محبت درمانی 67.mp3
10.81M
#محبت_درمانی ۶۷ (آخر)
بالاترین مرتبه محبت اینه که؛
جا بشی تو دل خـدا!
اونوقت؛
خدا رو میشه در گوش و چشم و زبان و دستت دید،
و دیگه دلت برای خدا تنگ میشه؛
این دلتنگی ، علامت صدق محبت توست💛
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
🎥شاخصه های خانواده امام زمانی: 👈 خانواده امام زمانی شعبه ای از حکومت #امام_زمان عجل الله تعالی فرجه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ترک گناه با کمک #امام_زمان (عـجل الله تعالی فرجه)
🎙 استاد دولتی
اللهـمعجـللولیڪالفـرج
#امام_زمان
┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄
💯@zandahlm1357
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
🎥وقتی مجریهای لسآنجلسی هم این مدل آموزشها رو نمیپسندن و از گلایه پدران و مادران آمریکایی نسبت به
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⭕️ سوال
⁉️ آیا چیزی به نام دهه محسنیه و عزاداری برای حضرت محسن علیهالسلام هم داریم؟
🔰 پاسخ کوتاه:
👈افراط در عزاداری از جمله دسیسههای اخیر تشیّع انگلیسی است، تا مردم هم خسته شوند و هم عرصه بر آنان تنگ شود و دیگر نتوانند جشنهای مذهبی و ملّی خود را برگزار کنند؛ لذا بعد از مدتی عزاداری محرم و صفر نیز تحت الشعاع قرار خواهند گرفت و کمرنگ خواهند شد.
🔰پاسخ تفصیلی:
👈 ابتداءاً باید دانست که عزاداری برای اهل بیت پیامبر(صلیاللهعلیهوآله) با دلایل شرعی معتبر جزء شعائر دینی و از وظایف محبّین خاندان عصمت و طهارت است. البته از نظر فقهی مستحبّ و در مواردی واجب است. سیره اهل بیت(علیهمالسلام) هم برپا کردن مراسم عزا مخصوصاً برای سیّد الشهداء(علیهالسلام) و روضه خوانی بر شهدای کربلا بوده است.
✅ عزاداری نیز مراتبی دارد، اصل عزاداری به یادآوردن مصائب اهل بیت و گریه کردن بر آن است. این مرتبه از عزاداری مئونۀ خاصی نمیطلبد و شاید افراط در مورد آن خیلی متصور نباشد. اما عزاداری مراتب بالاتری هم دارد که شیوههای عزاداری را تشکیل میدهد. مثلاً برپا کردن مجلس عزا و بیرون آوردن دستۀ عزاداری با آداب خاص خود.
✳️ نکته دیگر اینکه مقدار و اندازهی عزاداری را شرع تعیین نکرده مثلاً در روایتی نداریم که چند روز برای امام حسین(علیهالسلام) عزاداری کنید. بلکه مقدار عزاداری به عرف سپرده شده است یعنی عُرف هر منطقهای تعیین میکند که چند روز عزاداری شود.
👈 در سالهای اخیر تشیّع انگلیسی برای اهدافی خاص سعی دارد حدود و مقادیر عزاداریها را گسترش دهد تا جایی که عرصه بر مردم در برگزاری مراسماتی مثل عقد و عروسیها و دید و بازدیدهای نوروزی تنگ شود.
❇️ منظور ما از افراط «ساختن دهههای عزا» برای موارد جدیدی است که در گذشته نبوده است؛ به راه انداختن دستههای عزاداری با سر و صدای زیاد در برخی روزهای سال که اصلاً مناسبت تاریخی برای آن وجود ندارد مانند دهۀ محسنیه، دهه صادقیه، باقریه، دهۀهای متوالی فاطمیه(بعضاً تا چهار دهه!) و بسیاری موارد نوظهور که پیش از این سابقهای در مکتب اهل بیت(علیهمالسلام) نداشته، نشان از طرّاحی پیچیده استکبار جهانی برای جدا کردن توده مردم از اهل بیت(علیهمالسلام) دارد. زیرا در طیّ یک سال مراسمات عقد و عروسی و جشنهای ملّی و اعیاد مذهبی فراوانی وجود دارد که گرامی داشتن آنها نیز لازم و ضروری است.
👈 حضرت آیت الله العظمی شبیری زنجانی(دامت توفیقاته) دو سال پیش نسبت به این حرکت موزیانۀ تشیّع انگلیسی هشدار دادند و فرمودند: «جامعه عرفا نمیتواند نسبت به این همه عزاداری پیاپی مراقبت داشته باشد و سرانجام به انکار مجموع عزاداری روی میآورد.»
🔺 حضرت امام خامنهای(دامعزّهالشریف) نیز با روشنبینی همان سنت گذشته در مقدار روزهای دهه فاطمیّه را مراعات میفرمایند و برنامههای عزاداری دفتر ایشان در این ایّام و همچنین برنامههای صدا و سیما، راه را برای سوء استفاده دشمنان بسته است.
_________________
📚 لینک مطلب: https://btid.org/fa/news/86366
📎 #اعتقادات
📎 #راهنما_شناسی
💠 پرسمان اعتقادی استاد محمدی
📛🇺🇸 داستان غم انگیز بردهها در آمریکا!
(قسمت اول)
🔻 در طول دوران بردهداری که از قرن شانزدهم تا نوزدهم میلادی ادامه داشت، شیوه معمول مجازات بردگان هم ظالمانه و هم وحشیانه بود. اربابان به ندرت سعی میکردند با نفوذ اخلاقی بر بردگان خود حکومت کنند،
‼️ آنها با شلاق، لگد زدن، ضرب و شتم، گرسنگی دادن، علامت زدن، بار کردن آهن، زندانی کردن، یا سایر شیوههای ظالمانه شکنجه بر بردگان حکومت میکردند. و اغلب به #اختراع شیوه جدیدی از #شکنجه میبالند!
🔻 بسیاری از اربابان آنقدر تازیانه میزنند تا خسته شوند یا تا زمانی که پشت سر بردگان لختهای از خون ایجاد شود. آنگاه پس از یک توقف کوتاه، برمیخیزند و دوباره به سراغ بردهها میرفتند. و بعد از اینکه انتقام خود را در خون قربانیانشان دیدند، گاه آنها را، ساعتها بسته و زخمی و خونین رها میکردند..
🌐 https://3chicspolitico.com/2015/02/11/black-history-the-slave-whipping-post/
🔴 چهره واقعی غرب
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
در ص ۱۷ چنين مذكور است: «بعد آنكه باب حاملان پيام خود را به اطراف اعزام داشت خود عازم مكه گرديد كه د
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم:
[ صفحه ۱۲۹] در ص ۱۴۱ نبيل ميگويد:
«حضرت باب قبلا در ضمن توقيعي به پيروان خويش فرموده بودند كه پس از سفر مكه هيكل مبارك به عتبات تشريف خواهند برد لذا جمعي از مؤمنين در آن اقليم منتظر ورود هيكل مبارك بودند مدت قليلي كه از نوروز ۶۱ سپري شد توقيعي از حضرت اعلي از طريق بصره براي احبائي كه در عتبات منتظر بودند رسيد و در آنجا تصريح فرموده بودند كه آمدن من به عتبات ممكن نيست و فرموده بودند بروند در اصفهان بمانند تا تعليمات لازمه به آنها برسد و از جمله فرمودند اگر مصلحت شد شما را به شيراز خواهم خواست بعضي در اين امتحان لغزيدند و گفتند چطور شد كه سيد باب به وعده ي خود وفا نكرد آيا اين خلف وعده ي خود را هم به امر خدا ميداند؟. » ايضا ضمن خطاب به ملاحسين در ماجراي شب بعثت نقل ميكند ص ۵۷ نبيل: «از آنجا (يعني از مكه) به كوفه خواهم رفت و در مسجد كوفه امر الهي را آشكار خواهم ساخت. » در حقيقت براي چنين اجتماعي عتبات موقعيت مناسبي داشت زيرا به علت وفور زائرين شيعه مخصوصا ايراني اجتماع افراد بابي در آنجا جلب توجه نمي نمود و به علاوه باب ميتوانست در آن محل ياران جديدي نيز به دست آورده تشجيعات لازمه را نيز نسبت به ياران معمول داشته و نقشههاي بعدي را تنظيم نمايد، و ضمنا باب ميتوانست در مسجد كوفه نيز در گوشي با يك فرد ديگر صحبت داشته و بگويد حديث كوفه نيز تحقق يافت ولي عدم
موفقيت حروف حي در جلب افراد لازم و نرسيدن صورتهاي درخواستي حاكي از اسامي مؤمنين از طرفي و
وحشتي كه سفر حج در او توليد نموده بود ياراي چنا تظاهر علني را در كوفه هم در خود نمي ديد و از طرف ديگر جلب شدن او توسط اولياي حكومت و اجبارش به حركت به شيراز و اقامت در آن موجب تعطيل شدن قطعي كليه اين نقشهها گرديد. باب براي اينكه قبل از ورود به شيراز زمينه شروع كار خود را بسنجد قدوس [ صفحه ۱۳۰] بيچاره را آلت قرار داده و او را با دستوراتي مبني بر انجام پاره ي تظاهرات پيش از خود به شيراز ميفرستد تا به بيند اگر زمينه وخيم است خود بدانجا نرود و احيانا به عتبات رود زيرا در غير اينصورت لازم نمي بود قدوس را جداگانه به شيراز بفرستد در حالي كه خود بلافاصله نيز بدان صوب ميرفت و همانطور كه سه ماه با هم بودند تا آخر سفر و برگشت به شيراز نيز ميتوانستند با يكديگر بمانند. نبيل در ص ۱۲۵ نقل ميكند: «حضرت باب از مدينه به جده مراجعت فرمودند و از آنجا تا بوشهر با كشتي مسافرت كردند پس از ورود به بوشهر در همان كاروانسرائي كه سابق تشريف داشتند ورود فرمودند.... آنگاه قدوس را مخاطب داشته و با كمال مهر و محبت به او فرمودند كه به شيراز مسافرت نمايد. » ولي تظاهر قدوس و ملاصادق اثر خود را بخشيده و قبل از اينكه باب بتواند از تدبير خود استفاده برد و در صورت بروز جنجال و آشوب خود را به كناري كشاند مأمورين حكومتي به
دستگيري او موفق ميشوند. ولي نبيل قصه ي مجعولي دائر بر اينكه باب خود را تسليم داشته نقل ميكند (ص ۱۳۲):
#بابیت
#بهائیت
✍#امان_الله_شفا
┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄
💯@zandahlm1357
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
📹 قسمت 4 |درس اخلاق آیت الله مصباح یزدی 👈 موضوع: معنی محبت 🔺سلسله جلسات درس اخلاق آیت الله مصباح ی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 قسمت 5 |درس اخلاق آیت الله مصباح یزدی
👈 موضوع: مقام محب
🔺سلسله جلسات درس اخلاق آیت الله مصباح یزدی با موضوع «محبت خدا»
#آیت_الله_مصباح_یزدی
#درس_اخلاق
#محبت_خدا
┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄
💯@zandahlm1357