(71) ايراد بني اسرائيلي!
مردي از بني اسرائيل، يكي از بستگان خود را كشت و جسد او را بر سر راه مردي از بهترين فرزندان قبيله بني اسرائيل گذاشت. سپس به خونخواهي او برآمد. كسي از آنها متهم شد كه قاتل اوست. در نتيجه غوغاي برخاست. براي حل اين مشكل محضر موسي آمدند تا حق را آشكار سازد.
حضرت موسي دستور داد گاوي بياورند تا كشف حقيقت كنند. بني اسرائيل گمان بردند موسي آنان را استهزا مي كند، از روي تعجب گفتند:
- آيا ما را استهزا مي كنيد؟
موسي گفت:
- استهزا خوي نادانان است و من به خدا پناه مي برم از جاهلان باشم.
وقتي فهميدند مسأله جدي است گفتند:
- از پروردگارت بخواه براي من روشن كند، چگونه گاوي بايد باشد.
حضرت فرمود:
اگر بني اسرائيل در مرحله اول از فرمان موسي پيروي مي كردند، هرگونه گاوي مي آوردند در اطاعت ايشان كافي بود. ولي چون بهانه جوئي كردند، توضيح خواستند، خدا نيز كار را برايشان دشوار ساخت. و براي آن گاو نشانه هاي قرار داد كه پيدا كردنش كار آسان نبود. لذا وقتي كه پرسيدند، اين گاو چگونه بايد باشد، خداوند فرمود:
آن گاو نه پير از كار افتاده است و نه بكر و جوان، بلكه ميان اين دو.
آن گاو نه پير و از كار افتاده باشد و نه بكر و جوان، بلكه ميان اين دو!
باز پرسيدند:
- چه رنگي باشد؟!
حضرت موسي فرمود:
- زرد رنگ، طوري كه هر بيننده را شاد و مسرور سازد.
گفتند:
- اي موسي! مشخصات گاو هنوز مبهم است واضح تر بفرما!
موسي گفت:
- گاوي كه به شخم زدن آرام و نرم نشده و براي زراعت، آبكشي نكرده باشد، بدون عيب بوده و غير از رنگ اصلي اش رنگ ديگري در آن نباشد.
با زحمت فراوان جستجو كردند در آخر مشخصات با مشخصات گاوي انطباق يافت كه نزد جواني از بني اسرائيل بود. وقتي كه براي خريد پيش او رفتند، گفت:
- نمي فروشم، مگر اينكه پوست گاوم را پر از طلا نماييد!
گفتار جوان را به حضرت اطلاع دادند، فرمود:
- چاره اي نيست بايد بخريد! آنان نيز به همان قيمت خريدند و آن را كشتند.
دم گاو (98) را بر مرد مقتول زدند و او زنده شد، گفت:
- يا نبي الله! پسر عمويم مرا كشته است، نه آن كسي كه ادعا مي كنند.
اين گونه راز قتل بر همه آشكار شد. يكي از پيروان و اصحاب موسي گفت:
- يا نبي الله! اين گاو قصه شيريني دارد.
حضرت فرمود:
- آن قصه چيست؟
مرد گفت:
- جوان صاحب اين گاو، نسبت به پدر و مادر خويش خيلي مهربان بود. روزي او جنسي خريد. براي گرفتن پول، پيش پدر آمد، او را در خواب يافت.
چون نخواست پدر را از خواب شيرين بيدار كند، از معامله صرف نظر كرد، هنگامي كه پدر بيدار شد، جريان را به او عرض كرد.
پدر گفت:
- كار نيكويي كردي، به خاطر آن، اين گاو را به تو بخشيدم.
حضرت موسي عليه السلام گفت:
- ببينيد! اين فوايد نيكي به پدر و مادر است.(99)
داستانهای بحار الانوار
https://eitaa.com/zandahlm1357
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
ادامه پست بالا (قسمت ۴ ) 🔺پوشش زنان در عهد مادها بهترین نمونه لباس بانوان مادی بر روی جعبه سیمین
ادامه پست بالا ( قسمت ۵ )
🔺پوشش زنان در عهد پارت ها
در حجاری های به جا مانده از دوران پارت ها زنان به ندرت به تصویر کشیده شده اند. ظاهرا اصل لباس آنها مرکب از تن پوشی است پرچین و بلند با کمربندی در ناحیه کمر که بر روی قوزک پاها همراه با چـینهای ظـریف و فراوان می افتاد. جزء دیگر جامه زنان پوششی بود که عقب سر را می پوشاند. چنین پوشش هایی در سرتاسر خاور نزدیک و کرانه اژه از دوره هخامنشی تا دوره پارت ها رواج داشته است. از آن دوران، نقشی سنگی از زنی در مـوزه لوور هست کـه عمامه ای به سر دارد، چادری گشاد پوشیده و با دست چپ قسمتی از چادر را در پایین سینه چپ خود جمع کرده و با دست راست چادر بخش مـقابل صـورت را بـه وضعی مطبوع گرفته است.(23)
🔺پوشش زنان در عهد اشکانی ها
زنان عهد اشکانی قبایی تا زانو بر تن می کردند شنلی بر سر می انداختند، نقابی نیز داشتند که معمولا به پشت سر می آویختند. از پوشش های دیگر سر که شیوه ای نسبتا پیچیده و سخت داشت، نیم تاجی فلزی بود با دستاری بلند بر فراز آن که شنل یا نقاب بر روی آن افکنده یا بسته می شد.(24)
در بررسی مجسمه های به دست آمده از شهر هترا کـه هـم اکنون در مـوزه شهر بغداد نگهداری میشود، یـا نقاشی های مکشوفه دیواری مربوط به شهر دورا اروپوس، یافته های قابل توجهی از حضور چادر در بین پوشش بانوان می توان دید که چادر در این نـقوش و مـجسمه ها، در پشـت سر، به کلاه بلند و مخروطی شکل و مطبقی وصل مـی شده اسـت که مانند تور عروس از پشت سر آویزان بود. زنان اشکانی در پوشش سر و استفاده از چادر بسیار پیشرفته تر از زنان هخامنشی بـوده اند و کـلاه عـمامه وار آنان تقریبا بیشتر موهای آنها را می پوشاند.(25)
مجسمه اى نيز از بانوان دوره اشـكانى در مـوزه پالمير دمشق وجود دارد كه پوشاك بانوان اين دوره را روشن تر مى نماياند. اين بانو نشسته و چادرى او را پوشانده است. گـوشه چادر در زير يك تـكه فلز بيضى شكل نقش زده بند است. عمامه اى بر سرش نهاده و نوارى فلزى موى بالاى پيشانى او را نگه داشته است و رشته هايى از جواهر زيور عمامه و موى اوست.(26)
چادرهایی که در مجسمه ها و نقش ها مشاهده می شود و از آنها ذکری به میان آمـده، پارچـه ای مـستطیل شکل بوده که به صورت استوانه درمی آورده اند. بانوان اشکانی پارچه ای را مـانند شـنل از روی دوش خود می آویخته اند و یا از آن مانند چادر استفاده می کردند و گاه آن را مانند آنچه که اکنون در میان زنان شـمال کـشور مـرسوم است، به دور کمر خود می بسته اند. (27)
پاسخ به شبهات ، شایعات
h
h
برای زنان ایران
🔸برشهایی از اقدامات و مبارزات حضرت آیتالله خامنهای در پیش از انقلاب برای زنان ایرانی
تعطیلی منبر بخاطر سخنرانی علیه آزادی غربی در موضوع زن
🔸یکی از سلسله سخنرانیهای آیتالله خامنهای، از اواخر آذرماه ۱۳۴۳ و در ماه رمضان در مسجد جامع کرج آغاز گردیده بود. گویی این بار نیز همچون بیرجند و زاهدان برنامهریزی کرده بود تا دستگاه حکومتی را به باد انتقاد بگیرد.
🔸در آستانه شبهای قدر بود که وی به مناسبت نزدیک شدن ۱۷ دی، سالروز کشف حجاب، علیه آن چه که آزادی زن نامیده میشد سخن گفت.
🔸اینجا بود که مأموران شهربانی احساس کردند گفتههای این سید به آن چه که نباید گفته شود، نزدیک میگردد!
🔸شهربانی کرج دست به کار شد و به بانیان مجلس و دعوتکنندگان او تذکر داد که سخنان «آقای سیدعلی خامنهای که بایستی در مورد دین تبلیغ نماید با سخنرانیهایی که در مورد تنقید [انتقاد کردن] از آزادی زنان میگوید مغایر است. به وی تکلیف شود که جز در موارد دینی سخنرانی دیگری انجام ندهد.
🔸این تذکر حتماً به گوش آقای خامنهای رسید و او نیز در منبرهای بعدی قطعاً به آن توجهی نکرد! چرا که روز ۱۷ دی پیش از آنکه پایش به مسجد جامع برسد، او را به شهربانی بردند، «که هم تذکر به وی داد و هم تعهد از وی اخذ نماید. مشارالیه از دادن تعهد خودداری مینماید و شهربانی کرج نیز با اطلاع به اینکه ساواک از رفتن به منبرش جلوگیری نموده، وی را به تهران رهسپار مینماید.»
🔸انتقاد از عاملان کشف حجاب، تنها حرف ناخوشایند خامنهای ۲۵ ساله برای دستگاه حکومتی نبود؛ او «یک مرتبه هم در لفافه آقای خمینی را دعا» کرده بود!
https://eitaa.com/zandahlm1357
در سرزمين قفقاز زنها ميتوانستند جنگى را پايان دهند ، آنها ميان دو گروه خشمگين قرار گرفته حجاب خود را برميداشتند مردهاى باحيا نيز به احترام آنها چشم ها را بسته و ناگزير از محل دور ميشدند.
https://eitaa.com/zandahlm1357
صدیقه پهلوی دختر اول و چادری رضاشاه که سال ۱۳۶۸ درگذشت و در بهشتزهرا به خاک سپرده شد
نه کشف حجاب کرد نه از ایران خارج شد !
https://eitaa.com/zandahlm1357
♦️ در روز ۱۷ دی ۱۳۱۴ تاجالملوک آیرُملو، همسر رضاشاه و دخترانشان شمس و اشرف بدون حجاب به دانشسرای تربیت معلم رفتند. این نخستینبار بود که خانواده شاه بدون حجاب و روبنده در مجمعی عمومی ظاهر میشدند.
رضا شاه قانونی را در ۱۷ دی ۱۳۱۴ مصوب که و به موجب آن، زنان و دختران ایرانی از استفاده از چادر، روبنده و روسری منع شدند.
#تاریخ_ایران
https://eitaa.com/zandahlm1357
#داستان روزگار من (۳۱)
پشت مدرسه یه بادجه تلفن بود سحر گفت بیا بریم اونجا یه زنگ به بچه ها بزنیم
فرزانه ـ مگه کارت داری ؟؟
اره یکی خریدم برا روز مبادا که از بیرون راحت در تماس باشیم
😌😌😌😌
رفتیمو سحر کارت و وارد کرد و شماره ی شاهین و گرفت
بعد ۵تا بوق خوردن ...
سحر ـ الوووو...
شاهین ـ الوو ... سلاااام خانم خانمااا...چه عجب یادی از ما کردین ...کجایی؟؟؟
سحرـسلام تازه از مدرسه تعطیل شدیم ...تازه شم ما همیشه به یاد شما هستیم
فرزانه هم پیشمه گفتیم یه زنگی بهتون بزنیم و یه حال و احوالی ازتون بپرسیم
دمتون گرم ...چه خبرا سحری؟؟
سلامتی
شاهینـ راستی ما یه خونه جدید خریدیم نمیخوای تبریک بگی؟؟؟
عه جدی مبارکهههه...مگه خونه نداشتین ؟!!
چرا ولی یه خونه مجردی منو و بهنام خریدیم
سحرـ چه خوب پس مستقل شدین برا خودتون 😏😏
اره ما اینیم دیگه یه پا مردیم واسه خودمون 😌😌😌
سحرـ پس یه شیرینی بهمون بدهکارین
بهنامم درست بغل دسته شاهین نشسته بود گوشیم روی بلندگو بود و بهنامم گوش میداد
بهنام یه چشمک به شاهین زدو با اشاره گفت بگوو بیان اینجا شیرینی بخورن 😉😉😉
شاهین ـ پس الان از ما شیرینی میخواین ؟
بله که میخوایم یعنی میخواین ندین ..ای نامردا😒😒
منم همش به سحر میگفتم زود باش دیگه چقدر طولش میدی قطع کن بریم دیرمون میشه
😰😰😰😰
شاهینـ نه ولی هرکی بخواد شیرینی بخوره بیاد خونمون ...
هم اینجارو ببینه هم شیرینی شو بخوره... میاین دیگه؟؟
😏😏😏😏
سحر ـ نمیدونم والا باید از فرزانه بپرسم . اگه شد که میایم
شاهین ـ نه دیگه اگرو اما نداریم باید بیاین وگرنه دلخور میشیم ...اصلا همین بعدازظهر
بیاین !!!
سحرـبعدازظهر؟؟؟!!
فرزانه بعدازظهر میتونی بریم قرار؟؟
فرزانهـ نه نه اصلا امروز نمیشه بگو نه
سحر ـ فرزانه میگه امروز نه کار داره
باشه پس بمونه برای فردا ...اما دیگه بهونه نداریماااا؟؟
عه شاهین داره اعتبار کارتم تموم میشه ...باشه باشه بهت خبر میدم فعلا خداحافظ
سحر گوشی رو قطع کردو رو به من گفت فرزانه چرا امروز نمیشه مسخره...
ببخشیدا سحر جون اگه امروز میرفتیم من چی می پوشیدم
لابد همون مانتو کوچیکه!!!
😒😒😒😒
پس تو دردت مانتو بود فقط ای خل و چل ولی شیطون انگاری توهم دلت پیشش گیر کرده میخوای براش تیپ بزنی اره
😄😄😄😄😏😏
نه جوونم فقط میخوام ظاهرم خوب باشه همین
😅😅😅😅😅
اره جون عمت تو گفتی و من باور کردم به نظرت الان بالا سره من دوتا گوشه درازه یا یه دمه دراز دارم اره فرزانه؟؟!
😉😉😄😄
با این حرفش زدیم زیر خنده و دوییدیم سمت خونه تا دیرمون نشه
😆😆😆😆😆
🏃🏃🏃🏃🏃
نویسنده 📝 انارگل🌹 📝
بامــــاهمـــراه باشــید🌹
https://eitaa.com/zandahlm1357
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
#کارگاه_خویشتن_داری ۶ ⭕️ سبک زندگیِ مبتنی بر تفکرِ " دلت پاک باشه، عمل مهم نیست " : در واقع بیاع
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
کارگاه خویشتن داری_7.mp3
17.66M
#کارگاه_خویشتن_داری ۷
✧ رعایت اصول و شروط موفقیت برای رسیدن به هر هدفی، رعایت تقوای مختص آن هدف است !
✗ و گناه در مسیر هر هدفی یعنی:
پذیرش آنچه مانع قدرت و سرعت میشود!
☜ پس با این نگرش،
تنبلی و بی حوصلگی سرعتگیر انسان برای تمام اهدافش و درنتیجه گناهی عظیم، و مولّد گناهان دیگر است!
https://eitaa.com/zandahlm1357
@shervamusiqiirani-9 - ���� : �� ��.mp3
2.89M
ری را
✨🍃🍂🌺🍃🍂🌺🍃🍂🌺
🍃🍂🌺🍃🍂🌺
🍂🌺🍂
🌺
ری را … صدا می آید امشب
از پشت “کاچ “که بندآب
برق سیاه تابش تصویری از خراب
در چشم می کشاند.
گویا کسی ست که می خواند…
اما صدای آدمی این نیست.
با نظم هوش ربایی من
آوازهای آدمیان را شنیده ام
در گردش شبانی سنگین؛
ز اندوه های من
سنگین تر.
و
آوازهای آدمیان را یکسر
من دارم از بر.
یک شب درون قایق دلتنگ
خواندند آن چنان
که من هنوز هیبت دریا را
در خواب
می بینم.
ری را… ری را…
دارد هوا که بخواند
در این شب سیا
او نیست با خودش.
او رفته با صدایش اما
خواندن نمی تواند
#نیما_یوشیج
🌺
🍂🌺🍂
🍃🍂🌺🍃🍂🌺
✨🍃🍂🌺🍃🍂🌺🍃🍂🌺
https://eitaa.com/zandahlm1357
سوره انعام (آیه ۱۲۸)
وَيَوْمَ يَحْشُرُهُمْ جَمِيعًا يَا مَعْشَرَ الْجِنِّ قَدِ اسْتَكْثَرْتُمْ مِنَ الْإِنْسِ وَقَالَ أَوْلِيَآؤُهُمْ مِنَ الْإِنْسِ رَبَّنَا اسْتَمْتَعَ بَعْضُنَا بِبَعْضٍ وَبَلَغْنَآ أَجَلَنَا الَّذِيٓ أَجَّلْتَ لَنَا قَالَ النَّارُ مَثْوَاكُمْ خَالِدِينَ فِيهَآ إِلَّا مَا شَآءَ اللَّهُ إِنَّ رَبَّكَ حَكِيمٌ عَلِيمٌ (١٢٨)
در آن روز كه (خدا) همه آنها را #جمع و محشور میسازد، (میگوید:) ای جمعیّت شیاطین و جن! ّ شما افراد زیادی از #انسانها را گمراه ساختید! دوستان و پیروان آنها از میان انسانها میگویند: «پروردگارا! هر یك از ما دو گروه [= پیشوایان و #پیروانگمراه] از دیگری استفاده كردیم؛ (ما به لذّات هوس آلود و زودگذر رسیدیم؛ و آنها بر ما #حكومت كردند؛) و به اجلی كه برای ما مقرّر داشته بودی رسیدیم.» (خداوند) میگوید: «آتش جایگاه شماست؛ جاودانه در آن خواهید ماند، مگر آنچه خدا بخواهد» #پروردگار تو حكیم و داناست.
•┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
الشيخ عبد الباسط عبد الصمد♥️
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
💠☀️💠☀️💠☀️💠 ☀️اخلاق مهدوی☀️ ◀️قسمت دویست و دهم 👈قرب باطنی و درونی: 🔹به این معناست ممکن است ما نز
💠☀️💠☀️💠☀️💠
☀️اخلاق مهدوی☀️
◀️قسمت دویست و یازدهم
✍در ادامه ی بحث های مربوط به دعا عرض کردیم که دوست داشتن اولیاء الله در استجابت دعا مؤثر است. ما اگر یک ولی خدا را، یک اولیای خدا را دوست داشته باشیم این در 🤲 استجابت دعای ما تأثیر دارد. هر چقدر آن ولی خدا محبوبتر و بالاتر دوست داشتن ما نسبت به آن هم بیشتر، استجابت دعای ما هم بیشتر.
📃روایتی در این زمینه داریم که آقای مجتبی تهرانی می فرمایند بخشی را میخوانیم؛👇👇
🔸«أوحَی اللهُ تعالی إلَی بَعض الصِّدِّیقینَ» خدا به بعضی از صدیقین وحی کرد.
«أنّ لی عِباداً مِن عِبادِی یُحِبّونی وَ أحِبّهُم» بعضی از بندگانی هست آنها من را دوست دارند💚، من هم آنها را دوست دارم.
«وَ یَشتَاقونَ إلیّ وَ أشتاقُ إلیهم» آنها مشتاق من هستند من هم مشتاق آنها هستم. (ببینید چقدر زیباست خدا مشتاق آنهاست)
👥آنها من را یاد می کنند من هم آنها را یاد می کنم اگر تو هم همان راهی که آنها رفتند بروی «أحبَبتُکَ» من هم تو را دوست دارم. اما اگر کجروی کردی نه دوستت ندارم.
⁉️بعد راوی سوال می کند «فقالَ یا ربِّ مَا عَلاماتُهُم» نشانه های آنها چی هست؟ (ایشان می گوید نشانه هایش مفصل است بعدا ذکر می کنند) وقتی در مسیر من قرار بگیری اطاعت من را بکنی و من را دوست بداری سه چیز به تو می دهم👇
1⃣-«أقذَفُ مِن نُوری فی قُلوبِهم» از نور خودم در دلهای آنها می افکنم. وقتی قلب آنها به نور من خدا منور✨ شد از من خبر می دهند، من هم از آنها خبر می دهم. آنها را در دل دیگران زیبـا نشان می دهم، مشهور نشان می دهم.
2⃣-اگر من بخواهم آسمانها و زمین و همه اینهایی که در آن هستند به آنها بدهم برایشان کم است اینقدر مقام این افراد بالا است.
3⃣-«أقبلُ بوَجهی إلیهم» من با وجه خودم به سمت آنها اقبال می کنم.
📑در مناجاتی که از حضرت علی (ع) هست در مناجات شعبانیه «وَ أَقْبِلْ عَلَیَّ إِذَا نَاجَيْتُكَ» موقعی که با تو نجوا می کنم به من روی بیار ای خدا.
☑️در ادامه روایت خدا خطاب می کند که روی می آورم به چهره ام یعنی چی⁉️ معنایش این است هر چیزی در دل آنها بگذرد به آنها می دهم، دیگر برای آنها صحبت درخواست نیست که بخواهند درخواست کنند، همین که نجوا هم بکنند در دلشان بگذرد من به آنها می دهم. چرا؟ بخاطر مراتب حب. حب اینها بالاتر است، قرب داخلی اینها بالاتر🌷 است، بیشتر به خدا و اولیای خدا حب دارند و به همین خاطر حاجات اینها را بدون اینکه درخواست بکنند می دهم.
🔹ادامه دارد ....
💽برگرفته از سخنرانی"اخلاق
مهدوی" فایل شماره (56)
🎤استاد احسان عبادی
#اخلاق_مهدوی 211
💠☀️💠☀️💠☀️💠
________________
#مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
⭕️️دفــاع از #قــرآن 📖✒️ 👈شبهه بیست وششم6⃣2⃣ (اشکال سوم) مسطح بودن زمین 🌎 🖇آيه ی ديگری كه هم مؤ
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⭕️️دفــاع از #قــرآن 📖✒️
👈شبهه بیست وششم6⃣2⃣
(اشکال چهارم)
مسطح بودن زمین 🌎
♨️در قرآن شش مورد مشرق و مغرب واحد، دو✌️مورد مشرقین و مغربین (دو مشرق و دو مغرب) و سه مورد، مشارق و مغارب (مشرقها و مغربها) آمده است، كه همه غلط اند.
واضح است كه زمین🌎 مشرق و مغرب عینی واقعی ندارد، نه يكی، نه دوتا و نه چند تا. و اگر منظور محمد✨ مشرق و مغرب واقعی باشد، همه ی آيات فوق غلط اند و متناقض.
🌀 از مجموعه ی اين آيات، فقط آيات ذوالقرنین در مورد يك مشرق و يك مغرب واقعی، صراحت دارند و مفهوم مشرقها و مغربها و مشرقین و مغربین در بقیه ی آيات، روشن نیست و حديثی هم از شخص محمد✨ در اين مورد وجود ندارد، البته مفسرين📚 و بعضی از صحابه مثل "ابن عباس" نظرات متفاوتی داده اند. مثلا، مشارق را، به محل های متفاوت طلوع خورشید☀️ در روزهای مختلف سال و مشرقین را به مشرق تابستان و مشرق زمستان⛄️ و يا مشرق خورشید و ماه تفسیر كرده اند. كه بین خود اين تفاسیر اختلاف وجود دارد و چون، دلیلی از سنت (از شخص محمد) برای آنان نیست، قابل اعتماد نیستند. به همین دلیل به همان آيات ذوالقرنین كه به مغرب و مشرق واقعی تصريح دارند اكتفا كرديم.
📝جواب شبهه:
☝️مشارق و مغارب اعتباری هستند و همانطور كه قبلا بیان شد، با اين آيات مسطح بودن همه زمین رد می شود، ماجرای ذوالقرنین👑 هم كه سُها بارها تكرار می كند و به خیال خود اشكال اساسی بر قرآن وارد كرده است، صراحت در مشرق و مغرب واقعی ندارد، بلكه اين آيه، خیال ذوالقرنین را بیان می كند.
⚠️نكته ديگر اينكه، سها در اينجا
سنت را شخص پیامبر🌟 می داند در حاليكه قبلا بیان شد، كه كلام اهل بیت هم جزئی از سنت است و حديثی از امام صادق ✨علیه السلام✨ در اين زمینه بیان شد.👌
📚منبع: کتاب دفاع از قرآن در رد کتاب نقد قرآن، ص
۱۹۰
🖇ادامه دارد ...
#دفاع_از_قرآن ۶۲
هدایت شده از #مجله_مجازی_تازنده ایم_ رزمنده ایم
هر روز با امام رضا
@zandahlm1357
@HashtominEmam
آرشیو
مطالب صفحه هرروز با امام رضا (ع)