eitaa logo
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
1.4هزار دنبال‌کننده
48.1هزار عکس
35هزار ویدیو
1.6هزار فایل
#نذر_ظهور ارتباط با ما @Zh4653 @zandahlm1357 سلام خدمت بزرگواران این کانال پیروفرمایشات امام خامنه ای باب فعالیت درفضای مجازی ایجاد شده ازهمراهی شما سپاسگزاریم درصورت رضایت ؛کانال را به دیگران معرفی بفرمایید🍃🍃🍃🍃https://eitaa.com/zandahlm1357
مشاهده در ایتا
دانلود
قضا و قدر امام صادق علیه السلام می‌فرماید: امام علی علیه السلام بر منبر می‌فرمود: هیچکس از شما مزه ایمان را نمی چشد مگر اینکه اطمینان داشته باشد که آنچه قرار است به او برسد، حتماً می‌رسد و آنچه قرار است خطا کند و به او نرسد، نمی رسد. دنیا، زندان امام صادق علیه السلام می‌فرماید: زندانی کسی است که دنیا او را از دست رسی به آخرت باز داشته است. دوست نیز آن امام همام می‌فرماید: موسی علیه السلام به خضر علیه السلام گفت: مرا سفارشی بنما، خضر گفت: ملازم چیزی باش که به تو ضرر نمی رساند، همان طور که غیر آن، تو را نفع نمی رساند. کمال اسماعیل شنیده‌ام که در این طارم زراندود است خطی که عاقبت کار جمله محمود است ز تاب قهر میندیش و نا امید مباش که زیر سایه ی جود است هر چه موجود است مرا زحال قیامت شد اینقدر معلوم که لطف دوست همه آن کند که بهبود است مگر که هم کرم او کند تدارک ما و گرنه کیست که او دامنی نیالود است حذر کن از نفس گرم آذری زنهار که آه سوخته مقبول حضرت جود است گویند داد از ستم نرگس دایم مستش وز لطف پریشان بلند و پستش می ترسم از آنکه همچنان در عرصات خون ریزد و هیچکس نگیرد دستش مؤمن حسین یزدی بخشای برآنکه بخت یارش نبود جز خوردن اندوه تو کارش نبود در عشق تو حالتیش باشد که در آن هم با تو و هم بی تو قرارش نبود ┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄ 💯@zandahlm1357
ما عجب طراوت دارد دل که با حال و هوای هوایی باشد راه قرار است رهایی باشد برای تکاندن گرد و غبار از روی برای پیدا کردن نور در کنار شهدا و به یاد این که باشد ما خون داده ایم صد بیابان مرد داده ایم برای رسیدن بیش از پیش به خدا و معشوق شدن ونزدیک شدن به (عج) 🍃🍃🌴🍃🍃 ┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄ 💯@zandahlm1357
Part06_خار و میخک.mp3
9.05M
📗کتاب صوتی اثر یحیی سنوار قسمت 6⃣ ┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄ 💯@zandahlm1357
به کوروش به آرش به جمشید قسم به نـقـش و نـگار تخت جمشید قسـم ایــــران همی قلب و خون مـن اســــت گـــرفــتـــه زجــان در وجـــود مــن اســت بـــخــوانـیــم ایــن جـــمـلـه در گــوش بــــاد چـــو ایــــــران مـــبــــاشــد تــن مـــن مــبــاد .......: @zandahlm1357
Part04_بوستان سعدی.mp3
20.67M
حكايت در تدبير و تاخير در سياست ┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄ 💯@zandahlm1357
10508732_503.pdf
1.82M
دانلود دیوان حافظ ┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄ 💯@zandahlm1357
تفسیر نماز » «مالِک یَوْمِ الدّینِ» او مالک روز جزاست. خداوند هم مالک است و هم مَلِک. هستی نیز هم مِلک تحتِ مالکیّت اوست و هم مُلک تحت سلطنت و حکومت او. مالکیّت او فراگیر است و همه چیز را شامل می‌شود و حتی حکومت هم تحت مالکیت اوست: «قُل اللَّهُمَّ مالِک المُلْک» [۱] چنانکه انسان نیز نسبت به اعضای بدن خود هم مالک است و هم حاکم و فرمانروا. مالکیت خدا واقعی است، نه اعتباری و قراردادی. گرچه خداوند هم مالکِ دنیاست و هم آخرت، اما چون انسان در دنیا خود را مالک اشیا و امور می‌بیند از مالکِ اصلی غافل می‌شود، ولی در آن روز که همه اسباب قطع و نسبت‌ها محو و زبانها مُهر زده می‌شود، مالکیتِ الهی را بخوبی احساس و ادراک می‌کند، لذا به او خطاب می‌شود: «لِمَنِ الْمُلْک الْیَوْم» امروز حکومت از آن کیست؟ و او که تازه چشمش باز شده می گوید: «لِلَّهِ الْواحِدِ الْقَّهار» [۲] نمازگزاری که در هر نماز می‌گوید: خداوند «مالک یوم الدین» است همواره در یادِ معاد و قیامت است و هر کاری که می‌خواهد بکند از ابتدا به فکر حساب و کتاب روز جزاست. ---------- [۱]: ۲۰۰) سوره آل عمران، آیه ۲۶. [۲]: ۲۰۱) سوره مؤمن، آیه ۱۶. ✍محسن قرائتی ┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄ 💯@zandahlm1357
aac_Dokhtari Ba Mooye Tiq Tiqi.mp3
11.83M
🎙 📓 ؟! 👈 پنجم 📌این داستان؛ دختری با موهای تیغ تیغی🌞 ┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄ 💯@zandahlm1357
پاسخ به سوالات نمازی.mp3
4.16M
سلام وقت بخیر ببخشید می خواستم بپرسم چی کار کنیم که دختر نوزده ساله وپسر پانزده ساله به نماز علاقه مند بشند و خدا رو باور کنند؟ جواب شما سلام علیکم وقت شما هم بخیر خدا را شاکریم که در سرزمینی زندگی می کنیم که دغدغه بندگی فرزندانشان را دارند 🌹🙏 ┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄ 💯@zandahlm1357
سلام درس بیست و دوم ۸-هشتمین مورد از شک های صحیح، وقتیه که در حالیکه ایستاده هستیم بین اینکه سه رکعت خوندیم یا چهار رکعت یا پنج رکعت! شک کنیم. در این حالت باید بشینیم تا شک ما به 'شک بین دو و سه و چهار' برگرده. بعد بنارو بر چهار میزاریم و نمازو تموم میکنیم و بعدش دو رکعت نماز احتیاط ایستاده ی و دو رکعت نماز احتیاط نشسته میخونیم. یادآوری از گذشته: -پنجمین مورد از شک های صحیح، "شک بین چهار و پنج بعداز سربرداشتن از سجده دوم" بود که گفتیم باید بنارو بر چهار بزاریم و نمازو تموم کنیم و بعدش دوتا سجده سهو به جا بیاریم. -ششمین مورد از شک های صحیح، "شک بین چهار و پنج در حالت ایستاده" بود که گفتیم باید بشینیم تا شک ما تبدیل به 'شک بین سه و چهار' بشه و بنارو بر چهار میزاریم و بعداز نماز هم یک رکعت نماز احتیاط ایستاده یا دو رکعت نشسته میخونیم. ┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄ 💯@zandahlm1357
✍️ شبهات دانش آموزی
💎 جواب کامل شبهه 6️⃣3️⃣2️⃣ مقام اهل بیت علیهم‌السلام و حضرت ابالفضل و حضرت زینب سلام الله‌علیهما بالاتر است یا مقام انبیاء الهی؟! 🔶 اول: آنچه که از آیات و روایات برداشت می‌شود، بعد از خداوند هیچ مقامی بالاتر از مقام پیامبر اسلام و اهل بیتش نیست. به برخی از این آیات و روایات اشاره می‌کنیم: 1️⃣ طبق آیات قرآن برخی انبیاء بر برخی دیگر برتری داده شده‌اند «وَ لَقَدْ فَضَّلْنا بَعْضَ النَّبِیِّینَ عَلى بَعْض؛ در حقیقت، بعضى از انبیا را بر بعضى دیگر، برترى بخشیدیم».[1] ◾️ اما آن پیامبری که بر پیامبران دیگر برتری داده شده است، پیامبر اسلام است که نه تنها خودش بلکه اهل بیتش را خدا پاک و مطهر خلق کرده است.«اِنَّمَا یُرِیدُ اللَّهُ لِیُذْهِبَ عَنکمُ الرِّجْسَ اَهْلَ الْبَیْتِ وَیُطَهِّرَکمْ تَطْهِیرًا؛ خداوند فقط می‌خواهد پلیدی و گناه را از شما اهل بیت دور کند و کاملا شما را پاک سازد». [2] ◾️ و آن پیامبری را که خدا بر پیامبران دیگر برتری داده، پیامبر اسلام است چون اطاعت از او و اطاعت از جانشین او را بر همه واجب کرده و ولی آن‌ها قرار داده است «يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا أَطِيعُوا اللَّهَ وَأَطِيعُوا الرَّسُولَ وَأُولِي الْأَمْرِ مِنْكُمْ؛ای کسانی که ایمان آورده‌اید، خدا را اطاعت کنید و پیامبر و اولیای امر خود را [نیز] اطاعت کنید». [3] ◾️ «إِنّما وَلیُّکُمُ اللّه وَرَسُولهُ وَالَّذِینَ آمَنُوا یُقِیمُونَ الصَّلوةَ وَیُؤْتُونَ الزَّکاة وَهُمْ راکِعُون؛ همانا ولی امر شما تنها خدا، رسول و آن مؤمنانی هستند که نماز به پا داشته و در حال رکوع زکات می‌دهند». [4] ◾️ با توجه به این آیات پیامبر و جانشینان او بر تمام انسان‌ها ولایت دارند و اطاعت از آن‌ها بر همه واجب است حتی انبیای دیگر. 2️⃣ مقام امامت از مقام نبوت بالاتر است زیرا حضرت ابراهیم علیه‌السلام با اینکه پیامبر بود وقتی به مقام امامت رسید که تمام امتحانات مثل گذشتن از آتش و تبعید زن و فرزند و قربانی کردن فرزند را گذرانده بود «وَإِذِ ابْتَلَىٰ إِبْرَاهِيمَ رَبُّهُ بِكَلِمَاتٍ فَأَتَمَّهُنَّ ۖ قَالَ إِنِّي جَاعِلُكَ لِلنَّاسِ إِمَامًا؛ و هنگامی که خدا ابراهیم را به اموری امتحان فرمود و او همه را به جای آورد، خدا به او گفت: من تو را به پیشوایی خلق برگزینم». [5] ◾️ وقتی که حضرت ابراهیم علیه‌السلام درخواست کرد که فرزندان او هم امام باشند خدا قبول نکرد «قَالَ وَمِنْ ذُرِّيَّتِي ۖقَالَ لَا يَنَالُ عَهْدِي الظَّالِمِينَ؛ ابراهیم عرض کرد: به فرزندان من چه؟ فرمود: عهد من به مردم ستمکار نخواهد رسید». [6] ◾️ بنابراین مقام امامت خیلی بالاتر از مقام نبوت است که حضرت ابراهیم بعد از آن همه امتحان به آن رسید ولی به فرزندان او نرسید اما درباره پیامبر اسلام مقام امامت هم به خود او رسید هم به فرزندانش رسید. 3️⃣ در روایات آمده است که این عالم به خاطر وجود پیامبر و اهل بیتش خلق شده است مثل روایت «یا عَلِی لَوْ لَا نَحْنُ مَا خَلَقَ اللَّهُ آدَمَ وَ لَا حَوَّاءَ وَ لَا الْجَنَّةَ وَ لَا النَّارَ وَ لَا السَّمَاءَ وَ لَا الْأَرْض؛ ای علی اگر ما نبودیم خداوند آدم و حواء و بهشت و جهنم و آسمان و زمین را نمی‌آفرید». [7] 4️⃣ روایت دیگر در برتری اهل بیت و امامان علیهم‌السلام بر انبیاء دیگر روایت صعصعه بن صوحان است که از حضرت علی علیه‌السلام می‌پرسد شما برترید یا حضرت آدم یا حضرت نوح یا حضرت ابراهیم یا حضرت موسی یا حضرت عیسی علیهم‌السلام؟ حضرت جواب می‌دهد من برتر هستم و دلیل برتری خود را هم بیان می‌کند. [8] ◾️ بنابراین در برتری امامان علیهم‌السلام بر دیگر انبیاء حرفی نیست اما آیا فرزندان اهل بیت غیر از امامان مثل حضرت ابالفضل و حضرت زینب سلام‌الله‌علیهما بر انبیاء برتری دارند؟! 🔷 دوم: در فضیلت حضرت زینب سلام‌الله‌علیها همین بس که امام سجاد درباره‌ی او فرمودند: «انت عالمة غیر معلمة وفهمة غیر مفهمة؛ تو دانشمند معلم ندیده و فهمیده‌ای فهم نیاموخته هستی». [9] ◾️ یا امام حسین علیه‌السلام که خودش امام و معصوم است هنگام خداحافظی از حضرت زینب سلام‌الله‌علیها می‌خواهد در نماز شب او را یاد کنند: «یا اختاه لا تنسینی فی نافلة اللیل؛ خواهر جان! مرا در نماز شب فراموش مکن». [10] 🖇 لینک مطلب: http://alirezaazarpeykan.blogfa.com/post/174 📎 📎 📎 📎 📎 📎
💎💎 ادامه جواب کامل شبهه 6️⃣3️⃣2️⃣ مقام اهل بیت علیهم‌السلام و حضرت ابالفضل و حضرت زینب سلام الله‌علیهما بالاتر است یا مقام انبیاء الهی؟! 🔶 سوم: و در فضیلت حضرت ابالفضل علیه‌السلام همین بس که امام سجاد علیه‌السلام در وصف او فرمود: «و إنّ للعباس عندالله عزّوجل منزلة یغبطه بها جمیع الشهداء یوم القیامة؛ همانا نزد خداوند ( عمویم) عباس، جایگاه و مقامی دارد که تمام شهیدان در روز قیامت غبطه آن مقام را می‌خورند». [11] ◾️ یا امام صادق علیه‌السلام می‌فرماید: «کانَ عَمُّنَا العَبّاسُ بنُ عَلِیٍّ نافِذَالبَصیرَةِ صُلبَ الإیمانِ جاهَدَ مَعَ أبی عَبدِاللّه ِو أبلى بَلاءً حَسَنا و مَضى شَهیداً؛ عموی ما عباس بن علی بصیرتی نافذ و بینشی عظیم و ایمانی استوار داشت، در محضر امام حسین جهاد کرد و در راه حضرتش جانبازی و ایثار کرد و به شهادت رسید». [12] 🔷 چهارم: آنچه که مسلم است حضرت زینب و حضرت ابالفضل سلام‌الله‌علیهما از یک عالم مسلمان بالاتر هستند وقتی پیامبر خدا فرموده است: «علماء أمتي كأنبياء بني إسرائيل؛ علمای امت من مثل انبیای بنی‌اسرائیل هستند» یا «علماء أمتي أفضل من أنبياء بني إسرائيل؛ علمای امت من برتر از انبیای بنی‌اسرائیل هستند». [13] ◾️ بنابر این روایت می‌توان گفت حضرت زینب و حضرت ابالفضل سلام‌الله‌علیهما از انبیای بنی‌اسرائیل بالاتر می‌باشند. 🔶 پنجم: علاوه بر همه‌ی این مطالب آنچه که مسلَّم است مقام امامان معصوم علیهم‌السلام از تمام انبیاء غیر از پیامبر اسلام بالاتر است. اما مقام فرزندان آن‌ها مثل حضرت ابالفضل و حضرت زینب سلام‌الله‌علیهما با وجود مقام بالا و عظیمی که نزد خداوند دارند، مشخص نیست که مقام آن‌ها بالاتر از انبیای دیگر باشد یا نباشد و فقط خداوند و اهل بیت علیهم‌السلام از آن باخبر هستند. 🌐 منابع: [1]ـ اسراء، آیه 55. [2]ـ احزاب، آیه 33. [3]ـ نساء، آیه 59. [4]ـ مائده، آیه 55. [5]ـ بقره، آیه 124. [6]ـ همان. [7]ـ صدوق، علل الشرایع، ۱۳۸۵ش، ج۱، ص۵. [8]ـ (الانوار النعمانیة ج1، ص27اللمعة البیضاء ص220.) صعصعة بن صوحان انه دخل على امير المؤمنين علیه‌السلام لما ضرب فقل يا امير المؤمنين أنت افضل ام آدم ابو البشر؟ قال علي علیه‌السلام تزكية المرء نفسه قبيح لكن قال اللّه تعالى لادم‌ «يا آدَمُ اسْكُنْ أَنْتَ وَ زَوْجُكَ الْجَنَّةَ وَ كُلا مِنْها رَغَداً حَيْثُ شِئْتُما وَ لا تَقْرَبا هذِهِ الشَّجَرَةَ فَتَكُونا مِنَ الظَّالِمِينَ‌» و انا اكثر الاشياء اباحها لي و تركتها و ما قاربتها ▪️ ثم قال أنت افضل يا امير المؤمنين أم نوح قال علي علیه‌السلام ان نوحا دعا على قومه و انا ما دعوت على ظالمي حقي و ابن نوح كان كافرا و ابناي سيدا شباب اهل الجنة ▪️ (أنت أفضل أم إبراهيم؟ فقال علیه‌السلام: أنا أفضل ، لأن إبراهيم قال : «رَبِّ أَرِنِي كَيْفَ تُحْيِي الْمَوْتَى قَالَ أَوَلَمْ تُؤْمِن قَالَ بَلَى وَلَكِن لِّيَطْمَئِنَّ قَلْبِي»، ولكنّي قلت وأقول : لو كشف لي الغطاء ما ازددت يقيناً.) (این قسمت در کتاب ليالي بيشاور،سلطان الواعظین الشيرازي، السيد محمد، ج11، ص511. آمده است) ▪️ قال انت افضل ام موسى قال علیه‌السلام ان اللّه تعالى ارسل موسى الى فرعون فقال اني اخاف ان يقتلوني حت قال اللّه تعالى‌ «لا تَخَفْ إِنِّي لا يَخافُ لَدَيَّ الْمُرْسَلُونَ‌ و قال‌ رَبِّ إِنِّي قَتَلْتُ مِنْهُمْ نَفْساً فَأَخافُ أَنْ يَقْتُلُونِ‌» و انا ما خفت حين ارسلني رسول اللّه صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم بتبليغ سورة براءة ان اقرأها على قريش في الموسم مع اني كنت قتلت كثيرا من صناديدهم فذهبت بها اليهم و قرأتها عليهم و ما خفتهم ▪️ ثم قال انت افضل ام عيسى بن مريم قال عيسى علیه‌السلام كانت امه في بيت المقدس فلما جاء وقت ولادتها سمعت قائلا يقول اخرجي هذا بيت العبادة لا بيت الولادة و انا امي فاطمة بنت اسد لما قرب وضع حملها كانت في الحرم فانشق حايط الكعبة و سمعت قائلا يقول ادخلي فدخلت في وسط البيت و انا ولدت به و ليس لاحد هذه الفضيلة لا قبلي و لا بعدي؛ صعصعه بن صوحان باز امیرالمومنین علی علیه‌السلام پرسید: مرا خبر دهید شما افضل هستید یا آدم؟ حضرت فرمودند: قبیح است که مرد خود را تعریف و تزکیه بنماید و لی از باب «و اما بنعمة ربک فحدث» (نعمت های خدادادی خود را نقل کن) می‌گویم: من از آدم افضل هستم، عرض کرد: 🖇 لینک مطلب: http://alirezaazarpeykan.blogfa.com/post/174 📎 📎 📎 📎 📎 📎
💎💎💎 ادامه جواب کامل شبهه 6️⃣3️⃣2️⃣ مقام اهل بیت علیهم‌السلام و حضرت ابالفضل و حضرت زینب سلام الله‌علیهما بالاتر است یا مقام انبیاء الهی؟! ▪️ به چه دلیل افضل از آدم هستی؟ حضرت فرمودند برای آدم همه قسم وسایل رحمت و راحت و نعمت در بهشت فراهم بود فقط از یک شجره گندم منع گردید و او از آن شجره‌ی منهیه خورد و از بهشت و جوار حضرت حق خارج شد. ▪️ ولی خداوند مرا از خوردن گندم منع ننمود و من به میل و اراده‌ی خود چون دنیا را قابل توجه نمی‌دانستم از گندم نخوردم. ▪️عرض کرد شما از نوح افضل هستید؟ فرمودند: بله به علت آنکه نوح قوم خود را دعوت کرد به سوی خدا اما اطاعت نکردند به علاوه اذیت و آزار بسیار به ان بزرگوار رساندند تا درباره‌ی آن‌ها نفرین کرد: اما من بعد از خاتم انبیا صلی الله علیه و آله با ان همه صدمات و اذیت‌های بسیار فراوانی که از این امت دیدم ابدا درباره‌ی آن‌ها نفرین نکردم و کاملا صبر نمودم فرزند نوح کافر بود ولی فرزندان من سید جوانان اهل بهش هستند. ▪️عرض کرد شما افضل هستید یا ابراهیم؟ فرمودند من افضل هستم. چون ابراهیم عرض کرد. پروردگارا به من نشان ده که چگونه مردگان را زنده خواهی کرد خداوند فرمود آیا باور نداری عرض کرد آری باور دارم اما می‌خواهم به مشاهده‌ی آن دلم آرام گیرد. ولی ایمان من به جایی رسیده که گفتم «لو کشف الغطاء ما ازددت یقیناً؛ اگر پرده ها کنار روند و کشف حجاب گردد یقین من زیاد نخواهد شد». ▪️عرض کرد تو برتری یا موسی؟ فرمودند: من از موسی برتر هستم زیرا: وقتی خداوند او را مامور کرد به دعوت فرعون که به مصر برود عرض کرد؛ پروردگارا، من از فرعونیان یک نفر را کشته‌ام و می‌ترسم که مرا به قتل رسانند. ▪️اما وقتی رسول خدا صلی الله علیه و آله از جانب پروردگار متعال مرا مامور کردند که در مکه‌ی معظمه بالای بام کعبه بروم و آیات اول سوره‌ی برائت را بر کفار قریش قرائت نمایم با آنکه کمتر کسی بود که برادر یا پدر یا عمو یا دایی یا یکی از اقارب و خویشانش به دست من کشته نشده باشند با همه‌ی این‌ها هیچ خوف نکردم، اطاعت امر نموده تنها رفتم و ماموریت خود را انجام دادم آیات سوره‌ی برائت را بر آن‌ها خواندم و برگشتم. ▪️عرض کرد شما افضل هستید یا عیسی؟ پاسخ فرمودند: که من زیرا: پس از آنکه مریم بواسطه‌ی دمیدن جبرئیل در گریبان او به قدرت خداوند حامله شد همین که موقع وضع حمل رسید وحی شد به مریم که:از خانه‌ی بیت المقدس بیرون شو زیرا: که این خانه محل عبادت است نه زایشگاه و محل ولادت و زائیدن فلذا از بیت المقدس بیرون رفت. اما من وقتی مادرم فاطمه بنت اسد را درد زائیدن گرفت در حالتی که وسط مسجدالحرام بود به صاحب کعبه متمسک گردیده و عرض کرد: الهی به حق این خانه و به حق آن کسی که این خانه را بنا کرده این درد زائیدن را بر من آسان گردان، همان ساعت دیوار کعبه شکافته شد مادرم فاطمه را با ندای غیبی دعوت به داخل خانه نمودند که ای فاطمه داخل در خانه ی کعبه شو و مادرم وارد شد و من در همان جا متولد شدم. [9]ـ شیخ عباس قمی، منتهی الآمال، (تهران، علمیه اسلامیه، چاپ قدیم، 1331 ه . ش) ج 1، ص 298 . [10]ـ شیخ ذبیح الله محلاتی، ریاحین الشریعة، (تهران، دار الکتب الاسلامیة) ج 3، ص 61 و 62. [11]ـ علامه مجلسی، بحارالانوار، ج 22، ص 274. [12]ـ عمدة الطّالب ، ص 356. [13]ـ شیخ مفید، أوائل المقالات، ص 178، دوم، لبنان، دار المفید، 1414 ق. 🖇 لینک مطلب: http://alirezaazarpeykan.blogfa.com/post/174 📎 📎 📎 📎 📎 📎
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شبهه : خود قرآن هم گفته صداتون به مرده ها نمیرسه بعد شما شیعیان میرید زیارت و امامان رو صدا میزنید ┄┅┅┅┅❀┅┅┅┅┄ 💯@zandahlm1357