر و صدائي داشتم و به نطق و بياني در مجالس و محافل به قول شما يار و اغيار عامل بودم ولي در اين پنجساله اخير در گوشه محل اقامت خود بيتوته كرده و با احدي معاشرت و گفتگوئي ندارم و جز براي تحصيل ضروريات معاش بيرون نمي روم و كاري هم به كار كسي نداشته و ندارم.
#بابیت
#بهائیت
✍#امان_الله_شفا
@zandahlm1357