eitaa logo
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
1.3هزار دنبال‌کننده
43هزار عکس
29.2هزار ویدیو
1.3هزار فایل
#نذر_ظهور @zandahlm1357 سلام خدمت بزرگواران این کانال پیروفرمایشات امام خامنه ای باب فعالیت درفضای مجازی ایجاد شده ازهمراهی شما سپاسگزاریم درصورت رضایت ؛کانال را به دیگران معرفی بفرمایید🍃🍃🍃🍃https://eitaa.com/zandahlm1357
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
📗کتاب صوتی بخش ۴۹ تا ۵۲ ┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄ 💯@zandahlm1357
1_1096128860.ppsx
4.9M
🇮🇷 📝 پاورپوینت چادر پرچم است. ┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄ 💯@zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
شخص بيمارى بدانيم كه از خوردن داروى تلخ خوددارى مى كند. يك پرستار يا پزشك مهربان، نخست مى كوشد بيمارش را قانع كند تا از دارو بخورد. ولى اگر قانع نشد، يا از مقدار دارو كم مى كند يا ماده شيرينى به داروى تلخ اضافه مى كند. در مبارزه با منكرى مانند بدحجابى نيز بايد همين روش را به كار برد. گفتنى است اغلب، برخوردها و شيوه تذكر دادن آمران به معروف به خانم هاى بدحجاب، در گذشته خشن و تند بوده است و اين افراد، ذهنيت خوبى به تذكر ديگران ندارند. ازاين رو گاه حساسيت آنها به تذكر ديگر افراد دوچندان مى شود و در مقابل آن موضع گيرى تندى دارند. بنابراين، هنگام برخورد اصلاح گرانه با افراد بدحجاب، بايد به دو نكته توجه داشت: نخست اينكه به شخصيت فرد احترام بگذاريم و هرگز با او با كينه و دشمنى سخن نگوييم. بلكه فقط عمل او، يعنى بدحجابى را نقد كنيم. در حقيقت، عملش را به گونه اى به او نشان دهيم و زشتى آن را برايش توضيح دهيم كه خودش از آن متنفر شود. دوم اينكه احتمال برخورد نامناسب و توهين آميز را از طرف مقابل داشته باشيم؛ زيرا همان گونه كه گفتيم، او مانند فرد بيمارى است كه به اين عادت بد مبتلا شده است و به احتمال زياد، در مقابل داروى تجويز شده ما مقاومت خواهد كرد. اين نكته را نيز نبايد فراموش كرد كه اغلب، تذكر براى همه افراد حتى خود ما تلخ است و فرد بايد چنان خودساخته باشد كه تذكر ديگران را بپذيرد. هر چه ما در تذكر و برخورد اوليه خود، نرم تر، حساب شده تر و محترمانه تر عمل كنيم، مقاومت طرف مقابل كمتر و پذيرش او بيشتر خواهد بود. شايد بتوان با چند مثال، مطلب را روشن تر بيان كرد. جمله‌ها و كلمه هايى كه براى تذكر دادن به افرادى كه پوشش مناسب ندارند، انتخاب مى كنيم، مى تواند مانند اين جمله‌ها باشد: «به من اجازه مى دهيد، مطلبى را به شما بگويم؟ » اگر جوابشان مثبت بود، در ادامه مى گوييد: «اگر حجابتان را كامل تر كنيد، بهتر است؛ زيرا نگاه هاى توهين آميز بعضى به شما كمتر خواهد شد». يا بگوييد: «اگر حرفى به شما بگويم، ناراحت نمى شويد؟ » اگر گفتند نه، همان جمله گذشته يا چيزى شبيه آن را بگوييد. اگر در اين دو جمله دقت كنيد، مى بينيد كه با اجازه گرفتن از طرف مقابل، به او تذكر داده ايد. همچنين تذكر شما همراه با احترام و ادب بوده است. بنابراين اگر طرف مقابل نيز تذكر شما را نپذيرد، برخوردى توهين آميز با شما نخواهد كرد. جمله ديگرى كه مى توان در تذكر به حجاب به كار برد اين است كه بگوييد: «مرا ببخشيد، مطلبى در ذهن بنده است كه مى ترسم اگر نگويم، براى بى توجهى ام، خداوند مرا مؤاخذه و مجازات كند. اجازه دارم آن را بگويم؟ » اگر طرف مقابل اجازه داد، ادامه دهيد: «شما حجابتان كامل نيست. از ديدگاه اسلام بر زنان واجب است تمام زيبايى هايشان را در مقابل نامحرم بپوشانند». يا بگوييد: «يكى از وظايف مهم زنان مسلمان، رعايت حجاب كامل است. اسلام بر زنان واجب كرده كه در مقابل نامحرم، حتى يك تار موى شان نيز آشكار نباشد و از هيچ نوع آرايشى استفاده نكنند». اين نكته را نيز به ياد داشته باشيد كه اگر زنى همراه شوهرش بود، حتماً اين جمله‌ها را به شوهرش بگوييد و در حضور او هرگز به خانم تذكر ندهيد. ┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄ 💯@zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
شفاعت امامان در دنيا حضرت آية اللّه العظمى حاج آقا سيّد جمالدّين گلپايگانى (اعلى اللّه مقامه الشّريف) براى آية اللّه سيّد محمّد حسينى تهرانى نقل مى كرد: در مرحله اى از مراحل سير و سلوك حال عجيبى پيدا كردم. به اين كيفيّت كه نفس خود را افاضه كننده علم و قدرت و رزق و حيات به جميع موجودات مى ديدم به اين صورت كه هر موجودى از موجودات از من امداد مى گيرد و من عطاكننده و مبداء فيض هستم. اين حال من بود و از طرفى مى دانستم كه اين حال خوبى نيست، چون پروردگار متعال منشاء همه خيرات است و افاضه كننده رحمت. چند شبانه روز اينحال در من وجود داشت و هر چه به حرم مطهّر حضرت اميرالمؤ منين عليه السلام مشرّف شدم و در دل تقاضاى برطرف شدن اين حالت را نمودم سودى نبخشيد تا بالاخره تصميم گرفتم به كاظمين مشرّف شوم و باب الحوائج حضرت موسى بن جعفر عليه السلام را شفيع قرار دهم تا پروردگار متعال مرا از اين ورطه نجات دهد. هوا سرد بود. به قصد زيارت مرقد مطهّر امام هفتم عليه السلام از نجف عازم كاظمين شدم و چون وارد شدم يكسره به حرم مشرّف شدم. فرشهاى جلوى ضريح را برداشته بودند. سرِ خود را در مقابل ضريح، روى سنگهاى مرمر گذاشتم و آنقدر گريه كردم كه آب اشك چشمم بر روى سنگها جارى شد. هنوز سر از زمين برنداشته بودم كه حضرت شفاعت نمودند و حال من عوض شد و فهميدم كه من كيستم. من ذرّه اى هم نيستم. من به قدر پرِ كاهى هم قدرت ندارم. اينها همه مال خداست و بس. اوست منبع فيض مطلق و زنده و زنده كننده و مالك و علم بخشنده و قادر و قدرت دهنده و رازق و روزى رساننده و نفس من آيتى از ظهور آن نور مطلق است. در اينحال برخاستم و زيارت و نماز را بجا آوردم و به نجف اشرف مراجعت نمودم و چند شبانه روز باز پروردگار را آنگونه كه هست در تمام عوالم مى ديدم تا اينكه يكبار به حرم مطهّر آقا اميرالمؤ منين عليه السلام مشرّف شدم و در وقت مراجعت به منزل در ميان كوچه حالتى به من دست داد كه از توصيف خارج است. قريب ده دقيقه سر به ديوار گذاردم و قدرت بر حركت نداشتم. اين حالى بود كه اميرالمؤ منان عليه السلام مرحمت نمودند و از حال بدست آمده در حرم آقا موسى بن جعفر عليه السلام عالى تر بود و آن حال مقدّمه حصول اين حال بود. آرى! اين شاهد زنده اى است از شفاعت آن امامان وسروران. (۷۷) از علماء ✍محمدتقی صرفی پور ┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄ 💯@zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
بیانات نواب در قبول تشیع نوّاب-قبله صاحب ده شب است که در حاشیه این مجلس ذکر استضائه از انوار مقدسه و استفاده از مبانی علمیه و مبادی عالیه نموده و دلائل طرفین را استماع نمودیم چند نفر هستیم که تمام شبها با عشق تمام در مجلس حاضر و همه روزه در اطراف گفتارهای شبانه صحبتها نموده و مطالب را حلاّجی کامل نمودیم شکر می‌کنم خدای واحد را که اسباب هدایت ما را بوسیله شما فراهم آورده و مستبصر بحق شدیم و دلائل نشنیده شنیدیم کاملا صد در صد بر ما ثابت و محقق آمد که طریق شیعۀ امامیه اثناعشریه مذهب حق و طریقۀ حقیقت است بر خلاف تبلیغات سوء مخالفین که آنها را بما مشرک و غالی و رافضی و منحرف از حق معرفی نمودند بر ما معلوم آمد که دین حقیقی اسلام را آنها دارا هستند. نه ما عدۀ حاضر بلکه بسیاری از مردمان سادۀ بی غرض که در پی حق و حقیقت اند مانند ما در این شهر از خواندن روزنامه‌ها و مجلات و پی بردن بدلائل طرفین مستبصر بحق شده اند. منتها بعضیها توانائی تظاهر ندارند بواسطه اشتغال آنها در مجامع عمومی و مشاغل خصوصی و اختلاط با مخالفین-ولی در نزد ما محرمانه اظهار تشیّع نموده اند. چون شما راه ابهامی باقی نگذاردید و با بیان ساده نزدیک بفهم همۀ ما کشف حقایق نمودید. ولی ما عدّۀ حاضر چون از کسی باک نداریم با قوت قلب آمادۀ تظاهر هستیم چند شب است که می‌خواهیم پرده را برداشته و خود را معرفی نمائیم فرصت بدست نیامده و از حسن اتفاق هر شب بر بصیرت ما افزوده و دلائل محکم تری شنیده و بر عقیدۀ خود راسخ و ثابت تر شدیم. برای آنکه وقت از دست نرود اجازه دهید پرده را برداشته أقاریر ما را بشنوید و بما افتخار دهید و نام ما را در دفتر شیعیان مولای عالمیان امیر المؤمنین علی و ائمه هدایت اثنا عشر علیهم السّلام ثبت و ضبط نمائید و بجامعه شیعیان هم اعلام فرمائید که ما را به برادری خود بپذیرند و در روز قیامت در محکمه عدل الهی و حضور جدّ بزرگوارتان هم شهادت بدهید که ما از روی علم و یقین ایمان بولایت أئمه اثنا عشر و اوصیاء و خلفاء رسول خدا آورده ایم. داعی- بسی خرسندم که می‌بینم افراد برجسته ای با دیده بصیرت و گوش حقیقت توجه بحقایق نموده حق را بروشنائی نور عقل بدست آورده براه راست و صراط مستقیم وارد شدند. همان صراطی که رسول اکرم صلّی اللّه علیه و آله و سلّم دستور داده چنانچه اکابر علماء سنت و جماعت از قبیل امام احمد بن حنبل در مسند و ابن ابی الحدید در شرح نهج و محمّد بن طلحه شافعی در مطالب السئول و ابن مغازلی در فضائل و خوارزمی در مناقب و سلیمان حنفی در ینابیع الموده و دیگران نقل نموده اند که آن حضرت فرمود صراط علیّ حقّ نمسکه یعنی راه علی حق است می‌چسبیم او را. امیدوارم سایر برادران اسلامی ما هم از عادت و تعصّب خارج گردیده و پرده استتار از مقابل دیدگانشان برداشته حق و حقیقت بر آنها آشکار گردد. نواب- قبله صاحب با تشکر از مراحم و الطافتان که با روی باز و حسن اخلاق جواب مستدعیات ما را دادید اینک مختصر اشکالی در گوشه دل ما است تمنا داریم آن را هم حل نمائید که باعث مسرت و امتنان و روشنائی دیدگان برادران ما و استحکام عقیده و ایمان ما گردد. داعی- خواهش می‌کنم بفرمائید اشکال در چه چیز است تا جواب آن را عرض نمایم. نواب- اشکال ما راجع بامامت أئمۀ اثنا عشر و اسامی آنها می‌باشد چون در این شبها آنچه مورد بحث قرار گرفته شخصیت امیر المؤمنین علی علیه السّلام بود متمنی است برای ما شرح دهید که اولا در قرآن کریم آیه ای هست که ما را دلالت بامامت أئمۀ اثنی عشر بنماید یا خیر. ثانیا در کتابهای ما اسامی دوازده امام شیعیان ثبت شده یا خیر چنانچه هست برای اطمینان قلب ما بیان فرمائید. داعی- فرمایش شما بسیار بجا و سؤال بموقع نمودید و جواب آن هم حاضر است ولی چون وقت تنگ و نزدیک سحر است و جواب این سؤال هم ممکن است قدری طول بکشد چنانچه موافقت فرمائید یا فردا شب تشریف می‌آورید و جواب عرض می‌نمایم یا فردا صبح بعرض جواب مبادرت ورزم. چون فردا روز عید سعید میلاد سعادت بنیاد ریحانۀ رسول اللّه حضرت امام ابا عبد اللّه الحسین علیه السّلام است از طرف برادران قزلباش ما جشن مفصلی از صبح تا ظهر در امام باره (حسینیه) رسالدار برقرار است ممکن است در آنجا بعنوان عیدی این جواب را عرض نموده و حل اشکال نمایم ان شاء اللّه تعالی. نواب- با کمال افتخار موافقیم و بیش از این مزاحم وقت شما نمی شویم پس الحال اجازه فرمائید آقایان محترمی را که از انوار مضیئه این مجلس نورانی استضائه نموده اند بحضور مبارک معرفی نمایم. داعی- با یک عالم میل و مسرّت آماده ایم که آقایان عزیز را در آغوش مهر و محبت بپذیریم. ┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄ 💯@zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
به مناسبت ‌✨🍃🍂🌺🍃🍂🌺🍃🍂🌺 🍃🍂🌺🍃🍂🌺 🍂🌺🍂 🌺 کلّ صبحٍ و کلّ اشراقٍ (أیا) تَبکی عینی بِدَمعِ مشتاقٍ (أیا) زد مار هوا بر جگر غمناکم سودی نکند فسونگر چالاکم آن یار که عاشق جمالش شده ام هم نزد وی است رقیه و تریاکم 🌺 🍂🌺🍂 🍃🍂🌺🍃🍂🌺 ✨🍃🍂🌺🍃🍂🌺🍃🍂🌺 🆔 ┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄ 💯@zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
۳۸ ❤️ تا حالا دلت برا خدا تنگ شده؟ از اینکه چند وقته نتونستی، دو تا کلمه حرف عاشقونه و چشم تو چشم، با خدا بزنی؛ ناراحت و نگران شدی؟ محبت بین تو و خــ✨ــدا چقدره؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تشرف فوق العاده زیبا محضر عج حضرت ولی عصر(عج) به او میگوید هر چه میخواهی بگو به تو میدهیم ولی او...┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄ 💯@zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⛔️طبق قانون، ۲۴ ساعت قبل از تبلیغ به سود یا ضرر نامزدها ممنوع هست، «باید سکوت کنی» حتی اگه بدونی یکی از نامزدها اگه انتخاب بشه کشور رو به باد فنا میده مثل دوران روحانی. ⚠️این سکوت ۲۴ ساعته رو کن تا اگر [خدای نکرده،زبونم لال😐] این بزرگوار انتخاب شد، بتونی۴ سال بسوزی و بسازی و سکوت کنی! هموطن، درست انتخاب کن تا کار به اینجا نکشه! ✍میلاد خورسندی
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✡ مستند 🎯 قسمت سی‌ویکم: 👈 برنامه‌ریزی جهانی 💥 مدیران شیطانی جهان! 📚 مقالات مرتبط: 📖 یهود و اعتقاد به دست‌بستگی خدا 👉 https://jscenter.ir/judaism-and-islam/jews-in-quran/5560 📖 اسطورهٔ دیاسپورا یا آوارگی 👉 https://jscenter.ir/jewish-methods/jews-and-politics/6130 ┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄ 💯@zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
مي بينيم مي‌نويسد: «حال آنچه در لندره است انگريزيان متمسك خوب به نظر مي‌آيد چه كه به نور سلطنت و مشورت هر دو مزين است. در اصول و قوانين بابي در قصاص كه سبب صيانت و حفظ عباد است مذكور ولكن. » آيا اين اظهارات دليل بر آن نيست كه اصول و قوانين را مطالعه مي‌نموده آيا [ صفحه ۸۵] دليل بر آن نيست كه در احوال ملل نحوه اصول مشورت پارلماني انگلستان و غيره را بررسي مي‌كرده آيا باز اين قول او در لوح ابن ذئب كه مي‌گويد وقت نداشته مطالعه كند و حتي نوشتجات باب را نيز نخوانده صادق است؟ اين اول بار نيست كه براي پي گم كردن و اعجاز نشان دادن مي‌گويد نوشتجات اشخاص را نمي خوانده در ايقان نيز مي‌گويد نوشتجات اشخاص را نمي خوانده ولي در همانجا ناقض اين ادعا را مي‌يابيم و از طرف بديگر شايد اگر شما اين مطلب را با ايادي و مبلغين و غيره در ميان نهيد بگويند كه بها احاطه علميه داشته و بدون اينكه به كتب مراجعه كند و يا قوانين ملل را مطالعه نمايد بر اثر احاطه الهيه واقف بر متن كتب و احوال ملل بوده است. براي رد چنين سفسطه احتمالي نيز هم اكنون آن قسمت از ايقان را كه در خصوص حاجي محمد كريم خان است نقل مي‌نمايم. وي در ايقان صفحه ۱۴۳ مي‌گويد: «هرچند اين بنده اقبال ملاحظه كلمات غير نداشته و ندارم وليكن چون جمعي از احوال ايشان سؤال نموده و مستفسر شده بودند لهذا لازم گشت كه قدري در كتب او ملاحظه رود و جواب سائلين بعد از معرفت و بصيرت داده شود». ملاحظه مي‌كنيد پس احاطه الهيه هم در بين نبوده است بنا با قرار خود بها مي‌بايستي آثار او را مي‌ديده تا جواب سائل را با شناسائي دهد، پس هرگاه راجع به يك موضوع تاريخي و يا ادبيات فلان شاعر و يا مسائل ملل در آثار بها چيزي مي‌بينيد بدانيد كه مطالعه داشته است پس ادعاي علم لدني مطلبي مي‌شود بي معني. بها پيوسته در روزنامه‌ها و دائرة المعارفها و كتب جستجوها مي‌نموده چنانكه شواهد ذيل مؤيد آنست: در لوح عالم (ص ۱۲۶ مجموعه الواح مباركه) مي‌نويسد: «لازال آفتاب بزرگي و دانائي از افق سماء ايران طالع و مشرق [ صفحه ۸۶] حال به مقامي تنزل نموده كه بعضي از رجال خود را ملعب جاهلين نموده اند و شخص مذكور درباره ي اين حزب در جرايد مصر و دائرة المعارف بيروت ذكر نموده آنچه را كه سبب تحير صاحبان آگاهي و دانش گشت و بعد به پاريس توجه نمود و جريده ي باسم عروة الوثقي طبع كرد و به اطراف عالم فرستاد و به سجن عكا هم ارسال داشت» [۱۴]. بلانفيلد ص ۱۰۰ (نقل قول از طوبي خانم دختر عبدالبها) در فصل عبدالبها در عكا ضمن شمردن خدمات او مي‌نويسد: [ صفحه ۸۷] «سركار آقا اخبار ممالك مختلفه را از دور و نزديك كه در جرايد منعكس مي‌شد و حاكم محل براي كسب نظر و اخذ توضيحات نزد او مي‌برد براي بها نقل مي‌كرد». حالا از شما سؤال مي‌كنم آيا كسي كه يا در مدرسه صدر است، يا در مجالس به قول خودشان علما و حكما، كسي كه اهل خواندن روزنامه است و تفحص در دائرةالمعارفها و غيره و در پي مطالعه احوال ملل و دول و طرز حكومات آنها، هنوز هم جمله «ما دخلت المدارس» او راست به نظر مي‌آيد و ادعاي علم لدني او باور كردني مي‌شود؟ آيا كسي كه روزنامه‌ها را كه آئينه افكار برجستگان است مي‌خواند، كسي كه در دائرةالمعارفها كه متضمن همه افكار گذشتگان و مطالب مهمه از هر قبيل مي‌باشد در تفحص و جستجو وقت‌ها مي‌گذراند هنوز هم كسي است كه خداوند مغز او را شكافته و يك اشعه از نور معارف مخصوصه خود داخل كله چنين مردي نموده است و يا او خود مطالب اين و آن را خوانده و با تكرار آنها به نام علم لدني و تجليات الهي در كتب خود جا زده است؟. اميدوارم شما به اندازه كافي انصاف داشته و زحمتي كشيده تجسسي بنمائيد و ببينيد اصولا علم به چه چيز مي‌گويند و تطبيق دهيد با كتب و نوشتجات بها و ببينيد آيا آنچه از قلم او صادر شده علم است يا تكرار مكررات گذشتگان در قالب الفاظي سنگين و معمائي. موعظه كردن يك مطلب است و مسائل را از نظر فلسفي بررسي و تجزيه كردن و تحليل نمودن مطلبي ديگر، واعظ موعظه مي‌كند كه عادل باشيد ولي فلان فيلسوف مثلا سقراط عدالت را تجزيه مي‌كند و علت لزوم رعايت آن را بحث مي‌نمايد و موارد اجرا و انواع و اقسام آن را ذكر مي‌كند به طوري كه خواننده مي‌فهمد علما عدالت يعني چه و فلسفه آن كدام. يك وقت معلم شيمي در سر كلاس يك فورمول شيمي را به شاگردان تدريس و [ صفحه ۸۸] تفهيم مي‌كند. ┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄ 💯@zandahlm1357
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا